Tempomat - problém ve štekru -AKUTNÍ
Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22
-
- Řidič
- Příspěvky: 83
- Registrován: 25.09.2007 16:29
- Bydliště: SR
Re: Tempomat - problém ve štekru -AKUTNÍ
Nazdar,
akurat mi dosiel tempomat, pozeram na ten kabel a jeden zo 4 pinov je nejaky velky. Vy co ste to uz montovali, je to v poriadku?
akurat mi dosiel tempomat, pozeram na ten kabel a jeden zo 4 pinov je nejaky velky. Vy co ste to uz montovali, je to v poriadku?
VW GOLF IV 1.9 TDI-PD 74kW
- majrek001
- VWmaniak
- Příspěvky: 9298
- Registrován: 08.10.2008 11:24
- Bydliště: Svitavsko
Re: Tempomat - problém ve štekru -AKUTNÍ
Ano je to v poradku.. krajni piny jsou klasicke Iso a prostredni miniISO
paštika B6 variant TFSI & paštika B5.5 variant AVF
kódování a diagnostika vw koncernu
kódování a diagnostika vw koncernu
-
- Řidič
- Příspěvky: 83
- Registrován: 25.09.2007 16:29
- Bydliště: SR
Re: Tempomat - problém ve štekru -AKUTNÍ
OK, diky. Zatial studujem ako na to, neviem kedy sa do toho pustim. To napajanie niekto radi na kontakt x75 iny zas na poistku 5. Ta x75 je napajana po zapnuti kluca?
VW GOLF IV 1.9 TDI-PD 74kW
- majrek001
- VWmaniak
- Příspěvky: 9298
- Registrován: 08.10.2008 11:24
- Bydliště: Svitavsko
Re: Tempomat - problém ve štekru -AKUTNÍ
já to dal na x75, ale správně origo by to mělo být na pojistku 5
paštika B6 variant TFSI & paštika B5.5 variant AVF
kódování a diagnostika vw koncernu
kódování a diagnostika vw koncernu
-
- Řidič
- Příspěvky: 83
- Registrován: 25.09.2007 16:29
- Bydliště: SR
Re: Tempomat - problém ve štekru -AKUTNÍ
No dobre.
Mam niekolko navodov ako na to tak snad to pojde hladko.
Mam niekolko navodov ako na to tak snad to pojde hladko.
VW GOLF IV 1.9 TDI-PD 74kW
- majrek001
- VWmaniak
- Příspěvky: 9298
- Registrován: 08.10.2008 11:24
- Bydliště: Svitavsko
Re: Tempomat - problém ve štekru -AKUTNÍ
hlavně mít ten na GIV třeba tady je správný http://www.levnealarmy.cz/get_file.php? ... download=0" onclick="window.open(this.href);return false;
paštika B6 variant TFSI & paštika B5.5 variant AVF
kódování a diagnostika vw koncernu
kódování a diagnostika vw koncernu
-
- Řidič
- Příspěvky: 83
- Registrován: 25.09.2007 16:29
- Bydliště: SR
Re: Tempomat - problém ve štekru -AKUTNÍ
Taky som vyfasoval k tomu tempomatu, farby sedia mozno bude stacit.
Ja som vygooglil pod nazvom Montáž tempomatu G4.pdf Soubor. 9.35 MB Je to obsirnejsie s obrazkami a nasiel som tam napr. upozornenie, ze treba dat pozor na to aby sa ESP kruzok nepootocil. Atd...
Ja som vygooglil pod nazvom Montáž tempomatu G4.pdf Soubor. 9.35 MB Je to obsirnejsie s obrazkami a nasiel som tam napr. upozornenie, ze treba dat pozor na to aby sa ESP kruzok nepootocil. Atd...
VW GOLF IV 1.9 TDI-PD 74kW
- majrek001
- VWmaniak
- Příspěvky: 9298
- Registrován: 08.10.2008 11:24
- Bydliště: Svitavsko
Re: Tempomat - problém ve štekru -AKUTNÍ
hlavně aby se kroužek nerozletěl drží prošku ve volantu tak ho přidrž při sundávání volantu..
paštika B6 variant TFSI & paštika B5.5 variant AVF
kódování a diagnostika vw koncernu
kódování a diagnostika vw koncernu
-
- Řidič
- Příspěvky: 83
- Registrován: 25.09.2007 16:29
- Bydliště: SR
Re: Tempomat - problém ve štekru -AKUTNÍ
Tak dnes som sa konecne dostal k montazi. Parkrat som si aj zanadaval, napr. ked som sa snazil asi pol hodiny zatlacit tu fialovu poistku v konektore t10, samozrejme opacne. Alebo ked som konektor pchal naspat hore medzi tym mnozstvom kablov. Spodny kryt pod packami - tiez lahodka. Zajtra spravim este napajanie na poistku 5, to uz sa mi dnes nechcelo. Dam vediet ci to funguje.
Naposledy upravil(a) ajman dne 16.08.2014 15:37, celkem upraveno 1 x.
VW GOLF IV 1.9 TDI-PD 74kW
-
- Řidič
- Příspěvky: 83
- Registrován: 25.09.2007 16:29
- Bydliště: SR
- busak007
- Nový člen
- Příspěvky: 10
- Registrován: 26.07.2014 18:57
Re: Tempomat - problém ve štekru -AKUTNÍ
je možné, žebych neměl připravenou kabeláž právě v konektoru pod stěračema u RJ?
koupil jsem originální tempomat a originální propojovací kabeláž. červený vodič jsme připojil na pojistku č. 5 napájenou 12V po otočení klíčku. poté jsem dotáhl kabeláž až pod stěrač a tam jsem odpojil černý konektor z něj vedly pouze 2 dráty dál směrem k motoru. do toho konektoru jsme napinoval zbylé dráty dle návodu:
pin 1 - zelený
pin 2 - žlutý
pin 3 - černý
pin 9 - bílý
předpokládám že právě zde jsme udělal chybu protože ve vagu jsem aktuvoaval a zajel si do skupiny 066 a sledoval ve 2 poli 1000 což je aktivovaný tempomat, ale ve 4. poli se mi neukazuje když klikám na talčítka tempomatu. jinak pochopitelně tempomat nefunguje už jsme z toho uplně hotovej ale musí být chyba právě v tom konektoru... zaboha ale nemohu nikde najít který konektor je vlastně ten správný. Poradí někdo prosím?
koupil jsem originální tempomat a originální propojovací kabeláž. červený vodič jsme připojil na pojistku č. 5 napájenou 12V po otočení klíčku. poté jsem dotáhl kabeláž až pod stěrač a tam jsem odpojil černý konektor z něj vedly pouze 2 dráty dál směrem k motoru. do toho konektoru jsme napinoval zbylé dráty dle návodu:
pin 1 - zelený
pin 2 - žlutý
pin 3 - černý
pin 9 - bílý
předpokládám že právě zde jsme udělal chybu protože ve vagu jsem aktuvoaval a zajel si do skupiny 066 a sledoval ve 2 poli 1000 což je aktivovaný tempomat, ale ve 4. poli se mi neukazuje když klikám na talčítka tempomatu. jinak pochopitelně tempomat nefunguje už jsme z toho uplně hotovej ale musí být chyba právě v tom konektoru... zaboha ale nemohu nikde najít který konektor je vlastně ten správný. Poradí někdo prosím?
- majrek001
- VWmaniak
- Příspěvky: 9298
- Registrován: 08.10.2008 11:24
- Bydliště: Svitavsko
Re: Tempomat - problém ve štekru -AKUTNÍ
Pokud mas tdi tak tam priprava je a pokud benzin tak jasne ze neni a to uz si videl v protikusu kdyz si ho odpojoval
paštika B6 variant TFSI & paštika B5.5 variant AVF
kódování a diagnostika vw koncernu
kódování a diagnostika vw koncernu
- busak007
- Nový člen
- Příspěvky: 10
- Registrován: 26.07.2014 18:57
Re: Tempomat - problém ve štekru -AKUTNÍ
jojo už vím už jsme vyzjistil... mám benzína takže příprava není... ,ale mám problém č.2
sice vím teď už uplně přesně kam je mám zapojit vím přesně piny na konektoru přímo na ECU, ale když jsem konektor odpojil a rozdělal tak tam vidím jen záslepky v příspěvku psal že prý jen nastrčit a zacvaknout stačí že nejsou potřeba žádné spešl konektory.... Jedině co mě napadá tak že to jsou jen jakési záslepky aby tam netekla voda a že je mám vytáhnout... Má někdo zkušenost? Ví někdo jak přidávat kabely do toho konektoru? případně bych poprosil návodík
sice vím teď už uplně přesně kam je mám zapojit vím přesně piny na konektoru přímo na ECU, ale když jsem konektor odpojil a rozdělal tak tam vidím jen záslepky v příspěvku psal že prý jen nastrčit a zacvaknout stačí že nejsou potřeba žádné spešl konektory.... Jedině co mě napadá tak že to jsou jen jakési záslepky aby tam netekla voda a že je mám vytáhnout... Má někdo zkušenost? Ví někdo jak přidávat kabely do toho konektoru? případně bych poprosil návodík
- busak007
- Nový člen
- Příspěvky: 10
- Registrován: 26.07.2014 18:57
Re: Tempomat - problém ve štekru -AKUTNÍ
aha tak už nic , už jsme na to přišel. pro někoho kdo by nevěděl tak návod takový zjednodušený.
konektor vysunout pak odjistit 2 bílé jezdce a zvonkovým drátem nebo tenkým šroubovákem vysunout gumovou západku (která je uvnitř jednotlivých lůžek pinů) a to NA STRANU KABELŮ což znamená tlačit ze směru ECU.
Tu gumu co vytlačíte tak něčím ostrým propíchnout a protáhnout lanko-kabel.
celý takto připravený vodič zasunout do konektoru a přebytečný lankokabel zastřihnout zároveň s hranou konektoru (směr k ECU)
takhle vyměnit všechny potřebné konektory a je to celé.
Pak zase zasunout bílé jezdce a strčit konektor zpět do ECU půjde to o něco hůže ale je to daň za jistý elektrický dotyk
PS.: dávejte si pozor aby se vám tam nezatoulal někde kovový vlas z toho lanko-kabelu a nevyzkratovali jste mezi sebou jednotlivé piny.
je mi jasné není to 100% originální nevypadá to ani nic moc profi, ale funguje
konektor vysunout pak odjistit 2 bílé jezdce a zvonkovým drátem nebo tenkým šroubovákem vysunout gumovou západku (která je uvnitř jednotlivých lůžek pinů) a to NA STRANU KABELŮ což znamená tlačit ze směru ECU.
Tu gumu co vytlačíte tak něčím ostrým propíchnout a protáhnout lanko-kabel.
celý takto připravený vodič zasunout do konektoru a přebytečný lankokabel zastřihnout zároveň s hranou konektoru (směr k ECU)
takhle vyměnit všechny potřebné konektory a je to celé.
Pak zase zasunout bílé jezdce a strčit konektor zpět do ECU půjde to o něco hůže ale je to daň za jistý elektrický dotyk
PS.: dávejte si pozor aby se vám tam nezatoulal někde kovový vlas z toho lanko-kabelu a nevyzkratovali jste mezi sebou jednotlivé piny.
je mi jasné není to 100% originální nevypadá to ani nic moc profi, ale funguje
- oneb1t
- Profík
- Příspěvky: 1037
- Registrován: 23.09.2014 22:01
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tempomat - problém ve štekru -AKUTNÍ
tys tam misto pinu strcil ozuzlany lanko a doufas ze si to udrzi dotek?
co treba se stavit na nejblizsim vrakaci a tam si vyskemrat jeden takovej konektor a udelat to tak abys to nemusel za mesic zase demontovat
co treba se stavit na nejblizsim vrakaci a tam si vyskemrat jeden takovej konektor a udelat to tak abys to nemusel za mesic zase demontovat
Golf VII 1.4 103kW 2013 - 9"MIB 2.5 discovery PRO, osram LEDriving, MK7.5 zadni LED dynamicky blinkr, lane/sign/beam assist, virtual cockpit, pla 3.0