Ahojte, rád bych vás požádal o radu, nevím jestli to má souvislost, ale po garančce olej a všechny filtry se asi po týdnu vyskytl problem s autem a to ten že po přidání plynu auto začně nepravidelně zrychlovat a cukat.Dělá to na všech kavaltech a řekl bych asi od cca 2500 ot.
Auto jsem měl prvně v obyč servisu kam jezdim vždy a kde dělali i poslední servis....zde si s autem nevěděli rady ( diagnostika totiž neukazuje nic ) tak jsem auto odvezl do autorizovaného servisu VW. Tady je auto už od pondělka a stále se jim nedaří problém odstranit...proběhla výměna kabelů ke vstřikům= bez výsledku....pak volali že se to jeví jako prdlé těsnění pod vstřikama a že když už budou vštřiky venku tak že by je bylo dobré i vyčistit ultrazvukem, dneska to mělo být ale nikdo se neozval takže pedpokládám že problém přetrvává a už neměli ani odvahu volat (
Nesetkal se s tímto někdo ? Kde může být zakopaný pes?
Turbo mám nové a tankuju na OMW....EGR zaslepen již delší dobu.
Cukání při akceleraci 1.9TDi 96kW chip od TDiFuna
Moderátoři: standokan, rapid.direct
-
- Řidič
- Příspěvky: 87
- Registrován: 25.11.2007 13:00
- Bydliště: Hodonín
- Kontaktovat uživatele:
-
- Řidič
- Příspěvky: 87
- Registrován: 25.11.2007 13:00
- Bydliště: Hodonín
- Kontaktovat uživatele:
Re: Cukání při akceleraci 1.9TDi 96kW chip od TDiFuna
Tak opraveno Závada byla ve špatném tandemovém čerpadle. Cena opravy 21 000,-
- M@ty
- VWexpert
- Příspěvky: 3331
- Registrován: 30.05.2012 13:00
- Bydliště: Karlovarsko
Re: Cukání při akceleraci 1.9TDi 96kW chip od TDiFuna
To je docela pálka. Co vše ti naúčtovali? Nový tandem je jen zlomek té ceny.
VW Passat 3BG Variant AVF 4motion , VW Passat 3B Variant AFN Syncro
VW Passat 3B variant AVG 4motion , VW Passat 3B/3BG Variant AFN kripl
BMW e30 325i cabrio , BMW e24 635csi
VW Passat 3B variant AVG 4motion , VW Passat 3B/3BG Variant AFN kripl
BMW e30 325i cabrio , BMW e24 635csi
-
- Řidič
- Příspěvky: 87
- Registrován: 25.11.2007 13:00
- Bydliště: Hodonín
- Kontaktovat uživatele:
Re: Cukání při akceleraci 1.9TDi 96kW chip od TDiFuna
Mno uplně všechno i to co děali a nebylo to tím...kabely ke vstřikům, vyčištění vstřiků ultrazvukem, vysokotlaké čerpadlo, gumičky pod vstřiky, nějaké šroubky práce....jo a dokonce mě umyli auto
- M@ty
- VWexpert
- Příspěvky: 3331
- Registrován: 30.05.2012 13:00
- Bydliště: Karlovarsko
Re: Cukání při akceleraci 1.9TDi 96kW chip od TDiFuna
Za ty prachy by to byla prej hamba to nenableskat...
VW Passat 3BG Variant AVF 4motion , VW Passat 3B Variant AFN Syncro
VW Passat 3B variant AVG 4motion , VW Passat 3B/3BG Variant AFN kripl
BMW e30 325i cabrio , BMW e24 635csi
VW Passat 3B variant AVG 4motion , VW Passat 3B/3BG Variant AFN kripl
BMW e30 325i cabrio , BMW e24 635csi
-
- Řidič
- Příspěvky: 87
- Registrován: 25.11.2007 13:00
- Bydliště: Hodonín
- Kontaktovat uživatele:
Re: Cukání při akceleraci 1.9TDi 96kW chip od TDiFuna
Ale jede to ted krásně to se musí nechat no Ale za jakou cenu žejo .
-
- Nový člen
- Příspěvky: 9
- Registrován: 03.08.2014 14:02
Re: Cukání při akceleraci 1.9TDi 96kW chip od TDiFuna
Pánové to buďte v klidu...já dal auto do servisu se stejným problémem a tam mě udělal výměnu vstříků za 42 000Kč a auto stále nejede a cuká...teď už to mám v 3tím servisu a též neví a u jsem tam docela za balík tak uvidíme co se bude dít dál...
- haferar
- Nový člen
- Příspěvky: 5
- Registrován: 17.08.2011 20:38
Re: Cukání při akceleraci 1.9TDi 96kW chip od TDiFuna
Zdravím
Taky jsem měl podobny problém .Motor při akceleraci neskutečně cukal až sem myslel že vyskočí ven.
Motor točil max do 4000 ot. a to s problemama.Po přečtení tady na foru jsem zkontroloval sítko v nádrži jestli není ucpané..bylo jako nové. Pak napíchnutí na vag -jedna tryska měla odchylku 1.8 taksem si řikal že to bude asi tím.Ale než sem to začal rozebírat jsem zkusil čistění trysek Vifem jak se to tady děla:).Při čištění jsem zjistil že mi neteče nic ze spateční hadice z podtlakového čerpadla a motor cukal pořád.Tak že čerpadlo? i když mechanici tvrdili že to se nekazí že spíš vstřiky,turbo,snímač ozáček,čidlo tlaku turba atd. Ale nakonec jsem vyměnil to čerpadlo a auto jede jako hodinky..čerpadlo starší 1000,- plus nové těsnění za 300,- a byl jsen vysmátý:)
Už jednou jsem řešil vstřiky,bral jsem naftu od jednoho dopravce,ale už jsem z toho vylečený a beru jen vervu..za ty problemy to nestojí..
Taky jsem měl podobny problém .Motor při akceleraci neskutečně cukal až sem myslel že vyskočí ven.
Motor točil max do 4000 ot. a to s problemama.Po přečtení tady na foru jsem zkontroloval sítko v nádrži jestli není ucpané..bylo jako nové. Pak napíchnutí na vag -jedna tryska měla odchylku 1.8 taksem si řikal že to bude asi tím.Ale než sem to začal rozebírat jsem zkusil čistění trysek Vifem jak se to tady děla:).Při čištění jsem zjistil že mi neteče nic ze spateční hadice z podtlakového čerpadla a motor cukal pořád.Tak že čerpadlo? i když mechanici tvrdili že to se nekazí že spíš vstřiky,turbo,snímač ozáček,čidlo tlaku turba atd. Ale nakonec jsem vyměnil to čerpadlo a auto jede jako hodinky..čerpadlo starší 1000,- plus nové těsnění za 300,- a byl jsen vysmátý:)
Už jednou jsem řešil vstřiky,bral jsem naftu od jednoho dopravce,ale už jsem z toho vylečený a beru jen vervu..za ty problemy to nestojí..
B 5.5 1.9 TDI 96kw 4x4