Přibývání oleje v motoru (ne emulze)

TDi, TDi PD

Moderátoři: standokan, rapid.direct

Venca 1
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 42
Registrován: 24.05.2013 18:22

Přibývání oleje v motoru (ne emulze)

Příspěvek od Venca 1 »

Čau,
mam zase problém. VOLKSWAGEN PASSAT Variant (3B6) [10/00-08/05] 1.9 TDI (1896ccm/74kW/101HP) [11/00-05/05] AVB
Začalo to tím, že odešlo turbo, všechen olej vyházelo do výfuku. Namontováno repasované turbo a výměna oleje. Pro jistotu kontroluji olej ,zda je vše O.K. a koukám že mě přibylo 3 decy oleje (ne emulze , voda v nádžce O.K.) najel jsem cca 700 km.
Co s tím ???? :evil: :evil: :evil: :evil:

Já už jsem z auta na mrtvici :evil: :evil:
Před rokem jsem ho koupil takže základní opravy
- nový rozvody,kotouče, destičky a letní gumy
začal se klepat motor a otáčky 800 žádné kolísání
- oprava hlavy sedel vstřiků a rovnou zabroušení ventilů
klepání se krapet uklidnilo ,ale nic moc
- oprava nový dvouhmotý setrvák , takže celá sada se spojkou a ložiskem
klépání ustalo klídek super , ale po čase cca 8 000 km odešlo turbo vis nahoře
- repas turba a výměna oleje teda toho oleje co zbyl (teď když jedu za mnou není vidět kam se hrabe naložená TATRA)
doufám že jsem si už vybral :evil: :evil: :evil:
a to tankuji jen naftu z AGIP a BENZINA + aditiva

předtím jsem měl
VOLKSWAGEN PASSAT Variant (32B) [08/80-06/89] 1.6 (1588ccm/55kW/75HP) [08/80-03/88]
- jen jsem tankoval benzín držák kastle K.O. tak jinej model
VOLKSWAGEN PASSAT (3A2, 35I) [02/88-12/97] 1.9 TD (1896ccm/55kW/75HP) [03/91-08/96]
- jen jsem tankoval naftu z ONO tu bio nejlevnější , taky držák časem kastle FLINSTOUNOVI nebylo za co nadzvednout kolo.
a teď tento Passat a nevím kam dřív nacpat prachy :cry: :cry:
snad už si vybral, zatím to vypadá kdybych jezdil taxíkem jsem na tom lépe :evil: :evil: :evil:

Uživatelský avatar
M@ty
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 3331
Registrován: 30.05.2012 13:00
Bydliště: Karlovarsko

Re: Přibývání oleje v motoru (ne emulze)

Příspěvek od M@ty »

Pokud ti pribyva olej, tak vadne tesneni vstriku nebo tandem. Vetsinou to delaji protekajici vstriky. Kdyz ti to delali davali novou sadu tesneni vstriku?
VW Passat 3BG Variant AVF 4motion , VW Passat 3B Variant AFN Syncro
VW Passat 3B variant AVG 4motion , VW Passat 3B/3BG Variant AFN kripl
BMW e30 325i cabrio , BMW e24 635csi

Venca 1
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 42
Registrován: 24.05.2013 18:22

Re: Přibývání oleje v motoru (ne emulze)

Příspěvek od Venca 1 »

Čau,
novou sadu u vstřiků nevím no, ale vím že jsem je vyzvedával u Boshe kde ty střiky čistil ultrazvukem.
V pondělí mu cinknu na tu sadu
Prosím tě co je tandem ? :sorry: doufám že nestojí ranec :158:

Dík

Uživatelský avatar
M@ty
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 3331
Registrován: 30.05.2012 13:00
Bydliště: Karlovarsko

Re: Přibývání oleje v motoru (ne emulze)

Příspěvek od M@ty »

Tandemove cerpadlo. Vstrikovaci cerpadlo a zaroven vyveva podtlaku. Je na hlave motoru na druhe strane nez rozvodovy remen. Pri pohledu zepredu je mezi hlavou motoru a pozarni prickou. Ale u tebe je vetsi pravdepodobnost s prosakovanim nafty pres vstriky. Pokud by to byla pravda je to na reklamaci. Vstriky mohli prijit z repase a nemuselo se pod ne dat nove tesneni. Nebo to nesedi.
VW Passat 3BG Variant AVF 4motion , VW Passat 3B Variant AFN Syncro
VW Passat 3B variant AVG 4motion , VW Passat 3B/3BG Variant AFN kripl
BMW e30 325i cabrio , BMW e24 635csi

Venca 1
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 42
Registrován: 24.05.2013 18:22

Re: Přibývání oleje v motoru (ne emulze)

Příspěvek od Venca 1 »

Dík zavolám mu , ale na ty vstřiky jsem nalítal cca 8 000 km co to bylo dělané, je to rok.

A taky nevím co teď s olejem, když je říznutej z naftou ???
Jsou to cca 3-4 decy. Nad horní ryskou 6-8 mm.
Zítra zkusím krapet oleje odsát na horní rysku.

Uživatelský avatar
M@ty
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 3331
Registrován: 30.05.2012 13:00
Bydliště: Karlovarsko

Re: Přibývání oleje v motoru (ne emulze)

Příspěvek od M@ty »

No pokud je naredeny naftou, tak nebude moc dobre mazat. Urcite bych odstranil pricinu a moc s tim do te doby nejezdil. Ani pro motor a ani pro turbo to nebude nic dobreho.
VW Passat 3BG Variant AVF 4motion , VW Passat 3B Variant AFN Syncro
VW Passat 3B variant AVG 4motion , VW Passat 3B/3BG Variant AFN kripl
BMW e30 325i cabrio , BMW e24 635csi

d.d.t33
Závodník
Závodník
Příspěvky: 590
Registrován: 14.02.2008 11:16
Bydliště: Litvinov
Kontaktovat uživatele:

Re: Přibývání oleje v motoru (ne emulze)

Příspěvek od d.d.t33 »

ja tedy mam nad riskou temer pulcentak ale jen diky pitomcum v servisu ze neodhadli kolik maji dolit jinak bych to hlidal ale treba ,me nepribylo po 10tkm ani mm na oleji ale mam porad v tom prohybu na merce nad max az do toho zlomu :sorry:

Venca 1
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 42
Registrován: 24.05.2013 18:22

Re: Přibývání oleje v motoru (ne emulze)

Příspěvek od Venca 1 »

přes měrku, jsem vysál cca 250 ml.

Venca 1
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 42
Registrován: 24.05.2013 18:22

Re: Přibývání oleje v motoru (ne emulze)

Příspěvek od Venca 1 »

Cena tandemového čerpadla na hlavě ???
Není někde schéma palivové soustavy u tohoto motoru?

Venca 1
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 42
Registrován: 24.05.2013 18:22

Re: Přibývání oleje v motoru (ne emulze)

Příspěvek od Venca 1 »

tak už, jsem snad našel :yahoo: :yahoo:
jediné co nechápu, kde se vytváří vysoky tlak paliva ??? (nebo se pletu)
toto čerpadlo podle napojení hadiček se tváří, tak na tlakování sifonu :158: :158: :158:
Přílohy
7.24807.17.0.jpg

Venca 1
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 42
Registrován: 24.05.2013 18:22

Příspěvek od Venca 1 »

Tak jsem se dnes projel 35 km a nad merkou 5 mm za tu chvilku.

hucelnevim
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 462
Registrován: 17.02.2013 20:00

Re: Přibývání oleje v motoru (ne emulze)

Příspěvek od hucelnevim »

podivej se jeste na vagu na hodnoty vstriku...jestli ti spatne tesnej a tece ti tam nafta pres gumicky tak tam neuvidis nejlepsi hodnoty....kdyz ti to menili tak je tam mohli blbe dat, gumicky se mohly skripnout atd. atd. atd :-)
Je to pašák a baští 5,5 litru ropy na 100, 1,9 TDI PD, 85 kw

Venca 1
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 42
Registrován: 24.05.2013 18:22

Re: Přibývání oleje v motoru (ne emulze)

Příspěvek od Venca 1 »

Čau,
tak jsem vyměnil tandemové čerpadlo najel 50 km a zatim O.K. Uvidíme :smoke:
Drží to na 4 imbusech 3 šli O.K. a ten poslení pod termostatem nešel 2 hodiny jsem ho povoloval :evil:

Nevim zda měnit olej ? Podle mě 0,4 litru nafty tam je natlačeno. :158: :158:

Uživatelský avatar
M@ty
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 3331
Registrován: 30.05.2012 13:00
Bydliště: Karlovarsko

Re: Přibývání oleje v motoru (ne emulze)

Příspěvek od M@ty »

Náplň je necelé 4l. Já bych řek že to je dost naředěné. Třeba je to zbytečné, ale já bych měnil...
VW Passat 3BG Variant AVF 4motion , VW Passat 3B Variant AFN Syncro
VW Passat 3B variant AVG 4motion , VW Passat 3B/3BG Variant AFN kripl
BMW e30 325i cabrio , BMW e24 635csi

Sedlo01
Závodník
Závodník
Příspěvky: 625
Registrován: 02.09.2012 13:32
Bydliště: České Budějovice

Re: Přibývání oleje v motoru (ne emulze)

Příspěvek od Sedlo01 »

určitě bych to vyměnil. K tomu tandemu, to neni vysokotlaký čerpadlo pro vstřiky. to si obstarávaj vstřiky sami
Passat B5.5 variant Highline, 9/2001, 1.9TDI-PD AVF 4motion @ GaragePower by Lubosk, FMIC, EGR OFF, KAT OFF, hybrid GT1752V, jednohmota s HDS
Obrázek Spotřeba VOLKSWAGEN Passat B5,5 1.9 TDI 96 kW / 130 HP

Odpovědět

Zpět na „Motory - diesel“