Přibývání oleje v motoru (ne emulze)
Moderátoři: standokan, rapid.direct
-
- Nový člen
- Příspěvky: 42
- Registrován: 24.05.2013 18:22
Přibývání oleje v motoru (ne emulze)
Čau,
mam zase problém. VOLKSWAGEN PASSAT Variant (3B6) [10/00-08/05] 1.9 TDI (1896ccm/74kW/101HP) [11/00-05/05] AVB
Začalo to tím, že odešlo turbo, všechen olej vyházelo do výfuku. Namontováno repasované turbo a výměna oleje. Pro jistotu kontroluji olej ,zda je vše O.K. a koukám že mě přibylo 3 decy oleje (ne emulze , voda v nádžce O.K.) najel jsem cca 700 km.
Co s tím ????
Já už jsem z auta na mrtvici
Před rokem jsem ho koupil takže základní opravy
- nový rozvody,kotouče, destičky a letní gumy
začal se klepat motor a otáčky 800 žádné kolísání
- oprava hlavy sedel vstřiků a rovnou zabroušení ventilů
klepání se krapet uklidnilo ,ale nic moc
- oprava nový dvouhmotý setrvák , takže celá sada se spojkou a ložiskem
klépání ustalo klídek super , ale po čase cca 8 000 km odešlo turbo vis nahoře
- repas turba a výměna oleje teda toho oleje co zbyl (teď když jedu za mnou není vidět kam se hrabe naložená TATRA)
doufám že jsem si už vybral
a to tankuji jen naftu z AGIP a BENZINA + aditiva
předtím jsem měl
VOLKSWAGEN PASSAT Variant (32B) [08/80-06/89] 1.6 (1588ccm/55kW/75HP) [08/80-03/88]
- jen jsem tankoval benzín držák kastle K.O. tak jinej model
VOLKSWAGEN PASSAT (3A2, 35I) [02/88-12/97] 1.9 TD (1896ccm/55kW/75HP) [03/91-08/96]
- jen jsem tankoval naftu z ONO tu bio nejlevnější , taky držák časem kastle FLINSTOUNOVI nebylo za co nadzvednout kolo.
a teď tento Passat a nevím kam dřív nacpat prachy
snad už si vybral, zatím to vypadá kdybych jezdil taxíkem jsem na tom lépe
mam zase problém. VOLKSWAGEN PASSAT Variant (3B6) [10/00-08/05] 1.9 TDI (1896ccm/74kW/101HP) [11/00-05/05] AVB
Začalo to tím, že odešlo turbo, všechen olej vyházelo do výfuku. Namontováno repasované turbo a výměna oleje. Pro jistotu kontroluji olej ,zda je vše O.K. a koukám že mě přibylo 3 decy oleje (ne emulze , voda v nádžce O.K.) najel jsem cca 700 km.
Co s tím ????
Já už jsem z auta na mrtvici
Před rokem jsem ho koupil takže základní opravy
- nový rozvody,kotouče, destičky a letní gumy
začal se klepat motor a otáčky 800 žádné kolísání
- oprava hlavy sedel vstřiků a rovnou zabroušení ventilů
klepání se krapet uklidnilo ,ale nic moc
- oprava nový dvouhmotý setrvák , takže celá sada se spojkou a ložiskem
klépání ustalo klídek super , ale po čase cca 8 000 km odešlo turbo vis nahoře
- repas turba a výměna oleje teda toho oleje co zbyl (teď když jedu za mnou není vidět kam se hrabe naložená TATRA)
doufám že jsem si už vybral
a to tankuji jen naftu z AGIP a BENZINA + aditiva
předtím jsem měl
VOLKSWAGEN PASSAT Variant (32B) [08/80-06/89] 1.6 (1588ccm/55kW/75HP) [08/80-03/88]
- jen jsem tankoval benzín držák kastle K.O. tak jinej model
VOLKSWAGEN PASSAT (3A2, 35I) [02/88-12/97] 1.9 TD (1896ccm/55kW/75HP) [03/91-08/96]
- jen jsem tankoval naftu z ONO tu bio nejlevnější , taky držák časem kastle FLINSTOUNOVI nebylo za co nadzvednout kolo.
a teď tento Passat a nevím kam dřív nacpat prachy
snad už si vybral, zatím to vypadá kdybych jezdil taxíkem jsem na tom lépe
- M@ty
- VWexpert
- Příspěvky: 3331
- Registrován: 30.05.2012 13:00
- Bydliště: Karlovarsko
Re: Přibývání oleje v motoru (ne emulze)
Pokud ti pribyva olej, tak vadne tesneni vstriku nebo tandem. Vetsinou to delaji protekajici vstriky. Kdyz ti to delali davali novou sadu tesneni vstriku?
VW Passat 3BG Variant AVF 4motion , VW Passat 3B Variant AFN Syncro
VW Passat 3B variant AVG 4motion , VW Passat 3B/3BG Variant AFN kripl
BMW e30 325i cabrio , BMW e24 635csi
VW Passat 3B variant AVG 4motion , VW Passat 3B/3BG Variant AFN kripl
BMW e30 325i cabrio , BMW e24 635csi
-
- Nový člen
- Příspěvky: 42
- Registrován: 24.05.2013 18:22
Re: Přibývání oleje v motoru (ne emulze)
Čau,
novou sadu u vstřiků nevím no, ale vím že jsem je vyzvedával u Boshe kde ty střiky čistil ultrazvukem.
V pondělí mu cinknu na tu sadu
Prosím tě co je tandem ? doufám že nestojí ranec
Dík
novou sadu u vstřiků nevím no, ale vím že jsem je vyzvedával u Boshe kde ty střiky čistil ultrazvukem.
V pondělí mu cinknu na tu sadu
Prosím tě co je tandem ? doufám že nestojí ranec
Dík
- M@ty
- VWexpert
- Příspěvky: 3331
- Registrován: 30.05.2012 13:00
- Bydliště: Karlovarsko
Re: Přibývání oleje v motoru (ne emulze)
Tandemove cerpadlo. Vstrikovaci cerpadlo a zaroven vyveva podtlaku. Je na hlave motoru na druhe strane nez rozvodovy remen. Pri pohledu zepredu je mezi hlavou motoru a pozarni prickou. Ale u tebe je vetsi pravdepodobnost s prosakovanim nafty pres vstriky. Pokud by to byla pravda je to na reklamaci. Vstriky mohli prijit z repase a nemuselo se pod ne dat nove tesneni. Nebo to nesedi.
VW Passat 3BG Variant AVF 4motion , VW Passat 3B Variant AFN Syncro
VW Passat 3B variant AVG 4motion , VW Passat 3B/3BG Variant AFN kripl
BMW e30 325i cabrio , BMW e24 635csi
VW Passat 3B variant AVG 4motion , VW Passat 3B/3BG Variant AFN kripl
BMW e30 325i cabrio , BMW e24 635csi
-
- Nový člen
- Příspěvky: 42
- Registrován: 24.05.2013 18:22
Re: Přibývání oleje v motoru (ne emulze)
Dík zavolám mu , ale na ty vstřiky jsem nalítal cca 8 000 km co to bylo dělané, je to rok.
A taky nevím co teď s olejem, když je říznutej z naftou ???
Jsou to cca 3-4 decy. Nad horní ryskou 6-8 mm.
Zítra zkusím krapet oleje odsát na horní rysku.
A taky nevím co teď s olejem, když je říznutej z naftou ???
Jsou to cca 3-4 decy. Nad horní ryskou 6-8 mm.
Zítra zkusím krapet oleje odsát na horní rysku.
- M@ty
- VWexpert
- Příspěvky: 3331
- Registrován: 30.05.2012 13:00
- Bydliště: Karlovarsko
Re: Přibývání oleje v motoru (ne emulze)
No pokud je naredeny naftou, tak nebude moc dobre mazat. Urcite bych odstranil pricinu a moc s tim do te doby nejezdil. Ani pro motor a ani pro turbo to nebude nic dobreho.
VW Passat 3BG Variant AVF 4motion , VW Passat 3B Variant AFN Syncro
VW Passat 3B variant AVG 4motion , VW Passat 3B/3BG Variant AFN kripl
BMW e30 325i cabrio , BMW e24 635csi
VW Passat 3B variant AVG 4motion , VW Passat 3B/3BG Variant AFN kripl
BMW e30 325i cabrio , BMW e24 635csi
-
- Závodník
- Příspěvky: 590
- Registrován: 14.02.2008 11:16
- Bydliště: Litvinov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Přibývání oleje v motoru (ne emulze)
ja tedy mam nad riskou temer pulcentak ale jen diky pitomcum v servisu ze neodhadli kolik maji dolit jinak bych to hlidal ale treba ,me nepribylo po 10tkm ani mm na oleji ale mam porad v tom prohybu na merce nad max az do toho zlomu
-
- Nový člen
- Příspěvky: 42
- Registrován: 24.05.2013 18:22
Re: Přibývání oleje v motoru (ne emulze)
přes měrku, jsem vysál cca 250 ml.
-
- Nový člen
- Příspěvky: 42
- Registrován: 24.05.2013 18:22
Re: Přibývání oleje v motoru (ne emulze)
Cena tandemového čerpadla na hlavě ???
Není někde schéma palivové soustavy u tohoto motoru?
Není někde schéma palivové soustavy u tohoto motoru?
-
- Nový člen
- Příspěvky: 42
- Registrován: 24.05.2013 18:22
Re: Přibývání oleje v motoru (ne emulze)
tak už, jsem snad našel
jediné co nechápu, kde se vytváří vysoky tlak paliva ??? (nebo se pletu)
toto čerpadlo podle napojení hadiček se tváří, tak na tlakování sifonu
jediné co nechápu, kde se vytváří vysoky tlak paliva ??? (nebo se pletu)
toto čerpadlo podle napojení hadiček se tváří, tak na tlakování sifonu
-
- Jezdec
- Příspěvky: 462
- Registrován: 17.02.2013 20:00
Re: Přibývání oleje v motoru (ne emulze)
podivej se jeste na vagu na hodnoty vstriku...jestli ti spatne tesnej a tece ti tam nafta pres gumicky tak tam neuvidis nejlepsi hodnoty....kdyz ti to menili tak je tam mohli blbe dat, gumicky se mohly skripnout atd. atd. atd
Je to pašák a baští 5,5 litru ropy na 100, 1,9 TDI PD, 85 kw
-
- Nový člen
- Příspěvky: 42
- Registrován: 24.05.2013 18:22
Re: Přibývání oleje v motoru (ne emulze)
Čau,
tak jsem vyměnil tandemové čerpadlo najel 50 km a zatim O.K. Uvidíme
Drží to na 4 imbusech 3 šli O.K. a ten poslení pod termostatem nešel 2 hodiny jsem ho povoloval
Nevim zda měnit olej ? Podle mě 0,4 litru nafty tam je natlačeno.
tak jsem vyměnil tandemové čerpadlo najel 50 km a zatim O.K. Uvidíme
Drží to na 4 imbusech 3 šli O.K. a ten poslení pod termostatem nešel 2 hodiny jsem ho povoloval
Nevim zda měnit olej ? Podle mě 0,4 litru nafty tam je natlačeno.
- M@ty
- VWexpert
- Příspěvky: 3331
- Registrován: 30.05.2012 13:00
- Bydliště: Karlovarsko
Re: Přibývání oleje v motoru (ne emulze)
Náplň je necelé 4l. Já bych řek že to je dost naředěné. Třeba je to zbytečné, ale já bych měnil...
VW Passat 3BG Variant AVF 4motion , VW Passat 3B Variant AFN Syncro
VW Passat 3B variant AVG 4motion , VW Passat 3B/3BG Variant AFN kripl
BMW e30 325i cabrio , BMW e24 635csi
VW Passat 3B variant AVG 4motion , VW Passat 3B/3BG Variant AFN kripl
BMW e30 325i cabrio , BMW e24 635csi
-
- Závodník
- Příspěvky: 625
- Registrován: 02.09.2012 13:32
- Bydliště: České Budějovice
Re: Přibývání oleje v motoru (ne emulze)
určitě bych to vyměnil. K tomu tandemu, to neni vysokotlaký čerpadlo pro vstřiky. to si obstarávaj vstřiky sami
Passat B5.5 variant Highline, 9/2001, 1.9TDI-PD AVF 4motion @ GaragePower by Lubosk, FMIC, EGR OFF, KAT OFF, hybrid GT1752V, jednohmota s HDS
Spotřeba VOLKSWAGEN Passat B5,5 1.9 TDI 96 kW / 130 HP
Spotřeba VOLKSWAGEN Passat B5,5 1.9 TDI 96 kW / 130 HP