Řadící páka-závada
Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22
- majrek001
- VWmaniak
- Příspěvky: 9298
- Registrován: 08.10.2008 11:24
- Bydliště: Svitavsko
Re: Řadící páka-závada
a kde je sehnal to není zvlášť jako náhradní díl? je to součásti toho držáku a té konzole na převodovku
paštika B6 variant TFSI & paštika B5.5 variant AVF
kódování a diagnostika vw koncernu
kódování a diagnostika vw koncernu
-
- Člen klubu
- Příspěvky: 208
- Registrován: 10.07.2012 19:08
- Bydliště: Brněnsko
Re: Řadící páka-závada
dal tam normální průchodku , protože jak říkáš je to součástí
je to gumová průchodka , 8mm díra
ale když ty průchodky vyndal , tak měli svoje číslo
je to gumová průchodka , 8mm díra
ale když ty průchodky vyndal , tak měli svoje číslo
VWGIV 74kw highline
- majrek001
- VWmaniak
- Příspěvky: 9298
- Registrován: 08.10.2008 11:24
- Bydliště: Svitavsko
Re: Řadící páka-závada
tak jsem dneska trochu hledal a ty pouzdra se dají sehnat i origo 171711181 (je to vesměs nd na GIII/vento na GIV to není ) cena kolem 70,- ks
http://www.amd-autodily.cz/rizeni-razen ... azeni.html" onclick="window.open(this.href);return false;
ale spíš si myslím že jsou vydřený plošky v tom závaží tak by to chtělo asi trochu zapilovat před výměnou
http://www.amd-autodily.cz/rizeni-razen ... azeni.html" onclick="window.open(this.href);return false;
ale spíš si myslím že jsou vydřený plošky v tom závaží tak by to chtělo asi trochu zapilovat před výměnou
- Přílohy
-
- pouzdro.jpg (7.17 KiB) Zobrazeno 1620 x
paštika B6 variant TFSI & paštika B5.5 variant AVF
kódování a diagnostika vw koncernu
kódování a diagnostika vw koncernu
-
- Člen klubu
- Příspěvky: 208
- Registrován: 10.07.2012 19:08
- Bydliště: Brněnsko
- majrek001
- VWmaniak
- Příspěvky: 9298
- Registrován: 08.10.2008 11:24
- Bydliště: Svitavsko
Re: Řadící páka-závada
no jenom jeden druhý mám nový, protože jsem měnil tu konzoli na převodovce a to je součást. u mě si myslím je problém s tím silentblokem na převodovce chodí tak 2cm a na motoru se skoro ani nehne.. Po výměně vkonzole jde řadit docela pěkně jen občas asi jak se to pohne, tak to jde hůře.. zkusím ten silentblok vypodložit aby tak nechodil a když se to osvědčí tak klidně koupím origo nový
paštika B6 variant TFSI & paštika B5.5 variant AVF
kódování a diagnostika vw koncernu
kódování a diagnostika vw koncernu
-
- Člen klubu
- Příspěvky: 208
- Registrován: 10.07.2012 19:08
- Bydliště: Brněnsko
Re: Řadící páka-závada
jelikož mám vyměněnou komplet spojku , origo olej , a pořád to řadí jak kdy naprd , tak vyměním ty pouzdra , už sem je objednal ve vw
nechám to seřídit podle toho přípravku
když to ještě nebude ono tak vyměním tu konzoli (1j0711729f) protože se mě zdá že už je vyychozená
ale nejvíc mě sere že mě chodí ten kužel (1j0711076g) , navrch důle , má to tam tak 2-3mm fóra a navrchu to má segrovku , přes hrby to lehce poklepává
nepodíval by se někdo jestli vám to tam taky chodí ? možná příčina špatnýho řazení , že je to vybitý
díky
nechám to seřídit podle toho přípravku
když to ještě nebude ono tak vyměním tu konzoli (1j0711729f) protože se mě zdá že už je vyychozená
ale nejvíc mě sere že mě chodí ten kužel (1j0711076g) , navrch důle , má to tam tak 2-3mm fóra a navrchu to má segrovku , přes hrby to lehce poklepává
nepodíval by se někdo jestli vám to tam taky chodí ? možná příčina špatnýho řazení , že je to vybitý
díky
VWGIV 74kw highline
- majrek001
- VWmaniak
- Příspěvky: 9298
- Registrován: 08.10.2008 11:24
- Bydliště: Svitavsko
Re: Řadící páka-závada
taky zkontroluj na tom závaží jak máš vydřenou drážku od toho pouzdra co budeš měnit.. případně to zapiluj trochu
paštika B6 variant TFSI & paštika B5.5 variant AVF
kódování a diagnostika vw koncernu
kódování a diagnostika vw koncernu
- Shorty
- VWexpert
- Příspěvky: 3135
- Registrován: 24.05.2010 16:33
- Bydliště: Praha
Re: Řadící páka-závada
Imho je základ seřízení dle přípravku...je to nejlevnější a nejsnazší. Pak se může hledat příčina dál
VW Golf Variant VII 1.4 TSI Maraton Edition
VW Golf Cabriolet I 1.8 GL
VW Tiguan II 1.5 TSI Life
ex: VW Golf VI 1.4 TSI
ex: VW Golf IV 1.6 16V
ex: VW Golf Variant IV 1.6 16V
VW Golf Cabriolet I 1.8 GL
VW Tiguan II 1.5 TSI Life
ex: VW Golf VI 1.4 TSI
ex: VW Golf IV 1.6 16V
ex: VW Golf Variant IV 1.6 16V
- majrek001
- VWmaniak
- Příspěvky: 9298
- Registrován: 08.10.2008 11:24
- Bydliště: Svitavsko
Re: Řadící páka-závada
To ano, hned jsem to po výměně konzole jsem to znovu seřídil přípravkem a pohrál jsem si s dorazem 1 a 2 a jde to tam pěkně, ale občas tam jde hůř 5-ka a zcela výjměčně 1-čka
paštika B6 variant TFSI & paštika B5.5 variant AVF
kódování a diagnostika vw koncernu
kódování a diagnostika vw koncernu
- Shorty
- VWexpert
- Příspěvky: 3135
- Registrován: 24.05.2010 16:33
- Bydliště: Praha
Re: Řadící páka-závada
Stejně mě fascinuje, že u sebe na hatcbacku to docela řeším (olejíček, seřízení, repase konzolí, těsnění, pravidelné mazání kloubů a kdo ví co ještě...prostě pěkná ) a za tepla to ještě občas jde trochu hůře. A na variantu na to nikdo nikdy nesáhnul a už to 14 let řadí jak po másle
VW Golf Variant VII 1.4 TSI Maraton Edition
VW Golf Cabriolet I 1.8 GL
VW Tiguan II 1.5 TSI Life
ex: VW Golf VI 1.4 TSI
ex: VW Golf IV 1.6 16V
ex: VW Golf Variant IV 1.6 16V
VW Golf Cabriolet I 1.8 GL
VW Tiguan II 1.5 TSI Life
ex: VW Golf VI 1.4 TSI
ex: VW Golf IV 1.6 16V
ex: VW Golf Variant IV 1.6 16V
-
- Člen klubu
- Příspěvky: 208
- Registrován: 10.07.2012 19:08
- Bydliště: Brněnsko
Re: Řadící páka-závada
Takže dneska sem provedl výměnu pouzder (171711181) a řazení s 1čkou a 2jkou vyřešen ! je to o 99% lepší
takže vše vyřešeno za 160,-
a dále sem vyřešil vůli na tom kuželi viz foto .. chodilo mi to 1-2mm navrch , dolů viz šipka a vypodložil sem to korkovou podložkou viz foto(zakroužkovaný) ..
vše sem promazal vazelinkou a práce na 15 minut a výsledek je parádní takže vše vyřešeno za 160,-
VWGIV 74kw highline
- xerxes
- VWmaniak
- Příspěvky: 10178
- Registrován: 24.02.2006 21:02
Re: Řadící páka-závada
Jo pokud jsi šikovný tak jde v klidu porychtovat
- majrek001
- VWmaniak
- Příspěvky: 9298
- Registrován: 08.10.2008 11:24
- Bydliště: Svitavsko
Re: Řadící páka-závada
nacvakávat některé méně přístupné kloubky je docela zábava a zkouška nervů jinak jsem si objednal taky toto pouzdro, tak jsem zvědav jestli to půjde znát
paštika B6 variant TFSI & paštika B5.5 variant AVF
kódování a diagnostika vw koncernu
kódování a diagnostika vw koncernu
-
- Člen klubu
- Příspěvky: 208
- Registrován: 10.07.2012 19:08
- Bydliště: Brněnsko
Re: Řadící páka-závada
já sem ty kloubky porychtoval lehce malýma blickama , ještě když to bylo namazaný , tak paráda
myslim si že by mělo , a kdyžtak zkontroluj ten kužel , tam by podle mě neměla být žádná vůle , protože když sem to zkoušel bez podložky , tak se to asi prčilo a šlo to hůř
myslim si že by mělo , a kdyžtak zkontroluj ten kužel , tam by podle mě neměla být žádná vůle , protože když sem to zkoušel bez podložky , tak se to asi prčilo a šlo to hůř
VWGIV 74kw highline
- Shorty
- VWexpert
- Příspěvky: 3135
- Registrován: 24.05.2010 16:33
- Bydliště: Praha
Re: Řadící páka-závada
Když vyndáš tu tyč nebo kužel jak máš na druhý fotce, tak to jí musíš povolit z tý volící tyče co jde do kabiny a pak nechat seřídit nebo ne? Jaký je zhruba průměr té podložky co jsi tam vypodložil?
Do toho by se mi už zase nechtělo, ale ty dvě gumová pouzdra bych si taky klidně vyměnil. Jinak nejlépe se mi to cvakalo velkejma sikama když to bylo v motorovém prostoru anebo tesařskejma svorkama, když jsem to měl venku.
Do toho by se mi už zase nechtělo, ale ty dvě gumová pouzdra bych si taky klidně vyměnil. Jinak nejlépe se mi to cvakalo velkejma sikama když to bylo v motorovém prostoru anebo tesařskejma svorkama, když jsem to měl venku.
VW Golf Variant VII 1.4 TSI Maraton Edition
VW Golf Cabriolet I 1.8 GL
VW Tiguan II 1.5 TSI Life
ex: VW Golf VI 1.4 TSI
ex: VW Golf IV 1.6 16V
ex: VW Golf Variant IV 1.6 16V
VW Golf Cabriolet I 1.8 GL
VW Tiguan II 1.5 TSI Life
ex: VW Golf VI 1.4 TSI
ex: VW Golf IV 1.6 16V
ex: VW Golf Variant IV 1.6 16V