Slabý výkon vw golf 4 1.6 77kw
Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22
-
- Nový člen
- Příspěvky: 9
- Registrován: 15.07.2014 20:50
Slabý výkon vw golf 4 1.6 77kw
Ahoj, mám takový dotaz. Přešel jsem do fáze, že si koupím své první auto a vybral jsem si právě golfa 4 1.6 16v 77kw. Domluvil jsem si schůzku s jedním manželským párem a dojel na místo určení i se svým mechanikem, který měl KTS. Vzhledově vypadalo auto fajn, ale poté mi řekl majitel, že je na autě pokažená lambda sonda, kterou vymění hned druhý den. Tak jsem sedl do auta a jeli jsme na projížďku. Vše bylo ok, až na výkon motoru, hrozně to bylo "zdechlé", ale to je prý tou lambdou, kterou druhý den vyměnil a zase jsme si dali schůzku, druhá jízda byla už lepší, ale pořád to bylo podle mechanika špatné na 77kw, ale v ten den tam vyskočila chyba v egr ventilu a majitelé říkali, že to je tím, ale nevím. Jsou 4 vlastníci auta, ale mají ho už od roku 2006 ( jezdí v něm žena) . Rozvody byly dělány v roce 2008 při 120km. Tak se chci zeptat jestli se někomu něco podobného stalo a co může být za závadu. Díky
- majrek001
- VWmaniak
- Příspěvky: 9298
- Registrován: 08.10.2008 11:24
- Bydliště: Svitavsko
Re: Slabý výkon vw golf 4 1.6 77kw
co ten egr ventil přesně psal? Tento el. EGR občas odchází pak to může cukat a podobně..
jinak 1.6 16v 77kW se sériovým sáním začíná táhnout až tak od 3500ot je to přeci jen 16v a k tomu ještě plní EURO 4 takže má pár kokotinek, který kazí průběh jako třeba ne EGR ventil
jinak si mohl pokračovat ve vlákně o chování motoru 1.6 16v 77kW ať tady není takový bordel v těch tématech http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=72&t=160080" onclick="window.open(this.href);return false;
jinak 1.6 16v 77kW se sériovým sáním začíná táhnout až tak od 3500ot je to přeci jen 16v a k tomu ještě plní EURO 4 takže má pár kokotinek, který kazí průběh jako třeba ne EGR ventil
jinak si mohl pokračovat ve vlákně o chování motoru 1.6 16v 77kW ať tady není takový bordel v těch tématech http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=72&t=160080" onclick="window.open(this.href);return false;
paštika B6 variant TFSI & paštika B5.5 variant AVF
kódování a diagnostika vw koncernu
kódování a diagnostika vw koncernu
-
- Nový člen
- Příspěvky: 9
- Registrován: 15.07.2014 20:50
Re: Slabý výkon vw golf 4 1.6 77kw
Jasný no, já se tady zatím pomalu orientuju . Ale nevím, někdo mi říká, že to může být tím, že může odejít i úplně motor, je to možné?
-
- Nový člen
- Příspěvky: 9
- Registrován: 15.07.2014 20:50
Re: Slabý výkon vw golf 4 1.6 77kw
Vidím, že máš tohle auto:) Můžu pár otázek prosím?
- xerxes
- VWmaniak
- Příspěvky: 10178
- Registrován: 24.02.2006 21:02
Re: Slabý výkon vw golf 4 1.6 77kw
pokud s tim autem jezdi ženska tak to auto zlenivělo
- majrek001
- VWmaniak
- Příspěvky: 9298
- Registrován: 08.10.2008 11:24
- Bydliště: Svitavsko
Re: Slabý výkon vw golf 4 1.6 77kw
xerxes: záleží asi na ženské ta moje to moc nenechává zlenivět..
manacek258: jasně ptej se.. je nás tady dost s 1.6 16v, ale většina už má předělaný filtrbox TDI/GTI tak to jede trošku jinak než úplna série (alespoň u mě je to jiná liga)
manacek258: jasně ptej se.. je nás tady dost s 1.6 16v, ale většina už má předělaný filtrbox TDI/GTI tak to jede trošku jinak než úplna série (alespoň u mě je to jiná liga)
paštika B6 variant TFSI & paštika B5.5 variant AVF
kódování a diagnostika vw koncernu
kódování a diagnostika vw koncernu
-
- Nový člen
- Příspěvky: 9
- Registrován: 15.07.2014 20:50
Re: Slabý výkon vw golf 4 1.6 77kw
Aha :/ právě ta baba říkala, že se ten egr ventil dá uplně odpojit a výkon se zvýší a mělo by to být lepší, ale nevím. Taky bych se chtěl zeptat na to vylepšení jak píšeš, že tu máte většina. Na kolik to vyjde a jaký to má význam?
- Kobrovnik
- Řidič
- Příspěvky: 125
- Registrován: 01.01.2013 12:48
- Bydliště: Novojičínsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Slabý výkon vw golf 4 1.6 77kw
Chlapi, věřím, že jsem tady noví a máte z fóra plnou hlavu, ale všechny otázky jak sání tak i ohledně EGR ventilu se to tu řeší. Jen stačí pohledat, pročíst a budete chytřejší.
Sám jsem tak začínal
Sám jsem tak začínal
Golf IV. 1.6 16V BCB + filtrbox
- Shorty
- VWexpert
- Příspěvky: 3135
- Registrován: 24.05.2010 16:33
- Bydliště: Praha
Re: Slabý výkon vw golf 4 1.6 77kw
Vím, že se to tady psalo milionkrát...tak po milion první. Tendle motor na první pohled vypadá dost rozporuplně, záleží na tom, z jakého auta na něj přesedáte. Ale úplně špatná volba to imho neni. Je jen potřeba udělat/myslet na pár věcí.
Bez ohledu na to, k čemu to auto hodláte použít (dělník, voňavka, nákupní vozík), tak výše zmíněný předělání filtrboxu a sacího potrubí je skoro nutnost. Plus bych k tomu přidal ještě pravidelnou výměnu vzduchového filtru (1x za rok) a i jeho vyklepání třeba když se v tom hrabeš a čistění toho filtrboxu. Dále pak docela pomůže časté měnění oleje a použití relativně malých kol (mám 15 a 16), ale to už je každého volba...a pak počítat s komplikacema s řazením, takže je dobrý to nějak promazat či nastavit a opečovat převodovku.
EGR je sice blbý, ale to už je holt daň za tu ekonormu. Jsou i světlý stránky toho, že to má Euro 4, třeba kvůli té chystané zóně v centrech měst. Určitě bych počítal s tím, že bude dřív nebo později potřeba vyměnit lambdu (hlavně přední kolem 2500 kč). No a asi budou i občas zlobit cívky, což ale neni zas tak drhá záležitost.
Taky je docela znát, jakou zátěž s sebou vezete, takže plně naložené auto se zapnutou klimou už občas ztrácí dech, to je potřeba říct na rovinu. Taky má vliv teplota okolního vzduchu...když je vedro, tak je vzduch hustější, ale to částečně řeší to předělání filtrboxu. Ale je to holt fyzika a to se týká každého dopravního prostředku.
PS: zkoušel tam někdo lejt E85? Nebo třeba tu E10 v německu? Dle toho testu paliv ve světě motorů to E10 bylo celkem v poho a za nižší cenu.
Bez ohledu na to, k čemu to auto hodláte použít (dělník, voňavka, nákupní vozík), tak výše zmíněný předělání filtrboxu a sacího potrubí je skoro nutnost. Plus bych k tomu přidal ještě pravidelnou výměnu vzduchového filtru (1x za rok) a i jeho vyklepání třeba když se v tom hrabeš a čistění toho filtrboxu. Dále pak docela pomůže časté měnění oleje a použití relativně malých kol (mám 15 a 16), ale to už je každého volba...a pak počítat s komplikacema s řazením, takže je dobrý to nějak promazat či nastavit a opečovat převodovku.
EGR je sice blbý, ale to už je holt daň za tu ekonormu. Jsou i světlý stránky toho, že to má Euro 4, třeba kvůli té chystané zóně v centrech měst. Určitě bych počítal s tím, že bude dřív nebo později potřeba vyměnit lambdu (hlavně přední kolem 2500 kč). No a asi budou i občas zlobit cívky, což ale neni zas tak drhá záležitost.
Taky je docela znát, jakou zátěž s sebou vezete, takže plně naložené auto se zapnutou klimou už občas ztrácí dech, to je potřeba říct na rovinu. Taky má vliv teplota okolního vzduchu...když je vedro, tak je vzduch hustější, ale to částečně řeší to předělání filtrboxu. Ale je to holt fyzika a to se týká každého dopravního prostředku.
PS: zkoušel tam někdo lejt E85? Nebo třeba tu E10 v německu? Dle toho testu paliv ve světě motorů to E10 bylo celkem v poho a za nižší cenu.
VW Golf Variant VII 1.4 TSI Maraton Edition
VW Golf Cabriolet I 1.8 GL
VW Tiguan II 1.5 TSI Life
ex: VW Golf VI 1.4 TSI
ex: VW Golf IV 1.6 16V
ex: VW Golf Variant IV 1.6 16V
VW Golf Cabriolet I 1.8 GL
VW Tiguan II 1.5 TSI Life
ex: VW Golf VI 1.4 TSI
ex: VW Golf IV 1.6 16V
ex: VW Golf Variant IV 1.6 16V