ELEKTRO, DOBÍJENÍ: kontrolky a ost., kolem dobíjení
- M@rty74
- Moderátor
- Příspěvky: 2498
- Registrován: 29.05.2010 21:14
- Bydliště: Green town at Prague
Re: ELEKTRO, DOBÍJENÍ: kontrolky a ost., kolem dobíjení
Hlavně se taky podívej, kolik má ampér ten co tam je teď - to je taky zásadní věc...
Neptejte se mě, proč Vám to, či ono bylo smazáno nebo zamčeno - NESPLŇOVALO TO PRAVIDLA SAG sekce!!!
Pro své idealistické názory se zde často setkávám s nepochopením....
Pro své idealistické názory se zde často setkávám s nepochopením....
- Tuca
- Nový člen
- Příspěvky: 39
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha
Re: ELEKTRO, DOBÍJENÍ: kontrolky a ost., kolem dobíjení
Koukal sem a mam tam 120A. Ale ty cisla jsou trosku jiny. Da se tedy pouzit? dikM@rty74 píše:Hlavně se taky podívej, kolik má ampér ten co tam je teď - to je taky zásadní věc...
- M@rty74
- Moderátor
- Příspěvky: 2498
- Registrován: 29.05.2010 21:14
- Bydliště: Green town at Prague
Re: ELEKTRO, DOBÍJENÍ: kontrolky a ost., kolem dobíjení
Tak sem napiš číslo původního altíku, pak se to dá porovnat.
Neptejte se mě, proč Vám to, či ono bylo smazáno nebo zamčeno - NESPLŇOVALO TO PRAVIDLA SAG sekce!!!
Pro své idealistické názory se zde často setkávám s nepochopením....
Pro své idealistické názory se zde často setkávám s nepochopením....
- Tuca
- Nový člen
- Příspěvky: 39
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha
Re: ELEKTRO, DOBÍJENÍ: kontrolky a ost., kolem dobíjení
Ted tam mam 120A Bosch cislo 028 903 030
a je mi nabizen Bosch 120A cislo 028 903 028 E.
Diky za info.
a je mi nabizen Bosch 120A cislo 028 903 028 E.
Diky za info.
- Phoenix
- Pilot
- Příspěvky: 774
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: ELEKTRO, DOBÍJENÍ: kontrolky a ost., kolem dobíjení
je to náhrada, takže ho můžeš použít.
PHOENIX-shoří jen proto,aby vznešený znovu povstal z popela a vzlétl vzhůru k nebesům...
http://WWW.VW-CULT.CZ
http://WWW.VW-CULT.CZ
- Tuca
- Nový člen
- Příspěvky: 39
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha
-
- Řidič
- Příspěvky: 100
- Registrován: 10.07.2013 21:48
- Bydliště: Teplice nad Metují
Re: ELEKTRO, DOBÍJENÍ: kontrolky a ost., kolem dobíjení
ahoj
Dneska jsem přivez startér a altik ze servisu, nechal jsem to zkouknout před cestou na dovolenou. Ve startéru byly v řiti uhlíky a i stykač notně opálen, takže to už bylo potřeba.
No ale problém: alternátor je z jinýho auta, protože na původním byla špatná volnoběžka (resp. tuším že tenkrát nebyla vůbec), prodejce mně to měnil na moji žádost (pruzení ). No a při zapojování milého jsem s hrůzou zjistil, že do konektoru nemám co zapojit, resp. mám jen částečně. Vede mně tam jen jeden kablík, na konci je nalisovanej izol. faston. Zapojil jsem ho do "L" (kontrolka dobíjení) a "DFM" jsem nechal volný. Takhle jsem to vyčet - auto dobíjí na 13,8V. Ale je to tak vopravdu správně? Zejtra jedu 300 km, tak abych nemusel někde tlačit Nepřehlídnul jsem někde něco? Rozdělával jsem to potmě s čelovkou takže jak to bylo zapojený úplně přesně nevím. Díky za odpovědi.
Dneska jsem přivez startér a altik ze servisu, nechal jsem to zkouknout před cestou na dovolenou. Ve startéru byly v řiti uhlíky a i stykač notně opálen, takže to už bylo potřeba.
No ale problém: alternátor je z jinýho auta, protože na původním byla špatná volnoběžka (resp. tuším že tenkrát nebyla vůbec), prodejce mně to měnil na moji žádost (pruzení ). No a při zapojování milého jsem s hrůzou zjistil, že do konektoru nemám co zapojit, resp. mám jen částečně. Vede mně tam jen jeden kablík, na konci je nalisovanej izol. faston. Zapojil jsem ho do "L" (kontrolka dobíjení) a "DFM" jsem nechal volný. Takhle jsem to vyčet - auto dobíjí na 13,8V. Ale je to tak vopravdu správně? Zejtra jedu 300 km, tak abych nemusel někde tlačit Nepřehlídnul jsem někde něco? Rozdělával jsem to potmě s čelovkou takže jak to bylo zapojený úplně přesně nevím. Díky za odpovědi.
Sharan I 98 1,9, trošku zanedbanej, ale náš
Sharan III 2013 2,0
Sharan III 2013 2,0
- the.max
- Člen klubu
- Příspěvky: 531
- Registrován: 24.10.2012 15:31
- Bydliště: Bílina
- Kontaktovat uživatele:
Re: ELEKTRO, DOBÍJENÍ: kontrolky a ost., kolem dobíjení
Ano, 13.8 je naprosto v pořádku.
-
- Řidič
- Příspěvky: 100
- Registrován: 10.07.2013 21:48
- Bydliště: Teplice nad Metují
Re: ELEKTRO, DOBÍJENÍ: kontrolky a ost., kolem dobíjení
jj spíš mně šlo o to, jestli jsem někde nepřehlídnul nějakej nezapojenej kablík, ale DFM asi Sharan nepoužívá... to by vedly oba jedním svazkem
edit: jsem zpátky, takže to asi mám zapojený správně
edit: jsem zpátky, takže to asi mám zapojený správně
Sharan I 98 1,9, trošku zanedbanej, ale náš
Sharan III 2013 2,0
Sharan III 2013 2,0
-
- Řidič
- Příspěvky: 138
- Registrován: 22.02.2010 10:23
- Bydliště: Banská Bystrica, SR
Re: ELEKTRO, DOBÍJENÍ: kontrolky a ost., kolem dobíjení
je normálne že po zapnutí klímy klesne napetie na cca 13V?
je rozdiel ked je zapnutá auto a manual klíma v spotrebe elektriny? lebo na auto klesne napatie ešte viac.
dakujem
je rozdiel ked je zapnutá auto a manual klíma v spotrebe elektriny? lebo na auto klesne napatie ešte viac.
dakujem
- michall
- Moderátor
- Příspěvky: 5721
- Registrován: 25.09.2007 15:24
- Bydliště: Praha
Re: ELEKTRO, DOBÍJENÍ: kontrolky a ost., kolem dobíjení
Na volnoběh nejspíš ano, síť je zatížena elmag. spojkou kompresoru. Spotřeba by měla být stejná, alespoň z pohledu kompresoru. Jinak záleží na rychlosti ventilátorů, práci klapek, ... Spotřebu bych neřešil, pokud není extrémní zátěž, auto si s tím obvykle poradí.
Dodržujte prosím Pravidla sekce, odpovědi hledejte nejdříve v Sherlockovi, díly shánějte/nabízejte v bazaru. Může se hodit ETKA online nebo ELSA online (odkaz je na .ru!)
-
- VWjunior
- Příspěvky: 1963
- Registrován: 01.05.2009 05:36
- Bydliště: Pardubice
Re: ELEKTRO, DOBÍJENÍ: kontrolky a ost., kolem dobíjení
zdravím ve spolek a taky bychom rádi poprosili o radu ,kamarád má sharana 1,9 66KW 2002,z ničeho nic mu začalo kesat napětí až byl rád že dojel do prakovacího domu,druhý den jsem rpo něj jel z dvouma bateriema a jelikož byl v háji altík ,nic jsem nezapínal a dojel 140km domu,zrepasovali jsem altík dali ho zpátky a vše ok pořád 14 klima se nezapínala ,ted je situace taková,že jel na D1 a napětí kleslo na 12 když vypnul klimu skočilo na 14 ,když jí zapnul tak to chvíli vydrželo a pak to kolísalo.Příjde mi to jak problém s elektromg. spojkou a nebo již zmiňovanou krabičkou u baterky.Auto ted u sebe nenám,počem mám jít?
děkuji
děkuji
- smolda
- Člen klubu
- Příspěvky: 3493
- Registrován: 21.11.2010 16:42
- Bydliště: Berounsko, D5 Exit 28
Re: ELEKTRO, DOBÍJENÍ: kontrolky a ost., kolem dobíjení
Může toho být víc, například pokud jste neměnili volnoběžku altíku, může to být i tou volnoběžkou. Po "repasi" alternátoru bys ho měl nechat proběhnout někde ve zkušebně, na zkušební stolici, kde ti ho změřej za různých otáček a při různé zátěži. Ty jsi s kámošem provedl "jen" výměnu dílů.
Malá Veškrnová
Don't worry, be happy
Don't worry, be happy
-
- Řidič
- Příspěvky: 75
- Registrován: 09.02.2012 20:51
- Bydliště: HRADEC KRÁLOVÉ
Re: ELEKTRO, DOBÍJENÍ: kontrolky a ost., kolem dobíjení
koukám, že problémy mám stejné co se týče dobijení při zaplé klimatizaci...Ztravil jsem už tím nějakou tu hodinku,kdy občas při sepnutí je dobijení na baterce 13 V na volnoběh..za jizdy je to okaa a volnoběžka vyměněna,kompressor je nový..prolezl jsem kabeláž od altíku-proletaval jsem očka k pojistkové skříňce a k baterce...vyměnil jsem jeden ventilátor sahary který vibroval při sepnutí-tím to na chvilku přestalo, ale problem je tu pořád.......možná kdybych neměl voltmettr na palubovce tak bych to asi neřešil, ale takhle to člověku vrtáá v hlavě...Předem děkuji za tip a zkušenosti s tímto problémem............................................
Alhambra VR6-LPG-2004
nezavislé topení B5WSC
nezavislé topení B5WSC
-
- Řidič
- Příspěvky: 138
- Registrován: 22.02.2010 10:23
- Bydliště: Banská Bystrica, SR
Re: ELEKTRO, DOBÍJENÍ: kontrolky a ost., kolem dobíjení
takže problém vyriešený... regulátor KO, zberné krúžky KO...
po výmene - podstatne menej zaťažuje motor a hlavne napetie klesne kúsok, nie ako predtým na 13V a podobne. takže odkaz pre všetkých - hor sa na repas altíka
po výmene - podstatne menej zaťažuje motor a hlavne napetie klesne kúsok, nie ako predtým na 13V a podobne. takže odkaz pre všetkých - hor sa na repas altíka