CBAB ventil N18
Moderátoři: KJirka, ejne, pásovec
Pravidla fóra
Moji milí příznivci nových Passatů, předtím než založíte nové téma důkladně projděte FAQ a ostatní témata, případnì použijte VYHLEDÁVÁNÍ.
Fotky svých Passatů vkládejte do podsekce (ne)Jen můj Passat 3C / CC a nezapomeňte u fotek mazat RZ.
Poptávky a nabídky do této sekce nepatří. Neslušná, hrubá, výhružná slova a jinak zákonem nepřijatelné texty budou smazána.
S problémy týkající se chodu sekce se na mě obracejte v SZ.
pásovec
Moji milí příznivci nových Passatů, předtím než založíte nové téma důkladně projděte FAQ a ostatní témata, případnì použijte VYHLEDÁVÁNÍ.
Fotky svých Passatů vkládejte do podsekce (ne)Jen můj Passat 3C / CC a nezapomeňte u fotek mazat RZ.
Poptávky a nabídky do této sekce nepatří. Neslušná, hrubá, výhružná slova a jinak zákonem nepřijatelné texty budou smazána.
S problémy týkající se chodu sekce se na mě obracejte v SZ.
pásovec
- Nemo
- Pilot
- Příspěvky: 786
- Registrován: 18.03.2008 19:19
- Bydliště: Slovensko
- Kontaktovat uživatele:
CBAB ventil N18
Chalani, mám na Vás prosbu. Prehľadal som more vecí a podľa chyby aj podľa toho, že akoby voda trošku mizla som našiel, že je problém v chladiči spalín, momentálne je vymenený a chyba stále ostala a auto v núdzaku (pár sto euro v riti a nič ). Vyhadzuje podľa chyby problém s ventilom N18 (presne chyba 001027 - ventil pre recirkulácie výfukových plynov (N18)). Ale stále mám problém sa dopátrať ku konkrétnemu číslu dielu a aj jeho umiestneniu (napadlo ma ešte, nie je to kuva u tohoto motora EGR ako také? Ak EGR na skúšku odpojím nestane sa nič?). Boli by ste niekto taký zlatý kto vie o aký diel ide a napísali mi jeho číslo poprípade hodili miesto kde sa nachádza? Ak by bol obrázok motora a zakrúžkované umiestnenie potešili by ste ma o to viac.
Ďakujem
Ďakujem
Prvá láska vw bora 1,6 16v AZD
Momentálne Passat 2.0 TDI CR DSG
Momentálne Passat 2.0 TDI CR DSG
- Archie
- VWsenior
- Příspěvky: 2047
- Registrován: 17.08.2009 01:01
- Bydliště: kousek od Kladna
Re: CBAB ventil N18
ventil pre recirkulácie výfukových plynov = EGR
koukni sem http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.ph ... 403/001027" onclick="window.open(this.href);return false;
koukni sem http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.ph ... 403/001027" onclick="window.open(this.href);return false;
Bye A.
___________________________________________________
VW Passat 3C Variant 2.0 TDI CBAB 2010 BlueMotion
___________________________________________________
VW Passat 3C Variant 2.0 TDI CBAB 2010 BlueMotion
- Nemo
- Pilot
- Příspěvky: 786
- Registrován: 18.03.2008 19:19
- Bydliště: Slovensko
- Kontaktovat uživatele:
Re: CBAB ventil N18
Takže podľa tohoto je to problém EGR, je kaput? Kuva, ak to je tak tak ma ebne asi .... Nechcel som si to pripustiť, že EGR KO... Je to jak u maďarov, načo tam je tá N18 napísaná keď to má byť EGR?
Prvá láska vw bora 1,6 16v AZD
Momentálne Passat 2.0 TDI CR DSG
Momentálne Passat 2.0 TDI CR DSG
- Archie
- VWsenior
- Příspěvky: 2047
- Registrován: 17.08.2009 01:01
- Bydliště: kousek od Kladna
Re: CBAB ventil N18
Nefňukej, vyndej to. Jde to komplet rozebrat - koukni jestli nejsou v řiti převody. Zkus to vyčistit. Koupit jinej můžeš vždycky
Bye A.
___________________________________________________
VW Passat 3C Variant 2.0 TDI CBAB 2010 BlueMotion
___________________________________________________
VW Passat 3C Variant 2.0 TDI CBAB 2010 BlueMotion
- Nemo
- Pilot
- Příspěvky: 786
- Registrován: 18.03.2008 19:19
- Bydliště: Slovensko
- Kontaktovat uživatele:
Re: CBAB ventil N18
No to je to čo ma práve serie, lebo som ho mal vonku, je komplet vyčistený, skontrolovaný, pekne chodil, ani zúbok nebol zlomený nič a vieš aká je to piplačka... Ešte skúsim pre istotu či nie je nanič tlakový ventil čo to ovláda a toto si nechávam fakt ako poslednú možnosť. Potom poreferujem ako som dopadol...
Prvá láska vw bora 1,6 16v AZD
Momentálne Passat 2.0 TDI CR DSG
Momentálne Passat 2.0 TDI CR DSG
- Archie
- VWsenior
- Příspěvky: 2047
- Registrován: 17.08.2009 01:01
- Bydliště: kousek od Kladna
Re: CBAB ventil N18
hej, viem ... taková tragoška to zase není. Klidně zkotroluj třeba ventílek zadního kola, jestli to jím není. Asi ne, ale zase se na něj dobře dostaneš.Nemo píše:***cut** a vieš aká je to piplačka... Ešte skúsim pre istotu či nie je nanič tlakový ventil čo to ovláda a toto si nechávam fakt ako poslednú možnosť. Potom poreferujem ako som dopadol...
Nechci ti kazit naději, ale vymýšlíš nejspíš zbytečně - popis je poměrně jasný
16787/P0403/001027 - Exhaust Gas Recirculation (EGR) Valve (N18): Malfunction
Possible Causes
Fuse(s) faulty
Wiring and/or Connector(s) from/to Exhaust Gas Recirculation (EGR) Valve (N18) faulty
Exhaust Gas Recirculation (EGR) Valve (N18) stuck/faulty
Possible Solutions
Check Fuse(s)
Check Wiring and/or Connector(s) from/to Exhaust Gas Recirculation (EGR) Valve (N18)
Check/Replace Exhaust Gas Recirculation (EGR) Valve (N18)
Check Measuring Value Blocks (MVB)
EDIT: Ještě mne napadá, jestli až do vyčištění fungovalo OK , tak zpytuj svědomí, co jsi tomu udělal.
Bye A.
___________________________________________________
VW Passat 3C Variant 2.0 TDI CBAB 2010 BlueMotion
___________________________________________________
VW Passat 3C Variant 2.0 TDI CBAB 2010 BlueMotion
- Nemo
- Pilot
- Příspěvky: 786
- Registrován: 18.03.2008 19:19
- Bydliště: Slovensko
- Kontaktovat uživatele:
Re: CBAB ventil N18
Do vyčistenia nič, ani po vyčistení dlho nič. Ja som tomu nič neurobil, len vyčistil asi sa zbláznil po tom vyčistení, ostal nafúkaný aký je čistý a nechce sa mu robiť aby sa nezašpinil Ale aj tak pri 370 000km nájazde sa niet čo čudovať že už má dosť
Prvá láska vw bora 1,6 16v AZD
Momentálne Passat 2.0 TDI CR DSG
Momentálne Passat 2.0 TDI CR DSG
- Nemo
- Pilot
- Příspěvky: 786
- Registrován: 18.03.2008 19:19
- Bydliště: Slovensko
- Kontaktovat uživatele:
Re: CBAB ventil N18
No tak to zhrniem zatiaľ, vymenil som elektromagnetický ventil, ktorý ovláda podtlakom EGR. Auto nabehlo, prehnal som ho, všetko fičalo. Druhý deň naštartujem, pár metrov a je to tu zas Odstavím beriem druhé auto povybavujem, že poobede mrknem znovu na to. Poobede naštartujem a nič chyba nikde, merania rozšírené ukazujú hodnoty v norme, dokonca sa mi EGR podarilo nastaviť, ale... Aj keď bolo nastavené, auto išlo, hodnoty dobré tak stále v teste akčných členov bolo ventil N18 chybná funknce... Tak som sa nasral povedal si stačilo, dám nové EGR (medzičasom pre istotu kúpené). Keď už som to rozoberal, rozhodol som sa zhodiť aj škrtiacu klapku lebo sa mi nezdalo dlhší čas zhasínanie motora... Prúser dva, auto rozobraté a já po otvorení klapky padám do kolien, zlomený zub na kolečku klapky, sobota poobede, diel už človek nezoženie a bolo vymalované... Tak autíčko stojí rozobraté, vpredu diera po dieloch a ja idem objednávať škrtiacu klapku aby som ho mohol cez víkend dokončiť... Nasratý ako brigadír už 4 týždeň bez auta a odmeny v riti, pomíňané na chladič spalín, EGR, teraz klapku a elektromagnetický ventil (asi prečistím aj podtlakové hadice). A aby toho nebolo málo tak asi prizabijem mechanika lebo mi prerazil plastový prah pod dverami asi zdvihákom....takže ten mu dám zaplatiť aby si nemyslel, že potajomky nič nepovie a ja na to nedojdem ( a to doteraz som nemal jediný problém s ním). Už si pripadám ako alenka v ríši divov Mám ťažký dojem že v najbližšej dobe začnem buď kopať jamu alebo si zoženiem nájazdy a budem si všetko v garáži robiť sám, aspoň si môžem dať sám po papuly keď sa niečo nepodarí....
Taká otázočka na koniec, podtlakové hadičky čistíte kompresorom ale nejako inak? Lebo keĎ som videl ako to tam chodí krížom krážom asi tým kompresorom napojeným na jednu stranu a výfuk na druhej odpojenej strane bude najideálnejšia voľba....
Ďíky za odpovede.
Taká otázočka na koniec, podtlakové hadičky čistíte kompresorom ale nejako inak? Lebo keĎ som videl ako to tam chodí krížom krážom asi tým kompresorom napojeným na jednu stranu a výfuk na druhej odpojenej strane bude najideálnejšia voľba....
Ďíky za odpovede.
Prvá láska vw bora 1,6 16v AZD
Momentálne Passat 2.0 TDI CR DSG
Momentálne Passat 2.0 TDI CR DSG
-
- Řidič
- Příspěvky: 108
- Registrován: 05.06.2011 21:23
- Bydliště: Bratislava
Re: CBAB ventil N18
Ahoj, sice ti nepomozem:), ale zaujala ma ta klapka a zhasinanie motora. Ako sa ti to presne prejavovalo? Lebo u mna niekedy vypne motor krasne hladko a niekedy (castejsie) to vypne s takym cuknutim, akoby motor spravil este pol otacky naviac. Tak rozmyslam, ze asi ani u mna nebude ta klapka na 100 %.
Passat 3C Variant, 3/2009, 2.0 TDI 103 kW CBAB, DSG
- Nemo
- Pilot
- Příspěvky: 786
- Registrován: 18.03.2008 19:19
- Bydliště: Slovensko
- Kontaktovat uživatele:
Re: CBAB ventil N18
no ako hovoríš, mne ale to neviem či polohou, lebo pri istých polohách ten motor akoby hladko zhasol, ale poslednou dobou nie. Presne ako píšeš tak trochu zadrnčí. Zabudol som to ofotiť, inak by som dal aj fotku ako vyzerá ten zlomený zub. Ale inak je tu o tom písané, v nejakej téme to je celkom dobre rozobraté keď pohľadáš. Inak čo je písané tu je to dosť častá závada.
Prvá láska vw bora 1,6 16v AZD
Momentálne Passat 2.0 TDI CR DSG
Momentálne Passat 2.0 TDI CR DSG
-
- Řidič
- Příspěvky: 108
- Registrován: 05.06.2011 21:23
- Bydliště: Bratislava
Re: CBAB ventil N18
Diky za info, dam to skontrolovat. Aj tak musim menit tesnenie medzi klapkou a EGR lebo mam to tam zaolejovane, tak rozoberieme aj ten plastovy kryt. Ale cakal by som skor nejaku chybovu hlasku ked ma vylomene zuby na tom kolecku, ze sa klapka nehybe v pozadovanych hodnotach.
Passat 3C Variant, 3/2009, 2.0 TDI 103 kW CBAB, DSG
- Venca1061
- Nový člen
- Příspěvky: 20
- Registrován: 04.12.2012 11:54
- Bydliště: Praha
Re: CBAB ventil N18
Ahoj,
taky si mi občas začala objevovat následující chyba.....
1 Fault Found:
001027 - EGR Valve (N18)
P0403 - 000 - Malfunction - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00100000
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 4
Mileage: 264058 km
Time Indication: 0
Date: 2015.01.25
Time: 17:28:03
Freeze Frame:
RPM: 782 /min
Speed: 0.0 km/h
Load: 0.0 %
Load: 20.8 %
Lambda: 36.3 %
Mass Air / Rev.: 245.0 mg/str
Temperature: 58.5°C
Zvláštní je, že se objeví pouze pokud auto nastartuju "vlažné", tzn. třeba hodinu po předchozí jízdě. Když je auto studené a nebo naopak zahřáté tak je to OK. Nevíte s čím by to mohlo mít souvislost že takhle záleží na teplotě motoru?
Díky
taky si mi občas začala objevovat následující chyba.....
1 Fault Found:
001027 - EGR Valve (N18)
P0403 - 000 - Malfunction - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00100000
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 4
Mileage: 264058 km
Time Indication: 0
Date: 2015.01.25
Time: 17:28:03
Freeze Frame:
RPM: 782 /min
Speed: 0.0 km/h
Load: 0.0 %
Load: 20.8 %
Lambda: 36.3 %
Mass Air / Rev.: 245.0 mg/str
Temperature: 58.5°C
Zvláštní je, že se objeví pouze pokud auto nastartuju "vlažné", tzn. třeba hodinu po předchozí jízdě. Když je auto studené a nebo naopak zahřáté tak je to OK. Nevíte s čím by to mohlo mít souvislost že takhle záleží na teplotě motoru?
Díky
- Nemo
- Pilot
- Příspěvky: 786
- Registrován: 18.03.2008 19:19
- Bydliště: Slovensko
- Kontaktovat uživatele:
Re: CBAB ventil N18
možno sa len blbo zatvára a otvára alebo je tak zahumusený že nedovrie.... Pokiaľ ti nepadá hneď do núdzaku a podobne asi by som ho dal len prečistiť
Prvá láska vw bora 1,6 16v AZD
Momentálne Passat 2.0 TDI CR DSG
Momentálne Passat 2.0 TDI CR DSG
- Venca1061
- Nový člen
- Příspěvky: 20
- Registrován: 04.12.2012 11:54
- Bydliště: Praha
Re: CBAB ventil N18
No asi tím začnu. Je to na prd, chci s tím jet na dovolenou a netřást se kdy se to přepne do nouzáku.
Díky
Díky
- Rives
- Nový člen
- Příspěvky: 36
- Registrován: 22.11.2013 19:00
- Bydliště: Slovakia
Re: CBAB ventil N18
Tak ako ste poriesili tu chybu P0403?
Stacilo vycistenie EGR alebo vymena?
Dik...
Stacilo vycistenie EGR alebo vymena?
Dik...
G6 2.0 TDI CR 103kW