2.8i V6 4x4 automat přestavba na LPG

benzínové motory...

Moderátoři: standokan, rapid.direct

szelvicka
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 7
Registrován: 21.07.2013 12:47

2.8i V6 4x4 automat přestavba na LPG

Příspěvek od szelvicka »

Ahoj,

vím, že na toto téma toho už bylo hodně, ale mě by zajímalo co máte za sekvenční vstřikování a jaký doporučujete pro tohoto pašíka. Pokaždé mi nabízejí něco jiného: MAGIC, SOLARIS, TARTARINI, BRC A STAG ...co myslíte

Pokud máte nějaký servis kde to dělají v okolí Kladna, budu ráda za doporučení a cenu cca

Díky moc

Uživatelský avatar
mastibruch
Pilot
Pilot
Příspěvky: 870
Registrován: 24.12.2012 13:46

Re: 2.8i V6 4x4 automat přestavba na LPG

Příspěvek od mastibruch »

Pokud máš na to peníze tak jednoznačně BRC nebo Tartarini jsou to nejlepší systémy co se kvality týče. Já mám v 2.8 stag a nemám 20tkm problém. V citroenu mám BRC a mám na něm najeto cca 50tkm a bez problému.
VW PASSAT B5,5 2.8v6 4MOTION LPG 2002 http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=126&t=268788" onclick="window.open(this.href);return false;
Citroen C4 1.4 LPG 2009

szelvicka
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 7
Registrován: 21.07.2013 12:47

Re: 2.8i V6 4x4 automat přestavba na LPG

Příspěvek od szelvicka »

Super, díky moc.
No prašulky jsou, ale zase nechci tam narvat hodně, přece jenom je to už starší auto a né nové, takže zase do těch 30 jsem myslela, že bych se mohla vejít...ale BRC a Tartarini jsou cenově výš :-(

Uživatelský avatar
mastibruch
Pilot
Pilot
Příspěvky: 870
Registrován: 24.12.2012 13:46

Re: 2.8i V6 4x4 automat přestavba na LPG

Příspěvek od mastibruch »

No ja daval za brc na 4valec 34 tisic. Ja bych se toho stagu nebal. Kdyz ti to nekdo dobre nastavi nebude problem. A hlavne si nastav teplotu prepnuti minimalne na tech 40 stupnu. Protoze pak rady odchazeji vstrikovace plynu.
VW PASSAT B5,5 2.8v6 4MOTION LPG 2002 http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=126&t=268788" onclick="window.open(this.href);return false;
Citroen C4 1.4 LPG 2009

szelvicka
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 7
Registrován: 21.07.2013 12:47

Re: 2.8i V6 4x4 automat přestavba na LPG

Příspěvek od szelvicka »

Díky moc

Zdendaa
Řidič
Řidič
Příspěvky: 70
Registrován: 29.05.2008 12:37
Bydliště: Liberecký kraj

Re: 2.8i V6 4x4 automat přestavba na LPG

Příspěvek od Zdendaa »

Já bych se taky toho Stagu nebál. NA VR6 Golfu jsem na něm najel 120 tis. km a minimální investice. U Pašíka 1,8 T nějaký problémy zpočátku byly, ale spíš doladění a nastavení a servis se k tomu postavil kladně.
Co jsem slyšel, tak prý už BRC dávno není co bývalo.
Spíš se zaměř na to kdo to bude montovat, nějaký reference a tak. Takže Kladeňáci a okolní by měli něco doporučit:).
Jinak myslím, že cena 30 tisíc za šestiválec je tak nějak na hranici i pro Stag. Slušnej servis, který používá ověřený komponenty to za o moc míň neudělá.

Uživatelský avatar
Jacques.
Pilot
Pilot
Příspěvky: 813
Registrován: 31.03.2011 17:57
Bydliště: Děčín okolí...

Re: 2.8i V6 4x4 automat přestavba na LPG

Příspěvek od Jacques. »

Mám Lovato a po 10tis jsem měnil trisky :(
Ale mechanik mi tvrdil že se s tím nikdy nesetkal,tak možná jen špatná karma ;)
Jinak funguje dobře a líbí se mi plnění v nádrži. Není poznat že je auto na LPG a na nálepku kašlu ;)
Passat B8 Alltrack 2.0 Tsi 162kw
Ex ►Passat B5 1.9 TDi 81kw AVG+4motion
Ex ►Audi A6 Avant 3.0 TDi
Ex ►Passat B5,5 Variant, 2.8 V6,4motion+LPG
Ex ►Passat B5 sedan 1.9 TDI 81KW AFN

mikelight
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 43
Registrován: 10.08.2010 17:18

Re: 2.8i V6 4x4 automat přestavba na LPG

Příspěvek od mikelight »

szelvicka píše:Ahoj,

vím, že na toto téma toho už bylo hodně, ale mě by zajímalo co máte za sekvenční vstřikování a jaký doporučujete pro tohoto pašíka. Pokaždé mi nabízejí něco jiného: MAGIC, SOLARIS, TARTARINI, BRC A STAG ...co myslíte

Pokud máte nějaký servis kde to dělají v okolí Kladna, budu ráda za doporučení a cenu cca

Díky moc
Ja mel na pasikovy Prins, delali mi to v Brne http://greenfuel.cz/. Najel sem na tom 50tkm bez problemu. P. Outrata se vyzna a dava si zalezet na kvalite provedene prace. Mne to instaloval 3 dny, cekaci lhuty ma tak mesic.
Rikal, ze mu tam jezdi Medoury co na Prinsu maji nalitano 300tkm a to sou blazni, co ani nemeni zplynovaci filtr :D

Pravda, ze Prins je cenove vys, 4 roky zpatky sem za V6 daval 45 tisic.

Sicco
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1365
Registrován: 02.10.2009 11:03

Re: 2.8i V6 4x4 automat přestavba na LPG

Příspěvek od Sicco »

Stag 300 a jediný problém bylo špatné čidlo teploty vody, které ukazovalo -30° :) jinak pohoda, teď v létě se to přepne po 800m jak nic, jen mě štve malá nádrž místo rezervy, když jezdim denně do práce 60km, musim tankovat co 3 dny.. 2.3 V5 si na dálnici vezmě těch 10 a víc litrů :roll:

Uživatelský avatar
SupermanXXX
Profík
Profík
Příspěvky: 1160
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: střední čechy

Re: 2.8i V6 4x4 automat přestavba na LPG

Příspěvek od SupermanXXX »

jestli chceš tak koukni na naše stránky dobelpg.cz, nedávno jsme tam nějakemu klubakovi předělavali chipovanou 1.8T

Uživatelský avatar
KaCzaba
VWsenior
VWsenior
Příspěvky: 2254
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Scania 620psů
Kontaktovat uživatele:

Re: 2.8i V6 4x4 automat přestavba na LPG

Příspěvek od KaCzaba »

Mam V pasiku Tartarini. Ten clovek co to tam jako novy montoval, uz na to auto ani nesahne. Potrebuju nekoho v rozumnym radiusu kdo by to po nem dal dokupy.

Auto jezdi, zere 11-12. Jakoze i funguje...ale proste nekdy z niceho nic nahodile zaskube. Hlavne kdyz jedes jako clovek. Mezi 1-2tis. Dokonce i zaclo chcipat. pri rozjezdu do krizovatky. popojedes metr dva,strcis tam cumak a chcip. super situace. To vyresil vymenou jednotky. Ted uz nechcipa. Ale cuka. Kdyz jedu kudlu jede to vicemene ok. Ale porad u toho blika checkengine. Coz vidim prvne blikat. Vzdy se to jen rozsvitilo. To je normal ze u 3BG to blika?

Jsem z Chomutova. Nechce se mi to vozit az do Hradce Kraloveho
motor?to je ta vec co ma vic jak 4 valce?

Uživatelský avatar
mastibruch
Pilot
Pilot
Příspěvky: 870
Registrován: 24.12.2012 13:46

Re: 2.8i V6 4x4 automat přestavba na LPG

Příspěvek od mastibruch »

To blikani urcite neni normální. Zkus prohlidnout vsechny mozne nadice jestli nemas nekne netesnost.
VW PASSAT B5,5 2.8v6 4MOTION LPG 2002 http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=126&t=268788" onclick="window.open(this.href);return false;
Citroen C4 1.4 LPG 2009

Uživatelský avatar
SupermanXXX
Profík
Profík
Příspěvky: 1160
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: střední čechy

Re: 2.8i V6 4x4 automat přestavba na LPG

Příspěvek od SupermanXXX »

check engine bude blikat pravděpodobně kvuli špatně nastavené směsi. příště to chce nechat namontovat ve firmě s dobrýma referencema... o víkendu jsme předělali chipovanou 1.8T s 250hp, původní zástavba škubala, rozsvicovala check engine, házela auto do nouzáku atd. doaldit softwarem to nešlo protože to bylo blbě nakonfigurovaný a blbě zapojený. nyní po tom co jsme to kompletně předělali to jezdí bez problémů až do červených otáček. takže jestli ti tam udělali blbě montáž stejně se to nastavením nedohoní. doporučuju ti jezdit na benzin dokud to nevyřešíš ať zbytečně neničíš motor.

Uživatelský avatar
Jacques.
Pilot
Pilot
Příspěvky: 813
Registrován: 31.03.2011 17:57
Bydliště: Děčín okolí...

Příspěvek od Jacques. »

Přesně co popisuješ mi to dělalo také. A asi tě nepotěšim. Měl jsem všechny lpg vstriky KO :-(
Passat B8 Alltrack 2.0 Tsi 162kw
Ex ►Passat B5 1.9 TDi 81kw AVG+4motion
Ex ►Audi A6 Avant 3.0 TDi
Ex ►Passat B5,5 Variant, 2.8 V6,4motion+LPG
Ex ►Passat B5 sedan 1.9 TDI 81KW AFN

Uživatelský avatar
KaCzaba
VWsenior
VWsenior
Příspěvky: 2254
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Scania 620psů
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od KaCzaba »

Vratil jsem se vcera z Hradce. Byl tam hlavne blbe zapojeny podtlak, a pak prehozeny stekry na dvou vstricich :-D

Jeste poladili mapu a zatim se zda ze to jede. Zadna misfire detection se neukazuje. Najeto cca 400km
motor?to je ta vec co ma vic jak 4 valce?

Odpovědět

Zpět na „Motory - benzin“