Řadící páka-závada
Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22
- majrek001
- VWmaniak
- Příspěvky: 9298
- Registrován: 08.10.2008 11:24
- Bydliště: Svitavsko
Re: Řadící páka-závada
tam to ani povolit nemusíš (ono je v ní jen ten silon navlečen a jak odděláš to závaží tak půjde vytáhnout ven), ale aby jsi vyndal závaží tak musíš sundat tu otočnou část kam jde druhý konec z toho závaží. sundáš ten klopouček a tam je stejná závlačka jak na všech ostatních otočných částech
paštika B6 variant TFSI & paštika B5.5 variant AVF
kódování a diagnostika vw koncernu
kódování a diagnostika vw koncernu
-
- Člen klubu
- Příspěvky: 208
- Registrován: 10.07.2012 19:08
- Bydliště: Brněnsko
Re: Řadící páka-závada
postačí tenhle obrázek ?
21 je ta závlačka a pak to vytočíš tak aby ta 24 vyjela z té ,, volící tyče ,, (jak uvidíš pochopíš) a vytáhneš to ven VWGIV 74kw highline
- Shorty
- VWexpert
- Příspěvky: 3135
- Registrován: 24.05.2010 16:33
- Bydliště: Praha
Re: Řadící páka-závada
Jo ten obrázek je super
Díky ti sáhibe
Díky ti sáhibe
VW Golf Variant VII 1.4 TSI Maraton Edition
VW Golf Cabriolet I 1.8 GL
VW Tiguan II 1.5 TSI Life
ex: VW Golf VI 1.4 TSI
ex: VW Golf IV 1.6 16V
ex: VW Golf Variant IV 1.6 16V
VW Golf Cabriolet I 1.8 GL
VW Tiguan II 1.5 TSI Life
ex: VW Golf VI 1.4 TSI
ex: VW Golf IV 1.6 16V
ex: VW Golf Variant IV 1.6 16V
- majrek001
- VWmaniak
- Příspěvky: 9298
- Registrován: 08.10.2008 11:24
- Bydliště: Svitavsko
Re: Řadící páka-závada
kdo ví jestli by se 22 nedala sehnat samotná taky nevšiml si někdo jestli to nemá nějaké číslo?
paštika B6 variant TFSI & paštika B5.5 variant AVF
kódování a diagnostika vw koncernu
kódování a diagnostika vw koncernu
-
- Člen klubu
- Příspěvky: 208
- Registrován: 10.07.2012 19:08
- Bydliště: Brněnsko
Re: Řadící páka-závada
já sem se po tom díval , ale zdá se mě že nemělo .. ale šikovný soustružník to ze silonu utočí
VWGIV 74kw highline
- majrek001
- VWmaniak
- Příspěvky: 9298
- Registrován: 08.10.2008 11:24
- Bydliště: Svitavsko
Re: Řadící páka-závada
to ano
paštika B6 variant TFSI & paštika B5.5 variant AVF
kódování a diagnostika vw koncernu
kódování a diagnostika vw koncernu
-
- Člen klubu
- Příspěvky: 208
- Registrován: 10.07.2012 19:08
- Bydliště: Brněnsko
Re: Řadící páka-závada
ale myslim že to tak dopadne , protože nic jinýho než korek sem po ruce neměl a ten tam dlouho nevydrží .. ještě když se to po něm točí takže to v práci šupnu tomu našem soustřužníkovi ať se snaží
VWGIV 74kw highline
- Shorty
- VWexpert
- Příspěvky: 3135
- Registrován: 24.05.2010 16:33
- Bydliště: Praha
Re: Řadící páka-závada
majrek001 píše:kdo ví jestli by se 22 nedala sehnat samotná taky nevšiml si někdo jestli to nemá nějaké číslo?
Není to todle? A budou tam určitě 2 kusy
http://www.amd-autodily.cz/rizeni-razen ... eni-2.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Hele já se mrknu, jestli mi to taky lítá nahoru/dolů a kdybys to něčim podkládál na trvalo a nechal si to vyrobit, udělej jednu i pro mě
A já si osobně asi koupím i toto. Občas mi někam zapadají a honím je magnetem po spodním krytu motoru.
http://www.amd-autodily.cz/rizeni-razen ... azeni.html" onclick="window.open(this.href);return false;
VW Golf Variant VII 1.4 TSI Maraton Edition
VW Golf Cabriolet I 1.8 GL
VW Tiguan II 1.5 TSI Life
ex: VW Golf VI 1.4 TSI
ex: VW Golf IV 1.6 16V
ex: VW Golf Variant IV 1.6 16V
VW Golf Cabriolet I 1.8 GL
VW Tiguan II 1.5 TSI Life
ex: VW Golf VI 1.4 TSI
ex: VW Golf IV 1.6 16V
ex: VW Golf Variant IV 1.6 16V
-
- Člen klubu
- Příspěvky: 208
- Registrován: 10.07.2012 19:08
- Bydliště: Brněnsko
Re: Řadící páka-závada
vypadá to tak že by to mohlo byt ono
a ty závlačky sem si bral taky , stojí 8,- ve vw
a ty závlačky sem si bral taky , stojí 8,- ve vw
VWGIV 74kw highline
- Shorty
- VWexpert
- Příspěvky: 3135
- Registrován: 24.05.2010 16:33
- Bydliště: Praha
Re: Řadící páka-závada
Tak ta otočná tyč nebo jak tu někdo nazval kužel, se mi taky hýbe o kousek nahoru a je tam teda lehce vůle. Netuším, jestli je to úmyslně nebo ne, ale mohlo by to být zdrojem problémů s nepřesným řazením. Abych to mohl podložit, tak budu muset asi vycvakat ty tyčky a na to bohužel nemám teďka čas.
Kdyby náhodou někdo věděl průměr té tyčky, abych podle toho mohl pořídit nějaký kroužek, tak bych mu byl vděčný, abych to pořídil v předstihu...asi by bylo vhodný něco pevnýho, ale zároveň i pružného, takže silon nebo kov asi ne...spíš nějaké instalatérské těsnění.
Kdyby náhodou někdo věděl průměr té tyčky, abych podle toho mohl pořídit nějaký kroužek, tak bych mu byl vděčný, abych to pořídil v předstihu...asi by bylo vhodný něco pevnýho, ale zároveň i pružného, takže silon nebo kov asi ne...spíš nějaké instalatérské těsnění.
VW Golf Variant VII 1.4 TSI Maraton Edition
VW Golf Cabriolet I 1.8 GL
VW Tiguan II 1.5 TSI Life
ex: VW Golf VI 1.4 TSI
ex: VW Golf IV 1.6 16V
ex: VW Golf Variant IV 1.6 16V
VW Golf Cabriolet I 1.8 GL
VW Tiguan II 1.5 TSI Life
ex: VW Golf VI 1.4 TSI
ex: VW Golf IV 1.6 16V
ex: VW Golf Variant IV 1.6 16V
- majrek001
- VWmaniak
- Příspěvky: 9298
- Registrován: 08.10.2008 11:24
- Bydliště: Svitavsko
Re: Řadící páka-závada
dneska jsem měl rozdělanou tu otočnou část a na té vložce je 1j0711067 takže asi to bude spíš toto http://www.amd-autodily.cz/rizeni-razen ... azeni.html" onclick="window.open(this.href);return false;
paštika B6 variant TFSI & paštika B5.5 variant AVF
kódování a diagnostika vw koncernu
kódování a diagnostika vw koncernu
- Shorty
- VWexpert
- Příspěvky: 3135
- Registrován: 24.05.2010 16:33
- Bydliště: Praha
Re: Řadící páka-závada
A měnil jsi ty pouzdra nebo podkládal jsi tu tyč něčím?
Odpovídá i ten obrázek tomu? Mě se ten tvar totiž moc nezdá. Na té fotce mi přijde, že to "hrdlo" je o něco delší než když jsem vyndaval pouzdro z té tyč...ale číslo dílů asi bude důležitější, než moje pocity
Odpovídá i ten obrázek tomu? Mě se ten tvar totiž moc nezdá. Na té fotce mi přijde, že to "hrdlo" je o něco delší než když jsem vyndaval pouzdro z té tyč...ale číslo dílů asi bude důležitější, než moje pocity
VW Golf Variant VII 1.4 TSI Maraton Edition
VW Golf Cabriolet I 1.8 GL
VW Tiguan II 1.5 TSI Life
ex: VW Golf VI 1.4 TSI
ex: VW Golf IV 1.6 16V
ex: VW Golf Variant IV 1.6 16V
VW Golf Cabriolet I 1.8 GL
VW Tiguan II 1.5 TSI Life
ex: VW Golf VI 1.4 TSI
ex: VW Golf IV 1.6 16V
ex: VW Golf Variant IV 1.6 16V
- majrek001
- VWmaniak
- Příspěvky: 9298
- Registrován: 08.10.2008 11:24
- Bydliště: Svitavsko
Re: Řadící páka-závada
To jsem neřešil jen jsem je prohodil, ta spodní byla trošku vydřená. Mě to chodí tak 3mm max a trochu vůli (nahoru/dolu) mají i otočné části na té konzoli a tu mám novou origo.
Mě jde už řadit docela pěkně jen občas to nejde pak stačí přibrzdit nebo to vyřadit a znovu zařadit.. a jelikož mi silentblok na převodovce chodí přes 2cm dopředu/dozadu tak si myslím, že to občasně horší zařazení dělá posunutý motor a zrovna dám i novou tu spodní vzpěru nikdo to na tom neměnil a při 250 000km to nebude na škodu si myslím..
Mě jde už řadit docela pěkně jen občas to nejde pak stačí přibrzdit nebo to vyřadit a znovu zařadit.. a jelikož mi silentblok na převodovce chodí přes 2cm dopředu/dozadu tak si myslím, že to občasně horší zařazení dělá posunutý motor a zrovna dám i novou tu spodní vzpěru nikdo to na tom neměnil a při 250 000km to nebude na škodu si myslím..
paštika B6 variant TFSI & paštika B5.5 variant AVF
kódování a diagnostika vw koncernu
kódování a diagnostika vw koncernu
- Shorty
- VWexpert
- Příspěvky: 3135
- Registrován: 24.05.2010 16:33
- Bydliště: Praha
Re: Řadící páka-závada
Tak jsem tu otočnou tyč taky rozdělal a musím konstatovat 2 věci:
Ty silonový futra tam mám jiný než majrek a jsou to ty, co jsem postoval o kousek nahoře (bacha, ten odkaz už nefunguje). A zkusil jsem prohodit horní a dolní a řazení se znatelně zlepšilo a vůle té otočné tyče směrem nahoru/dolu se taky snížila...takže mězi oběma faktory existuje úměra.
Ty silonový futra tam mám jiný než majrek a jsou to ty, co jsem postoval o kousek nahoře (bacha, ten odkaz už nefunguje). A zkusil jsem prohodit horní a dolní a řazení se znatelně zlepšilo a vůle té otočné tyče směrem nahoru/dolu se taky snížila...takže mězi oběma faktory existuje úměra.
VW Golf Variant VII 1.4 TSI Maraton Edition
VW Golf Cabriolet I 1.8 GL
VW Tiguan II 1.5 TSI Life
ex: VW Golf VI 1.4 TSI
ex: VW Golf IV 1.6 16V
ex: VW Golf Variant IV 1.6 16V
VW Golf Cabriolet I 1.8 GL
VW Tiguan II 1.5 TSI Life
ex: VW Golf VI 1.4 TSI
ex: VW Golf IV 1.6 16V
ex: VW Golf Variant IV 1.6 16V
- majrek001
- VWmaniak
- Příspěvky: 9298
- Registrován: 08.10.2008 11:24
- Bydliště: Svitavsko
Re: Řadící páka-závada
já tam mám to číslo bez toho C čka na konci ale to nic nenašlo jediný s C čkem ale to je nejspíš jen pro lanovodové řazení
paštika B6 variant TFSI & paštika B5.5 variant AVF
kódování a diagnostika vw koncernu
kódování a diagnostika vw koncernu