Návod pro ty kdo nejsou spokojeni s brzdami na B5ce

Podvozky, kola, nápravy, brzdy, pneu...

Moderátoři: standokan, rapid.direct

Uživatelský avatar
dangenius
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 214
Registrován: 26.10.2007 23:52
Bydliště: Hlavní město BRNO
Kontaktovat uživatele:

Re: Návod pro ty kdo nejsou spokojeni s brzdami na B5ce

Příspěvek od dangenius »

majkl1 píše:To je jedno jakej ročník. Jen k němu potřebuješ patřičný brzdový válec, nádobku na kapalinu, kulový čep a dost možná jednu brzdovou trubku. Toť vše. :wink:
Já jsem myslel z kteráho roku potřebuji ten posilovač.Můžu mít z 2003 a když jsem si to tady pročítal tak se píše do r.v 2002
Takže je potřeba komplet posilovač (jedno jakej rok) s brzdovým válcem,šrouby,nádobkou a podtlakovou trubku.Jestli jsem to dobře pochopil.Díky :wink:
Obrázek

Uživatelský avatar
majkl1
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 10100
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Ždírec nad Doubravou (VWysoČína)

Re: Návod pro ty kdo nejsou spokojeni s brzdami na B5ce

Příspěvek od majkl1 »

Jde o to, že i na dvojkomorák (bez ESP) se dělaly dva brzdový válce a ty měly vývody každej na jinou stranu. Z tohoto důvodu potřebuješ i patřičnou nádobku. Nejlepší máš koupit komplet posilovač + válec s čepem + nádobka. Pak bude možná potřeba si jen nechat udělat patřičnou trubku, možná udělat konektor na čidlo hladiny a zaslepit jeden vývod z nádobky. :roll: (už si to moc nepamatuju)
Passat B5,5 4motouz (AVF)
Yamaha Virago XV 535
Audi A4 B6 Avant quattro (AVF)
Touareg I facelift 3.0 TDI (CASA)

foxtools
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 2
Registrován: 25.03.2011 21:41

Re: Návod pro ty kdo nejsou spokojeni s brzdami na B5ce

Příspěvek od foxtools »

Namontováno dle vynikajícího návodu :good: , brzdy jsou teď úplně jiná liga :yahoo:, všem doporučuji. Autorovi návodu SupermanXXXtímto velké poděkování za skvělou práci. Díky :pleasantry:

Uživatelský avatar
Tunningkiller
Řidič
Řidič
Příspěvky: 198
Registrován: 18.04.2008 21:00
Bydliště: Morava
Kontaktovat uživatele:

Re: Návod pro ty kdo nejsou spokojeni s brzdami na B5ce

Příspěvek od Tunningkiller »

Taky moc děkuji za návod aspoň sem byl trošku v obraze co bude třeba. Mně teda pasoval konektor na snímač hladiny brzdové kapaliny, a já si vytahoval tu osičku co je v pedálu a tu samotnou osičku jsem zkracoval asi o 1,5 cm stejně jako závit co leze od posilovače k pedálu.A upravoval jsem i podtlakový vedení. Brzdový trubky mně taky pasovaly perfektně takže sem jen odvzdušnil a zítra budu testovat:).Díky moc:)

Uživatelský avatar
fleer
Člen klubu
Příspěvky: 2556
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha západ
Kontaktovat uživatele:

Re: Návod pro ty kdo nejsou spokojeni s brzdami na B5ce

Příspěvek od fleer »

mám teda prase starý s malejma kotoučema vepředu, brzdilo to na až po zadupnutí, no a po rozhýbání zadních zarezlých brzdičů brzdí suprově.. tak jen jestli nemáte sem tam problém jinde...
Jetta MkI - prodej, Mitsu Pajero wagon, Alhambra Mk1 prodej,Polo 6N2 prodej, Passat 35i variant, Caddy mk4, Golf MkV variant

ex- VW Golf Mk2,VW Golf Mk3 Variant, Passat B5 variant

hucelnevim
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 462
Registrován: 17.02.2013 20:00

Re: Návod pro ty kdo nejsou spokojeni s brzdami na B5ce

Příspěvek od hucelnevim »

taky moje AJM z konce roku 99 ma dvoukomoru
Je to pašák a baští 5,5 litru ropy na 100, 1,9 TDI PD, 85 kw

Odpovědět

Zpět na „Podvozek a kola“