2.0 FSI

2005 - 20..

Moderátoři: KJirka, ejne, pásovec

Pravidla fóra
Moji milí příznivci nových Passatů, předtím než založíte nové téma důkladně projděte FAQ a ostatní témata, případnì použijte VYHLEDÁVÁNÍ.
Fotky svých Passatů vkládejte do podsekce (ne)Jen můj Passat 3C / CC a nezapomeňte u fotek mazat RZ.
Poptávky a nabídky do této sekce nepatří. Neslušná, hrubá, výhružná slova a jinak zákonem nepřijatelné texty budou smazána.
S problémy týkající se chodu sekce se na mě obracejte v SZ.
pásovec
Uživatelský avatar
Marty'SP
Řidič
Řidič
Příspěvky: 181
Registrován: 29.05.2014 11:27

Re: 2.0 FSI

Příspěvek od Marty'SP »

Jojo tomu rozumím ze styl jízdy to ovlivňuje jen jsem nevěděl že to jde až tolik.Spis než bych to bral ze by šlo o lepší motor jsem si říkal jestli není spis něco špatně :-D třeba že palubak hodně svindluje nebo něco :-D
VW PASSAT B6 2.0 110 kW FSI, BLR, černá metalíza Sport limousine

Uživatelský avatar
Marty'SP
Řidič
Řidič
Příspěvky: 181
Registrován: 29.05.2014 11:27

Re: 2.0 FSI

Příspěvek od Marty'SP »

Sháním ba tento motor rozvodovou sadu s pumpou za dobrou cenu.Nevíte někdo o něčem?kolega mě předal zkušenosti ze mu prasknul rozvodak u fsi 2006 a nerad bych aby se mi to taky stalo.
VW PASSAT B6 2.0 110 kW FSI, BLR, černá metalíza Sport limousine

Uživatelský avatar
Saaw
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 338
Registrován: 19.01.2014 22:31
Bydliště: Bratislava

Re: 2.0 FSI

Příspěvek od Saaw »

Prochy01 píše:
Marty'SP píše:Já s tím motorem problém nemám.jen mě proste udivuje ze mají všichni spotřebu 7,5l a já 5,9.jinak dnes jsem jel 120 km/h a stačí nemít plyn porad na podlaze a využívat setrvačnosti a okamžitou spotřebu jsem měl 6,5 l.
Ale jo, jasny, ale je to o stylu jízdy, ne o výjimečně sporivym aute :-)...kdyz proste jedes plynule a s určitou predvidavosti, neslapes rozjezdy a nebrzdis na posledni chvili ale misto toho zbrzdujes motorem, tak je to jasny...ale neni to nic výjimečného, to mi věř...kazdy jiny auto by s "tebou" jelo za stejnou spotřebu... Jenže kazdy takhle nejezdi a proto maji i jinou spotřebu... To za kolik auto jede zásadně ovlivňuje řidič. Sam jedu stejnou 150 km trasu s naftakem kdyz je provoz a neni na střeše kolo za 5,3 (a to tam mam dálnici, na ktery tomu pak slapnu), nebo klidne i za 7,2 kdyz je volno, mazu to a mam na střeše kolo... a pokud bych jel predpisovku a dálnici do 120 jak píšeš, tak budu nekde u 5litru, mozna i pod pet...a to je nafta, ktera ten výkyv spotřeby nema tak markantní...takze te ubezpecuju, ze auto ti žere stejne jako klukům, co maji spotřebu treba 11l, jen ty jezdis "na spotřebu" neboli aby to vyznělo lip, hlavou :-))
Hlasim sa dobrovolne, ja som jeden z tych co jazdi za 11l :D a to praveze vobec nemavam tazku nohu, ale jazdim zas mesto.
VW Passat B7 Variant Highline DSG 2.0 TSI 155 kW 211hp, Mocca anthrazit, 18" VW Kansas, interier hnedo-čierna koža + drevodekor Zebrano, Dynaudio, Kessy

Uživatelský avatar
nemecek
Člen klubu
Příspěvky: 186
Registrován: 02.08.2013 21:15
Bydliště: Praha

Re: 2.0 FSI

Příspěvek od nemecek »

Saaw píše:
Hlasim sa dobrovolne, ja som jeden z tych co jazdi za 11l :D a to praveze vobec nemavam tazku nohu, ale jazdim zas mesto.
Tak nějak. Průjezd Prahou v pátek odpoledne může zamenat v pohodě průměr 13 l. Ale vyzrál jsem na to: přepnu na budíkách (mám ještě staré červené) místo zobrazování průměrné spotřeby raději na dojezd a jsem mnohem klidnější! :laugh:
Audi A4 Avant TDI B9 2016 110 kW Manhattan gray
Bylo: VW Passat Variant Highline 2.0 TFSI 2006

Uživatelský avatar
Marty'SP
Řidič
Řidič
Příspěvky: 181
Registrován: 29.05.2014 11:27

Re: 2.0 FSI

Příspěvek od Marty'SP »

Chlapi nevíte jak je to s rozvodama u 2.0 fsi 110kW? Někdo tvrdí řetěz a v sadách na netu mají řemen.
VW PASSAT B6 2.0 110 kW FSI, BLR, černá metalíza Sport limousine

Samaelith
Řidič
Řidič
Příspěvky: 96
Registrován: 05.09.2010 21:12

Re: 2.0 FSI

Příspěvek od Samaelith »

řetěz, a i na druhou vačku. výměna při 180 tis.
before B3 1.8i GL, before B6 2.0FSi 4M HL+, NOW B8 2.0TDi 4M HL+

Estez
Řidič
Řidič
Příspěvky: 99
Registrován: 24.01.2012 14:28

Re: 2.0 FSI

Příspěvek od Estez »

vymen ve 120tkm a mas klid (vcetne napinaku / řetězu rozvodu vaček). u mne to klapalo jiz ve 110tkm (napinak uz byl naprasknuty) takze tech 180tkm bych urcite nenajel 8-)
B7 Variant 2.0TDI_CFFB 4Motion Alltrack - uprava SGS Motorpower -
B7 Variant 2.0TDI_CFGC 4Motion Alltrack

ricom
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 7993
Registrován: 02.06.2009 12:45
Bydliště: v prdeli

Re: 2.0 FSI

Příspěvek od ricom »

byl jsem včera u kluků na dílně na skok a na heveru nějaký bavorák FSI výměna řetězů po 60tis.. přeskočenej a vytahanej.. to mi přijde docela málo což. ale prý je to normál u některých méně povedených motorů.

prý ale špatný řetěz z prvovýroby, proto tak brzy, když se prý dá pořádný vydrží těch 120-150tis. to už je normál myslím

zajímavé že u 3,0 tdi V6 se řetězy poprvé dělají kolem 250-300tis..

Uživatelský avatar
teck
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 15
Registrován: 26.04.2011 21:28
Bydliště: SK Banská Bystrica

Re: 2.0 FSI

Příspěvek od teck »

Marty'SP píše:Chlapi chtěl bych se zeptat jestli jsem jediný nebo i někomu z vás tenhle motor na volnoběhu občas skubne.
Prave som si vsimol tvoj starsi prispevok, presne to iste ma zaujima, tiez mi robi to iste, obcas sklbne na volnobehu...Tankujem len 100 oktanovy benzin, uz som vymenil sviecky, vyskusal pripravok na cistenie vstrekov, vycistil som spec.pripravkom skrtiacu klapku a stale ziadny rozdiel...stale obcas sklbne.... Vymenil si vstrekovace a po ich vymene sa to zlepsilo ci ti to stale este robi??? Akosi si neviem na to zvyknut, kedze ine nase auto (Polo 1,4i 59kW) ide na volnobehu ako hodinky bez jedineho sklbnutia, dalsie (ale diesel) mi ide tiez krasne rovnomerne ako hodinky...Takze mi ten moj 2,0 FSI neda pokoj... :roll:
VW Polo 3-dv. 1,4i 16V 59kW r.2008
VW Eos, 2,0 FSI 110 kW 2008

Uživatelský avatar
Marty'SP
Řidič
Řidič
Příspěvky: 181
Registrován: 29.05.2014 11:27

Re: 2.0 FSI

Příspěvek od Marty'SP »

Já měnil pro jistotu svíčky a ve VW mi zdarma vyměnili zapalovací moduly (jelikož na ně byla svolávačka) a tankuji 98 oktanů a zlepšilo se to ale i tak to na volnoběhu občas škubne ale po výměně rozvodů je to zase o něco lepší.
VW PASSAT B6 2.0 110 kW FSI, BLR, černá metalíza Sport limousine

tomashell
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 8
Registrován: 07.02.2010 17:17
Bydliště: Opava

Re: 2.0 FSI

Příspěvek od tomashell »

Já tankuji jen 100 benzín z omfau a je to super, když se stalo že jsem musel natankovat jinde třeba i 98, tak se mi ten benzín snad vyléval na cestu pod autem. Šílená spotřeba,špatný výkon atd. doporučuji jen více oktanů.

Uživatelský avatar
Saaw
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 338
Registrován: 19.01.2014 22:31
Bydliště: Bratislava

Re: 2.0 FSI

Příspěvek od Saaw »

Ale no, pan kolega :) neprehanajme. Rozdiel medzi 98 a 100 oktanmi nie je taky aby z toho bola sialena spotreba a zly vykon. Garantujem ti ze ten rozdiel nespoznas na vykone auta ani na spotrebe. A nie len medzi 98 a 100 oktanmi ale ani medzi 95 a 100 oktanmi. Je to viac menej psychologicky efekt, ked clovek vidi ze 100 oktanov a super maxi vmotion power privlastky, tak to predsa MUSI byt lepsie. Ja tiez tankujem 100 oktanov od Slovnaftu ale nie kvoli vykonu alebo spotrebe, ta je stale rovnaka a aj vykon, ja to tankujem skor kvoli pridanym cistiacim aditivam, ktore pomalicky pomalicky precistuju motor a udrzuju ho cisty.. To je ten dovod...
Ak sa ti stava ze mavas zly vykon alebo vysoku spotrebu tak hladaj dovod inde ako v palive ;)
VW Passat B7 Variant Highline DSG 2.0 TSI 155 kW 211hp, Mocca anthrazit, 18" VW Kansas, interier hnedo-čierna koža + drevodekor Zebrano, Dynaudio, Kessy

Uživatelský avatar
Marty'SP
Řidič
Řidič
Příspěvky: 181
Registrován: 29.05.2014 11:27

Re: 2.0 FSI

Příspěvek od Marty'SP »

Je to sice starší vlákno, ale také předám svoji zkušenost. Souhlasím s kolegou Saaw. Já tankuji jak OMW Maxxmotion 100 tak Natural 98 - Robin Oil a rozdíl extra nepociťuji, dokonce mi někdy připadá, že po natankování uvedené 98 má motor lepší chod. Jen když jsem natankoval Natural 95 na Benzině, tak se autu nechtělo jet a spotřeba opravdu vzrostla.
VW PASSAT B6 2.0 110 kW FSI, BLR, černá metalíza Sport limousine

fb_maroš4
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 1
Registrován: 28.12.2021 13:57

Re: 2.0 FSI

Příspěvek od fb_maroš4 »

Ahoj Ahoj. Sice tu uz dlho nikto nic nepridal ale skusim to. Bývam na Islande a kúpil som s priateľkou jazdenku Passata B6 Variant 4Motion 2.0 FSI (2006). Auto zachovalé (183 tis km), jazdí to super, podvozok v klude (troska to sedí viac v zadu ale pružiny prasknuté nie su, gumy dofúkané su). Trosku ma však prekvapila ta spotreba. Pri strohej jazde sa to da ustrážiť tak na 8 - 8.5 l ale menej sa mi to zatial nepodarilo. Je tu zima, mame nové zimné gumy s hrotmi pretože tu to je potrebné, ale ked minule išla priateľka trasu cca 250km a trosku tomu šliapala na krk tak sa dostala na cca 10l. Samozrejme 98 oktán uz nezoženieme tankujeme to co je. Takze moje otázky. 1. - po novom je všetok benzín 95 oktan alebo sa mýlim? 2. - co s tym nízkym zadkom? 3. Je ta spotreba ok?

Diky Borci.

Uživatelský avatar
Nwkt
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 2726
Registrován: 18.10.2011 21:33
Bydliště: ČR
Kontaktovat uživatele:

Re: 2.0 FSI

Příspěvek od Nwkt »

spotřeba ok, zadek nový pružiny

Odpovědět

Zpět na „Passat 3C / CC“