Není problém. Peníze máš?michall píše:Já bych do své Š1000 chtěl dát motor z posledního modelu Rapida. Umíte to někdo ?
ZÁMĚNY DÍLŮ: pasují díly z II na I a obráceně, nebo mezi SAG
- trepifajxl
- Profík
- Příspěvky: 961
- Registrován: 04.04.2008 18:15
- Bydliště: u Turnova
Re: ZÁMĚNY DÍLŮ: pasují díly z II na I a obráceně, nebo mezi SAG
Výstavba a rekonstrukce interiérů, od stavebních prací po kompletní vybavení
www.neza-interiery.cz
Montáž, úpravy a repase topení Eberspächer, Webasto. Spuštění příhřevu jako nezávislé topení
603485666
www.neza-interiery.cz
Montáž, úpravy a repase topení Eberspächer, Webasto. Spuštění příhřevu jako nezávislé topení
603485666
- michall
- Moderátor
- Příspěvky: 5722
- Registrován: 25.09.2007 15:24
- Bydliště: Praha
Re: ZÁMĚNY DÍLŮ: pasují díly z II na I a obráceně, nebo mezi SAG
Jasně, že jo. Můžu do toho vrazit i 200Kč.
Ale prosím zpět k tématu.
Ale prosím zpět k tématu.
Dodržujte prosím Pravidla sekce, odpovědi hledejte nejdříve v Sherlockovi, díly shánějte/nabízejte v bazaru. Může se hodit ETKA online nebo ELSA online (odkaz je na .ru!)
-
- Nový člen
- Příspěvky: 5
- Registrován: 28.01.2014 02:08
Re: ZÁMĚNY DÍLŮ: pasují díly z II na I a obráceně, nebo mezi SAG
Dalsia otazka na cely predok prilozene obrazky napr. bok ale tak pitam sa aj na svetla,masku co by tam trebalo spravit nieco skracovat alebo len uchyty inak?..proste predo aby bol s noveho dakujem za nazory
- michall
- Moderátor
- Příspěvky: 5722
- Registrován: 25.09.2007 15:24
- Bydliště: Praha
Re: ZÁMĚNY DÍLŮ: pasují díly z II na I a obráceně, nebo mezi SAG
Zkus pohledat, tuším to už někdo řešil nebo snad i realizoval. Ale zase to nejsou jen blatníky a světla, je to i přední nárazník, kapota, řeč byla myslím i o přepážce se saharou, ...
edit: zapomněl jsem dodat, že si o tom myslím totéž, co o budíkách.
edit: zapomněl jsem dodat, že si o tom myslím totéž, co o budíkách.
Dodržujte prosím Pravidla sekce, odpovědi hledejte nejdříve v Sherlockovi, díly shánějte/nabízejte v bazaru. Může se hodit ETKA online nebo ELSA online (odkaz je na .ru!)
- abeljozef
- Moderátor
- Příspěvky: 3915
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Trnava
Re: ZÁMĚNY DÍLŮ: pasují díly z II na I a obráceně, nebo mezi SAG
Tomu hovorim diagnoza
- bodyvlk
- Závodník
- Příspěvky: 514
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: východní čechy
Re: ZÁMĚNY DÍLŮ: pasují díly z II na I a obráceně, nebo mezi SAG
Předek ze dvojky na jedničku jde, ale není to úplně jednoduché. Mění se toto: blatníky, kapota, torpédo, příčka pod kapotou u stěračů, chladičovka, nárazník, výztuha, světla. Snad jsem na nic nezapomněl. Jsem jeden z těch, který si tuto přestavbu nechal udělat. Nic více ovšem nepředělávám. Dělal jsem to kvůli tomu, že jedničková světla špatně svítí, dávat do světel nějaké HID apod. ze srdce nenávidím a rozbíjel bych světla těch, kteří to mají. A protože jezdím skoro pořád, tak jsem chtěl legálně svítit lépe. Plus další důvody (DPH apod.). S přestavbou jsem spokojen. Ale vím, že autoklempíř ještě musel dovářet nějaké držáky na blatníky.
-
- Nový člen
- Příspěvky: 5
- Registrován: 28.01.2014 02:08
Re: ZÁMĚNY DÍLŮ: pasují díly z II na I a obráceně, nebo mezi SAG
Takze ma to niekto...suprer musi to byt spička predok novy a zadok stary diki moc
- bodyvlk
- Závodník
- Příspěvky: 514
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: východní čechy
Re: ZÁMĚNY DÍLŮ: pasují díly z II na I a obráceně, nebo mezi SAG
Vypadá to takto:
-
- Nový člen
- Příspěvky: 5
- Registrován: 28.01.2014 02:08
-
- Nový člen
- Příspěvky: 2
- Registrován: 29.07.2014 22:12
Záměna motorů vr6 do/od r.v.2000
Zdravím.
Jsem tu nově. Chtěl bych si pořídit SAG 2.8 vr6 ( nejspíš Galaxy).
Chtěl bych se zeptat na rozdíl v těchto motorech do r.v.2000 a od 2000. Určitě tam asi něco jiného bude ( nějaké to čidlo držák.. nevím) ale blok s hlavou jako takový je stejný, nebo je to něco úplně jiného..?
Předem díky za odpověď.
Jsem tu nově. Chtěl bych si pořídit SAG 2.8 vr6 ( nejspíš Galaxy).
Chtěl bych se zeptat na rozdíl v těchto motorech do r.v.2000 a od 2000. Určitě tam asi něco jiného bude ( nějaké to čidlo držák.. nevím) ale blok s hlavou jako takový je stejný, nebo je to něco úplně jiného..?
Předem díky za odpověď.
- the.max
- Člen klubu
- Příspěvky: 531
- Registrován: 24.10.2012 15:31
- Bydliště: Bílina
- Kontaktovat uživatele:
Re: ZÁMĚNY DÍLŮ: pasují díly z II na I a obráceně, nebo mezi SAG
Rozdílů je tam docela dost. Nezkoumal jsem detailně uchycení a držáky, ale jinak je tam trochu jiný blok, jiná hlava, jiné sání, klapka, svody. Motory AAA/AMY mají 2 ventily na válec, AYL má 4. u AAA/AMY jedna vačka obsluhuje sací i výfukové ventily pro jednu řadu válců, u AYL přední vačka ovládá sání, zadní výfuk. Pro sání jsou 2 délky ventilů, pro výfuk taky. Motor nemá EGR ventil, ale má hydraulické variabilní časování ventilů, které právě možnosti posunutí časování nahrazuje ten EGR ventil. AAA/AMY mají jedno čidlo polohy vačky, AYL má čidla pro každou vačku zvlášť, navíc tam jsou ještě ventily pro ovládání toho variabilního časování. AAA/AMY mají jeden zapalovací modul a od něj vedou ke svíčḱam zapalovací kabely, AYL má na každé svíčce vlastní zapalovací modul. AYL má sání jednodílné plastové, starší model má dvoudilné hliníkové. U nového je škrtící klapka elektronická, u starého je ještě ovládaná mechanicky. Na motorech jsou pak rozdílné čidla teploty, i olejová čidla. Jestli jsou jiná i snímače klepáni a čidlo polohy kliky jsem nezkoumal.
Starý motor má 128kW, nový 150kW. Nový plní Euro4, starý možná Euro3. U nového je předepsáno jezdit na BA98 pro dosažení max. výkonmu, při použití BA95 se nedá počítat s max. výkonem. ale jezdí to v pohodě taky, max výkon stejně zas tak často nevyužiješ.
Jinak, cokoli na tom motoru pak chceš dělat, a je jedno jestli na novém nebo na starém, tak aby jsi se dostal k jedné věci, musíš vyndat 10 dalších. Je tam všude okolo strašně málo místa a blbej přístup, ale když si párkrát vyndáš motor, tak už budeš vědět co a jak
Starý motor má 128kW, nový 150kW. Nový plní Euro4, starý možná Euro3. U nového je předepsáno jezdit na BA98 pro dosažení max. výkonmu, při použití BA95 se nedá počítat s max. výkonem. ale jezdí to v pohodě taky, max výkon stejně zas tak často nevyužiješ.
Jinak, cokoli na tom motoru pak chceš dělat, a je jedno jestli na novém nebo na starém, tak aby jsi se dostal k jedné věci, musíš vyndat 10 dalších. Je tam všude okolo strašně málo místa a blbej přístup, ale když si párkrát vyndáš motor, tak už budeš vědět co a jak
-
- Nový člen
- Příspěvky: 2
- Registrován: 29.07.2014 22:12
Re: ZÁMĚNY DÍLŮ: pasují díly z II na I a obráceně, nebo mezi SAG
Díky za info.
Já měl právě takovou myšlenku, viděl jsem že se dá možná sehnat nějaká 2001/2002 z německa s klekklym nebo horšim motorem do 30-40000kč ( v přepočtu na naše), tak jsem myslel k tomu koupit starý model s dobrým motorem na díly a motor přehodit- ale teď už vim že to je blbost. Dokonce že to je i jiné výkonově, to jsem ani nevěděl.
A co jinak, jsou dobré tyhle motory? a co automaty? docela bych se rád zas vrátil k automatu, předtim jem měl dva mercedesy v automatu E class 3,2v6LPG, pak ML class 3,2v6LPG obě jsem měl vždy tři roky, tahal jsem s tim auta- automat v tom držel absolutně super, stačí jednou za 60tis km vyměnit olej+filtr a jinak se o to člověk nemusí starat a vydrží to všechno.
Jak je to v případě těhlech automatů? sipe se to? trošku se bojim i toho že už to má všechno tiptronic, v těch merglech toještě byly r.v.97a99 to bylo ještě bez.. tak to bylo aspoň o něco jednodušší.
-----------------
s těma pracema na motoru, toho jsem se obával. Na tom mergli jsem měnil jednou motor, taky žádný zázrak co se týká přístupu, ale zvládl jsem to... nojo jenže ML nebo E class má tu kapotu čtyřikrát větší než Galaxy:-)) takže tady to asi fakt musí být masakr něco měnit na motoru.
Já měl právě takovou myšlenku, viděl jsem že se dá možná sehnat nějaká 2001/2002 z německa s klekklym nebo horšim motorem do 30-40000kč ( v přepočtu na naše), tak jsem myslel k tomu koupit starý model s dobrým motorem na díly a motor přehodit- ale teď už vim že to je blbost. Dokonce že to je i jiné výkonově, to jsem ani nevěděl.
A co jinak, jsou dobré tyhle motory? a co automaty? docela bych se rád zas vrátil k automatu, předtim jem měl dva mercedesy v automatu E class 3,2v6LPG, pak ML class 3,2v6LPG obě jsem měl vždy tři roky, tahal jsem s tim auta- automat v tom držel absolutně super, stačí jednou za 60tis km vyměnit olej+filtr a jinak se o to člověk nemusí starat a vydrží to všechno.
Jak je to v případě těhlech automatů? sipe se to? trošku se bojim i toho že už to má všechno tiptronic, v těch merglech toještě byly r.v.97a99 to bylo ještě bez.. tak to bylo aspoň o něco jednodušší.
-----------------
s těma pracema na motoru, toho jsem se obával. Na tom mergli jsem měnil jednou motor, taky žádný zázrak co se týká přístupu, ale zvládl jsem to... nojo jenže ML nebo E class má tu kapotu čtyřikrát větší než Galaxy:-)) takže tady to asi fakt musí být masakr něco měnit na motoru.
- the.max
- Člen klubu
- Příspěvky: 531
- Registrován: 24.10.2012 15:31
- Bydliště: Bílina
- Kontaktovat uživatele:
Re: ZÁMĚNY DÍLŮ: pasují díly z II na I a obráceně, nebo mezi SAG
Před 14ti dny dovezl známý z Říše Galaxe 2001, výbava Ghia, byl tam polodot, jednozónová klima, nebyl tam MF volant, chyběla pŕíprava na telefon, normální hadrové sedačky. Byla v tom velká navigace, vyhřejvaný sedadla a skla, 6 sedaček, 6 el. oken, park. senzory, ESP, tempomat. Tmavá modrá barva. Najeto myslím 240 tisíc. Bylo tam Motorschade, cena 1000eur. Neobouchané, nikde nic nekvetlo, nosníky dobrý a navíc tam byl plyn BRC. Když to přivezl, tak to rozebral, zjistil, že jak jsou rozvody tak to prostřední malé ozubené kolo není ozubené, ale jsou na něm jen mírné vlnky. Nové stojí asi 380kč, ale ten přístup k němu. Dále tam byli dva uražené ventily, dva ohnuté, dvě zlomená vahadla, v pístu na 6. válci byl od ventilů asi 4mm hlubokej kráter. Koupil rozvody (sadu asi za 6 litrů, já je kupoval asi o 3 týdny dříve jednotlivě asi za 3600), filtry, olej. Nechal zkontrolovat hlavu, koupil ventily a vahadla, píst jen zahladil. V neděli to už vrčelo. Nasadí tam ještě tažné z vrakáče, udělá revizi na plyn, dovozovou STK a půjde to do bazaru, odhaduje to tak na 80 000kč. Kdyby věděl jak jednoduše to jde stočit, věřím, že by to v bazaru mělo už jen 153 tisíc.
Jako starej motor do nového určitě nedáš.
Motory by měli prej držet, akorát to nechce věřit doživotnosti řetězových rozvodů. I když ono to vlastně z jiného pohledu doživotní je. U nového modelu se naštěstí dá stav rozvodu zkontrolovat VAGem, u starého se mi to načíst nešlo. Před výměnou jsem měl stabilizaci volnoběhu na -7 a -8, přičemž pokud je méně než -8, má se měnit horní řetěz. Teď mám -4 a -4.
Automat mám a nebejt toho, že mi ho jeden ***** do***al, tak bych jezdil bez oprav. Kapalina se mění celkem v pohodě, ale zase u té VR6 je problém s přístupem, ale už vím jak na to. Filtr se nemění, je tam sítko a je uvnitř. Pro výměnu se musí převodovka rozpůlit. Taky se píše. že náplň je doživotní. Stejná převodovka se dává i do jinejch aut, tam se píše, źe filtr měnit jen při mechanické poruše po opravě. Tiptronic tam sice je, ale to je podle mne jen elektronika. Mám dojem že v Mazdě tiptronic není. Je to jen o tom, že volbu rychlosti nenecháš na elektronice, ale že si zvolíš sám, takže to co dělá automat automatem prostě obejdeš. Převodovka jako taková má svoje mouchy. Nejnáchylnější věc je asi brzda. Prstýnek co tam je tak je malý a na takhle těžké auto jako SAG je to poddimenzované, takže než dáš P a pustíš brzdu, tak musíš zatáhnout ručku a nespoléhat na brzdu v převodovce. Ale jinak jsem spokojenej, děsně mě sr*lo při popojíždění ve městě na semaforech, křižovatkách, kruhácích a přechodech pořád kvrdlat klackem, i když ta VR6 má dobrej tah, ale to věčný rozjíždění.
Na tom motoru je blbý, že když chceš sundat sání, musíš sundat chladičovku a tím pádem všechno vypustit, ale ten zvuk, ten za to stojí.
...ale tohle je tady už offtopic.
Jako starej motor do nového určitě nedáš.
Motory by měli prej držet, akorát to nechce věřit doživotnosti řetězových rozvodů. I když ono to vlastně z jiného pohledu doživotní je. U nového modelu se naštěstí dá stav rozvodu zkontrolovat VAGem, u starého se mi to načíst nešlo. Před výměnou jsem měl stabilizaci volnoběhu na -7 a -8, přičemž pokud je méně než -8, má se měnit horní řetěz. Teď mám -4 a -4.
Automat mám a nebejt toho, že mi ho jeden ***** do***al, tak bych jezdil bez oprav. Kapalina se mění celkem v pohodě, ale zase u té VR6 je problém s přístupem, ale už vím jak na to. Filtr se nemění, je tam sítko a je uvnitř. Pro výměnu se musí převodovka rozpůlit. Taky se píše. že náplň je doživotní. Stejná převodovka se dává i do jinejch aut, tam se píše, źe filtr měnit jen při mechanické poruše po opravě. Tiptronic tam sice je, ale to je podle mne jen elektronika. Mám dojem že v Mazdě tiptronic není. Je to jen o tom, že volbu rychlosti nenecháš na elektronice, ale že si zvolíš sám, takže to co dělá automat automatem prostě obejdeš. Převodovka jako taková má svoje mouchy. Nejnáchylnější věc je asi brzda. Prstýnek co tam je tak je malý a na takhle těžké auto jako SAG je to poddimenzované, takže než dáš P a pustíš brzdu, tak musíš zatáhnout ručku a nespoléhat na brzdu v převodovce. Ale jinak jsem spokojenej, děsně mě sr*lo při popojíždění ve městě na semaforech, křižovatkách, kruhácích a přechodech pořád kvrdlat klackem, i když ta VR6 má dobrej tah, ale to věčný rozjíždění.
Na tom motoru je blbý, že když chceš sundat sání, musíš sundat chladičovku a tím pádem všechno vypustit, ale ten zvuk, ten za to stojí.
...ale tohle je tady už offtopic.
-
- Nový člen
- Příspěvky: 14
- Registrován: 16.03.2014 21:55
Re: ZÁMĚNY DÍLŮ: pasují díly z II na I a obráceně, nebo mezi SAG
Měl bych dotaz,resim spatnou vacku na BVK,Etka mi vyhazuje shodu pouze s BRT,nevite nekdo,estli by nebyla nahodou shodna jeste s dalsima motorama z koncernu? Predem dekuji za odpovedi a rady.
- baumis
- Nový člen
- Příspěvky: 7
- Registrován: 01.02.2015 08:51
- Bydliště: Jablonec nad NIsou
de vimenit predek z sharan 1 na 2
ahoj mam takovou otasku de predelat predek jednicky na dvojiku milim ti jesli nato dam blatniky jestli nemaj jinej sklon.
skousel to nekdy nekdo
samodrejme znejaky pririznutim se pocita
alesamodrejme ne celej predek i se sloupkama
skousel to nekdy nekdo
samodrejme znejaky pririznutim se pocita
alesamodrejme ne celej predek i se sloupkama