Problémy po 2 letech stání
- vhml
- Jezdec
- Příspěvky: 224
- Registrován: 19.07.2012 21:29
- Bydliště: Chodsko
Re: Problémy po 2 letech stání
Jestli vy to trošku nepřeháníte. To není veterán co stál 30 let v kopřivách. Dal bych jen novou naftu , protože biosračky a při blízké příležitosti vyměnil olej. U zbytku není jedinej důvod proč by to nefungovalo. Hlavně rozvoďák je vtipnej. Je fajn že dva roky stání mu udělaj trhlinky, ale co teprve dva roky provozu?
Sharan I, model 2000 se sportpacketem v plné výbavě, motor 1,8T AJH, cca 175 koní, LPG Magic 3, pružiny FKS -35mm.
http://www.AutomobilovySlalom.cz" onclick="window.open(this.href);return false; , levné závody pro každého.
http://www.AutomobilovySlalom.cz" onclick="window.open(this.href);return false; , levné závody pro každého.
-
- Řidič
- Příspěvky: 115
- Registrován: 05.07.2010 08:50
Re: Problémy po 2 letech stání
Jo jo,
novou naftu,asi i palivak,olej do motoru a jezdit.Nevymejslet chujuviny s rozvodoma,gumama a podobne.
Kdysi staly nektera auta v bazaru i dele a na jejich provozu se to neprojevilo.
novou naftu,asi i palivak,olej do motoru a jezdit.Nevymejslet chujuviny s rozvodoma,gumama a podobne.
Kdysi staly nektera auta v bazaru i dele a na jejich provozu se to neprojevilo.
- skacel99
- VWmaniak
- Příspěvky: 9993
- Registrován: 30.10.2008 15:25
- Bydliště: Jevíčko
Re: Problémy po 2 letech stání
Nemusí to být nutně voda v naftě,ale prostě zacpanej palivovej filtr bordelem a tím pádem se to zavzdušnilo. Dělá to řepkovej podíl v naftě. Na autě,kde se jezdí to není nijak znát,ale pokud ta nafta delší sobu stojí v nádrži (třeba přes zimu),tak začnou pracovat bakterie rozkládající řepkovej podíl a kal se usazuje na spodku nádrže,kde se potom nasaje a tabetonuje veškerý filtry. Bývají s tím občas problémy na traktorech a celkově na strojích,co přes zimu stojí.
PS: opravdu netankujeme bionaftu,řepkovej podíl byl až do letošního roku ve všech obyčejných naftách v republice
PS: opravdu netankujeme bionaftu,řepkovej podíl byl až do letošního roku ve všech obyčejných naftách v republice
můj GV 2.0TDI 4motion http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=129&t=281722
prodám na GIII http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=40&t=220614
prodám na GIII http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=40&t=220614
- abeljozef
- Moderátor
- Příspěvky: 3915
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Trnava
Re: Problémy po 2 letech stání
To je tak nech žije internet a diskusné fóravhml píše:Jestli vy to trošku nepřeháníte. To není veterán co stál 30 let v kopřivách. Dal bych jen novou naftu , protože biosračky a při blízké příležitosti vyměnil olej. U zbytku není jedinej důvod proč by to nefungovalo. Hlavně rozvoďák je vtipnej. Je fajn že dva roky stání mu udělaj trhlinky, ale co teprve dva roky provozu?
- M@rty74
- Moderátor
- Příspěvky: 2498
- Registrován: 29.05.2010 21:14
- Bydliště: Green town at Prague
Re: Problémy po 2 letech stání
Každý svého štěstí strůjce... Nic víc se na výše citovaný a podobné názory nedá říci...
Neptejte se mě, proč Vám to, či ono bylo smazáno nebo zamčeno - NESPLŇOVALO TO PRAVIDLA SAG sekce!!!
Pro své idealistické názory se zde často setkávám s nepochopením....
Pro své idealistické názory se zde často setkávám s nepochopením....
- smolda
- Člen klubu
- Příspěvky: 3494
- Registrován: 21.11.2010 16:42
- Bydliště: Berounsko, D5 Exit 28
Re: Problémy po 2 letech stání
Ani k piodnikovýmu autu bych neměl podobnej přístup jako někteří kolegové tady v tom vláknu.
Malá Veškrnová
Don't worry, be happy
Don't worry, be happy
- patper
- VWmaniak
- Příspěvky: 5486
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha-Rakovnicko-Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Problémy po 2 letech stání
Tak ti nevimsmolda píše:Ani k piodnikovýmu autu bych neměl podobnej přístup jako někteří kolegové tady v tom vláknu.
smolda píše: Jinak s tou poruchou jsem jel dneska cca 360km
Zakazkove Truhlarstvi
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=46&t=24670
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=46&t=24670
- smolda
- Člen klubu
- Příspěvky: 3494
- Registrován: 21.11.2010 16:42
- Bydliště: Berounsko, D5 Exit 28
Re: Problémy po 2 letech stání
Se mi netlem, jiný auto k dispozici nebylo. To si říkáš kamarád?
Malá Veškrnová
Don't worry, be happy
Don't worry, be happy
- abeljozef
- Moderátor
- Příspěvky: 3915
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Trnava
Re: Problémy po 2 letech stání
Ja taký prístup budem mať aj k vlastnému autu lebo žijem v realite a neriadim sa fórovými žvástamismolda píše:Ani k piodnikovýmu autu bych neměl podobnej přístup jako někteří kolegové tady v tom vláknu.
Takže k veci: V koncerne existuje systém ktorý sa volá "Aktuální sdělení". V tomto systéme sa riešia rôzne nedostatky aut od prkotín typu zistilo sa že servo motorčeky klimatizácie sú na niektorých autách hlučné, praská plexisklo budíkov pri páčke nastavovania hodín až po závažné problémy ako napr. 1,2 htp, vyšetrovanie požiarov, vytopené autá a iné. Súčasťou systému sú technické opatrenia aplikované vo fabrike ktoré sa majú uplatňovať na autách ktoré už jazdia buď pri bežných servisných prehliadkach, reklamáciách, zvolávačkách, prípadne kulanciách. Samozrejme že tento systém je neverejný len pre internú komunikáciu fabrika, importér, servisná a predajná sieť. Toto by nezverejnila žiadna automobilka čo je logické.
Mimo iné sú v tomto systéme aplikované zmeny v predpisoch rozvodových intervalov na základe vývoja a prevádzkových skúseností. Dôvod je prostý - dielenské príručky boli v minulosti OFF line takže od vydania zmeny po aktualizáciu bol časový sklz, dnes už bežia ON line. AS je okamžite nakoľko sa šíri cez internú sieť. V tomto systéme je vidieť že koncern aktívne vyhodnocuje poznatky z prevádzky a aplikuje ich vo forme modifikácii či už fyzických na autách aj dielenských predpisov neustále. Keď zostanem pri SAG och tak aj tu došlo v roku 2002 k zmene konštrukcie napínania remeňa za účelom zvýšenia km prebehu remeňa ale vzhľadom na overenie modifikovaného rozvodu v praxi došlo k povoleniu zmeny v intervaloch až pri modelovom roku 2004.
Je nesmierne zaujímavé že napriek neustálemu vyhodnocovaniu už 16 ročnej prevádzky motorov s PD technológiu nebolo do dnešného dňa vydané žiadne AS ani žiadna zmena predpisov výmeny rozvodového remeňa ktorá by ku Km prebehu stanovovala časový interval. Rovnako som sa ani ja ako človek ktorý to má len ako svoje hoby ani kolegovia ktorý robia túto prácu ako svoju profesiu (buď ako zamestnanci v autorizovaných servisoch alebo na vlastných nohách a podotýkam že tupca ktorý nemá vybavenie ani vedomosti za „kolegu“ nepovažujem) sa nestretli z problémom havárie rozvodu kôli tomu že remeň bol "starý" ale km prebeh bol ok.
Čo z toho vyplýva všetci títo ľudia (v rátane výrobcu ktorý to vyvinul a priebežne vyhodnocuje informácie z prevádzky) sú asi idioti ale našťastie to fórový a internetový borci zachránia.
Keby tie remene po „piatich“ rokoch praskali a logicky na následky toho by hromadne odchádzali motory do kopru tak to by bol taký poprask že by to nikto neutajil (viď už spomínané problémy napr. s 1,2 HTP a tisíce vymenených hláv na kulancie) . A rozhodne by to okamžite donútilo koncern jednať a časový interval popri kilometrickom zaviesť.
Keď sa pozriem na iné auto podobnej váhovej a výkonovej kategórie napr. Pažout 807 2.0 a 2,2 HDI tu PSA stanovuje aj časový interval a ten je 10 rokov pri normálnych aj nepriaznivých podmienkach !!! Nie je to PD ale HDI ktoré má tiež vysokotlaké naftové čerpadlo ktoré tlačí pod extrémnym tlakom naftu do railu a je poháňané rozvodovým remeňom.
- smolda
- Člen klubu
- Příspěvky: 3494
- Registrován: 21.11.2010 16:42
- Bydliště: Berounsko, D5 Exit 28
Re: Problémy po 2 letech stání
Jenže problém by nemusel být v řemenu samotném, ale pokud je to motor ještě s hydromechanickým napínákem, mohlo by být o zábavu postaráno.
Malá Veškrnová
Don't worry, be happy
Don't worry, be happy
- abeljozef
- Moderátor
- Příspěvky: 3915
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Trnava
Re: Problémy po 2 letech stání
Tak to je blbosť roka
- smolda
- Člen klubu
- Příspěvky: 3494
- Registrován: 21.11.2010 16:42
- Bydliště: Berounsko, D5 Exit 28
Re: Problémy po 2 letech stání
Á pan chytrej... Tak to trochu vysvětli a nepiš sem nic neříkající bláboly. Já osobně jsem už viděl orezlou tyčku, tu co kouká z těla tlumiče. Nikdy jsem to nerozebíral, ale jelikož je tam olej, tyčka nejspíš prochází guferem, na který koroze působí jako šmirglpapír.
Malá Veškrnová
Don't worry, be happy
Don't worry, be happy
- abeljozef
- Moderátor
- Příspěvky: 3915
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Trnava
Re: Problémy po 2 letech stání
O tých chytrákoch a bláboloch hovoríš o sebe
- smolda
- Člen klubu
- Příspěvky: 3494
- Registrován: 21.11.2010 16:42
- Bydliště: Berounsko, D5 Exit 28
Re: Problémy po 2 letech stání
Máš asi chlapče dost těžkej mindrák. Místo toho, abys uvedl věc na pravou míru, napíšeš zase jen blábol. Nebuď sobec a dej mi taky trochu, poděl se...
Malá Veškrnová
Don't worry, be happy
Don't worry, be happy
- patper
- VWmaniak
- Příspěvky: 5486
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha-Rakovnicko-Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Problémy po 2 letech stání
Vzdyt ti to uz napsal o par radek vejssmolda píše:Nebuď sobec a dej mi taky trochu, poděl se...
Zakazkove Truhlarstvi
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=46&t=24670
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=46&t=24670