1.8T AGU Vysoký plnící tlak a škubání
Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22
-
- Nový člen
- Příspěvky: 26
- Registrován: 19.03.2014 21:04
1.8T AGU Vysoký plnící tlak a škubání
Caute. Mam motor 1.8T AGU a mám problém : Auto po koupi lehce škubalo v rozmení asi mezi 2500 až 3000 ot/min . a dal jsem si tam budík na tlak turba a tlačí mi 1,1 někdy 1,2 bar. . Řešil jsem to ..Jsou tam nové svíčky, měl jsem novou zapalovací cívku originál s tou jsem to zkoušel prohazovat a nepomohlo, váhu vzduchu jsem měnil za novou origo, tež nic N75 z jiného auta než ne, snímač nadmořské výšky taky ne, ani ten zapalovací modul na Airboxu, vyměnil jsme plastové koleno odvětrávání klikovky a hadičku co vede od toho kolena do sacích parohů. Vše za originál díly. A po výměně té hadice mi už auto když jedu pilu od spoda tlačí sériových o,7 bar ale pak klesa až na skoro 0,5 a ma se zastavit na 0,6bar. Ale když uprostřed jízdy dupnu na plyn tak zase tlačí něco přes bar a škube to lehce.. a nědy to zase tlačí jen 0,3 jako v nouzaku.. a po chvili zase tlačí moc.. Tak se chci zeptat na další tipy co by to mohlo dělat.. a je to v Golfu z roku 1999 je to GTI.
- vtuni
- Moderátor
- Příspěvky: 15402
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: BACK in ProstějoVW - GTI comming soon on road
Re: 1.8T AGU Vysoký plnící tlak a škubání
nestíhá podávat palivový čerpadlo..??
HotHatchShop Your girlfriend will hate your car!
the amount of power an engine can hold directly relates to the amount of money you have to dump into it
my GTI on VIMEO
the amount of power an engine can hold directly relates to the amount of money you have to dump into it
my GTI on VIMEO
- R@ZOR
- VWagenista
- Příspěvky: 1231
- Registrován: 27.12.2007 10:52
- Bydliště: Kousek od ČB
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1.8T AGU Vysoký plnící tlak a škubání
Funguje wg? Hadička k ní je ok? Je tam chip?
GIV GTI 1.8T, LPG, 180hp, 6q, 17" SPEEDLINE, brzdy RS
GVI GTD 2.0TDI, 170hp.
GVI GTD 2.0TDI, 170hp.
-
- Nový člen
- Příspěvky: 26
- Registrován: 19.03.2014 21:04
Re: 1.8T AGU Vysoký plnící tlak a škubání
Skubani kvůli cerpadlu ? ale pak ve vyšších otáčkách je to v pohodě ale mužů změřit tlak. víš kolik to má dávat?
a wg funguje hadicka taky ok. a chip myslím že není.. ja ho zatím nedal a bývalý majitel nic neříkal
a wg funguje hadicka taky ok. a chip myslím že není.. ja ho zatím nedal a bývalý majitel nic neříkal
- R@ZOR
- VWagenista
- Příspěvky: 1231
- Registrován: 27.12.2007 10:52
- Bydliště: Kousek od ČB
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1.8T AGU Vysoký plnící tlak a škubání
Pokud tam neni chip, tak to ma tlacit 0.6b a ne 1.2b
GIV GTI 1.8T, LPG, 180hp, 6q, 17" SPEEDLINE, brzdy RS
GVI GTD 2.0TDI, 170hp.
GVI GTD 2.0TDI, 170hp.
-
- Nový člen
- Příspěvky: 26
- Registrován: 19.03.2014 21:04
Re: 1.8T AGU Vysoký plnící tlak a škubání
To vím taky že to má tlačit 0,6.. pravě to řeším . že to tlačí jednou tolik.. :/ .. Vím že to muže byt tím .. že obtokovy ventil na turbu muže mít vůli.. a tudiž se tolik nezavře.. nebo neotevře a proto tolik tlačí.. musím sundat výfuk a podívat se na tu vůli A škubáni muže dělat napínák řetězu .. Tak ten vyměním a uvidím no.. Má s tím někdo zkušenosti? Dělalo to někomu?
- R@ZOR
- VWagenista
- Příspěvky: 1231
- Registrován: 27.12.2007 10:52
- Bydliště: Kousek od ČB
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1.8T AGU Vysoký plnící tlak a škubání
To skubani zpusobuje prave ten vysokej tlak. Co diagnostika, nepise "prekrocen maximalni plnici tlak"? Jsou dobre zapojeny hadicky na N75?
GIV GTI 1.8T, LPG, 180hp, 6q, 17" SPEEDLINE, brzdy RS
GVI GTD 2.0TDI, 170hp.
GVI GTD 2.0TDI, 170hp.
-
- Nový člen
- Příspěvky: 26
- Registrován: 19.03.2014 21:04
Re: 1.8T AGU Vysoký plnící tlak a škubání
To jse mi moc nezdá že by to škubani spusoboval ten tlak .. protože když jedu volně.. turbo tlačí jen trochu max 0,5 bar tak i tehdy to škube .. :/ trochu mín ale škube.. Ale taky to je možnost.. A hadičky k N75 jsou dobře.. i tu N75 jsem prohazoval z jineho motoru taky AGU taky 99 rok .. ale číslo dílo nebylo stejne v posledním písmenu .. jinak stejne .. a to pismeno na konci něco znamená.. ale už nevím kde jsem to našel .. :/ tak ani nevim jestli tam mam spravny .. Ale i kdžy jsme to vyměnil za ten druhy tak beze změny.. :/
Ale udivuje mě to že proste čím větší otačky tím menší tlak okolo 5,5 tis.. mam asi tak už jen 0,5 bar.. A to i tehdy když zacpu hadici k Wasfate.. tak to bude asi fakt jen to turbo co jsme říkal.. nebo co myslíš? ..
Ale udivuje mě to že proste čím větší otačky tím menší tlak okolo 5,5 tis.. mam asi tak už jen 0,5 bar.. A to i tehdy když zacpu hadici k Wasfate.. tak to bude asi fakt jen to turbo co jsme říkal.. nebo co myslíš? ..
-
- Nový člen
- Příspěvky: 26
- Registrován: 19.03.2014 21:04
Re: 1.8T AGU Vysoký plnící tlak a škubání
Jo a diagnostika nepiše nic A ani takovu chybu napsat nemuže protože AGU nema snímač tlaku
- alfik666
- Jezdec
- Příspěvky: 346
- Registrován: 09.08.2012 20:40
Re: 1.8T AGU Vysoký plnící tlak a škubání
Pri volne jizde tlak 0.5 je celkom dost.david326 píše:To jse mi moc nezdá že by to škubani spusoboval ten tlak .. protože když jedu volně.. turbo tlačí jen trochu max 0,5 bar tak i tehdy to škube .. :/ trochu mín ale škube.. Ale taky to je možnost.. A hadičky k N75 jsou dobře.. i tu N75 jsem prohazoval z jineho motoru taky AGU taky 99 rok .. ale číslo dílo nebylo stejne v posledním písmenu .. jinak stejne .. a to pismeno na konci něco znamená.. ale už nevím kde jsem to našel .. :/ tak ani nevim jestli tam mam spravny .. Ale i kdžy jsme to vyměnil za ten druhy tak beze změny.. :/
Ale udivuje mě to že proste čím větší otačky tím menší tlak okolo 5,5 tis.. mam asi tak už jen 0,5 bar.. A to i tehdy když zacpu hadici k Wasfate.. tak to bude asi fakt jen to turbo co jsme říkal.. nebo co myslíš? ..
Rozvody OK?
Passat 1.8T APU
Alfa 156 2.4 JTD
Alfa 156 2.4 JTD
- alfik666
- Jezdec
- Příspěvky: 346
- Registrován: 09.08.2012 20:40
Re: 1.8T AGU Vysoký plnící tlak a škubání
1 bar preplnuje,0.3 JE nudzak.david326 píše:Caute. Mam motor 1.8T AGU a mám problém : Auto po koupi lehce škubalo v rozmení asi mezi 2500 až 3000 ot/min . a dal jsem si tam budík na tlak turba a tlačí mi 1,1 někdy 1,2 bar. . Řešil jsem to ..Jsou tam nové svíčky, měl jsem novou zapalovací cívku originál s tou jsem to zkoušel prohazovat a nepomohlo, váhu vzduchu jsem měnil za novou origo, tež nic N75 z jiného auta než ne, snímač nadmořské výšky taky ne, ani ten zapalovací modul na Airboxu, vyměnil jsme plastové koleno odvětrávání klikovky a hadičku co vede od toho kolena do sacích parohů. Vše za originál díly. A po výměně té hadice mi už auto když jedu pilu od spoda tlačí sériových o,7 bar ale pak klesa až na skoro 0,5 a ma se zastavit na 0,6bar. Ale když uprostřed jízdy dupnu na plyn tak zase tlačí něco přes bar a škube to lehce.. a nědy to zase tlačí jen 0,3 jako v nouzaku.. a po chvili zase tlačí moc.. Tak se chci zeptat na další tipy co by to mohlo dělat.. a je to v Golfu z roku 1999 je to GTI.
Passat 1.8T APU
Alfa 156 2.4 JTD
Alfa 156 2.4 JTD
-
- Nový člen
- Příspěvky: 26
- Registrován: 19.03.2014 21:04
Re: 1.8T AGU Vysoký plnící tlak a škubání
Tak pro někoho je volná jízda jinak.. Jako dá se s tím jet aniž by to turbo vůbec nestačilo na rozvody jsem se nedíval ale ty bych vyloučil
-
- Nový člen
- Příspěvky: 26
- Registrován: 19.03.2014 21:04
Re: 1.8T AGU Vysoký plnící tlak a škubání
A v nouzaku nejedu .. protože nouzak se za jizdy nevypne.. Mi když to tlačí málo tak to proste vytočím skoro k 6 tis.. a zase to turbo tlačí.. Moc .. ale aspon to jede
- R@ZOR
- VWagenista
- Příspěvky: 1231
- Registrován: 27.12.2007 10:52
- Bydliště: Kousek od ČB
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1.8T AGU Vysoký plnící tlak a škubání
Ja kdyz jsem si pred chipem hral s tlakem, tak mi i AGU nekolikrat napsalo prekrocen max. plnici tlak, nebo naopak kdyz byla prdla hadice tak to napsalo nedosazena hodnota plniciho tlaku, nebo tak neco..
To ze ten tlak ve vysokych otackach klesa je normalni, uz nemas tolik spalin, aby roztatacely turbo tak, aby to udrzelo ten tlak. Takze i bez regulace to turbo vic proste neda
Zkus povolit tu tycku na WG. Kdyz odpojis konektor na N75, tak ti to tlaci kolik?
To ze ten tlak ve vysokych otackach klesa je normalni, uz nemas tolik spalin, aby roztatacely turbo tak, aby to udrzelo ten tlak. Takze i bez regulace to turbo vic proste neda
Zkus povolit tu tycku na WG. Kdyz odpojis konektor na N75, tak ti to tlaci kolik?
GIV GTI 1.8T, LPG, 180hp, 6q, 17" SPEEDLINE, brzdy RS
GVI GTD 2.0TDI, 170hp.
GVI GTD 2.0TDI, 170hp.
-
- Nový člen
- Příspěvky: 26
- Registrován: 19.03.2014 21:04
Re: 1.8T AGU Vysoký plnící tlak a škubání
Když odpojim patici tak to tlačí 0.25 bar. A tyčka na Wg je dobře měřil jsem to na jiném Agu. A bylo to přesně stejně