Zdarec kluci,
měl bych dotaz ohledně svého Golfa IV (rok 1999, 1,6, 74 kw, AKL).
Posledních pár týdnů se mi celkem pravidelně stávalo, že auto po zahřátí (při cca 80 až 90 stupních) dost znatelně 1x cuklo a od té chvíle mi pod 2000 otáček netáhlo, jak má a jemně pocukávalo, dokud jsem se nedostal pře 2tis. Pokud jsem auto vypl a po chvíli chtěl znova nastartovat, trvalo dýl než obvykle než naskočilo. Občas když jsem stál dlouho na volnoběh, chcíplo. To vše až po tom zahřátí. Dokud se nezahřálo, nastartovalo v pohodě, necukalo, bylo živý.
2 dny zpátky mi ale po zahřátí auto zase rapidně cuklo a chcíplo. Zaboha jsem pak nemohl nastartovat, chytlo až po vychladnutí, ale jen na cca 5 minut než se zase zahřálo a takhle to trvá už ty 2 dny - nastartuje, 5 minut drží (motor přede jak má) a pak z ničeho nic chcípne přesně v rozmezí těchto teplot a do vychladnutí zase nejde nastartovat.
V servisu mi bylo řečeno, že je to váha vzduchu, lambda nebo katalyzátor - váha vyměněná, v katalyzátoru chyba taky není, ještě zbývá ta lambda, ale nechci zas střílet od boku. Čidlo teploty taky odzkoušené, je v pohodě. Motor je v pohodě, cca 2 týdny zpět byl zrevizovanej.
Na diagnostiku mi napojit nejde, zkoušeno víckrát (prý k tomu není vůbec kabel), proto bych se raději přiklonil na co nejvíc zaručenou variantu, protože sám se v tom až tak nevyznám.
Díky moc.
Golf IV po zahřátí cuká, netáhne a chcípá
Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22
-
- Nový člen
- Příspěvky: 4
- Registrován: 09.08.2014 21:11
- srotty
- VWexpert
- Příspěvky: 4744
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: OLOMOUC
Re: Golf IV po zahřátí cuká, netáhne a chcípá
V jakém jsi to byl servisu,že ti řekli,že to nejde napojit na diagnostiku? Diagnostika je základ,bez ní je to věštění z křištálové koule.Může to být hafol věcí.
- majrek001
- VWmaniak
- Příspěvky: 9298
- Registrován: 08.10.2008 11:24
- Bydliště: Svitavsko
Re: Golf IV po zahřátí cuká, netáhne a chcípá
není ta zásuvka přemístěná jinam nebo po předchozím majiteli nebo nějaký vypínač?
chce to dát diagnostiku dokupy bez toho to bude jen tipovačka
chce to dát diagnostiku dokupy bez toho to bude jen tipovačka
paštika B6 variant TFSI & paštika B5.5 variant AVF
kódování a diagnostika vw koncernu
kódování a diagnostika vw koncernu
- alfik666
- Jezdec
- Příspěvky: 346
- Registrován: 09.08.2012 20:40
Re: Golf IV po zahřátí cuká, netáhne a chcípá
A moj tip je snimač otaček.
Ale ako hovoria chalani. Prve spojazdnit diag.
Ale ako hovoria chalani. Prve spojazdnit diag.
Passat 1.8T APU
Alfa 156 2.4 JTD
Alfa 156 2.4 JTD
-
- Nový člen
- Příspěvky: 4
- Registrován: 09.08.2014 21:11
Re: Golf IV po zahřátí cuká, netáhne a chcípá
Tak to byl snímač otáček klikové hřídele. Díky kluci.
Jen mě trochu zlobí za studena - po puštění nohy z plynu cukne, jakmile se zahřeje, tak v pohodě, tak kdyby jste měl někdo nějaký tip, než dám do kupy dia, budu vám vděčnej.
S tou diagnostikou je mi to jasný, ale zjistil jsem to až teď - do té doby jsem nic závažnějšího s autem neměl. Taky mě to dost překvapilo, ale s autama moc zkušeností nemám a až po koupi jsem se dozvěděl, že bylo takřka sestavený ze dvou aut, tak se vlastně nemám ani čemu divit..holt chybama se člověk učí a příště si sebou beru někoho aut znalýho
Jen mě trochu zlobí za studena - po puštění nohy z plynu cukne, jakmile se zahřeje, tak v pohodě, tak kdyby jste měl někdo nějaký tip, než dám do kupy dia, budu vám vděčnej.
S tou diagnostikou je mi to jasný, ale zjistil jsem to až teď - do té doby jsem nic závažnějšího s autem neměl. Taky mě to dost překvapilo, ale s autama moc zkušeností nemám a až po koupi jsem se dozvěděl, že bylo takřka sestavený ze dvou aut, tak se vlastně nemám ani čemu divit..holt chybama se člověk učí a příště si sebou beru někoho aut znalýho
- xerxes
- VWmaniak
- Příspěvky: 10165
- Registrován: 24.02.2006 21:02
Re: Golf IV po zahřátí cuká, netáhne a chcípá
to cuknuti by mohně dělat bud škrtici klapka,velka prodleva
-
- Nový člen
- Příspěvky: 4
- Registrován: 09.08.2014 21:11
Re: Golf IV po zahřátí cuká, netáhne a chcípá
Škrtící klapka mě taky napadla, protože na volnoběh mi otáčky úplně nedrží, tak jí zkusim vyčistit a uvidim.. ještě mě napadla lambda sonda, ale výrazně větší spotřeby jsem si nevšiml, tak se spíš tak přiklánim k té klapce.