1.8T AGU 110kW po výměně standartních dílů

1.4, 1.6, 1.8, 1.8T, 2.0, 2.3, 2.8, 3.2

Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22

Uživatelský avatar
alfik666
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 346
Registrován: 09.08.2012 20:40

Re: 1.8T AGU 110kW po výměně standartních dílů

Příspěvek od alfik666 »

Co mate stale so stlacenym vzduchom,ked pise ze po odpojeni hadice od klapky to ide lepsie. To tam ide toho stlaceneho vzduchu, (aj ked na neutral je to h***o,h***o prd) este menej. Pozri vahu a ten vzduch. filter
Passat 1.8T APU
Alfa 156 2.4 JTD

Uživatelský avatar
Danous
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 377
Registrován: 12.01.2011 16:41
Bydliště: Praha

Re: 1.8T AGU 110kW po výměně standartních dílů

Příspěvek od Danous »

váha je nová, kvůli té to taky už nastartovalo a vzduchovej filtr jsem pral než to tam šlo je tam KNko...a uvidíme no...dnes mu budu zas volat na co přišel...tak sem pak nahodím poznatky...já si myslím, že tam bude problém někde, že bude něco špatně utěsněný....na druhou stranu mi taky nešlo do hlavy když mi řekl, že když vyndá hadici od klapky tak je to lepší :? zatím díky za Vaše tipy
ještě se o zeptám kolik tam teď tlačí paliva...
Můj Golfík 1.8T 20V AGU
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=78&t=196166" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
alfik666
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 346
Registrován: 09.08.2012 20:40

Re: 1.8T AGU 110kW po výměně standartních dílů

Příspěvek od alfik666 »

Pozri hodnotu vahy na volnobeh.

PS: Daval si vahu Bosch?
Passat 1.8T APU
Alfa 156 2.4 JTD

Uživatelský avatar
ReadyHead
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1496
Registrován: 29.06.2011 22:34
Bydliště: Někde v Zlínském kraji :)

Re: 1.8T AGU 110kW po výměně standartních dílů

Příspěvek od ReadyHead »

Alfiku ja jsem myslel hadicku co vede od skrtici klapky a ne hadici co vede od ic. Vim ze jsem ji kdysi nezapojil protoze jsem na ni zapomne a kdyz jsem nastartoval tak motor se choval divne a delal divny zvuk. Ale vubec nemam paru co je to za hadicku jako kam vede u toho turba. Rozpojuje se do nadobky s aktivnim uhlim a druha strana vede nekde k turbu (asi) tak jestli neni nekde praskla. Jo a zapalovaci civky jsou ok?

Edit: a co ti vsechno tam delal? Treba na neco prijdem.

Uživatelský avatar
Danous
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 377
Registrován: 12.01.2011 16:41
Bydliště: Praha

Re: 1.8T AGU 110kW po výměně standartních dílů

Příspěvek od Danous »

tak největší problém byl, že mi začala blbnout elektrika v celém autě už jsem auto nezamkl na dálku tak to šlo přes klíč no a po práci jsem přišel a už jsem ho nenakop...tak se odtáhl do servisu a tam přišli na to, že pumpa je v čudu tak se dala silnější+regulátor tlaku paliva s manometrem...a dělali se svíčky, váha,řemenice jinak prej to jiskří dobře a cívky nemám od koho případně vyzkoušet...budu mu odpoledne volat tak uvidíme...
Můj Golfík 1.8T 20V AGU
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=78&t=196166" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
alfik666
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 346
Registrován: 09.08.2012 20:40

Re: 1.8T AGU 110kW po výměně standartních dílů

Příspěvek od alfik666 »

ReadyHead píše:Alfiku ja jsem myslel hadicku co vede od skrtici klapky a ne hadici co vede od ic. Vim ze jsem ji kdysi nezapojil protoze jsem na ni zapomne a kdyz jsem nastartoval tak motor se choval divne a delal divny zvuk. Ale vubec nemam paru co je to za hadicku jako kam vede u toho turba. Rozpojuje se do nadobky s aktivnim uhlim a druha strana vede nekde k turbu (asi) tak jestli neni nekde praskla. Jo a zapalovaci civky jsou ok?

Edit: a co ti vsechno tam delal? Treba na neco prijdem.
Tak to jo. To je hadicka na odvetrani nadrze.
Passat 1.8T APU
Alfa 156 2.4 JTD

Uživatelský avatar
alfik666
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 346
Registrován: 09.08.2012 20:40

Re: 1.8T AGU 110kW po výměně standartních dílů

Příspěvek od alfik666 »

A ta vaha je Bosch,alebo ne.
Passat 1.8T APU
Alfa 156 2.4 JTD

Uživatelský avatar
ReadyHead
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1496
Registrován: 29.06.2011 22:34
Bydliště: Někde v Zlínském kraji :)

Re: 1.8T AGU 110kW po výměně standartních dílů

Příspěvek od ReadyHead »

Myslím hadičku která je označená červeně..
Přílohy
IMAG0711-1.jpg

Uživatelský avatar
Danous
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 377
Registrován: 12.01.2011 16:41
Bydliště: Praha

Re: 1.8T AGU 110kW po výměně standartních dílů

Příspěvek od Danous »

váha bosch, ale bádání zatím končí dal tam nějaký starší čerpadlo co tam má být, napojil to vše jak má být a běží to v pohodě...takže to pak asi dám na chip nějakému většímu odborníkovi....mám dojem, že byl špatnej poměr palivo/vzduch proto se to při sešlápnutí dusilo...toto by se mělo chipem vše doladit ne?
Můj Golfík 1.8T 20V AGU
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=78&t=196166" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
alfik666
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 346
Registrován: 09.08.2012 20:40

Re: 1.8T AGU 110kW po výměně standartních dílů

Příspěvek od alfik666 »

Ktovie jak bol nastaveny ten tlak paliva.
Passat 1.8T APU
Alfa 156 2.4 JTD

chose119
Řidič
Řidič
Příspěvky: 88
Registrován: 28.06.2011 18:46

Re: 1.8T AGU 110kW po výměně standartních dílů

Příspěvek od chose119 »

a ty si si zvysil tlak paliva a nebolo to nasledne zladene, ci jako? preco?

Odpovědět

Zpět na „Motory - benzin“