Touareg 2014 facelift
Moderátor: Mára_VR6
Pravidla fóra
Moji milí příznivci všech Touaregů, předtím než založíte nové téma důkladně projděte FAQ a ostatní témata, případně použijte VYHLEDÁVÁNÍ.
Fotky svých Touaregů vkládejte do podsekce Můj Touareg a nezapomeňte u fotek mazat RZ.
Neslušná, hrubá, výhružná slova a jinak zákonem nepřijatelné texty budou smazána.
S problémy týkající se chodu sekce se na mì obracejte v SZ.
Mára_VR6
Moji milí příznivci všech Touaregů, předtím než založíte nové téma důkladně projděte FAQ a ostatní témata, případně použijte VYHLEDÁVÁNÍ.
Fotky svých Touaregů vkládejte do podsekce Můj Touareg a nezapomeňte u fotek mazat RZ.
Neslušná, hrubá, výhružná slova a jinak zákonem nepřijatelné texty budou smazána.
S problémy týkající se chodu sekce se na mì obracejte v SZ.
Mára_VR6
- brett
- Řidič
- Příspěvky: 172
- Registrován: 28.10.2010 18:59
- Bydliště: Praha
Touareg 2014 facelift
Tak jsem se dočetl že nám ho lehce zmodernizovali a docela by mě zajímaly dvě věci:
- Z technického hlediska jsou nyní všechny verze V6 TDI vybaveny funkcí setrvačné jízdy (volnoběh). Dá se to dodělat zpětně na 7P?
- Optimalizace se dočkal sériově dodávaný podvozek s ocelovými pružinami. Nevíte někdo co přesně to znamená? Pouze jiný typ tlumiče resp. pružiny nebo ještě něco jiného?
- Z technického hlediska jsou nyní všechny verze V6 TDI vybaveny funkcí setrvačné jízdy (volnoběh). Dá se to dodělat zpětně na 7P?
- Optimalizace se dočkal sériově dodávaný podvozek s ocelovými pružinami. Nevíte někdo co přesně to znamená? Pouze jiný typ tlumiče resp. pružiny nebo ještě něco jiného?
- vrbic
- Člen klubu
- Příspěvky: 365
- Registrován: 21.01.2010 22:52
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Touareg 2014 facelift
Já jsem obecně hodně zvědavý na cenovou politiku importéra pro ČR, protože např. facelift už v Německu objednat jde. Schválně si zkuste konfigurátor. I s naprosto totálním holátkem leze cena do astromických čísel. Původní model, co mám teď i já (7P) , byl s dostupnými zvýhodněnými pakety nebo teď skvělým exclusive r-line modelem opravdu za velmi zvýhodněnou cenu + sleva u prodejce. Oproti Německu obrovský cenový rozdíl! Uvidíme s čím příjdoubrett píše:Tak jsem se dočetl že nám ho lehce zmodernizovali a docela by mě zajímaly dvě věci:
- Z technického hlediska jsou nyní všechny verze V6 TDI vybaveny funkcí setrvačné jízdy (volnoběh). Dá se to dodělat zpětně na 7P?
- Optimalizace se dočkal sériově dodávaný podvozek s ocelovými pružinami. Nevíte někdo co přesně to znamená? Pouze jiný typ tlumiče resp. pružiny nebo ještě něco jiného?
1) - nedokážu si představit, že se mi to bude automaticky přepínat na volnoběh, přímo to nesnáším. Zda to jde nevím, ale příjde mi to jako totálně kravina
2) - vzduch by měl být totožný se 7P, pokud nastala změna u pružin, tak dostal zřejmě silnější oceláky. V ČR bez vzduchu ale jezdí jen NOMAD a jinak si všichni brali paket "světla a pérování", který se hodně vyplatil.
No, jsem zvědavej spíš třeba na další laky, kola a barvy interiéru, i když to bude stejně jako vždycky... 40% černá, 25% bílá, 15% hnědá a zbytek ostatní )
- brett
- Řidič
- Příspěvky: 172
- Registrován: 28.10.2010 18:59
- Bydliště: Praha
Re: Touareg 2014 facelift
Auto jezdí pakticky jen po Praze a s douhodobou spotřebou 10,5 na 20" Pikes Peak se sportcontactama který maj šířku 275mm, což není úplně špatný ale tohle by mohlo počítám pomoct. Je pravda že jsem s tim volnoběhem ani na svym DSG pro každodenní požívání ještě nejel tak ani nevim co od toho čekat, spíš mě to napadlo jako zlepšovák na zkoušku pokud to jde jednoduše nahodit nebo zase vypnout.
Auto je na pružinách což je pro jeho účely a využívání naprosto vyhovující, s těma 20" to sice pěkně sedí, ale na dírách je to občas docela koza. Tak mě napadlo jeslti nepůjde využít díly z faceliftu pokud se jedná jen o jinej typ tlumiče nebo péra tak předpokládám že by to mělo jít při výměně koupit a nahradit. Každopádně pokud VW marketing píše že podvozek má být komfortnější pak bych předpokládal že pružiny budou spíš měkčí nebo se pletu?
Auto je na pružinách což je pro jeho účely a využívání naprosto vyhovující, s těma 20" to sice pěkně sedí, ale na dírách je to občas docela koza. Tak mě napadlo jeslti nepůjde využít díly z faceliftu pokud se jedná jen o jinej typ tlumiče nebo péra tak předpokládám že by to mělo jít při výměně koupit a nahradit. Každopádně pokud VW marketing píše že podvozek má být komfortnější pak bych předpokládal že pružiny budou spíš měkčí nebo se pletu?
- vrbic
- Člen klubu
- Příspěvky: 365
- Registrován: 21.01.2010 22:52
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Touareg 2014 facelift
Hele, teď se v tom trošku motám
Píšeš, že jezdíš s 20tkama Pikes Peake, pak že máš svoje DSG a v podpisu Passata Nějak jsem nepobral tuhle variantu. Pokud máš Passata, máš tam 18" Kansas a DSG sedí, pokud máš Turka, tak sedí 20" Pikes Peake ale ne DSG, protože v Touaregu je Tiptronic a v podpisu máš neaktuální info Počítám ale, že v sekci Touarega, řešíš Touarega
Co se tlumičů týče, vzduch je mnohem komfortnější. Díky širokému nastavení to na sport mód sedí jak přirvaný k asfaltu (v rámci spektra SUV) a na pérech to bude tvrdší vždycky.
Píšeš, že jezdíš s 20tkama Pikes Peake, pak že máš svoje DSG a v podpisu Passata Nějak jsem nepobral tuhle variantu. Pokud máš Passata, máš tam 18" Kansas a DSG sedí, pokud máš Turka, tak sedí 20" Pikes Peake ale ne DSG, protože v Touaregu je Tiptronic a v podpisu máš neaktuální info Počítám ale, že v sekci Touarega, řešíš Touarega
Co se tlumičů týče, vzduch je mnohem komfortnější. Díky širokému nastavení to na sport mód sedí jak přirvaný k asfaltu (v rámci spektra SUV) a na pérech to bude tvrdší vždycky.
- ol@f
- Člen klubu
- Příspěvky: 239
- Registrován: 10.03.2010 23:58
- Bydliště: Brnenska naplavenina
- Kontaktovat uživatele:
Re: Touareg 2014 facelift
Dneska jsem se trošku zaměřil na fungování tiptronicu a musím říct že to podrazovani když jedeš dolů z kopce nebo dokonce pomáhání brzdam při ne prudkém brzdění se mi zamlouvá asi vic než kdyby to vyřadilo. Jinak jsem neměl na cestě žádnou poradnou rovinu bez jakéhokoliv prevyseni kde bych mohl sundat nohu z plynu a sledovat aktuální spotřebu. Zítra jedu na otočku Plzeň tak třeba bude příležitost.
Sent from my Z10 using Tapatalk
Sent from my Z10 using Tapatalk
2.5T & American Muscle
- brett
- Řidič
- Příspěvky: 172
- Registrován: 28.10.2010 18:59
- Bydliště: Praha
Re: Touareg 2014 facelift
vrbic píše:Hele, teď se v tom trošku motám
Píšeš, že jezdíš s 20tkama Pikes Peake, pak že máš svoje DSG a v podpisu Passata Nějak jsem nepobral tuhle variantu. Pokud máš Passata, máš tam 18" Kansas a DSG sedí, pokud máš Turka, tak sedí 20" Pikes Peake ale ne DSG, protože v Touaregu je Tiptronic a v podpisu máš neaktuální info Počítám ale, že v sekci Touarega, řešíš Touarega
Co se tlumičů týče, vzduch je mnohem komfortnější. Díky širokému nastavení to na sport mód sedí jak přirvaný k asfaltu (v rámci spektra SUV) a na pérech to bude tvrdší vždycky.
Mám oboje. Passat s 6st. DSG na 18 Omanytech a 2011 Touareg s 8st. měničem na 20 Pikes Peak + pružiny, kterýho tady řeším a porovnal jsem s Passatem. Proto by mě zajímalo v čem konkrétně facelift upravili, mám na něm (Touaregu) už 80tis. takže bych objednal nový typ při výměně tlumičů a případně i pružiny. Vzhledem k tomu že doteď měněny pouze provozní kapaliny tak bych ten interval výměny klidně trochu zkrátil
- brett
- Řidič
- Příspěvky: 172
- Registrován: 28.10.2010 18:59
- Bydliště: Praha
Re: Touareg 2014 facelift
Já z tý aktuální nikdy nic nepoberu, ty hodnoty jsou vždycky ujetý nahoru nebo dolu jako "nula" a pakhned "třicet". Ideální interval je od načerpání a porovnat s reálným tankováním. Pravda taky je že jsem s volnoběhem na automatu ještě nejel, těžko říst jestli by mě to vyřazování taky nevadilo, nejlepší řešení by bylí zapnout/vypnout jako autohold, pokud je to pouze elektronická záležitost nebo ideálně řešitelná kódováním.ol@f píše:Dneska jsem se trošku zaměřil na fungování tiptronicu a musím říct že to podrazovani když jedeš dolů z kopce nebo dokonce pomáhání brzdam při ne prudkém brzdění se mi zamlouvá asi vic než kdyby to vyřadilo. Jinak jsem neměl na cestě žádnou poradnou rovinu bez jakéhokoliv prevyseni kde bych mohl sundat nohu z plynu a sledovat aktuální spotřebu. Zítra jedu na otočku Plzeň tak třeba bude příležitost.
Sent from my Z10 using Tapatalk
- ol@f
- Člen klubu
- Příspěvky: 239
- Registrován: 10.03.2010 23:58
- Bydliště: Brnenska naplavenina
- Kontaktovat uživatele:
-
- Jezdec
- Příspěvky: 316
- Registrován: 16.02.2008 21:55
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Touareg 2014 facelift
tak to mas pravdu ...
- vrbic
- Člen klubu
- Příspěvky: 365
- Registrován: 21.01.2010 22:52
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Touareg 2014 facelift
No, Touareg 2014/2015 by měl mít trochu vylepšenou navigaci RSN850 kdy do ní budou na podzim v Evropě spuštěny mobilní internetové služby, např. mapové služby "Google Earth™", reálné náhledy ulic "Google Street View™" a "Online dopravní informace". To bych si možná nechal (pokud to půjde) dodělat i do své navi. Celkem skvělá věc mi příjde technologie MirrorLink, která přenáší aplikace chytrého telefonu přímo na displej navigace, což bude mít teď i Fábka.. )
Jinak aktuálně co víme:
- Nový design přední a zadní partie modelu Touareg.
- Všechny verze sériově s bi-xenonovými světlomety.
- Všechny verze V6 TDI jsou sériově vybaveny multikolizní brzdou, která brání vzniku sekundárních kolizí.
- Interiér s novými barvami kůže, ozdobným obložením, tlačítky/ovladači a exkluzivním bílým osvětlením ovládacích prvků.
- Motory V6 TDI s nově vyvinutým katalyzátorem SCR-DPF (evropská verze) splňují emisní normu EU6.
- Všechny verze Touaregu sériově disponují funkcí setrvačné jízdy (volnoběh).
- Na podzim budou v Evropě spuštěny mobilní internetové služby, např. mapové služby "Google Earth™", reálné náhledy ulic "Google Street View™" a "Online dopravní informace".
- Nové barvy a nová kola (až 21 palců). N ově zařazeno do nabídky - světle stříbrný metalický lak "Light Silver Metallic", pískově zlatý metalický lak "Sand Gold Metallic, modrý metalický lak "Moonlight Blue Metallic", hnědý metalický lak "Black Oak Braun Metallic" a modrý metalický lak "Reef Blue Metallic".
- Nové pakety R-Line
- Uvedení na trh již v létě 2014.
Jinak aktuálně co víme:
- Nový design přední a zadní partie modelu Touareg.
- Všechny verze sériově s bi-xenonovými světlomety.
- Všechny verze V6 TDI jsou sériově vybaveny multikolizní brzdou, která brání vzniku sekundárních kolizí.
- Interiér s novými barvami kůže, ozdobným obložením, tlačítky/ovladači a exkluzivním bílým osvětlením ovládacích prvků.
- Motory V6 TDI s nově vyvinutým katalyzátorem SCR-DPF (evropská verze) splňují emisní normu EU6.
- Všechny verze Touaregu sériově disponují funkcí setrvačné jízdy (volnoběh).
- Na podzim budou v Evropě spuštěny mobilní internetové služby, např. mapové služby "Google Earth™", reálné náhledy ulic "Google Street View™" a "Online dopravní informace".
- Nové barvy a nová kola (až 21 palců). N ově zařazeno do nabídky - světle stříbrný metalický lak "Light Silver Metallic", pískově zlatý metalický lak "Sand Gold Metallic, modrý metalický lak "Moonlight Blue Metallic", hnědý metalický lak "Black Oak Braun Metallic" a modrý metalický lak "Reef Blue Metallic".
- Nové pakety R-Line
- Uvedení na trh již v létě 2014.
- Mára_VR6
- Moderátor
- Příspěvky: 5888
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Železný Brod, okr. Jablonec nad Nisou
Re: Touareg 2014 facelift
Léto už končí, kde je novej Tureg
Moje Touaregy 2.5TDI a 4.2 V8 FSI
Pokud vám zmizí inzerát, neptejte se mě proč - nesplňoval pravidla
Pokud vám zmizí inzerát, neptejte se mě proč - nesplňoval pravidla
- vrbic
- Člen klubu
- Příspěvky: 365
- Registrován: 21.01.2010 22:52
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Touareg 2014 facelift
V DE se už objednat dá a je tam drahej jako pra*e!
Myslím si, že od 1.9.2014 začínají rozjíždět výrobu, první auta dostanou novináři někdy v listopadu (kdo ví jestli) a pak teprve zákazníci. Když si teď člověk objedná Passata B8, přebírá auto nejdřív v půlce ledna a první předváděčky příjdou v prosinci, docela peklo na to, že B7 už objednat nejde...
U Touarega to nebude o moc lepší...
Myslím si, že od 1.9.2014 začínají rozjíždět výrobu, první auta dostanou novináři někdy v listopadu (kdo ví jestli) a pak teprve zákazníci. Když si teď člověk objedná Passata B8, přebírá auto nejdřív v půlce ledna a první předváděčky příjdou v prosinci, docela peklo na to, že B7 už objednat nejde...
U Touarega to nebude o moc lepší...
-
- Nový člen
- Příspěvky: 47
- Registrován: 30.01.2013 11:11
Re: Touareg 2014 facelift
Na Slovensku sa spúšťa predaj (teda len brať objednavky) začiatkom októbra (10mesiac)
Na tom predstavení faceliftu pri Nitre sa budú odovzdávať na testovanie aj novinárom..cca 10ks
Mali by sme mať vraj k dispozícii cca 20 kusov..
Vyrábať sa vyrábajú paralelne obe verzie..pre ázijský a americký trh su v predaji už od 20.4.
Na tom predstavení faceliftu pri Nitre sa budú odovzdávať na testovanie aj novinárom..cca 10ks
Mali by sme mať vraj k dispozícii cca 20 kusov..
Vyrábať sa vyrábajú paralelne obe verzie..pre ázijský a americký trh su v predaji už od 20.4.
- Radek2311
- Řidič
- Příspěvky: 109
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Roznov pod Radhostem
- Kontaktovat uživatele:
Re: Touareg 2014 facelift
Nechápu v čem ti šikmoocí jsou lepší když mají přednost
Radek
tel +420604111999
radek@auto-chiptuning.eu
http://www.auto-chiptuning.eu/" onclick="window.open(this.href);return false;
tel +420604111999
radek@auto-chiptuning.eu
http://www.auto-chiptuning.eu/" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Nový člen
- Příspěvky: 47
- Registrován: 30.01.2013 11:11
Re: Touareg 2014 facelift
..tam ide asi skôr o to, že Ázia a Amarika je dosť silný trh a aby sa dalo vybaviť požadované množstvo objednávok, tak to rozdelili takto na ,,etapy"