MOTOR, LPG: potíže s LPG a s motorem kolem LPG

1995 - 20..

Moderátoři: M@rty74, michall

Uživatelský avatar
vhml
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 224
Registrován: 19.07.2012 21:29
Bydliště: Chodsko

Re: MOTOR, LPG: potíže s LPG a s motorem kolem LPG

Příspěvek od vhml »

Krtku svíčky máš jaký? LPG vyžaduje vyšší napětí a je možný, že nějaký špatný svíčky ti načnou cívku.
Sharan I, model 2000 se sportpacketem v plné výbavě, motor 1,8T AJH, cca 175 koní, LPG Magic 3, pružiny FKS -35mm.

http://www.AutomobilovySlalom.cz" onclick="window.open(this.href);return false; , levné závody pro každého.

Uživatelský avatar
the.max
Člen klubu
Příspěvky: 531
Registrován: 24.10.2012 15:31
Bydliště: Bílina
Kontaktovat uživatele:

Re: MOTOR, LPG: potíže s LPG a s motorem kolem LPG

Příspěvek od the.max »

Když jsem auto kupoval, tak tam byli minimálně tři moduly už měněný, ale zase za origo, jen měli jiné číslo, protože to původní číslo bylo nahrazeno právě tím jiným. LPG jsem tam nechával dát pár dní po koupi. Za ty dva roky jsem koupil už 4 moduly, aktuálně tam mám jeden uplně původní, jeden novější a zbylé 4 jsem tam už měnil já. První jsem kupoval BERU, druhá je Bremi (ten vyrábí original díl pro vw), pak jsem koupil NGK a teď před týdnem další 2 NGK, Jednu vozím sebou.
Vyměním ojetého pionýra za nejetou pionýrku.
Ford Galaxy Ghia 2001 V6 Tiptronic
Obrázek LPG

Uživatelský avatar
Krteczek
Řidič
Řidič
Příspěvky: 82
Registrován: 02.06.2011 11:26
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: MOTOR, LPG: potíže s LPG a s motorem kolem LPG

Příspěvek od Krteczek »

Svíčky jsou benzínový ty který tam patřej. Jen s upraveným odtrhem. Jsou 14 dní starý. Sám plynař říkal že je to ideál. Je pravda že samotná cífka by s montáží LPG neměla mít nic společnýho, ale... Je možný že jak se kolem toho člověk při montáži motá, tak se stačí blbě podívat, zahejbat kablikama a je to v prdeli...
V pondělí dám novou a budu holt vozit další do foroty. Máte ještě někdo seznam dílů s sebou potřebných pro provoz auta? :-)
VW Sharan 2,8 V6 4Motion "babička pojmenovala jako Šakyra" :-)
Galaxík I 1,9 66kW "Mravenečník" - prodáno. Odsloužil si poctivých 300tis

Uživatelský avatar
the.max
Člen klubu
Příspěvky: 531
Registrován: 24.10.2012 15:31
Bydliště: Bílina
Kontaktovat uživatele:

Re: MOTOR, LPG: potíže s LPG a s motorem kolem LPG

Příspěvek od the.max »

ještě vozím řemen a v napínáku mám našroubovanej a zajištěnej šroub a několik různejch motexek.
Vyměním ojetého pionýra za nejetou pionýrku.
Ford Galaxy Ghia 2001 V6 Tiptronic
Obrázek LPG

lukiis
Řidič
Řidič
Příspěvky: 75
Registrován: 09.02.2012 20:51
Bydliště: HRADEC KRÁLOVÉ

Re: MOTOR, LPG: potíže s LPG a s motorem kolem LPG

Příspěvek od lukiis »

ja vyměnil pro klid všechny cívky a je klid....ale co zkušenosti,tak jakk začne jedna, pujdou za ní i ostatní časem...U tebe to je rychléé no :)
Jen pro info vynechává opravdu modul, nebo to dělá jen na LPG?aby to nebyli plynové vstřiky....
Alhambra VR6-LPG-2004
nezavislé topení B5WSC

Uživatelský avatar
Krteczek
Řidič
Řidič
Příspěvky: 82
Registrován: 02.06.2011 11:26
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: MOTOR, LPG: potíže s LPG a s motorem kolem LPG

Příspěvek od Krteczek »

Bylo to opravdu cífkou. Dělá to i na benzin. Prohazoval jsem ji na jiný válec a ani tam nepálila...
VW Sharan 2,8 V6 4Motion "babička pojmenovala jako Šakyra" :-)
Galaxík I 1,9 66kW "Mravenečník" - prodáno. Odsloužil si poctivých 300tis

lukiis
Řidič
Řidič
Příspěvky: 75
Registrován: 09.02.2012 20:51
Bydliště: HRADEC KRÁLOVÉ

Re: MOTOR, LPG: potíže s LPG a s motorem kolem LPG

Příspěvek od lukiis »

tak to je jasnaa no
Alhambra VR6-LPG-2004
nezavislé topení B5WSC

Uživatelský avatar
kytli
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 44
Registrován: 08.09.2013 15:15
Bydliště: Praha

Re: MOTOR, LPG: potíže s LPG a s motorem kolem LPG

Příspěvek od kytli »

zdravím, tak po pár měsících se můj problém se za studena kolísajícím motorem opakuje (V6 AYL) - hned po nastartování, takže na benzín ... po nastartování studenýho auta kolísaj otáčky, resp. nechce do otáček, po přidání se dusí, klepe se to jako kdyby měl vypadnout motor (že by se nechytlo všech 6 válců?) ... jakmile se trochu ohřeje tak je ok, po přepnutí na LPG už jede normálně ... a svítí kontrolka pro lambdu, katalyzátor a další věci ........ je možný že svíčky (Brisk DR15YS) jsou po cca 8000 km kaputt? Nezdá se mi, že bych někde stihnul natankovat nějakej bordel, tankuju jen u Flagy (na Průmyslový a na Slovensku v Michalovcích)
VW Sharan V6 4Motion "Mora Edition"

Uživatelský avatar
mastibruch
Pilot
Pilot
Příspěvky: 870
Registrován: 24.12.2012 13:46

Re: MOTOR, LPG: potíže s LPG a s motorem kolem LPG

Příspěvek od mastibruch »

Mě tenhle bordel dělal 2.8V6 v passatu taky na lpg a problém byl v hadici na odvětrávání vík ventilů společně se špatně fungujícím čidlem teploty chladící kapaliny. ;-)
VW PASSAT B5,5 2.8v6 4MOTION LPG 2002 http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=126&t=268788" onclick="window.open(this.href);return false;
Citroen C4 1.4 LPG 2009

Uživatelský avatar
kytli
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 44
Registrován: 08.09.2013 15:15
Bydliště: Praha

Re: MOTOR, LPG: potíže s LPG a s motorem kolem LPG

Příspěvek od kytli »

aha, taky možnost, ale divný je, že po podzimní výměně svíček a lednový výměně filtrů LPG se to srovnalo a začalo to dělat zas asi posledních 14 dnů, mezitím jsem najezdil počítám cca 7-8000 Km ... snad o víkendu mi to načte kamarád diagnostikou tak možná něco zjistíme
VW Sharan V6 4Motion "Mora Edition"

Uživatelský avatar
mastibruch
Pilot
Pilot
Příspěvky: 870
Registrován: 24.12.2012 13:46

Re: MOTOR, LPG: potíže s LPG a s motorem kolem LPG

Příspěvek od mastibruch »

No další věc je to že svíčky Brisk do toho motoru určitě nepatří... já je tam měl taky a hned jsem dával origo NGK a bylo to hned 100% lepší. ;-)
VW PASSAT B5,5 2.8v6 4MOTION LPG 2002 http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=126&t=268788" onclick="window.open(this.href);return false;
Citroen C4 1.4 LPG 2009

Uživatelský avatar
the.max
Člen klubu
Příspěvky: 531
Registrován: 24.10.2012 15:31
Bydliště: Bílina
Kontaktovat uživatele:

Re: MOTOR, LPG: potíže s LPG a s motorem kolem LPG

Příspěvek od the.max »

měli by tam být platinové. Bosch dělá platinum-iridium, ale přijde mi, že Brisky mi fungovali lépe.
Vyměním ojetého pionýra za nejetou pionýrku.
Ford Galaxy Ghia 2001 V6 Tiptronic
Obrázek LPG

lukiis
Řidič
Řidič
Příspěvky: 75
Registrován: 09.02.2012 20:51
Bydliště: HRADEC KRÁLOVÉ

Re: MOTOR, LPG: potíže s LPG a s motorem kolem LPG

Příspěvek od lukiis »

nech si skouknout lpg zda ti neujela mapa a popřípadě si nech udělat zakladní nastavení adaptací benzinu...jestli máš plynový vstřiky na hranici živonosti tak je dost možný že ti to ujelo...Popřípadě zkus dotankovat jiný benzin..Kvalita benzinu není už to co byvala.......jestli ti sviti check motoru -adaptace lambda mimo rozsah, popřípadě chudá směs,pořeš plyn jako prvníí
jinak vyzkoušené svíčky BOSCH FR7DC+
Alhambra VR6-LPG-2004
nezavislé topení B5WSC

Uživatelský avatar
kytli
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 44
Registrován: 08.09.2013 15:15
Bydliště: Praha

Re: MOTOR, LPG: potíže s LPG a s motorem kolem LPG

Příspěvek od kytli »

najeto na plyn to má cca 55 000 km, takže vstřiky už můžou bejt poněkud "jetý", zkusím i natankovat benzín, protože je fakt, že už vlastně ani nevím jak dlouho tam je. a asi vyměním i ty svíčky ... jen pro jistotu ... akorát je problém s časem, mám rozkopanej byt a ten má přednost ... a práce je tu jak na kostele
VW Sharan V6 4Motion "Mora Edition"

Uživatelský avatar
Korda
Řidič
Řidič
Příspěvky: 120
Registrován: 24.02.2006 21:02

Re: MOTOR, LPG: potíže s LPG a s motorem kolem LPG

Příspěvek od Korda »

Krteczek píše:Přátelé odborníci. Mám třetí den namontované LPG v Sharanu V6. První den - nadšení. Druhý den, odešla cífka. Třetí den odešla další cífka. Vím že by to s LPG nemělo mít nic společného, ale nesetkali jste s tím už někdo? Nebo prostě mají cífky svoji životnost a budou teď odcházet den po dni dokud je všechny nevyměním? Díky za názor.
Máme stejnou káru a to stejné se mě po montáži stalo taky . Další -třetí cívka už pak ani po 50 000 nikdy neklekla.Určitě to nějakou souvislost s montáži plynu má,protože to hned po montáži udělalo u 2 Tuaregu během měsíce taky a pak byl klid jako u mne!! Technik u montáže LPG mě to přiznal že to je dost častý jev ale sám nedokáže říct čím to přesně je ale je to tak.Pro sichr vozím jednu cívku v autě kdyby někdy náhodou ...

Odpovědět

Zpět na „SAG - Sharan Alhambra Galaxy“