Pískání, syčení..
Moderátoři: standokan, rapid.direct
-
- Člen klubu
- Příspěvky: 93
- Registrován: 04.11.2013 21:25
- Bydliště: Kralupy nad Vltavou
Re: Pískání, syčení..
Přesně tak to mám i já. Když sešlápnu rychleji, syčí to. Když šlapu pozvolna tak to můžu točit třeba na 4000 ot. a nic. Až bude chvilka tak kouknu na ten cooler a zkusim dotahnout šrouby na přírubě u turba a popř. i sponu co je pod autem na potrubí...[/quote]
To taky ne je jedno jestli ho zmáčknu pomalu nebo rychle.. spíš podle turba jak moc tlačí
To taky ne je jedno jestli ho zmáčknu pomalu nebo rychle.. spíš podle turba jak moc tlačí
- Jenda.
- Pilot
- Příspěvky: 801
- Registrován: 11.07.2009 19:02
- Bydliště: BRNO
Re: Pískání, syčení..
To taky ne je jedno jestli ho zmáčknu pomalu nebo rychle.. spíš podle turba jak moc tlačí [/quote]Althax píše:Přesně tak to mám i já. Když sešlápnu rychleji, syčí to. Když šlapu pozvolna tak to můžu točit třeba na 4000 ot. a nic. Až bude chvilka tak kouknu na ten cooler a zkusim dotahnout šrouby na přírubě u turba a popř. i sponu co je pod autem na potrubí...
Já taky myslel že to dělá turbo a ejhle cooler.
-
- Člen klubu
- Příspěvky: 93
- Registrován: 04.11.2013 21:25
- Bydliště: Kralupy nad Vltavou
Re: Pískání, syčení..
To taky ne je jedno jestli ho zmáčknu pomalu nebo rychle.. spíš podle turba jak moc tlačí [/quote]
Já taky myslel že to dělá turbo a ejhle cooler.[/quote]
Noo tak ten mam nový ale jak je ta zima tak se pod to auto nekouknu. Modlím se at se to do jara nepotentuje uplně.
Já taky myslel že to dělá turbo a ejhle cooler.[/quote]
Noo tak ten mam nový ale jak je ta zima tak se pod to auto nekouknu. Modlím se at se to do jara nepotentuje uplně.
- Milhaus_01
- Řidič
- Příspěvky: 169
- Registrován: 15.05.2011 12:04
Re: Pískání, syčení..
Chlapi, přišel někdo s tímto problémém na něco nového? Já jsem koukal znovu na hadice a prostě jsem žádnou díru ani malou nenašel. Mohlo by to být třeba i turbo?
VW Passat Variant, 1.9TDI 96kW AVF, 2004
- Milhaus_01
- Řidič
- Příspěvky: 169
- Registrován: 15.05.2011 12:04
Re: Pískání, syčení..
Tak po delší době nový poznatek.Udělal jsemnejjednodušší pokus. Jelikož si myslim že to dělá od výměny vlnovce tak jsem vzal obyčejný alobala celý vlnovec jsem omotal alobalem. A světe div se pazvuky v podobě syčení, pískání jsou pryč. Něco málo možná slyšet je, ale je to tak o 90% lepší. Takže seženu nějakou teplu odolnou pásku nebo něco podobného a zkusim to omotat. Má někdo nějaký tip??
VW Passat Variant, 1.9TDI 96kW AVF, 2004
-
- Člen klubu
- Příspěvky: 93
- Registrován: 04.11.2013 21:25
- Bydliště: Kralupy nad Vltavou
Re: Pískání, syčení..
Co takhle ten vlnovec vyměnitMilhaus_01 píše:Tak po delší době nový poznatek.Udělal jsemnejjednodušší pokus. Jelikož si myslim že to dělá od výměny vlnovce tak jsem vzal obyčejný alobala celý vlnovec jsem omotal alobalem. A světe div se pazvuky v podobě syčení, pískání jsou pryč. Něco málo možná slyšet je, ale je to tak o 90% lepší. Takže seženu nějakou teplu odolnou pásku nebo něco podobného a zkusim to omotat. Má někdo nějaký tip??
- CentriFUGA
- VWexpert
- Příspěvky: 2574
- Registrován: 23.03.2013 23:28
- Bydliště: Česká Lípa
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pískání, syčení..
! Teď si tomu dal korunu, to chtěl zřejmě slyšet, ale co s tím jinýho samozřejmě (neřeknu kdyby stál 10tis.)Althax píše:Co takhle ten vlnovec vyměnit
jen dodatek - když ho měnil, tak pokud to bylo v nějakém servisu tak by měl mít záruku
-
- Člen klubu
- Příspěvky: 93
- Registrován: 04.11.2013 21:25
- Bydliště: Kralupy nad Vltavou
Re: Pískání, syčení..
Přesně tak zjistil že už ho má děravej tak vyměnit je to otázka zhruba 700,- korun. i s montáží.CentriFUGA píše:! Teď si tomu dal korunu, to chtěl zřejmě slyšet, ale co s tím jinýho samozřejmě (neřeknu kdyby stál 10tis.)Althax píše:Co takhle ten vlnovec vyměnit
jen dodatek - když ho měnil, tak pokud to bylo v nějakém servisu tak by měl mít záruku
-
- Jezdec
- Příspěvky: 288
- Registrován: 08.01.2014 08:39
- Bydliště: Vysoké Mýto
Re: Pískání, syčení..
Taky si postěžuju. . Na IC mi hadice držela jen na jeden zámek . Zhruba od 1200 do 1800 otáček to cukalo a kouřilo . Výš už byl tah plynulý , ale syčelo to pořád . Hadice při přidání povyjela a tlak šel do .... ! Při kontrole se to tvářilo ,že dobrý ,že drží . Takže hledat a zkoumat .
Pašík Kombik AVF chip 110kW 2003
Sportsvan 1,4/92kw ME 2016
Toyota Yaris 1,33/74kw 2009
Autosklo Jokeš
prodej a montáž autoskel
Vysoké Mýto
tel. 604310143
ČIŠTĚNÍ KLIMATIZACÍ OZÓNEM
Sportsvan 1,4/92kw ME 2016
Toyota Yaris 1,33/74kw 2009
Autosklo Jokeš
prodej a montáž autoskel
Vysoké Mýto
tel. 604310143
ČIŠTĚNÍ KLIMATIZACÍ OZÓNEM
- Milhaus_01
- Řidič
- Příspěvky: 169
- Registrován: 15.05.2011 12:04
Re: Pískání, syčení..
Já jsem ho samozřejmě nechal vyměnit. Nebylo to hned protože na to nebyl čas, ale už nějaký čas tam jezdí nový. Takže tímto se omlouvám všem rejpalům, že jsem to už sem do tématu zapoměl napsat!Althax píše:Co takhle ten vlnovec vyměnitMilhaus_01 píše:Tak po delší době nový poznatek.Udělal jsemnejjednodušší pokus. Jelikož si myslim že to dělá od výměny vlnovce tak jsem vzal obyčejný alobala celý vlnovec jsem omotal alobalem. A světe div se pazvuky v podobě syčení, pískání jsou pryč. Něco málo možná slyšet je, ale je to tak o 90% lepší. Takže seženu nějakou teplu odolnou pásku nebo něco podobného a zkusim to omotat. Má někdo nějaký tip??
Zduř.
VW Passat Variant, 1.9TDI 96kW AVF, 2004