Přesedlání z 1,8T na 1,9TDI.

TDi, TDi PD

Moderátoři: standokan, rapid.direct

Uživatelský avatar
pajik155
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 38
Registrován: 25.12.2013 15:26

Přesedlání z 1,8T na 1,9TDI.

Příspěvek od pajik155 »

Zdravim, mám passata B5,5 s motorem 1,8T a chtěl bych přesedlat na Diesla, přemejšlim jestli 1,9Tdi nebo 2,5Tdi a kolika Kw verzi.
Chtěl bych aby to bylo co nejmíň poruchový, a jelo to alespoň trochu svižně jako benzínová verze. + Kolik to tak žere (couračky po městě, dálnice) TDi chci hlavně kvůli "nenažraný" benzínový verzi. :D
VW Passat B6 2.0TDI (BKP) <- Aktuální
VW Passat B5,5 1,8T <- Bejvalej
BMW 530D, 173kv, 235PS, M-Packet

Uživatelský avatar
Tomikcek
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1622
Registrován: 14.08.2010 13:05
Bydliště: Hovězí - Vsetín
Kontaktovat uživatele:

Re: Přesedlání z 1,8T na 1,9TDI.

Příspěvek od Tomikcek »

Myslím že jsi se ptal na passat foru ... Svižné asi nebude nic,možná nějaká ta 2.5 ale jelikož sehnat spolehlivý kus je docela fuška tak asi 1.9TDi 96kW + chip

já mám spotřebu po městě s 96kw cca 7,5-9l dalnice kolem 6,5 dálky 5,5-6 . Dlouhodobý průměr 6,4
VW Passat CC 2009 2.0TDi 125kW + Audi S4 b5 avant 2.7BiTurbo s K04 - V̶W̶ P̶a̶s̶s̶a̶t̶ 3̶B̶G̶ 9̶6̶k̶W̶ 6̶q̶ -̶ A̶u̶d̶i̶ A̶4̶ b̶7̶ 2̶.̶0̶T̶F̶S̶I̶ Q̶ -̶ A̶4̶ b̶5̶ 1̶.̶8̶T̶ Q̶

Skol
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 28
Registrován: 04.05.2012 08:04

Re: Přesedlání z 1,8T na 1,9TDI.

Příspěvek od Skol »

Zdar, rychlej dýzl jezdím (132 poladěná na 160kW)s dlouhodobou 9,1 takže ta úspora proti benzínu je diskutabilní :D Ségra má Supa2 1,8T a je +- na 8l, a to má předokolka a určitě lehčí nohu na plynu takže rozdíl ve spotřebě skoro žádnej. Vem 1,9 96kW a budeš spokojenej, jede to do 100km/h stejně jako V6, žere o pár litrů míň a měla by být bezporuchová oproti V6. I když to je kus od kusu ...

Uživatelský avatar
pajik155
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 38
Registrován: 25.12.2013 15:26

Re: Přesedlání z 1,8T na 1,9TDI.

Příspěvek od pajik155 »

Tomikcek: Myslím že jsi se ptal na passat foru... -> Jojo ptal, ale ptám se i tady, ale víceméně všichni píšou to samý..
Jde o to že sem student a palivo a údržbu si musim platit ze svojeho, a přijde mi že jezdim poměrně hodně a nedělám nic jiního než že leju benzín do nádrže :D, Jinak si na 1,8T nemůžu stěžovat, zatim mi nikde nenechala .. Takže proto asi šáhnu po 1,9Tdi, 96Kw verzi. :thanks:
VW Passat B6 2.0TDI (BKP) <- Aktuální
VW Passat B5,5 1,8T <- Bejvalej
BMW 530D, 173kv, 235PS, M-Packet

Uživatelský avatar
CentriFUGA
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 2574
Registrován: 23.03.2013 23:28
Bydliště: Česká Lípa
Kontaktovat uživatele:

Re: Přesedlání z 1,8T na 1,9TDI.

Příspěvek od CentriFUGA »

Tak ty 2,5 Tdi jak bylo řečeno, je to kus od kusu, je to taková sportka ... znám kusy co jsezděj x let bez jediný závady a pak takový že to někdo přivezl a po 3měsících opravoval vačky ..

takže nejlepší volba 1.9 TDi 96kW ... podle mě to jede celkem slušně i bez chipu - ten chip jen v případě že na autě bude vše OK - já na mém s takřka 350 000km a původním turbem a spojkou a dvouhmotou jsem toto zavrhnul, abych zbytečně nedělal něco dřív než musím :-)

1,8T jede samozřejmě líp, ale na nějakej nedostatek výkonu jsem si nikdy stěžovat nemusel a to ani když přesedu z tourana s chipem na 120kW zpět do passata, tak i přesto mi přijde, že to jede slušně.

Uživatelský avatar
Tomikcek
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1622
Registrován: 14.08.2010 13:05
Bydliště: Hovězí - Vsetín
Kontaktovat uživatele:

Re: Přesedlání z 1,8T na 1,9TDI.

Příspěvek od Tomikcek »

Pokud jenom liješ benzín tak bych to rozhodně neprodával . Většina aut chce po koupi nějaké investice a když se podívu za kolik se ty benzínové b5.5 prodávají tak by to chtělo mít nachystáno aspoň 30-50tis

Já jsem přešel na to TDi 96kw a lituju toho,nebo spíš toho že jsem ji prodal,mohl jsem si ji nechat jako auto pro radost a ušetřil bych si teďka shánění takového vozu :)
VW Passat CC 2009 2.0TDi 125kW + Audi S4 b5 avant 2.7BiTurbo s K04 - V̶W̶ P̶a̶s̶s̶a̶t̶ 3̶B̶G̶ 9̶6̶k̶W̶ 6̶q̶ -̶ A̶u̶d̶i̶ A̶4̶ b̶7̶ 2̶.̶0̶T̶F̶S̶I̶ Q̶ -̶ A̶4̶ b̶5̶ 1̶.̶8̶T̶ Q̶

Uživatelský avatar
pajik155
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 38
Registrován: 25.12.2013 15:26

Re: Přesedlání z 1,8T na 1,9TDI.

Příspěvek od pajik155 »

Tak když sem tu 1,8T koupil tak se dělala taková klasická údržba za 10 tisíc, a od tý doby jenom měnim olej a tankuju benzín, ještě kola sem kupoval :D .. Ale když sem o prázdninách otočil Chorvatsko za 8 tisíc jenom palivo tak sem se definitivně rozhod pro Diesla.
Teď jenom potřebuju sehnat nějakej pěknej kousek B5,5 v Tdi. Jasně že s nějakou investicí do začátku počítám.
Co jste všechno na tom dělaly když jste to přivezly (Tdi 96Kw), a na kolik vás to tak vyšlo? Dík :thanks:
VW Passat B6 2.0TDI (BKP) <- Aktuální
VW Passat B5,5 1,8T <- Bejvalej
BMW 530D, 173kv, 235PS, M-Packet

Uživatelský avatar
CentriFUGA
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 2574
Registrován: 23.03.2013 23:28
Bydliště: Česká Lípa
Kontaktovat uživatele:

Re: Přesedlání z 1,8T na 1,9TDI.

Příspěvek od CentriFUGA »

Tak já jelikož kupoval ověřený auto, kde jsem věděl co je hotovo a co ne, tak mě čekaly rozvody (měly ještě asi 12 000km) a už svítil olej, že by se měl měnit.

Tak jsem udělal rozvody komplet i s pumpou (Continental), olej, filtry vzduch+olej+kabiňák+palivovej, termostat (neohřejval na 90°C) a rovnou chladící kapalinu.

Mě to vyšlo suma sumárum na 8500,-Kč, ale pokud si to necháš udělat v servise tak počítej určitě 10 000,-Kč.

Kdyby si sháněl tak za půl roku tak možná bude na prodej můj passat, asi pořídím něco novějšího manželce (ale furt nejsem rozhodnutej, mám zase všechno udělaný a u novýho by mě to zase čekalo ... ) :-)

Hlavně neuspěchat výběr :-)

Uživatelský avatar
Tomikcek
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1622
Registrován: 14.08.2010 13:05
Bydliště: Hovězí - Vsetín
Kontaktovat uživatele:

Re: Přesedlání z 1,8T na 1,9TDI.

Příspěvek od Tomikcek »

Já si nechal dovézt z DE,stál mě 92tis . Servis jako rozvody+olej,všechny řemeny,všechny kapaliny,termostat,horní ramena a pružiny + letní alu kola stál něco přes 45tis
VW Passat CC 2009 2.0TDi 125kW + Audi S4 b5 avant 2.7BiTurbo s K04 - V̶W̶ P̶a̶s̶s̶a̶t̶ 3̶B̶G̶ 9̶6̶k̶W̶ 6̶q̶ -̶ A̶u̶d̶i̶ A̶4̶ b̶7̶ 2̶.̶0̶T̶F̶S̶I̶ Q̶ -̶ A̶4̶ b̶5̶ 1̶.̶8̶T̶ Q̶

Uživatelský avatar
CentriFUGA
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 2574
Registrován: 23.03.2013 23:28
Bydliště: Česká Lípa
Kontaktovat uživatele:

Re: Přesedlání z 1,8T na 1,9TDI.

Příspěvek od CentriFUGA »

Tamikcek: můžu se zeptat na rok/výbavu/km za 92tis ? :-)

Tak pokud bych bral i takové věci jako kola tak sem kupoval orig phoenixy za 8500,-

Ještě jsem za 2000měnil jednu trubku od turba, a na jaře nové tlumiče s dorazy za asi 6 000,-, a takové věci jako oleje nepočítám dál, to je běžný provozní servis ...

Uživatelský avatar
Tomikcek
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1622
Registrován: 14.08.2010 13:05
Bydliště: Hovězí - Vsetín
Kontaktovat uživatele:

Re: Přesedlání z 1,8T na 1,9TDI.

Příspěvek od Tomikcek »

2001 AVF 6q

Výbava na prd - xenony,výhřev sedaček,digi klima,ESP,mlhovy,4xel. okna ... věci jako el zrcátka,2x12v v kufru a další věci jsou myslím standart tak je ani nepíšu :) Jinak už mám dodělán tempomat,troj ramínko a obě velké zrcátka ze superba a chystám se na maxik + origo rádio a když se mi do té škatule bude chtít ještě vrážet tak ještě nějakou kůži s pamětí :)
VW Passat CC 2009 2.0TDi 125kW + Audi S4 b5 avant 2.7BiTurbo s K04 - V̶W̶ P̶a̶s̶s̶a̶t̶ 3̶B̶G̶ 9̶6̶k̶W̶ 6̶q̶ -̶ A̶u̶d̶i̶ A̶4̶ b̶7̶ 2̶.̶0̶T̶F̶S̶I̶ Q̶ -̶ A̶4̶ b̶5̶ 1̶.̶8̶T̶ Q̶


Uživatelský avatar
Tomikcek
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1622
Registrován: 14.08.2010 13:05
Bydliště: Hovězí - Vsetín
Kontaktovat uživatele:

Re: Přesedlání z 1,8T na 1,9TDI.

Příspěvek od Tomikcek »

Tak skoro 10tis byl dovoz,je to dost ale byl jsem se dívat tady asi na 5 pasátů a katastrofa :roll:

Má sice servisku,při koupi měl na budíku 192tis ale jelikož poslední zápis byl rok a něco zpátky tak jsem zjistil že je o cca 40tis stočený. Ale co když už byl doma tak co ... jinak myslím že za 82tis to není špatný kup,vše až na zadní stěrač funguje zatím v pohodě a jsem s tím autem v rámci možností spokojen :)

Každopádně na ten 1.8T nedám dopustit,kor v 4x4 :twisted:

edit:Co jsem se tak díval na inzerci tak kolem 90tis je normální cena
Naposledy upravil(a) Tomikcek dne 21.09.2014 20:39, celkem upraveno 1 x.
VW Passat CC 2009 2.0TDi 125kW + Audi S4 b5 avant 2.7BiTurbo s K04 - V̶W̶ P̶a̶s̶s̶a̶t̶ 3̶B̶G̶ 9̶6̶k̶W̶ 6̶q̶ -̶ A̶u̶d̶i̶ A̶4̶ b̶7̶ 2̶.̶0̶T̶F̶S̶I̶ Q̶ -̶ A̶4̶ b̶5̶ 1̶.̶8̶T̶ Q̶

Uživatelský avatar
pajik155
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 38
Registrován: 25.12.2013 15:26

Re: Přesedlání z 1,8T na 1,9TDI.

Příspěvek od pajik155 »

Centrifuga: Máš pěknýho Passata, mám uplně toho samýho (šedá metalíza, sedan) akorát v benzínu :D, Ale chtěl bych kombíka když už do toho budu investovat :)
Jinak když sem si kupoval svoje první auto(současný), vybíral sem půl roku, protože když sem našel pěknej kousek a rozhoupal se, dicky mi ho někdo vyfouk :D
Naposledy upravil(a) pajik155 dne 21.09.2014 20:41, celkem upraveno 1 x.
VW Passat B6 2.0TDI (BKP) <- Aktuální
VW Passat B5,5 1,8T <- Bejvalej
BMW 530D, 173kv, 235PS, M-Packet

Uživatelský avatar
CentriFUGA
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 2574
Registrován: 23.03.2013 23:28
Bydliště: Česká Lípa
Kontaktovat uživatele:

Re: Přesedlání z 1,8T na 1,9TDI.

Příspěvek od CentriFUGA »

Pajik: díky, má sice nějaké kosmetické mouchy, ale na to to nejezdí

Tomikcek: Já měl teda 318 tis při koupi, ale bylo to opravdu ověřené, nemám sice xenony, ale mám tempomat, multifunk. volant jinak asi to stejné co ty, ještě přídavné el.topení, tažné ... a cena byla 65 000 ,- v 3/2013 ... ale bylo to přes známého jako výkup při prodeji nového auta ... jinak by asi byla cena vyšší ...

Odpovědět

Zpět na „Motory - diesel“