TDI 96KW dvě varianty 285nm / 310nm

TDi, TDi PD

Moderátoři: standokan, rapid.direct

Odpovědět
L.i.b.o.r
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 392
Registrován: 11.11.2008 17:13
Bydliště: Brno

TDI 96KW dvě varianty 285nm / 310nm

Příspěvek od L.i.b.o.r »

Ahoj klubáci,

chtěl jsem se zeptat jaký je rozdíl mezi motory 96kw 285nm (5q) a 310nm (6q), v čem jsou odlišny?
Seat Exeo ST 2.0TDI

Uživatelský avatar
Tomikcek
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1622
Registrován: 14.08.2010 13:05
Bydliště: Hovězí - Vsetín
Kontaktovat uživatele:

Re: TDI 96KW dvě varianty 285nm / 310nm

Příspěvek od Tomikcek »

Je to tu popsáno mockrát. Avf 6q má větší spojku
VW Passat CC 2009 2.0TDi 125kW + Audi S4 b5 avant 2.7BiTurbo s K04 - V̶W̶ P̶a̶s̶s̶a̶t̶ 3̶B̶G̶ 9̶6̶k̶W̶ 6̶q̶ -̶ A̶u̶d̶i̶ A̶4̶ b̶7̶ 2̶.̶0̶T̶F̶S̶I̶ Q̶ -̶ A̶4̶ b̶5̶ 1̶.̶8̶T̶ Q̶

L.i.b.o.r
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 392
Registrován: 11.11.2008 17:13
Bydliště: Brno

Re: TDI 96KW dvě varianty 285nm / 310nm

Příspěvek od L.i.b.o.r »

To že má větší spojku vím, já mám na mysli motor.
Seat Exeo ST 2.0TDI

pohodarkajik
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1258
Registrován: 28.11.2010 19:28
Bydliště: Rychnov nad kněžnou
Kontaktovat uživatele:

Re: TDI 96KW dvě varianty 285nm / 310nm

Příspěvek od pohodarkajik »

nejsem si jistej, ale nema AVF jiny vstrikovace, jinak to bude asi stejny, ikdyz pokud ma jinou spojku, tak nebude klika jina, aby sedel setrvak prave

Uživatelský avatar
tomtva
Řidič
Řidič
Příspěvky: 92
Registrován: 16.07.2010 16:24
Bydliště: České Budějovice

Re: TDI 96KW dvě varianty 285nm / 310nm

Příspěvek od tomtva »

cau motory jsou jako kazda 96kw uplne stejne. jedinej rozdil je v rozmeru spojky 228 proti 240mm proto asi i ten rozdilnej kroutak.

spis jde tady taky o rok vyroby podle toho jsou pouzite vstrikovace jde o to jestli je auto Euro3 nebo Euro4

- prvni avf maj jeste hydronapik na rozvodech a jinej palivovej filtr a chlazeni paliva

jinak klika bude stejna protoze blok je taky stejnej on je vlastene stejne i holej blok treba motoru ASZ
rozdil urcite bude v mezikuse mezi motorem a prevodovkou. problem prehodit motor avf za awx a opacne urcite neni jedine, jine to bude z prevodovkou jine drzaky na napravnicich.
jo a motor z avf z automatu ma skracenou kliku o prostor na jehlove lozisko. takze tady taky problem.
jestli se na automat pouzival i awx nevim

nejcasteji najdes awx v superbu protoze skoda 6kvalt nejak osazovat nemohla aspon ze zacatku
ale cast je jich i v passatech

jinak ten 5q kvalt neni spatnej tatik ma ho ma v superbu je dobrej do mesta neni tak uřazenej

muj 6kvalt je zas lepsi na dalkouvou jizdu ale ve meste je urazenejsi proste 1 a 2 jsou kratke stupne

jinak me spise zaujala rozdil normy Euro4. nemuzes beztrestne odpojit egr motor si zacne stezovat musi se udelat i soft a za dalsi mi prijde ze u Euro4 hure motor jakoby pada z otacek. co jsem nekde nasel je to asi kvuli emisni norme.

a co tu mam servisni manual na motor tak je spolecnej pro avf i awx
VW Passat Variant 3BG (B5.5) 11/2000 96KW AVF
V rodině: Suberb 96KW 5q rv2004 , VW Passat B5 81KW rv1997, VW passat rv 2004 AVF Euro4

Odpovědět

Zpět na „Motory - diesel“