Zdravim,
Auto v servisu, kde diagnostikovali stratu kompresie v 1-m valci. Priznaky: auto sa trasie vo volnobehu, v zaradenom 3.a 4. stupni, a za studena (hned som siel do servisu, necakal az sa zahreje) dymi jak "traktor/dizel". Presnu pricinu este neviem, idu rozobrat motor. Mam se bat moc? Auto po zaruke. V minulom roku prehliadka, vymena oleje, atd. u vw. 137000km. Neautorizovany servisak ma strasi ze to bude asi 3000eur a "novy" motor, cital som jets-a, kde menili 2 piesty za 44000ck... Hlupa otazka viem, ked neviem ani presnu pricinu zavady, ale ako zle to moze cenovo dopadnut?
Este keby ste vedeli poradit: neviem najst webshop, ktori som videl asi pred pol rokom z linku tohto klubu, kde mali nahradne diely aj z tiguanov, napr. sedadla, vyplne dveri, klimu, turba, atd. ---bohuzial si nespomeniem na nazov webu..., snad tam maju aj piesty atd, hoci zatial neviem co budem potrebovat.
Ozaj, preco sa meni kvoli prasknutemu piestu cely motor?
Dik za rady.
upr.: jedna sa o auto v podpisu...vw tiguan 1.4tsi, motor cav.
strata kompresie v 1-m valci motora
Moderátoři: standokan, Martin. D, smyk, Mára_VR6
strata kompresie v 1-m valci motora
Naposledy upravil(a) vwtiguan09 dne 03.10.2014 11:02, celkem upraveno 1 x.
- 11mAjA11
- Moderátor
- Příspěvky: 9064
- Registrován: 13.09.2008 15:42
- Bydliště: Small Town in North Moravia
Re: strata kompresie vo valci
Hlupa otazka je to celé.
1. nadpis nic neříkající "kompres vo valci" jako nožnej pumpy, hasičské stříkačky, kompresoru, ???....
2. žádný popis a specifikace vozu, nikdo není jasnovidec o jaké auto se jedná ( pokud je to to v podpisu je třeba na to poukázat )
3. TSI se 140tkm je celkem slušný kilometrový nájezd jsou auta které umřely dávno před 100tkm..
Malo obsahový benzín v poměrně velkém těžkém autě nikdy nemůže mít trvanlivost obecně ( nezáleží na značce vozu..)
Holt takhle ti cenu opravy nikdo nevymyslí dokud se ten motor neotevře a nezjistí se konkrétně proč se komprese ztratila, buď ale připraven na nejhorší varianty ( což je třeba i nový polomotor )
1. nadpis nic neříkající "kompres vo valci" jako nožnej pumpy, hasičské stříkačky, kompresoru, ???....
2. žádný popis a specifikace vozu, nikdo není jasnovidec o jaké auto se jedná ( pokud je to to v podpisu je třeba na to poukázat )
3. TSI se 140tkm je celkem slušný kilometrový nájezd jsou auta které umřely dávno před 100tkm..
Malo obsahový benzín v poměrně velkém těžkém autě nikdy nemůže mít trvanlivost obecně ( nezáleží na značce vozu..)
Holt takhle ti cenu opravy nikdo nevymyslí dokud se ten motor neotevře a nezjistí se konkrétně proč se komprese ztratila, buď ale připraven na nejhorší varianty ( což je třeba i nový polomotor )