Paštika 2.5 120 kw

TDi, TDi PD

Moderátoři: standokan, rapid.direct

Odpovědět
Uživatelský avatar
Zdenna
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 447
Registrován: 16.06.2013 17:12
Bydliště: Šumpersko

Paštika 2.5 120 kw

Příspěvek od Zdenna »

Zdravim,
mam moznost vymenit za meho golfa paštika ale ve 2.5 120 kw a slysel jsem ze sou to problemove motory. Co je na tom pravdy a zkusenosti s udrzbou nebo jal moc se to sere? Diky

Uživatelský avatar
M@ty
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 3331
Registrován: 30.05.2012 13:00
Bydliště: Karlovarsko

Re: Paštika 2.5 110 kw

Příspěvek od M@ty »

No kde začít. Motor co nemá rád zanedbanou údržbu, náchylné vačky na vydření a longlife interval výměny oleje, vyšší spotřeba, a jako bonus máš v autě legendární čerpadlo Bosch VP44. Jinak to má krásný zvuk - to jo. Mrkni co kdo tady na fóru s tím řešil. Zadej do vyhledávání : Vydřené vačky AKN nebo 2.5 V6 , oprava čerpadla VP44 a budeš o něco moudřejší že se nemusíš zbavovat svého GIV s PD.
VW Passat 3BG Variant AVF 4motion , VW Passat 3B Variant AFN Syncro
VW Passat 3B variant AVG 4motion , VW Passat 3B/3BG Variant AFN kripl
BMW e30 325i cabrio , BMW e24 635csi

Uživatelský avatar
Zdenna
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 447
Registrován: 16.06.2013 17:12
Bydliště: Šumpersko

Re: Paštika 2.5 120 kw

Příspěvek od Zdenna »

Kruci ... chci passata ale chci 96kw jenze tohle byla nabidka kus za kus ... diky moc

Uživatelský avatar
M@ty
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 3331
Registrován: 30.05.2012 13:00
Bydliště: Karlovarsko

Re: Paštika 2.5 120 kw

Příspěvek od M@ty »

Teď čumím že to není AKN (110kW) ale BDG (120kW). Ten už je na tom o chlup lépe. Za mě určitě PD. V6 jedině od nějakého podstivce co se postaral a s tím že to bude něco stát.
Naposledy upravil(a) M@ty dne 27.09.2014 22:32, celkem upraveno 1 x.
VW Passat 3BG Variant AVF 4motion , VW Passat 3B Variant AFN Syncro
VW Passat 3B variant AVG 4motion , VW Passat 3B/3BG Variant AFN kripl
BMW e30 325i cabrio , BMW e24 635csi

Skol
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 28
Registrován: 04.05.2012 08:04

Re: Paštika 2.5 120 kw

Příspěvek od Skol »

Zdar,
spolehlivost od BDG nahoru oproti čtyřválci není až zas taková tragédie, je to jen o servisu, pár jich znám a drží se dobře. Udělej si výlet přes kopec na Jesenicko, půjčím ti BDH což je podobný a zjistíš jestli něco takovýho chceš :)

Kubajz444
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 27
Registrován: 06.11.2011 22:35
Bydliště: Český Brod

Re: Paštika 2.5 120 kw

Příspěvek od Kubajz444 »

Ale pozor, jak se jednou projedeš s V6 tak nebudeš chtít nic jinýho :D
Vw passat B5,5, 2,5 tdi, V6, BDH, 4Motion, 160 kw
Wv golf 3, 1,9 td, AAZ, 55 kw + něco koníků navíc :D

Uživatelský avatar
Tomikcek
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1622
Registrován: 14.08.2010 13:05
Bydliště: Hovězí - Vsetín
Kontaktovat uživatele:

Re: Paštika 2.5 120 kw

Příspěvek od Tomikcek »

Kubajz444 píše:Ale pozor, jak se jednou projedeš s V6 tak nebudeš chtít nic jinýho :D
Já tu V6 TDi zkusil a moc mě to teda nenadchlo,ale to byla 132kw 2001
VW Passat CC 2009 2.0TDi 125kW + Audi S4 b5 avant 2.7BiTurbo s K04 - V̶W̶ P̶a̶s̶s̶a̶t̶ 3̶B̶G̶ 9̶6̶k̶W̶ 6̶q̶ -̶ A̶u̶d̶i̶ A̶4̶ b̶7̶ 2̶.̶0̶T̶F̶S̶I̶ Q̶ -̶ A̶4̶ b̶5̶ 1̶.̶8̶T̶ Q̶

Uživatelský avatar
tycon87
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1337
Registrován: 05.04.2008 18:25
Bydliště: Světlá nad Sázavou, okr.Havlíčkův Brod
Kontaktovat uživatele:

Re: Paštika 2.5 120 kw

Příspěvek od tycon87 »

Tak jestli nadchne nebo ne je samozřejmě o názoru. Ale na druhou stranu za mě je tedy hodně velkej rodíl mezi PD a V6 (beru verzi 120kw a manuál s předokolkou). Měl jsem BDG 120kw a oproti PD to má přímo skvostnej (kultivovanější) a tižší zvuk. Dále V6 v kopcích umírá oproti PD pomaleji. Co se týče spotřeby, tak samo, že V6 je na tom hůře, ale není to zas velkej rozdíl (já jezdil kolem 7-7.5l - nejsem závodník, kterej vozu šlape na krk). Co se týče servisu, tak člověk to nesmí flákat, co se týče olej u V6 a filtrů. Jinak při poctivém servisu jsem slyšel a asi bych tomu i věřil (člověk, který se specializuje na motory V6), že motor V6 je větší držák než PD a vyložte si to, jak chcete. :wink: PD má o něco lacinější servis. Měl jsem i PD 96kw v passatu a při porovnání nedám na V6 dopustit, ale PD je hold o něco ekonomičtější motorizace (teď vynechávám to, že záleží u ojetého auta na kuse). Ale jak jsem psal, tak jsem měl V6 120kw BDG, předokolka a manuál.
Veškeré použité náhradní díly na vozy VW,Škoda,Seat, Audi!

Můj bývalý vůz: http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=126&t=123228" onclick="window.open(this.href);return false;
Bylo moje:http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=126&t=207158

Ip Man
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 42
Registrován: 12.11.2012 04:16

Re: Paštika 2.5 120 kw

Příspěvek od Ip Man »

Mám BDH a bez problémů, přesně jak se tady píše, pravidelně měnit olej a bude to pohoda. A hlavně ten zvuk šestiválce nádhera. Já na něj teda nedám dopustit. Obecně tyhle motory začínající kódem B jsou už v pohodě.
Passat B5.5 Variant 3BG r.v. 2004 2.5 TDI 4motion manuální 6 kvalt 132 Kw = 180 ps kód motoru BDH

Odpovědět

Zpět na „Motory - diesel“