strata tlaku v 1 valci motora

2007 - 20..

Moderátor: jets

vwtiguan09

strata tlaku v 1 valci motora

Příspěvek od vwtiguan09 »

Zdravim,
Auto v servisu, kde diagnostikovali stratu kompresie v 1-m valci. Priznaky: auto sa trasie vo volnobehu, v zaradenom 3.a 4. stupni, a za studena :?: (hned som siel do servisu, necakal az sa zahreje) dymi jak "traktor/dizel". Presnu pricinu este neviem, idu rozobrat motor. Mam se bat moc? Auto po zaruke. V minulom roku prehliadka, vymena oleje, atd. u vw. 137000km. Neautorizovany servisak ma strasi ze to bude asi 3000eur a "novy" motor, cital som jets-a, kde menili 2 piesty za 44000ck... Hlupa otazka viem, ked neviem ani presnu pricinu zavady, ale ako zle to moze cenovo dopadnut?

Este keby ste vedeli poradit: neviem najst webshop, ktori som videl asi pred pol rokom z linku tohto klubu, kde mali nahradne diely aj z tiguanov, napr. sedadla, vyplne dveri, klimu, turba, atd. ---bohuzial si nespomeniem na nazov webu..., snad tam maju aj piesty atd, hoci zatial neviem co budem potrebovat.
Ozaj, preco sa meni kvoli prasknutemu piestu cely motor?

Dik za rady.

upr. ide o auto v podpisu

Uživatelský avatar
jets
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 2634
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Břeclav
Kontaktovat uživatele:

Re: strata tlaku v 1 valci motora

Příspěvek od jets »

na 90% prasknutý píst. já měl prasknuté dva a měnily se samozřejmě všechny 4
mění celý motor protože většinou se zničí taky válce, já měl stěstí a válce měl ok
každé přistání po kterém se dá odejít po svých je dobré

Uživatelský avatar
Eddy 82
Řidič
Řidič
Příspěvky: 119
Registrován: 18.10.2011 21:23
Bydliště: Malacky

Re: strata tlaku v 1 valci motora

Příspěvek od Eddy 82 »

No zvyčajne to býva buď podpálený ventil, alebo popraskané piestne krúžky. Ale veľmi pravdepodobne tam je nejaký konštrukčný nedorobok na tých piestoch a budeš ich mať K.O. Držím palce!
Golf Variant 2.0 TDI, DSG Highline

Uživatelský avatar
jets
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 2634
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Břeclav
Kontaktovat uživatele:

Re: strata tlaku v 1 valci motora

Příspěvek od jets »

já měl prasknuté oba mezi pístníma kroužkama
každé přistání po kterém se dá odejít po svých je dobré

Uživatelský avatar
vaclaff
Řidič
Řidič
Příspěvky: 157
Registrován: 30.09.2010 10:40
Bydliště: Ústí n. L.

Re: strata tlaku v 1 valci motora

Příspěvek od vaclaff »

Tak to jsi asi v pytli. Precti si moje prispevky.

Uživatelský avatar
vaclaff
Řidič
Řidič
Příspěvky: 157
Registrován: 30.09.2010 10:40
Bydliště: Ústí n. L.

Re: strata tlaku v 1 valci motora

Příspěvek od vaclaff »

Vymena motora cca 155k CZK. Na kulanci mi uznali 100% materialu, asi 80% prace. Podruhy 100% v ramci zaruky. Ale pokazdy mi stalo auto 3 tydny v servisu.
WTF? Šiděj materiály, jinak to snad neni možný, to už není náhoda!

vwtiguan09

Re: strata tlaku v 1 valci motora

Příspěvek od vwtiguan09 »

Kalvaria este nekonci -vo vw neuznali kulanciu kvoli tomu, ze predosli majitel neskor isiel na servisnu prehliadku pred predajom... ostava oprava hradena nami. servisak hovori, ze poskodeny je len 1 piest, ale tlaci do vymeny polomotora, co je riadna palka okolo 3000eur, vraj.
- aky mate nato nazor? vydrzi s repasovanim polomotorom alebo aj tak sa ho radsej zbavit? ci sa taka draha oprava ani neoplati?
- aky mate nazor na 2litrove benzinaky tigu alebo dizle? aj tie su problamticke?
- audi Q5, maju prodobne problemy?(benzin alebo dizel)

Uživatelský avatar
Eddy 82
Řidič
Řidič
Příspěvky: 119
Registrován: 18.10.2011 21:23
Bydliště: Malacky

Re: strata tlaku v 1 valci motora

Příspěvek od Eddy 82 »

To je banda, kde si to reklamoval? skús sa obrátiť priamo na importéra...
Golf Variant 2.0 TDI, DSG Highline

Uživatelský avatar
jets
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 2634
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Břeclav
Kontaktovat uživatele:

Re: strata tlaku v 1 valci motora

Příspěvek od jets »

klasika. mě neuznali kulanci na prasknuté písty protože jsem vyměnil olej mimo autorizovaný servis. prostě jen hledají záminky jak přenést odpovědnost za vlastní chyby na zákazníky... Vzhledem k tomu, že mě praskly písty dva bych rozhodně vyměnil všechny pokud si chceš auto nechat. vzhledem k tomu, že už tu byl případ kdy písty praskly i ve vyměněném motoru, bych si nebyl jistý že můžeš i po výměně všech pístů klidně spát....
bohužel, taková je realita
každé přistání po kterém se dá odejít po svých je dobré

vwtiguan09

Re: strata tlaku v 1 valci motora

Příspěvek od vwtiguan09 »

Eddy 82, moze to zniet neuveritelne, ale neviem najst kontakt priamo na importera, pricom som uz mal pripraveny aj list, len mi stale vyhadzuje v googli PIS BA adresy dolnozemsku a vajnorsku a vsetky ine servisne strediska aj od inych firiem. riesil som to zatial cez miestne zastupenie vw, PIS mimo BA, kde mi povedali ze kvoli oneskorenemu servisu s tym nic nevedia urobit... vies mi hodit kontakt na toho importera? Vdaka!

Uživatelský avatar
Eddy 82
Řidič
Řidič
Příspěvky: 119
Registrován: 18.10.2011 21:23
Bydliště: Malacky

Re: strata tlaku v 1 valci motora

Příspěvek od Eddy 82 »

Jedine takto: http://www.vw.sk/impressum/porsche_slovakia" onclick="window.open(this.href);return false;
Golf Variant 2.0 TDI, DSG Highline

jarod78
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 419
Registrován: 08.01.2009 18:53

Re: strata tlaku v 1 valci motora

Příspěvek od jarod78 »

Alebo skus tu
Volkswagen Slovakia, a. s.
Adresa : Jána Jonáša 1, 843 02 Bratislava-Devínska Nová Ves, Slovensko
Telefon :+421 2/696 411 11

Uživatelský avatar
Eddy 82
Řidič
Řidič
Příspěvky: 119
Registrován: 18.10.2011 21:23
Bydliště: Malacky

Re: strata tlaku v 1 valci motora

Příspěvek od Eddy 82 »

No tak tam určite nie :D to je výrobný závod, ten nemá s distribúciou vozidiel absolútne nič spoločné. Výhradným importérom do SR je Porsche Slovakia
Golf Variant 2.0 TDI, DSG Highline

vwtiguan09

Re: strata tlaku v 1 valci motora

Příspěvek od vwtiguan09 »

Vdaka chlapi za rychlu pomoc! skusim to na tu vajnorsku 160... ale to maju dobre zasite, ziadny email kvoli rychlemu kontaktu, alebo aspon formular a webe... cely web vw je z kontaktneho hladiska neprehladny. cez google sa sice dostanem na pobocky a ciastocne ich teamy, ale tie byvali tiez lepsie a cez klasicke menu sa k nim nedopracujem...

a vase dizle idu ako? problemy ziadne?

Uživatelský avatar
jets
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 2634
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Břeclav
Kontaktovat uživatele:

Re: strata tlaku v 1 valci motora

Příspěvek od jets »

dnes je to bohužel o tom na jaké auto natrefíš a pravděpodobnost poruchy je mnohem vyšší než v 90tých letech. Na mém 2,0TDI - podtlakový ventil na turbu - 5.000,-, uložení axiálního ložiska - 5.000,-, měnič napětí - neopravoval jsem, váha vzduchu - 4.000,-, osvětlení venkovního prostoru v zrcátku - 2.000,- a takto bych mohl ještě chvilku pokračovat... Úsporná opatření se projevují jedna radost, v záruce vše ok, po dvou letech se to sype jak domeček z karet. TSI úplný šrot - 46.000km najeto a 90.000,- zaplaceno na opravách
každé přistání po kterém se dá odejít po svých je dobré

Odpovědět

Zpět na „Tiguan“