R5 problém s převodovkou (6-ti stupňový automat), R5 2,5 TDI 128 KW

2002 - 20..

Moderátor: Mára_VR6

Pravidla fóra
Moji milí příznivci všech Touaregů, předtím než založíte nové téma důkladně projděte FAQ a ostatní témata, případně použijte VYHLEDÁVÁNÍ.
Fotky svých Touaregů vkládejte do podsekce Můj Touareg a nezapomeňte u fotek mazat RZ.
Neslušná, hrubá, výhružná slova a jinak zákonem nepřijatelné texty budou smazána.
S problémy týkající se chodu sekce se na mì obracejte v SZ.
Mára_VR6
Uživatelský avatar
Baodai
Řidič
Řidič
Příspěvky: 77
Registrován: 15.07.2011 13:30
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: R5 problém s převodovkou (6-ti stupňový automat), R5 2,5 TDI 128 KW

Příspěvek od Baodai »

34klacků, je v tom ale i výměna plynových vzpěr v zadních dveřích, náplně, geometrie, motor musel ven a zase zpět.

Uživatelský avatar
bmwm3
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 33
Registrován: 26.12.2007 17:14

Re: R5 problém s převodovkou (6-ti stupňový automat), R5 2,5 TDI 128 KW

Příspěvek od bmwm3 »

Já jsem Ti akorát chtěl doporučit na automaty tohle..
http://www.autoindividual.cz/opravy-aut ... prevodovek" onclick="window.open(this.href);return false;

Bohužel opravy automatů se pohybujou v podobných relacích, jako jsi teď platil.. :-(

Hlavně, že to už jezdí..

Jinak experta, který nastavil blbě rozvody bych .....

Uživatelský avatar
bauer
Pilot
Pilot
Příspěvky: 705
Registrován: 19.07.2012 18:11
Bydliště: Ostrava

Re: R5 problém s převodovkou (6-ti stupňový automat), R5 2,5 TDI 128 KW

Příspěvek od bauer »

Kolik máš km najeto? A asi nevíš proč se v tom někdo před tebou hrabal a pak doj.bal ty rozvody?
ex Passat B5.5 sedan 2.3V5 125kW 4motion
ex Touareg 7LA 3.0V6 165kW+chip
ex Rapid Spaceback 1.2TSI 66kW
Touareg 7P6 3.0V6 193kW
Octavia Combi 5E 1.5 110kW

Uživatelský avatar
Baodai
Řidič
Řidič
Příspěvky: 77
Registrován: 15.07.2011 13:30
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: R5 problém s převodovkou (6-ti stupňový automat), R5 2,5 TDI 128 KW

Příspěvek od Baodai »

Má to 225tis najeto, poctivých.

Vrtalo se v tom více lidí, nevím přesně kdo z těch třech firem to dojebal, ale domnívám se, že vzhledem k tomu, že to auto takto blbě jezdí od začátku, co ho mám, tak to museli být ti první mechanici a to byl patrně značkový servis VW v Kladně, ještě za původního majitele auta. Měnili tam vstřiky, ty PD, nebo jak se to zove ty pružinové tentononc.

Já to pak koupil a za rok mi odešel alternátor a kvůli tomu mi mechanik vytáhl motor napůl ven (nevím jestli tam musel řešit rozvody ale asi jo) a pak za dva roky mi šel olej do vody (fouklo těsnění a prasklá hlava u závitu šroubu), to řešili specialisti na motory v Jihlavě, ještě poctivá stará škola, mám v ně důvěru. Podle mně oni nastavili rozvody jak byly předtím, neřešili správné nastavení i když zkoumali proč je auto za studena tak líné od spodu. Kontrolovali tlak nafty, váhu vzduchu, pumpu, prý všechny hodnoty OK a uzavřeli to s tím, že netuší, ale motorem to není a je to asi převodovka.

No jak je popsáno výše, bylo to tím motorem. Podezření bylo na turbo, diagnostika hlásila něco o tom regulačním ventilu turba. Musím pochválit tu firmu z Brna - AUTORONA - mladí kluci, ale o tom motoru věděli všechno a přišli na to a dali to do kupy, skvělý přístup k zákazníkovi. Maximální spokojenost. Na ně mně napojila firma ZP Automatic (tam jsem jel původně řešit tu převodovku) a tak i jim patří dík za to, že mně nevodrbali a přesně řešili situaci tak, jak bylo potřeba, i když z toho neměli žádný kšeft, děkuji osobně panu Pokornému. Když si sedl do auta, aby to se mnou projel a zjistil co je za problém a pak mi řekl, že to auto nejede jak má a že to je na 100% motorem, tak to je jako když by děcku řekl, že není Ježíšek. Jak jsem to tak měl od začátku, tak mne vůbec nenapadlo, že to nejezdí jak má, neměl jsem srovnání a žil jsem v tom, že to musí být převodovka, u které jsem předtím už preventivně nechal vyměnit olej, vyčistit a dát nový filtr.

Jsem zvědavý, co se mi ještě přihodí, teď ještě sháním parkovací senzory, nevím které tam patří a zlobí mne elektrika ve dveřích (zrcátko), to jsou snad poslední muchy. Jestli to dám takto pracně dokupy a pak mi odejde něco dalšího, tak si to hodím už do průvanu na modro :-)

Uživatelský avatar
breh
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 497
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Pod Čantoryji

Re: R5 problém s převodovkou (6-ti stupňový automat), R5 2,5 TDI 128 KW

Příspěvek od breh »

No 34 patyku za to všecko je myslim hodně slušna cena.
Je vidět že je to asi slušnej oddil no STS Chvojkovice Brod :mrgreen: ,kdyż šli defacto najisto po motoru.
Hlavně aby to jelo jak z praku a ten zbytek sou prkotiny :wink:

Odpovědět

Zpět na „Touareg“