R5 problém s převodovkou (6-ti stupňový automat), R5 2,5 TDI 128 KW
Moderátor: Mára_VR6
Pravidla fóra
Moji milí příznivci všech Touaregů, předtím než založíte nové téma důkladně projděte FAQ a ostatní témata, případně použijte VYHLEDÁVÁNÍ.
Fotky svých Touaregů vkládejte do podsekce Můj Touareg a nezapomeňte u fotek mazat RZ.
Neslušná, hrubá, výhružná slova a jinak zákonem nepřijatelné texty budou smazána.
S problémy týkající se chodu sekce se na mì obracejte v SZ.
Mára_VR6
Moji milí příznivci všech Touaregů, předtím než založíte nové téma důkladně projděte FAQ a ostatní témata, případně použijte VYHLEDÁVÁNÍ.
Fotky svých Touaregů vkládejte do podsekce Můj Touareg a nezapomeňte u fotek mazat RZ.
Neslušná, hrubá, výhružná slova a jinak zákonem nepřijatelné texty budou smazána.
S problémy týkající se chodu sekce se na mì obracejte v SZ.
Mára_VR6
- Baodai
- Řidič
- Příspěvky: 77
- Registrován: 15.07.2011 13:30
- Bydliště: Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
Re: R5 problém s převodovkou (6-ti stupňový automat), R5 2,5 TDI 128 KW
34klacků, je v tom ale i výměna plynových vzpěr v zadních dveřích, náplně, geometrie, motor musel ven a zase zpět.
- bmwm3
- Nový člen
- Příspěvky: 33
- Registrován: 26.12.2007 17:14
Re: R5 problém s převodovkou (6-ti stupňový automat), R5 2,5 TDI 128 KW
Já jsem Ti akorát chtěl doporučit na automaty tohle..
http://www.autoindividual.cz/opravy-aut ... prevodovek" onclick="window.open(this.href);return false;
Bohužel opravy automatů se pohybujou v podobných relacích, jako jsi teď platil..
Hlavně, že to už jezdí..
Jinak experta, který nastavil blbě rozvody bych .....
http://www.autoindividual.cz/opravy-aut ... prevodovek" onclick="window.open(this.href);return false;
Bohužel opravy automatů se pohybujou v podobných relacích, jako jsi teď platil..
Hlavně, že to už jezdí..
Jinak experta, který nastavil blbě rozvody bych .....
- bauer
- Pilot
- Příspěvky: 705
- Registrován: 19.07.2012 18:11
- Bydliště: Ostrava
Re: R5 problém s převodovkou (6-ti stupňový automat), R5 2,5 TDI 128 KW
Kolik máš km najeto? A asi nevíš proč se v tom někdo před tebou hrabal a pak doj.bal ty rozvody?
ex Passat B5.5 sedan 2.3V5 125kW 4motion
ex Touareg 7LA 3.0V6 165kW+chip
ex Rapid Spaceback 1.2TSI 66kW
Touareg 7P6 3.0V6 193kW
Octavia Combi 5E 1.5 110kW
ex Touareg 7LA 3.0V6 165kW+chip
ex Rapid Spaceback 1.2TSI 66kW
Touareg 7P6 3.0V6 193kW
Octavia Combi 5E 1.5 110kW
- Baodai
- Řidič
- Příspěvky: 77
- Registrován: 15.07.2011 13:30
- Bydliště: Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
Re: R5 problém s převodovkou (6-ti stupňový automat), R5 2,5 TDI 128 KW
Má to 225tis najeto, poctivých.
Vrtalo se v tom více lidí, nevím přesně kdo z těch třech firem to dojebal, ale domnívám se, že vzhledem k tomu, že to auto takto blbě jezdí od začátku, co ho mám, tak to museli být ti první mechanici a to byl patrně značkový servis VW v Kladně, ještě za původního majitele auta. Měnili tam vstřiky, ty PD, nebo jak se to zove ty pružinové tentononc.
Já to pak koupil a za rok mi odešel alternátor a kvůli tomu mi mechanik vytáhl motor napůl ven (nevím jestli tam musel řešit rozvody ale asi jo) a pak za dva roky mi šel olej do vody (fouklo těsnění a prasklá hlava u závitu šroubu), to řešili specialisti na motory v Jihlavě, ještě poctivá stará škola, mám v ně důvěru. Podle mně oni nastavili rozvody jak byly předtím, neřešili správné nastavení i když zkoumali proč je auto za studena tak líné od spodu. Kontrolovali tlak nafty, váhu vzduchu, pumpu, prý všechny hodnoty OK a uzavřeli to s tím, že netuší, ale motorem to není a je to asi převodovka.
No jak je popsáno výše, bylo to tím motorem. Podezření bylo na turbo, diagnostika hlásila něco o tom regulačním ventilu turba. Musím pochválit tu firmu z Brna - AUTORONA - mladí kluci, ale o tom motoru věděli všechno a přišli na to a dali to do kupy, skvělý přístup k zákazníkovi. Maximální spokojenost. Na ně mně napojila firma ZP Automatic (tam jsem jel původně řešit tu převodovku) a tak i jim patří dík za to, že mně nevodrbali a přesně řešili situaci tak, jak bylo potřeba, i když z toho neměli žádný kšeft, děkuji osobně panu Pokornému. Když si sedl do auta, aby to se mnou projel a zjistil co je za problém a pak mi řekl, že to auto nejede jak má a že to je na 100% motorem, tak to je jako když by děcku řekl, že není Ježíšek. Jak jsem to tak měl od začátku, tak mne vůbec nenapadlo, že to nejezdí jak má, neměl jsem srovnání a žil jsem v tom, že to musí být převodovka, u které jsem předtím už preventivně nechal vyměnit olej, vyčistit a dát nový filtr.
Jsem zvědavý, co se mi ještě přihodí, teď ještě sháním parkovací senzory, nevím které tam patří a zlobí mne elektrika ve dveřích (zrcátko), to jsou snad poslední muchy. Jestli to dám takto pracně dokupy a pak mi odejde něco dalšího, tak si to hodím už do průvanu na modro
Vrtalo se v tom více lidí, nevím přesně kdo z těch třech firem to dojebal, ale domnívám se, že vzhledem k tomu, že to auto takto blbě jezdí od začátku, co ho mám, tak to museli být ti první mechanici a to byl patrně značkový servis VW v Kladně, ještě za původního majitele auta. Měnili tam vstřiky, ty PD, nebo jak se to zove ty pružinové tentononc.
Já to pak koupil a za rok mi odešel alternátor a kvůli tomu mi mechanik vytáhl motor napůl ven (nevím jestli tam musel řešit rozvody ale asi jo) a pak za dva roky mi šel olej do vody (fouklo těsnění a prasklá hlava u závitu šroubu), to řešili specialisti na motory v Jihlavě, ještě poctivá stará škola, mám v ně důvěru. Podle mně oni nastavili rozvody jak byly předtím, neřešili správné nastavení i když zkoumali proč je auto za studena tak líné od spodu. Kontrolovali tlak nafty, váhu vzduchu, pumpu, prý všechny hodnoty OK a uzavřeli to s tím, že netuší, ale motorem to není a je to asi převodovka.
No jak je popsáno výše, bylo to tím motorem. Podezření bylo na turbo, diagnostika hlásila něco o tom regulačním ventilu turba. Musím pochválit tu firmu z Brna - AUTORONA - mladí kluci, ale o tom motoru věděli všechno a přišli na to a dali to do kupy, skvělý přístup k zákazníkovi. Maximální spokojenost. Na ně mně napojila firma ZP Automatic (tam jsem jel původně řešit tu převodovku) a tak i jim patří dík za to, že mně nevodrbali a přesně řešili situaci tak, jak bylo potřeba, i když z toho neměli žádný kšeft, děkuji osobně panu Pokornému. Když si sedl do auta, aby to se mnou projel a zjistil co je za problém a pak mi řekl, že to auto nejede jak má a že to je na 100% motorem, tak to je jako když by děcku řekl, že není Ježíšek. Jak jsem to tak měl od začátku, tak mne vůbec nenapadlo, že to nejezdí jak má, neměl jsem srovnání a žil jsem v tom, že to musí být převodovka, u které jsem předtím už preventivně nechal vyměnit olej, vyčistit a dát nový filtr.
Jsem zvědavý, co se mi ještě přihodí, teď ještě sháním parkovací senzory, nevím které tam patří a zlobí mne elektrika ve dveřích (zrcátko), to jsou snad poslední muchy. Jestli to dám takto pracně dokupy a pak mi odejde něco dalšího, tak si to hodím už do průvanu na modro
- breh
- Jezdec
- Příspěvky: 497
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Pod Čantoryji
Re: R5 problém s převodovkou (6-ti stupňový automat), R5 2,5 TDI 128 KW
No 34 patyku za to všecko je myslim hodně slušna cena.
Je vidět že je to asi slušnej oddil no STS Chvojkovice Brod ,kdyż šli defacto najisto po motoru.
Hlavně aby to jelo jak z praku a ten zbytek sou prkotiny
Je vidět že je to asi slušnej oddil no STS Chvojkovice Brod ,kdyż šli defacto najisto po motoru.
Hlavně aby to jelo jak z praku a ten zbytek sou prkotiny