Ahoj,
koupila jsem si Octavii řady I, 1.9 TDI (96kw), občas se mi stane, že se mi vypne turbo a auto spadne do tzv. nouzáku. Příčinou je špinavé turbo a mám tři možnosti řešení:
1 - nechat vyčistit turbo a nechat si do něho vložit desetinu mm podložku (tuto metodu mi moc nedoporučují, protože pokud ta desetinka nebude ze slitiny nebo nerezu, tak kdo ví co to udělá, při těch teplotách co v turbu vznikají) - cena přibližně 1.500,-?
2 - nechat vyčistit turbo a o nějakou desetinku mm stáhnou lopatky (tuto metodu mi doporučila většina známých, co měli podobný problém) - 3.000,-?
3 - nechat turbo repasovat (tato varianta je pro mne zatím to poslední řešení, protože cena za repas je kolem 7.000,- plus práce s vyndáním a vrácením turba) - 8.000,-?
Jde mi hlavně o to, abych to už do budoucna nemusela řešit, což u repasa, to mi teda bylo řečeno, že se to klidně může zase zanést. Proto bych byla ráda, kdyby jste mi někdo poradil, jak jste podobný problém vyřešili?
Díky moc!!!
Turbo
Moderátoři: standokan, Martin. D, smyk, Mára_VR6
-
- Jezdec
- Příspěvky: 227
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Zdíkov(Jihočeský kraj)
- Kontaktovat uživatele:
- Mára_VR6
- Moderátor
- Příspěvky: 5888
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Železný Brod, okr. Jablonec nad Nisou
Re: Turbo
bože, co to je kraviny většina známých by měla dostat do rypáku za takový domrdávání aut.
Když někdo nemá na opravu, tak ať nejezdí
repas
Když někdo nemá na opravu, tak ať nejezdí
repas
Moje Touaregy 2.5TDI a 4.2 V8 FSI
Pokud vám zmizí inzerát, neptejte se mě proč - nesplňoval pravidla
Pokud vám zmizí inzerát, neptejte se mě proč - nesplňoval pravidla
- 11mAjA11
- Moderátor
- Příspěvky: 9064
- Registrován: 13.09.2008 15:42
- Bydliště: Small Town in North Moravia
Re: Turbo
Nechápu proč si někdo kupuje opici která žere naftu a nejezdí tak aby se zanesení turba nekonalo..
Než repas to raději opravdu nové tak zásadní rozdíl v ceně není, ale když se vyčištění a prevence provede správně není důvod proč by to turbo nemělo fungovat v pohodě dále, nic na tom není..
Za předpokladu že nejsou axiální vůle na uložení či další jiné poškození..
Pak nový majitel akorát doplatí na provoz v podtočeném režimu, měl sem GIV která měla při koupi 240tkm a jezdila bezvadně na původním čerpadle, turbu i vstřikách bez jakýchkoli oprav či čištění pouze se vydloubal karbon ze sacího potrubí a vyčistil EGR a zaslepil, ve 300tkm sem ji s tím vším prodal a jezdila do 370tkm dokud ji nehodili 3x přes střechu do řeky..
Holt je to o tom kolik do toho je člověk ochoten investovat..
Než repas to raději opravdu nové tak zásadní rozdíl v ceně není, ale když se vyčištění a prevence provede správně není důvod proč by to turbo nemělo fungovat v pohodě dále, nic na tom není..
Za předpokladu že nejsou axiální vůle na uložení či další jiné poškození..
Pak nový majitel akorát doplatí na provoz v podtočeném režimu, měl sem GIV která měla při koupi 240tkm a jezdila bezvadně na původním čerpadle, turbu i vstřikách bez jakýchkoli oprav či čištění pouze se vydloubal karbon ze sacího potrubí a vyčistil EGR a zaslepil, ve 300tkm sem ji s tím vším prodal a jezdila do 370tkm dokud ji nehodili 3x přes střechu do řeky..
Holt je to o tom kolik do toho je člověk ochoten investovat..