Když motor běží a chci se mrknout na graf TDI motor ihned chcipne
Moderátoři: standokan, rapid.direct
- machp
- Řidič
- Příspěvky: 159
- Registrován: 31.05.2011 20:23
- Bydliště: Vocaszdejší:Liberec,Jičín
Když motor běží a chci se mrknout na graf TDI motor ihned chcipne
Práci čest mám takový dotaz a problém potřeboval bych nastavit předvstřik Passat 81kw 99rok.Ale když motor běží a chci se mrknout na graf TDI motor ihned chcípne. Auto po rozvodech v servisu,kontroloval jsem to vše sedí na značkách.Motor špatně startuje studený.Pokud je vypnutý motor a dám základní nastavení tak mi cvakne ventil počátku vstřiku.Otazka kde může být problém?Origo kabel+soft.Ze začátku při komunikaci žádnej problém až teď najednou chcípání motoru.Tak že výsledek nemůžu nastavit předvstřik. Díky za nápad či radu
Paseraty 2.0 TDI 103 KW 2008 CBAB
- machp
- Řidič
- Příspěvky: 159
- Registrován: 31.05.2011 20:23
- Bydliště: Vocaszdejší:Liberec,Jičín
Re: Když motor běží a chci se mrknout na graf TDI motor ihned chcipne
Vyřešeno díkymachp píše:Práci čest mám takový dotaz a problém potřeboval bych nastavit předvstřik Passat 81kw 99rok.Ale když motor běží a chci se mrknout na graf TDI motor ihned chcípne. Auto po rozvodech v servisu,kontroloval jsem to vše sedí na značkách.Motor špatně startuje studený.Pokud je vypnutý motor a dám základní nastavení tak mi cvakne ventil počátku vstřiku.Otazka kde může být problém?Origo kabel+soft.Ze začátku při komunikaci žádnej problém až teď najednou chcípání motoru.Tak že výsledek nemůžu nastavit předvstřik. Díky za nápad či radu
Paseraty 2.0 TDI 103 KW 2008 CBAB
- fredh
- Jezdec
- Příspěvky: 386
- Registrován: 21.08.2010 20:03
- Bydliště: Vysočina
Re: Když motor běží a chci se mrknout na graf TDI motor ihned chcipne
super vysvetleni. Mohl bys napsat co bylo pricinou? Kdyby nekoho potkalo to samy.
Passat B5 sedan, r.v. 97, 1.9Tdi 81Kw, Passat B5 combi, r.v. 99, 1.9Tdi 81Kw
Gti --> Gti --> Vts --> Gti-->Tdi
Gti --> Gti --> Vts --> Gti-->Tdi
- machp
- Řidič
- Příspěvky: 159
- Registrován: 31.05.2011 20:23
- Bydliště: Vocaszdejší:Liberec,Jičín
Re: Když motor běží a chci se mrknout na graf TDI motor ihned chcipne
Určitě mohl, ale myslel jsem, že je to tu mrtví, když tu nebyla žádná reakce řešil jsem to ZDE http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=138334" onclick="window.open(this.href);return false;
tak malej velkej pokrok drát do válce značka na setrváku sedí vačka na pravítko čerpadlo na kolík. Čerpadlo otočené k motoru na doraz málinké zlepšení tak jsem posunul řemen o zub a hle povidlo se lehce doladil základní nastavení 2 pole 53-57 TDIgraf lehounce nad modrou a měřené hodnoty 2 pole 1.1-1.3 3 pole 1.1-1.5 a 4 pole 22-27% a níž mi to nejde stáhnout když to stáhnu na 2.8% tak jsem na grafu i hodnotách příliš brzy ale průsečíky vidím jen jsou mimo osy.teplý to chytá na drc ještě uvidíme až to bude studený s tím byl právě problém a taky se mi zdá že když je to nastavené na osu že je trvdší chod motoru.A jinak díky za POMOC
tak malej velkej pokrok drát do válce značka na setrváku sedí vačka na pravítko čerpadlo na kolík. Čerpadlo otočené k motoru na doraz málinké zlepšení tak jsem posunul řemen o zub a hle povidlo se lehce doladil základní nastavení 2 pole 53-57 TDIgraf lehounce nad modrou a měřené hodnoty 2 pole 1.1-1.3 3 pole 1.1-1.5 a 4 pole 22-27% a níž mi to nejde stáhnout když to stáhnu na 2.8% tak jsem na grafu i hodnotách příliš brzy ale průsečíky vidím jen jsou mimo osy.teplý to chytá na drc ještě uvidíme až to bude studený s tím byl právě problém a taky se mi zdá že když je to nastavené na osu že je trvdší chod motoru.A jinak díky za POMOC
Paseraty 2.0 TDI 103 KW 2008 CBAB
- FandaTDI
- VWjunior
- Příspěvky: 1805
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha-západ
Re: Když motor běží a chci se mrknout na graf TDI motor ihned chcipne
co se hned čertíš? ... na dp je zjevně větší provoz (když to tam vidělo 6x tolik lidí ), tak ti tam poradili dřív no...
Jinak je to o kompromisech - starty na drc chtěj dřívější předvstřik, ale pokud jsou v cajku trysky,atd., tak výrazně dřívější předvstřik ten motor trochu "brzdí" a víc namáhá (větší kompres.tlak a rozptyl úhlovýho zrychlení/tlaky na ojnici, proto víc "traktor"), ale pokud trysky úplně v kondici nejsou(tak je taky tvrdší chod, ale trošku jinak - zkus si poslechnout jednotl.válce a porovnej si to se sk.13 v bloku hodnot), může to bejt výhoda i při částečnym zatížení, u T4 máme předvstřik seřízenej od "renomovanýho" servisáka dokonce lehce nad zelenou (vedl jsem s nim o tom docela dlouhej hovor vč. řešení klesání podle "vytahání" řemene...) a musim říct, že starty na drc a (možná i díky tomu pětiválu) chod relativně měkkej (za studena na volnoběh krapet tvrdší, ale trysky se zdaj v cajku, všechno rovnoměrný a nad volnoběhem se zklidňuje), takže věřim tomu, že kdyby se to dalo lehce nad modrou, mohl by si "ševelit" ještě měkčeji (a asi i s lepší spotřebou, i když do 100km/h se s tim dá jezdit se slušnou i takhle), ale ty (min.studený) starty by se bez nějakýho toho převalení asi neobešly...
U B5 mam předvstřik "ukázkově" mezi zelenou a modrou a protože už nejen trysky (ale i startér, atd. ) nejsou úplně v kondici, tak se za studena jednou/dvakrát převalí, než chytne, ale za tepla většinou taky na otočení a dálky (např. Pha-ČB) se s tim předpisově(na dálnici spíš "vyhlídkově") daj jezdit i pod 5l/100... (a to při skočení rozvodů o zub, což rozšvihalo několik zdvihátek, nešla palice dolu, jen se dala nová sada zdvihátek a pořád kadlá )
Tak si vyber
Jinak je to o kompromisech - starty na drc chtěj dřívější předvstřik, ale pokud jsou v cajku trysky,atd., tak výrazně dřívější předvstřik ten motor trochu "brzdí" a víc namáhá (větší kompres.tlak a rozptyl úhlovýho zrychlení/tlaky na ojnici, proto víc "traktor"), ale pokud trysky úplně v kondici nejsou(tak je taky tvrdší chod, ale trošku jinak - zkus si poslechnout jednotl.válce a porovnej si to se sk.13 v bloku hodnot), může to bejt výhoda i při částečnym zatížení, u T4 máme předvstřik seřízenej od "renomovanýho" servisáka dokonce lehce nad zelenou (vedl jsem s nim o tom docela dlouhej hovor vč. řešení klesání podle "vytahání" řemene...) a musim říct, že starty na drc a (možná i díky tomu pětiválu) chod relativně měkkej (za studena na volnoběh krapet tvrdší, ale trysky se zdaj v cajku, všechno rovnoměrný a nad volnoběhem se zklidňuje), takže věřim tomu, že kdyby se to dalo lehce nad modrou, mohl by si "ševelit" ještě měkčeji (a asi i s lepší spotřebou, i když do 100km/h se s tim dá jezdit se slušnou i takhle), ale ty (min.studený) starty by se bez nějakýho toho převalení asi neobešly...
U B5 mam předvstřik "ukázkově" mezi zelenou a modrou a protože už nejen trysky (ale i startér, atd. ) nejsou úplně v kondici, tak se za studena jednou/dvakrát převalí, než chytne, ale za tepla většinou taky na otočení a dálky (např. Pha-ČB) se s tim předpisově(na dálnici spíš "vyhlídkově") daj jezdit i pod 5l/100... (a to při skočení rozvodů o zub, což rozšvihalo několik zdvihátek, nešla palice dolu, jen se dala nová sada zdvihátek a pořád kadlá )
Tak si vyber
- machp
- Řidič
- Příspěvky: 159
- Registrován: 31.05.2011 20:23
- Bydliště: Vocaszdejší:Liberec,Jičín
Re: Když motor běží a chci se mrknout na graf TDI motor ihned chcipne
ne se nečertím jsem v poho auto zatím supr možná si s tím trošku ještě pohraju páč pod 5l jezdím ale fakt jen tak na výlet.Auto nemám dlouho a možná je dokonce na drogách když jsem nechával dělat geometrii mechoš z něj uchcá.alFandaTDI píše:co se hned čertíš? ... na dp je zjevně větší provoz (když to tam vidělo 6x tolik lidí ), tak ti tam poradili dřív no...
Jinak je to o kompromisech - starty na drc chtěj dřívější předvstřik, ale pokud jsou v cajku trysky,atd., tak výrazně dřívější předvstřik ten motor trochu "brzdí" a víc namáhá (větší kompres.tlak a rozptyl úhlovýho zrychlení/tlaky na ojnici, proto víc "traktor"), ale pokud trysky úplně v kondici nejsou(tak je taky tvrdší chod, ale trošku jinak - zkus si poslechnout jednotl.válce a porovnej si to se sk.13 v bloku hodnot), může to bejt výhoda i při částečnym zatížení, u T4 máme předvstřik seřízenej od "renomovanýho" servisáka dokonce lehce nad zelenou (vedl jsem s nim o tom docela dlouhej hovor vč. řešení klesání podle "vytahání" řemene...) a musim říct, že starty na drc a (možná i díky tomu pětiválu) chod relativně měkkej (za studena na volnoběh krapet tvrdší, ale trysky se zdaj v cajku, všechno rovnoměrný a nad volnoběhem se zklidňuje), takže věřim tomu, že kdyby se to dalo lehce nad modrou, mohl by si "ševelit" ještě měkčeji (a asi i s lepší spotřebou, i když do 100km/h se s tim dá jezdit se slušnou i takhle), ale ty (min.studený) starty by se bez nějakýho toho převalení asi neobešly...
U B5 mam předvstřik "ukázkově" mezi zelenou a modrou a protože už nejen trysky (ale i startér, atd. ) nejsou úplně v kondici, tak se za studena jednou/dvakrát převalí, než chytne, ale za tepla většinou taky na otočení a dálky (např. Pha-ČB) se s tim předpisově(na dálnici spíš "vyhlídkově") daj jezdit i pod 5l/100... (a to při skočení rozvodů o zub, což rozšvihalo několik zdvihátek, nešla palice dolu, jen se dala nová sada zdvihátek a pořád kadlá )
Tak si vyber
Paseraty 2.0 TDI 103 KW 2008 CBAB