PŘEVODOVKA, AUTOMAT: ŘAZENÍ -závady
- M@rty74
- Moderátor
- Příspěvky: 2498
- Registrován: 29.05.2010 21:14
- Bydliště: Green town at Prague
Re: PŘEVODOVKA, AUTOMAT: ŘAZENÍ -závady
Proto píšu NEBO ODKAZ ...
Neptejte se mě, proč Vám to, či ono bylo smazáno nebo zamčeno - NESPLŇOVALO TO PRAVIDLA SAG sekce!!!
Pro své idealistické názory se zde často setkávám s nepochopením....
Pro své idealistické názory se zde často setkávám s nepochopením....
- DAVELVR6
- Řidič
- Příspěvky: 133
- Registrován: 16.02.2009 09:56
- Bydliště: Žďársko Vysočina
Re: PŘEVODOVKA, AUTOMAT: ŘAZENÍ -závady
Proměření dle tabulky na předchozí straně nějak ,,nedopadlo,,. Měřil jsem solenoidy při zařazených kvaltech R,D,4,3,2 a po každé do všech solenoidů naměřeno necelých 12V. V tabulce jsou označeny solenoidy při určitých rychlostech, kdy jsou aktivovány. Je to zřejmě myšleno,když je poloha řadící páky při řazení na sekvenci . Nevím jak toho docílit,když není nastartováno .
Jak má správně fungovat solenoid? Měl by být v základní poloze,když do něj přivedu 12V tak by měla ,,jehla- otevřít/zavřít,doprovázeno slyšitelným cvaknutím, po odpojení 12V by se měla vrátit zpět do původní polohy s doprovodem slyš.cvaknutí / jak cívka na startéru/ . Mě se děje při opakovaném připojení a následném odpojení, že jehla otevírá,ale už se nevrátí. Fungovala, až když jsem pomohl jehle zpět .... . Zřejmě se o navrácení do původní polohy stará tlak/proudění oleje...
Jak má správně fungovat solenoid? Měl by být v základní poloze,když do něj přivedu 12V tak by měla ,,jehla- otevřít/zavřít,doprovázeno slyšitelným cvaknutím, po odpojení 12V by se měla vrátit zpět do původní polohy s doprovodem slyš.cvaknutí / jak cívka na startéru/ . Mě se děje při opakovaném připojení a následném odpojení, že jehla otevírá,ale už se nevrátí. Fungovala, až když jsem pomohl jehle zpět .... . Zřejmě se o navrácení do původní polohy stará tlak/proudění oleje...
- MAKO-VR6
- Řidič
- Příspěvky: 89
- Registrován: 30.05.2010 12:05
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
Re: PŘEVODOVKA, AUTOMAT: ŘAZENÍ -závady
Ahoj, nášautomat na VR6 synchro, rv97. začal zlobit. Vypadá to takto: nechce řadit 4 jak dřív, ale jen někdy ji tam dá při vysokých otáčkách. Dál se děje zajímavá věc, když dám páku na N, rozsvítí se couvačky a auto pískne, že bude couvat, ale necouvá, je tam ten neutrál. A koruna všeho je, že se jednotka odmítá spojit s VAGem. Nemáte někdo nějakou podobnou zkušenost? Dík za podněty M.
MAKO
- the.max
- Člen klubu
- Příspěvky: 531
- Registrován: 24.10.2012 15:31
- Bydliště: Bílina
- Kontaktovat uživatele:
Re: PŘEVODOVKA, AUTOMAT: ŘAZENÍ -závady
Zkus zavolat sem:http://autoelektro-js.webnode.cz/, já tam měl taky automat po '(p)opravě', oprava do druhého dne, když jsem mu po telefonu řekl co mi to dělá/nedělá, hned mi řekl asi 3 možné scénáře, domluva naprosto v pohodě. Když vezmu co mi na té převodovce ale dělal, tak to nebylo nejlevnější, ale jak říkám, do druhého dne. Ve čtvrtek dopoledne jsem převodovku přivezl, v pátek dopoledne byla hotová.
- MAKO-VR6
- Řidič
- Příspěvky: 89
- Registrován: 30.05.2010 12:05
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
Re: PŘEVODOVKA, AUTOMAT: ŘAZENÍ -závady
Průzkum jednotky ukázal, že je po ní. Takže sháním novou. Chyběl tam i nějaký olej, tak jsem zvědav.
M.
M.
MAKO-VR6 píše:Ahoj, nášautomat na VR6 synchro, rv97. začal zlobit. Vypadá to takto: nechce řadit 4 jak dřív, ale jen někdy ji tam dá při vysokých otáčkách. Dál se děje zajímavá věc, když dám páku na N, rozsvítí se couvačky a auto pískne, že bude couvat, ale necouvá, je tam ten neutrál. A koruna všeho je, že se jednotka odmítá spojit s VAGem. Nemáte někdo nějakou podobnou zkušenost? Dík za podněty M.
MAKO
- MAKO-VR6
- Řidič
- Příspěvky: 89
- Registrován: 30.05.2010 12:05
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
Re: PŘEVODOVKA, AUTOMAT: ŘAZENÍ -závady
Už zas řadím. Nová RJ od Prochyho jede, rovnou proběhla výměna oleje a filtru.
Do jednotky zateklo a takto to tam dopadlo.
Do jednotky zateklo a takto to tam dopadlo.
MAKO
-
- Řidič
- Příspěvky: 75
- Registrován: 09.02.2012 20:51
- Bydliště: HRADEC KRÁLOVÉ
Re: PŘEVODOVKA, AUTOMAT: ŘAZENÍ -závady
čaute, měl bych jeden malý dotaz ohledně závady na automatu..vyskočila mi chyba teplotního čidla-kod chyby pořípadě doám, kterou když smažu, tak vyskočí znova...automat řadí za tepla v pohodě,jen za studena jsou znatelné přechody mezi stupni,kdy si při řazení auto zpomalí.....
A eště jeden malý dotaz-zápasím s vibracemi motoru v urrčitých otáčkách a chtěl jsem se zeptat, zda by mohl byt problem v hydrodynamickém měniči díky špatnému vyvážení ?
předem děkujíí za vyčerpávající odpovědi
A eště jeden malý dotaz-zápasím s vibracemi motoru v urrčitých otáčkách a chtěl jsem se zeptat, zda by mohl byt problem v hydrodynamickém měniči díky špatnému vyvážení ?
předem děkujíí za vyčerpávající odpovědi
Alhambra VR6-LPG-2004
nezavislé topení B5WSC
nezavislé topení B5WSC
- milda
- Závodník
- Příspěvky: 564
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: ZLÍN
- Kontaktovat uživatele:
Re: PŘEVODOVKA, AUTOMAT: ŘAZENÍ -závady
TIPTRONIC 5st. Automat
Čau,mám dotaz,kde najdu snímač pro kontrolu zařazeného stupně,po zahřátí řadí normálně.
Po připojení na VAG to píše/bohužel jsem to neopsal přesně/ chybný signál snímače zařazené rychlosti-sporadicky.
Za jízdy VAG ukazuje,že to s přibývající rychlostí řadí,ale ve skutečnosti to jede max na 2.Po vymazání závad to jede pořád stejně.Po cca minutě se to asi zahřeje a řadí to už normálně.Dík za rady.
Čau,mám dotaz,kde najdu snímač pro kontrolu zařazeného stupně,po zahřátí řadí normálně.
Po připojení na VAG to píše/bohužel jsem to neopsal přesně/ chybný signál snímače zařazené rychlosti-sporadicky.
Za jízdy VAG ukazuje,že to s přibývající rychlostí řadí,ale ve skutečnosti to jede max na 2.Po vymazání závad to jede pořád stejně.Po cca minutě se to asi zahřeje a řadí to už normálně.Dík za rady.
- the.max
- Člen klubu
- Příspěvky: 531
- Registrován: 24.10.2012 15:31
- Bydliště: Bílina
- Kontaktovat uživatele:
Re: PŘEVODOVKA, AUTOMAT: ŘAZENÍ -závady
Jestli je to to, co myslím, tak je to takovej černej plastovej bazmek který je pod plechem, který je pod baterkou. Takže když vyndáš baterku a ten plech pod ní, uvidíš bowden který vede od voliče z kabiny na tyčku, která jde do převodovky a na té tyčce je ten snímač. Je to ale tuším Hallův snímač, takže ho neproměříš při různých zařazených kvaltech.
- milda
- Závodník
- Příspěvky: 564
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: ZLÍN
- Kontaktovat uživatele:
Re: PŘEVODOVKA, AUTOMAT: ŘAZENÍ -závady
Dík,mrknu se na to.Je fakt,že když byl motor mokrý po mytí,tak to ředilo dobře i studené.
-
- Nový člen
- Příspěvky: 11
- Registrován: 03.12.2011 18:43
- Bydliště: Praha 4
Re: PŘEVODOVKA, AUTOMAT: ŘAZENÍ -závady- nestartuje
Ahoj Tronici, moje G II 85 kw AUY r. 2005 nejde už ani nastartovat. Při zapnutí klíčku svítí všechny předvolby červeně(PRND432), po dlouhém vekslování a vyp. a zap. se konečně rozsvítí jen jeden symbol(R místo P navoleného D místo N), takže nenastartuji. Tomu všemu předcházelo asi toto: při klidné jízdě obcí 40 km/h, po průjezdu pozvolné zrychlení na 70 a 5ka kopla. Ujel jsem asi 3 km serpertíny, zastavil a vypnul. Po nastartování z N na D to koplo, po rozjezdu z 1 na 2 kop, z 2 na 3 jakoby chtěla dát 1(na zlomek vteřiny) pak dá 3 a kop, u 4 a 5 to není tak strašné. Při průjezdu sídlištěm jsem dával radši za 2, abych předešel tomu skákání, ale po pár dnech začaly svítit všechny symboly. Výměna oleje v cca 170 tis.(Kaps, Kojetín), dnes najeto 203 tis., všechny konektory jsem prostříkal(baterka a plech venku),řídí jednotku vyndal otevřel(bez vody a zjevného poškození).Auto mám před barákem, takže někam na VAG nezajedu, obvolal jsem Kaps, Letňany atd.. a všude od 20000 výš. Jestli máte někdo zkušenost s mým problémem budu rád za radu, jsem dost na G závislý(po úrazu sešroubovaná páteř, elektroda u míchy a tím pádem v inv. důchodu).Kámoš mi půjčil volnou Corsu 99 abych byl pojízdný, ale nasoukat se do ní. Všem děkuji za případné rady. RoKom
Ford Galaxy Ghia 2005, AUY 85 kw(chip 103kw), Tiptronic, Hybrid turbo 180 hp
- the.max
- Člen klubu
- Příspěvky: 531
- Registrován: 24.10.2012 15:31
- Bydliště: Bílina
- Kontaktovat uživatele:
Re: PŘEVODOVKA, AUTOMAT: ŘAZENÍ -závady
Asi by to chtělo přečíst chyby, nevíš o někom z okolí kdo má kabel? Zkus kouknout třeba i v jiných sekcích jestli nebude někdo třeba i ve stejné ulici.
-
- Nový člen
- Příspěvky: 11
- Registrován: 03.12.2011 18:43
- Bydliště: Praha 4
Re: PŘEVODOVKA, AUTOMAT: ŘAZENÍ -závady
PROSÍM !!! Ahoj, není zde někdo z okolí P 4- Chodov, kdo by mi načetl závady na G II 85 kw, r.v. 2005, tiptronic? Nejde nastartovat-závada tiptronicu. Děkuji
Ford Galaxy Ghia 2005, AUY 85 kw(chip 103kw), Tiptronic, Hybrid turbo 180 hp
-
- Nový člen
- Příspěvky: 3
- Registrován: 22.10.2014 18:58
Re: PŘEVODOVKA, AUTOMAT: ŘAZENÍ -závady
zdravim vas sousedi,,,, unas na SK taketo forum bohuzial nemame,,,, potrebujem radu,,, za studena ak auto stoji,,, zaradi spiatocku v pohode,,,, aksa vsak z autom jazdi a potrebujem zaradit a cuvat,,,, absolutne nic sa nedeje,,, aksa parkrat pokusim tu siatocku dat a dam viac plynu auto znicoho nic trhne a cuva,,,, alebo nic,,, cim to moze byt?? elektrikou? spateckove svetla idu,,,, ostatne rychlosti krasne radia,,,, vymenil som olej aj filter,,,, pre istotu ale jeto take iste,,,dik Dodo
- milda
- Závodník
- Příspěvky: 564
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: ZLÍN
- Kontaktovat uživatele:
automatická převodovka-závada
Jedná se o automatickou 5ti stupňovou-G5Getriebe 09B 0096/tiptronic/.
Hlásí závadu:
00652-hlídání rychlostního stupně
27-10-nesmyslný signál
Setkal se někdo už s touto závadou?Kde hledat,pravděpodobně nějaký snímač.V Sherlocku jsem nic nenašel,pokud to tam je prosím dejte odkaz.Díky za rady.
Hlásí závadu:
00652-hlídání rychlostního stupně
27-10-nesmyslný signál
Setkal se někdo už s touto závadou?Kde hledat,pravděpodobně nějaký snímač.V Sherlocku jsem nic nenašel,pokud to tam je prosím dejte odkaz.Díky za rady.