Když motor běží a chci se mrknout na graf TDI motor ihned chcipne

TDi, TDi PD

Moderátoři: standokan, rapid.direct

Odpovědět
Uživatelský avatar
machp
Řidič
Řidič
Příspěvky: 159
Registrován: 31.05.2011 20:23
Bydliště: Vocaszdejší:Liberec,Jičín

Když motor běží a chci se mrknout na graf TDI motor ihned chcipne

Příspěvek od machp »

Práci čest mám takový dotaz a problém potřeboval bych nastavit předvstřik Passat 81kw 99rok.Ale když motor běží a chci se mrknout na graf TDI motor ihned chcípne. Auto po rozvodech v servisu,kontroloval jsem to vše sedí na značkách.Motor špatně startuje studený.Pokud je vypnutý motor a dám základní nastavení tak mi cvakne ventil počátku vstřiku.Otazka kde může být problém?Origo kabel+soft.Ze začátku při komunikaci žádnej problém až teď najednou chcípání motoru.Tak že výsledek nemůžu nastavit předvstřik. Díky za nápad či radu
Paseraty 2.0 TDI 103 KW 2008 CBAB

Uživatelský avatar
machp
Řidič
Řidič
Příspěvky: 159
Registrován: 31.05.2011 20:23
Bydliště: Vocaszdejší:Liberec,Jičín

Re: Když motor běží a chci se mrknout na graf TDI motor ihned chcipne

Příspěvek od machp »

machp píše:Práci čest mám takový dotaz a problém potřeboval bych nastavit předvstřik Passat 81kw 99rok.Ale když motor běží a chci se mrknout na graf TDI motor ihned chcípne. Auto po rozvodech v servisu,kontroloval jsem to vše sedí na značkách.Motor špatně startuje studený.Pokud je vypnutý motor a dám základní nastavení tak mi cvakne ventil počátku vstřiku.Otazka kde může být problém?Origo kabel+soft.Ze začátku při komunikaci žádnej problém až teď najednou chcípání motoru.Tak že výsledek nemůžu nastavit předvstřik. Díky za nápad či radu
Vyřešeno díky :thanks:
Paseraty 2.0 TDI 103 KW 2008 CBAB

Uživatelský avatar
fredh
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 386
Registrován: 21.08.2010 20:03
Bydliště: Vysočina

Re: Když motor běží a chci se mrknout na graf TDI motor ihned chcipne

Příspěvek od fredh »

super vysvetleni. Mohl bys napsat co bylo pricinou? Kdyby nekoho potkalo to samy.
Passat B5 sedan, r.v. 97, 1.9Tdi 81Kw, Passat B5 combi, r.v. 99, 1.9Tdi 81Kw

Gti --> Gti --> Vts --> Gti-->Tdi

Uživatelský avatar
machp
Řidič
Řidič
Příspěvky: 159
Registrován: 31.05.2011 20:23
Bydliště: Vocaszdejší:Liberec,Jičín

Re: Když motor běží a chci se mrknout na graf TDI motor ihned chcipne

Příspěvek od machp »

Určitě mohl, ale myslel jsem, že je to tu mrtví, když tu nebyla žádná reakce řešil jsem to ZDE http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=138334" onclick="window.open(this.href);return false;

tak malej velkej pokrok drát do válce značka na setrváku sedí vačka na pravítko čerpadlo na kolík. Čerpadlo otočené k motoru na doraz málinké zlepšení tak jsem posunul řemen o zub a hle povidlo se lehce doladil základní nastavení 2 pole 53-57 TDIgraf lehounce nad modrou a měřené hodnoty 2 pole 1.1-1.3 3 pole 1.1-1.5 a 4 pole 22-27% a níž mi to nejde stáhnout když to stáhnu na 2.8% tak jsem na grafu i hodnotách příliš brzy ale průsečíky vidím jen jsou mimo osy.teplý to chytá na drc ještě uvidíme až to bude studený s tím byl právě problém a taky se mi zdá že když je to nastavené na osu že je trvdší chod motoru.A jinak díky za POMOC
Paseraty 2.0 TDI 103 KW 2008 CBAB

Uživatelský avatar
FandaTDI
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1805
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha-západ

Re: Když motor běží a chci se mrknout na graf TDI motor ihned chcipne

Příspěvek od FandaTDI »

co se hned čertíš? :P ... na dp je zjevně větší provoz (když to tam vidělo 6x tolik lidí ;-) ), tak ti tam poradili dřív no...
Jinak je to o kompromisech - starty na drc chtěj dřívější předvstřik, ale pokud jsou v cajku trysky,atd., tak výrazně dřívější předvstřik ten motor trochu "brzdí" a víc namáhá (větší kompres.tlak a rozptyl úhlovýho zrychlení/tlaky na ojnici, proto víc "traktor"), ale pokud trysky úplně v kondici nejsou(tak je taky tvrdší chod, ale trošku jinak - zkus si poslechnout jednotl.válce a porovnej si to se sk.13 v bloku hodnot), může to bejt výhoda i při částečnym zatížení, u T4 máme předvstřik seřízenej od "renomovanýho" servisáka dokonce lehce nad zelenou (vedl jsem s nim o tom docela dlouhej hovor vč. řešení klesání podle "vytahání" řemene...) a musim říct, že starty na drc a (možná i díky tomu pětiválu) chod relativně měkkej (za studena na volnoběh krapet tvrdší, ale trysky se zdaj v cajku, všechno rovnoměrný a nad volnoběhem se zklidňuje), takže věřim tomu, že kdyby se to dalo lehce nad modrou, mohl by si "ševelit" ještě měkčeji (a asi i s lepší spotřebou, i když do 100km/h se s tim dá jezdit se slušnou i takhle), ale ty (min.studený) starty by se bez nějakýho toho převalení asi neobešly...
U B5 mam předvstřik "ukázkově" mezi zelenou a modrou a protože už nejen trysky (ale i startér, atd. ) nejsou úplně v kondici, tak se za studena jednou/dvakrát převalí, než chytne, ale za tepla většinou taky na otočení a dálky (např. Pha-ČB) se s tim předpisově(na dálnici spíš "vyhlídkově") daj jezdit i pod 5l/100... (a to při skočení rozvodů o zub, což rozšvihalo několik zdvihátek, nešla palice dolu, jen se dala nová sada zdvihátek a pořád kadlá ;-) )
Tak si vyber :wink:

Uživatelský avatar
machp
Řidič
Řidič
Příspěvky: 159
Registrován: 31.05.2011 20:23
Bydliště: Vocaszdejší:Liberec,Jičín

Re: Když motor běží a chci se mrknout na graf TDI motor ihned chcipne

Příspěvek od machp »

FandaTDI píše:co se hned čertíš? :P ... na dp je zjevně větší provoz (když to tam vidělo 6x tolik lidí ;-) ), tak ti tam poradili dřív no...
Jinak je to o kompromisech - starty na drc chtěj dřívější předvstřik, ale pokud jsou v cajku trysky,atd., tak výrazně dřívější předvstřik ten motor trochu "brzdí" a víc namáhá (větší kompres.tlak a rozptyl úhlovýho zrychlení/tlaky na ojnici, proto víc "traktor"), ale pokud trysky úplně v kondici nejsou(tak je taky tvrdší chod, ale trošku jinak - zkus si poslechnout jednotl.válce a porovnej si to se sk.13 v bloku hodnot), může to bejt výhoda i při částečnym zatížení, u T4 máme předvstřik seřízenej od "renomovanýho" servisáka dokonce lehce nad zelenou (vedl jsem s nim o tom docela dlouhej hovor vč. řešení klesání podle "vytahání" řemene...) a musim říct, že starty na drc a (možná i díky tomu pětiválu) chod relativně měkkej (za studena na volnoběh krapet tvrdší, ale trysky se zdaj v cajku, všechno rovnoměrný a nad volnoběhem se zklidňuje), takže věřim tomu, že kdyby se to dalo lehce nad modrou, mohl by si "ševelit" ještě měkčeji (a asi i s lepší spotřebou, i když do 100km/h se s tim dá jezdit se slušnou i takhle), ale ty (min.studený) starty by se bez nějakýho toho převalení asi neobešly...
U B5 mam předvstřik "ukázkově" mezi zelenou a modrou a protože už nejen trysky (ale i startér, atd. ) nejsou úplně v kondici, tak se za studena jednou/dvakrát převalí, než chytne, ale za tepla většinou taky na otočení a dálky (např. Pha-ČB) se s tim předpisově(na dálnici spíš "vyhlídkově") daj jezdit i pod 5l/100... (a to při skočení rozvodů o zub, což rozšvihalo několik zdvihátek, nešla palice dolu, jen se dala nová sada zdvihátek a pořád kadlá ;-) )
Tak si vyber :wink:
ne se nečertím jsem v poho :drinks: auto zatím supr možná si s tím trošku ještě pohraju páč pod 5l jezdím ale fakt jen tak na výlet.Auto nemám dlouho a možná je dokonce na drogách když jsem nechával dělat geometrii mechoš z něj uchcá.al
Paseraty 2.0 TDI 103 KW 2008 CBAB

Odpovědět

Zpět na „Motory - diesel“