MOTOR, TURBO: závada turba, vyčištění turba
- hiero
- Pilot
- Příspěvky: 805
- Registrován: 13.02.2009 15:18
- Bydliště: Štúrovo, Slovensko
Re: MOTOR, TURBO: závada turba, vyčištění turba
Ja osobne by som to neriskoval išiel by som nato metódou tu skôr popisanou dolu výfuk a hadickov to nastriekat do priestoru regulačných lopatiek....
- tomxxx
- Jezdec
- Příspěvky: 343
- Registrován: 26.06.2008 16:33
- Bydliště: Stochov
Re: MOTOR, TURBO: závada turba, vyčištění turba
Otázka ještě když hýbeš tou regulací, máš soundané to táhlo od toho podtlaku? samotná ta baňka dělá silnej odpor, když je to napojený jde to hodně z tuha, po sundání to jde samo. (když to není zatuhlý)
-
- Řidič
- Příspěvky: 50
- Registrován: 25.01.2012 20:56
- Bydliště: Mladá Boleslav
Re: MOTOR, TURBO: závada turba, vyčištění turba
Odpojil jsem hadicku a stejne to neslo.Budu chytrejsi zitra,vrhnu se na to.
alhambra II,1.9tdi 85kw
- kubenec
- VWsenior
- Příspěvky: 2011
- Registrován: 30.12.2009 19:10
- Bydliště: Praha 10 - VWršovice
Re: MOTOR, TURBO: závada turba, vyčištění turba
On nemyslel hadicku z banky, ale to tahlo od banky k turbu.
Odesláno z mého HD2 pomocí Tapatalk 2
Odesláno z mého HD2 pomocí Tapatalk 2
- smolda
- Člen klubu
- Příspěvky: 3494
- Registrován: 21.11.2010 16:42
- Bydliště: Berounsko, D5 Exit 28
Re: MOTOR, TURBO: závada turba, vyčištění turba
Není dobrý tahat za táhlo regulace pokud je připojená baňka. V baňce je kovová membrána, který by se silnější zatahání za táhlo nemuselo líbit a mohla by prasknout.
Malá Veškrnová
Don't worry, be happy
Don't worry, be happy
-
- Řidič
- Příspěvky: 50
- Registrován: 25.01.2012 20:56
- Bydliště: Mladá Boleslav
Re: MOTOR, TURBO: závada turba, vyčištění turba
Ahoj vsichni,tak jsem se do to pustil,ale dosly mi sily na 3 matce u vyfuku.Nez abych neco znicil,tak jsme zacali rozhybavat tu regulaci primo na turbu a podarili se.Pri nastartovani se zatahne cca 1cm a vypnuti se vrati a hlavne zadny nouzak .Snad to vydrzi.
alhambra II,1.9tdi 85kw
- Laslo
- Řidič
- Příspěvky: 61
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: MOTOR, TURBO: závada turba, vyčištění turba
prosím môže niekto mrknúť logy,VW Sharan 85kw AUY 2005 ďakujem
http://leteckaposta.cz/843648272" onclick="window.open(this.href);return false;
http://leteckaposta.cz/527181471" onclick="window.open(this.href);return false;
http://leteckaposta.cz/843648272" onclick="window.open(this.href);return false;
http://leteckaposta.cz/527181471" onclick="window.open(this.href);return false;
- hiero
- Pilot
- Příspěvky: 805
- Registrován: 13.02.2009 15:18
- Bydliště: Štúrovo, Slovensko
Re: MOTOR, TURBO: závada turba, vyčištění turba
ta vaha ukazuje nejako vela....ked si logoval plyn bol na podlahe? lebo v druhom logu sa stale meni poziadavka na tlak co ma tlacit turbo tak to tazko zhodnotit...je tam vobec seriovy soft? poziadavka je dost vysoka...nech sa vyjadria schopnejsi....
- Laslo
- Řidič
- Příspěvky: 61
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: MOTOR, TURBO: závada turba, vyčištění turba
3 kvalt na podlahe do kopca,je tam seriovy soft ináč auto ide super.prvý krát som logoval tak dúfam že som to dobre spravil,bol by som rád aby sa k tomu vyjadrili "schopnejší" ďakujem za každý komentár
- hiero
- Pilot
- Příspěvky: 805
- Registrován: 13.02.2009 15:18
- Bydliště: Štúrovo, Slovensko
Re: MOTOR, TURBO: závada turba, vyčištění turba
zase som sa trochu potrapil z nudzakom a prekracovanim tlaku a samozrejme sa to stalo cestou do chorvatska takze polovicna cesta tam a cela naspat v nudzaku. este pocas pobytu som pred hotelom vyhodil prepazku skontroloval podtlak, urobil akcne cleny mal som zo sebou netbook s vagom a vsetko ok dokonca som podtlakom vytvorenym ustami dokazal regulaciu turba potiahnut az na doraz a aj n75 tukala...spolubyvajuci nemci a taliany sa pri prechadzani okolo mna potkinali o kamene ked cucali co tam stvaram bol som bezradny. pocas cesty som aj logoval a samo ze pri prudkej akceleracii na trojke a a stvorke to ani raz nepadlo a vsetko bolo ok.....po prichode som sa do toho pustil a nahodou som nato prisiel . ako som mal ruky v motorovom priestore vzadu pri n75 tak som synovi zakrical aby vipol motor a vtedy to nastalo. n75 zacala drncat a trepat sa ako ked si ulavite vypustenim plynov zo zadnice az pokial sa nevyrnovali tlaky a vtedy som zistil co bolo pricinou tohoto zvuku za palubovkou ktory sa mi zacal objavovat sporadicky po vypnuti motoru asi od maja tohoto roku zrovna po zfunkcneni klimy ktorej som tento zvuk pripisoval a od vtedy mi to veelmi zriedkavo aj nepravidelne vacsinou pri ustalenej rychlosti na patke a jemnom pridani plynu padlo do nudzaku. takze sa zase odfajcila ani nie rok stara n75 ktoru som osobne kupoval aj menil a ta prepustala podtlak pricom krasne tukala a elektricky tiez nevykazovala chybu. volal som brachovi od ktoreho som ju kupil koli reklamacii a z dovodu ze pri reklamacii je potrebny mat vystupny protokol z diagnostiky urobenej v ofiku servise kde je presne uvedena pricina chyby nefunkcnost n75 tak som brachu poslal do pr**le a n75 do kosa. tu u znameho som za 25,-€ kupil n75 urcenu pre audiny ktora ma vsak vsetky vstupy a vystupy na jednej strane a ma aj ine priemery ale dal mi k tomu gratis celu rampu s hadicami tak som cely podtlak prerobil a zaroven som vynechal z podtlaku n18 lebo mam egr aj tak zaslepeny a zase je vsetko ok. dokonca pri akcnych clenoch ktore som robil po predoslom nastartovani je v systeme taka zasoba podlatku ze regulacia turba je schopna sa zatiahnut niekolko krat....hold clovek sa uci stale.....hiero píše:taaakze to bolo v N75 uf ale mi odlahlo takze ziadne cistenie netreba. plny plyn na trojke a otackomer leti az do nebies bez toho aby sa len niekde co i len na pol sekundy zastavil....ked mozem poradit osatnym Ja som kupil urceny pre oktavku lisi sa iba tvarom konektoru nema obdlznik ale polelipsu. povodny konektor som upravil tak ze som odcvakal tu obdlznikovu cas a nechal som len stredove jadro v ktorom su umiestnene piny. cele to som nasunul na kontakty noveho ventilu a potom do medzere medzi krajom konektoru ventilu a casti co som nasunul na kontakty natlacil silikon koli zaisteniu a utesneniu. original mi ponukali za 70,-€ do oktavky za 40,-€ a Ja som ho mal za 28,-€ samozrejme sa jedna o pierburg 7.02184.01.0hiero píše:bol som asi sprosty ked som nato isiel od zadu....prave som urobil test akcnych clenov a ventil ovladania turba ani netukne pricom jeho sused tuka ako datel takze zajtra skusim zohnat funkcny a uvidime....
-
- Nový člen
- Příspěvky: 38
- Registrován: 13.08.2014 15:03
- Bydliště: Strakonice
Re: MOTOR, TURBO: závada turba, vyčištění turba
Ahoj prosím mohl by se mi někdo podívat na tento log při akceleraci jsou slyšet zvláštní zvuky jako od turba http://kozak.st.sweb.cz/LOG-01-003-010-011.CSV
________________________________________
VW Sharan II,1.9 TDI PD,96 KW,motor ASZ,r.v.2004 Prodáno
VW Sharan II,1.9 TDI PD,96 KW,motor ASZ,r.v.2004 Prodáno
- smolda
- Člen klubu
- Příspěvky: 3494
- Registrován: 21.11.2010 16:42
- Bydliště: Berounsko, D5 Exit 28
Re: MOTOR, TURBO: závada turba, vyčištění turba
Zvláštní zvuky jako od turba nemusí být od turba, ale od načaté volnoběžky alternátoru. Když začne "cvrlikat", je to zvuk hodně podobný turbu.
Malá Veškrnová
Don't worry, be happy
Don't worry, be happy
- hiero
- Pilot
- Příspěvky: 805
- Registrován: 13.02.2009 15:18
- Bydliště: Štúrovo, Slovensko
Re: MOTOR, TURBO: závada turba, vyčištění turba
po neustalom trapeni sa s nuzakom, po vymene ani nie rok starej n75, neustalom logovani, zisteni ze banka je zhrdzavena a pusta podtlak a po jej docasnej vymene zistene ze ked je turbo zahriate tak sa regulacia zadrhava co bolo evidentne z logov a na zaklade rad clenov tohoto a inych for som sa odhodlal nato comu som sa chcel vyhnut a to demontazi turba z auta a jeho naslednom rozobrati a vycisteni regulacie coho som sa desil lebo to moje turbo este nebolo z auta demontovane. samotna demontaz z auta vobec nie je prechadzkou a to hlavne koli jednej skrutke vyfuku ktora sa nachadza za ohybom vyfuku a velkej prekazky v podobe drziaku pravej poloosi ako je zrejme na fotkach od vilika na zaciatku vlakna. nakoniec sa turbo podarilo vybrat a modlil som sa aby sa mi ho podarilo rozpolit. podla rad z audi fora som turbo tresol na stary sporak a vyfukovu cast nechal grilovat na plameni a po jemnom tukani po obvode sa to podarilo. ako to vyzeralo vo vnutri vidite na foto. pokial to bolo horuce tak som rychlo povolil aj regulacny veniec mam tam este imbus skrutky a islo to lahko. ten bordel som zabudol odfotit. nasledovalo kartacovanie cistenie a regulacny veniec s kruhom som odniesol znamemu do ultrazvuku. po vycisteni som este plochu lopatiek zabrusil na skle so smirglom 800 a z nerezoveho plechu 0.1 vyrobil podlozky a pri skladani som distancne valceky s nimi podlozil. po vycisteni a prebruseni plochy kde dosadali lopatky bolo vidiet ako min. dve zadierali do plochy. na foto to moc vidiet nie je. turbo som zlozil avsak este cakam na novu regulacnu banku takze vysledok nepoznam a ten sa dozviem az po logovani ci je vsetko ok. medzi tym som zhodil sanie a skoro ma trafil slak kolko tam bolo bordelu tak som sa pustil aj do jeho cistenia. spolu s bankou cakam aj na vstrekovace do ktorych som kupil a dal osadit sadu fb 150p764. dufam ze za tuto kuru sa mi sharanik aj patricne odvdaci....
- hiero
- Pilot
- Příspěvky: 805
- Registrován: 13.02.2009 15:18
- Bydliště: Štúrovo, Slovensko
-
- Nový člen
- Příspěvky: 38
- Registrován: 13.08.2014 15:03
- Bydliště: Strakonice
Re: MOTOR, TURBO: závada turba, vyčištění turba
Smolda od volnoběžky bych řekl že to není je to tak čtrnáct dní jsem měl alternátor venku odešel mi regulátor tak jsem volnoběžku zkoušel a ta je v pořádku.
________________________________________
VW Sharan II,1.9 TDI PD,96 KW,motor ASZ,r.v.2004 Prodáno
VW Sharan II,1.9 TDI PD,96 KW,motor ASZ,r.v.2004 Prodáno