2.8 V6 AMX vynechává zapalování PROSÍM O RADY
Moderátoři: standokan, rapid.direct
- wlach
- Nový člen
- Příspěvky: 33
- Registrován: 24.11.2007 10:20
- Bydliště: RS
- Kontaktovat uživatele:
2.8 V6 AMX vynechává zapalování PROSÍM O RADY
Zdarec borci, jedná se o 2.8 V6 AMX
-vynechává mi zapalování na celé pravé straně motoru.
Auto jsem koupil nepojízdný, takže ani nevím, jestli něco podobnýho dělalo i předtím...
Najeto 320000, poctivejch, pravidelnej servis v autorizáku, koupil jsem s ohnutým ventilem - urval se plastík v sání, nedovolil ventilu se zavřít, píst ho ohnul = pětiválec. Při koupi motor částečně demontován - shozená levá hlava - 1 sací ohnutej.
Následovala demontáž i druhý hlavy, nový gufera, svíce, těsnění, rozvody... Vše OK, ale problémy s volnoběhem - zjištěno - ten plastík co způsobil ohnutí ventilu se vylomil v sacím potrubí a sálo to tam dírou faleš - opravil jsem - podstatné zlepšení, ale nyní auto občas jakoby škube, reakce na plyn je mizerná -nic, nic a najednou vyletí otáčky a VAG hlásí chyby:
16684 - Zjisteno vynechavani zapalovani
P0300 - 35-00 - -
16685 - Valec 1 Zjisteno zapalovani vynechava
P0301 - 35-00 - -
16687 - Valec 3 Zjisteno zapalovani vynechava
P0303 - 35-00 - -
16686 - Valec 2 Zjisteno zapalovani vynechava
P0302 - 35-00 - -
Samozřejmě dle VISU dekódováno, co jsem mohl jsem se snažil udělat. Svíčky nový, kabely OK i z druhýho auta na zkoušku - stejnej problém. Vyzkoušeny i moduly z jinýho auta, bez výsledku. Tlaky OK, všude 10,5.
No dalším, možná souvisejícím problémem je nízký volnoběh - lítá mezi 580-640 ot., když je nízký, tak se celý auto chvěje a třese, prostě je videt že jde motor neprvidelně, nevyváženě... Ale to bude určitě zapříčiněný tím, že to zapalování vynechává.
Je mi divný, že ale hlásí chybu jen pravá strana motoru - na levý nikdy žádný vynachávání zapalování nevyběhlo - zkoušel jsem i prohodit svíčky i kabely z levý strany na pravou, ale beze změny.
Říkám si, jestli ještě náhodou někde nesaje faleš. Jak je v té plastové sací bakuli taková ta plastová trubka s dírama, co ji ovládá ten podtlakovej ventil vepředu, tak ta má na sobě mezi jednotlivejma válcema takový plastový kroužky a ty jsou některý udření, zploštělý, prostě se mi tomoc nezdá
Takže v součastný době, jsou nový origo svíčky, 100% dobrý kabely, projítý kabely, kontakty, moduly, rozvody sedí,výfuk těsný, vlnovce nový, katalyzátory už jsou asi na hraně - jsou tam už 160000km, sekundár. vzduch těsnej, podtlaky v pořádku - je pravda, že byly jakýsi pokurvený, tak jsem to zapojil podle plánku z Etky a jsou těsný(akorát možná dýlky jedntlivejch hadiček jsou asi o kousek jiný, než byly origo - nevěděl jsem přesné délky a to kudy mají být navedený, ale žádný zásadná rozdíly v těch délkách být nemůžou).
Takže teď jsou na řadě vstřiky - auto bylo než jsem ho koupil asi půl roku odstavený, tak jestli nejsou jen nějký přicpaný, nebo jestli to na levý straně pod vstřikama nemůže sát faleš nebo něco - to ale nevím, jak vyzkošet - prý se dají vyzkoušt a to je to s čím bych chtěl poradit - Jak provedu kontrolu vstrikovacich ventilů diagnozou akcnich clenu?
Když přijedu za nějakým servisákem tady v okolí, tak od toho každej dává ruce pryč, že tyhle motory neznají a že se s podobnejma věcma už zabejvali a stejně to nevyřešili, že se s tím nebudou jebat, že je potřeba osciloskop, atd., atd.
Budu vděčnej za jakejkoliv nápad k věci... nechci preventivně vyzkoušet vyměnit půlku vecí zbytečne, třeba kupovat 4 lambdy..
Ještě jsem kdesi četl že může být problém s nastavovači vaček -
Co mě ještě napadá, tak na pravý straně, která zlobí, mám urvanou jednu část takovýho toho pertinaxovýho napínáku řetězu mezi vačkama, tak si říkám, jestli se tam kvůli tomu nemůže třeba jedna vačka opožďovat proti druhé kvůli tomu to třeba špatně nespaluje(že nejsou včas dovřený ventily)
Co mě k tomu ještě napadá - když jsem to kdysi ladil, vyblil na mě Vag ještě tyhle závady a ty vůbec nevím k čemu patří:
17536 - rada 1: prizpusobeni smesi (mult.) System prilis chudy
P1128 - 35-00 - -
17536 - rada 1: prizpusobeni smesi (mult.) System prilis chudy
P1128 - 35-00 - -
17544 - rada 1: prizpusobeni smesi (add.) System prilis chudy
P1136 - 35-00 - -
Tak dejme tomu, to možná saje faleš, ale zase ta chyba je stará už tak půl roku a od té doby se mi již neukázala, teď prostě jen zlobí to vynechávání zaplaování na pravé půlce motoru. Mohla by to způsobit třeba lambda? Jak ji změřit bez osciloscopu? Nebo to tím nemůže být?
No, a poslední věc co mi přijde divná je, že když auto točím, tak mezi řazením zůstávají chvíli viset otáčky. Jedu, mám tam třeba 3 tis, uberu, vyšlápnu spojku a otáčky jakoby prvně trochu vyletí nahoru a pak teprve po cca 2 vteřinách spadnou dolů.
Předem velice děkuji za jakoukoliv odpověď a jsem s pozdravem.
Wlach
-vynechává mi zapalování na celé pravé straně motoru.
Auto jsem koupil nepojízdný, takže ani nevím, jestli něco podobnýho dělalo i předtím...
Najeto 320000, poctivejch, pravidelnej servis v autorizáku, koupil jsem s ohnutým ventilem - urval se plastík v sání, nedovolil ventilu se zavřít, píst ho ohnul = pětiválec. Při koupi motor částečně demontován - shozená levá hlava - 1 sací ohnutej.
Následovala demontáž i druhý hlavy, nový gufera, svíce, těsnění, rozvody... Vše OK, ale problémy s volnoběhem - zjištěno - ten plastík co způsobil ohnutí ventilu se vylomil v sacím potrubí a sálo to tam dírou faleš - opravil jsem - podstatné zlepšení, ale nyní auto občas jakoby škube, reakce na plyn je mizerná -nic, nic a najednou vyletí otáčky a VAG hlásí chyby:
16684 - Zjisteno vynechavani zapalovani
P0300 - 35-00 - -
16685 - Valec 1 Zjisteno zapalovani vynechava
P0301 - 35-00 - -
16687 - Valec 3 Zjisteno zapalovani vynechava
P0303 - 35-00 - -
16686 - Valec 2 Zjisteno zapalovani vynechava
P0302 - 35-00 - -
Samozřejmě dle VISU dekódováno, co jsem mohl jsem se snažil udělat. Svíčky nový, kabely OK i z druhýho auta na zkoušku - stejnej problém. Vyzkoušeny i moduly z jinýho auta, bez výsledku. Tlaky OK, všude 10,5.
No dalším, možná souvisejícím problémem je nízký volnoběh - lítá mezi 580-640 ot., když je nízký, tak se celý auto chvěje a třese, prostě je videt že jde motor neprvidelně, nevyváženě... Ale to bude určitě zapříčiněný tím, že to zapalování vynechává.
Je mi divný, že ale hlásí chybu jen pravá strana motoru - na levý nikdy žádný vynachávání zapalování nevyběhlo - zkoušel jsem i prohodit svíčky i kabely z levý strany na pravou, ale beze změny.
Říkám si, jestli ještě náhodou někde nesaje faleš. Jak je v té plastové sací bakuli taková ta plastová trubka s dírama, co ji ovládá ten podtlakovej ventil vepředu, tak ta má na sobě mezi jednotlivejma válcema takový plastový kroužky a ty jsou některý udření, zploštělý, prostě se mi tomoc nezdá
Takže v součastný době, jsou nový origo svíčky, 100% dobrý kabely, projítý kabely, kontakty, moduly, rozvody sedí,výfuk těsný, vlnovce nový, katalyzátory už jsou asi na hraně - jsou tam už 160000km, sekundár. vzduch těsnej, podtlaky v pořádku - je pravda, že byly jakýsi pokurvený, tak jsem to zapojil podle plánku z Etky a jsou těsný(akorát možná dýlky jedntlivejch hadiček jsou asi o kousek jiný, než byly origo - nevěděl jsem přesné délky a to kudy mají být navedený, ale žádný zásadná rozdíly v těch délkách být nemůžou).
Takže teď jsou na řadě vstřiky - auto bylo než jsem ho koupil asi půl roku odstavený, tak jestli nejsou jen nějký přicpaný, nebo jestli to na levý straně pod vstřikama nemůže sát faleš nebo něco - to ale nevím, jak vyzkošet - prý se dají vyzkoušt a to je to s čím bych chtěl poradit - Jak provedu kontrolu vstrikovacich ventilů diagnozou akcnich clenu?
Když přijedu za nějakým servisákem tady v okolí, tak od toho každej dává ruce pryč, že tyhle motory neznají a že se s podobnejma věcma už zabejvali a stejně to nevyřešili, že se s tím nebudou jebat, že je potřeba osciloskop, atd., atd.
Budu vděčnej za jakejkoliv nápad k věci... nechci preventivně vyzkoušet vyměnit půlku vecí zbytečne, třeba kupovat 4 lambdy..
Ještě jsem kdesi četl že může být problém s nastavovači vaček -
Co mě ještě napadá, tak na pravý straně, která zlobí, mám urvanou jednu část takovýho toho pertinaxovýho napínáku řetězu mezi vačkama, tak si říkám, jestli se tam kvůli tomu nemůže třeba jedna vačka opožďovat proti druhé kvůli tomu to třeba špatně nespaluje(že nejsou včas dovřený ventily)
Co mě k tomu ještě napadá - když jsem to kdysi ladil, vyblil na mě Vag ještě tyhle závady a ty vůbec nevím k čemu patří:
17536 - rada 1: prizpusobeni smesi (mult.) System prilis chudy
P1128 - 35-00 - -
17536 - rada 1: prizpusobeni smesi (mult.) System prilis chudy
P1128 - 35-00 - -
17544 - rada 1: prizpusobeni smesi (add.) System prilis chudy
P1136 - 35-00 - -
Tak dejme tomu, to možná saje faleš, ale zase ta chyba je stará už tak půl roku a od té doby se mi již neukázala, teď prostě jen zlobí to vynechávání zaplaování na pravé půlce motoru. Mohla by to způsobit třeba lambda? Jak ji změřit bez osciloscopu? Nebo to tím nemůže být?
No, a poslední věc co mi přijde divná je, že když auto točím, tak mezi řazením zůstávají chvíli viset otáčky. Jedu, mám tam třeba 3 tis, uberu, vyšlápnu spojku a otáčky jakoby prvně trochu vyletí nahoru a pak teprve po cca 2 vteřinách spadnou dolů.
Předem velice děkuji za jakoukoliv odpověď a jsem s pozdravem.
Wlach
Naposledy upravil(a) wlach dne 22.03.2014 18:02, celkem upraveno 1 x.
- wlach
- Nový člen
- Příspěvky: 33
- Registrován: 24.11.2007 10:20
- Bydliště: RS
- Kontaktovat uživatele:
Re: 2.8 V6 AMX vynechává zapalování PROSÍM O RADY
Nikdo nic?
Naposledy upravil(a) wlach dne 22.03.2014 18:03, celkem upraveno 2 x.
- xerxes
- VWmaniak
- Příspěvky: 10178
- Registrován: 24.02.2006 21:02
Re: 2.8 V6 AMX vynechává zapalování PROSÍM O RADY
chuda směs nebude těma podtlakama to bych vyloučil,pokud chceš udelat test akčnim členem tak pokud ti jde spustit tak bys měl slyšet jak jednolivy vstřik jede,
foto podtlaku ti mužu poslat
a ta prodleva mezi rychlostni muže byt problem od zatiženi převodovky,zjistiš to lehce pokud zmačknešspojkovy pedal tak motor by měl dostat jiny chod
foto podtlaku ti mužu poslat
a ta prodleva mezi rychlostni muže byt problem od zatiženi převodovky,zjistiš to lehce pokud zmačknešspojkovy pedal tak motor by měl dostat jiny chod
-
- Řidič
- Příspěvky: 51
- Registrován: 04.12.2012 21:08
Re: 2.8 V6 AMX vynechává zapalování PROSÍM O RADY
Ahoj wlach podaril sa ti vyriesit problem? Mne teraz sem tam pise vynechavanie na 4 valci. Ked prestane blikat check mozem kludne auto vytacat ide ako hodinky ale sem tam to zacne blikat a potom auto aj na volnobeh aj normalne ide uplne na prd. Dakujem
VW passat 2.8 v6 2002 + lpg tartarini
- Jacques.
- Pilot
- Příspěvky: 813
- Registrován: 31.03.2011 17:57
- Bydliště: Děčín okolí...
Re: 2.8 V6 AMX vynechává zapalování PROSÍM O RADY
Nechce se mi číst vše od wlach. Ale vynechávání zapalovaní mi dělalo také. Byly to špatné (přidřené) vstřiky LPG. Zkus přepnout na benzin když blikají emise. Mě to po přepnutí na benzín okamžitě přestalo dělat.
Duvod proč odešli vstřiky nikdo nechápe. Byli v autě 12 tis.Km a na druhém válci mi teď po 10 tis. opět začlo blikat check. Ještě jsem ale u plynaře nebyl.
Duvod proč odešli vstřiky nikdo nechápe. Byli v autě 12 tis.Km a na druhém válci mi teď po 10 tis. opět začlo blikat check. Ještě jsem ale u plynaře nebyl.
Passat B8 Alltrack 2.0 Tsi 162kw
Ex ►Passat B5 1.9 TDi 81kw AVG+4motion
Ex ►Audi A6 Avant 3.0 TDi
Ex ►Passat B5,5 Variant, 2.8 V6,4motion+LPG
Ex ►Passat B5 sedan 1.9 TDI 81KW AFN
Ex ►Passat B5 1.9 TDi 81kw AVG+4motion
Ex ►Audi A6 Avant 3.0 TDi
Ex ►Passat B5,5 Variant, 2.8 V6,4motion+LPG
Ex ►Passat B5 sedan 1.9 TDI 81KW AFN
- alfik666
- Jezdec
- Příspěvky: 346
- Registrován: 09.08.2012 20:40
Re: 2.8 V6 AMX vynechává zapalování PROSÍM O RADY
Aky mate Readines kod. Je OK?
Passat 1.8T APU
Alfa 156 2.4 JTD
Alfa 156 2.4 JTD
- Jacques.
- Pilot
- Příspěvky: 813
- Registrován: 31.03.2011 17:57
- Bydliště: Děčín okolí...
- alfik666
- Jezdec
- Příspěvky: 346
- Registrován: 09.08.2012 20:40
Re: 2.8 V6 AMX vynechává zapalování PROSÍM O RADY
VAG-Motor-Readines,všade musi byt OK.
Passat 1.8T APU
Alfa 156 2.4 JTD
Alfa 156 2.4 JTD
- Jacques.
- Pilot
- Příspěvky: 813
- Registrován: 31.03.2011 17:57
- Bydliště: Děčín okolí...
- alfik666
- Jezdec
- Příspěvky: 346
- Registrován: 09.08.2012 20:40
Re: 2.8 V6 AMX vynechává zapalování PROSÍM O RADY
Nee. Ked das motor a mas tam ponuku Blok hodnot a Pamet zavad,tak je tam aj ponuka Readines. Stlač to,vyskoci ti tabulka a pri každom poličku musi byt OK,alebo Zdařilo se...
Passat 1.8T APU
Alfa 156 2.4 JTD
Alfa 156 2.4 JTD
- xerxes
- VWmaniak
- Příspěvky: 10178
- Registrován: 24.02.2006 21:02
Re: 2.8 V6 AMX vynechává zapalování PROSÍM O RADY
U V6 je problem aby Readines byl good a to s tim mám dalo by se řict velkou zkušenost
- alfik666
- Jezdec
- Příspěvky: 346
- Registrován: 09.08.2012 20:40
Re: 2.8 V6 AMX vynechává zapalování PROSÍM O RADY
A s ktorymi blokmi byva problem?
Passat 1.8T APU
Alfa 156 2.4 JTD
Alfa 156 2.4 JTD
-
- Řidič
- Příspěvky: 62
- Registrován: 26.11.2011 12:12
- Bydliště: Zlín
Re: 2.8 V6 AMX vynechává zapalování PROSÍM O RADY
Dobrý den, nechci zakládat nové téma tak píšu sem. Nevíte jak uvolnit z tohoto motoru ty ozubene kola z vackovych hřídeli? Správně to ma jít stahovakem ale prošli mi rukama již 3 a všechny byly moc velké tak jestli by někdo měl nějaky způsob jak to sundat bez stahovaku byl bych moc vděčný.
-
- Nový člen
- Příspěvky: 4
- Registrován: 24.06.2011 22:23
Re: 2.8 V6 AMX vynechává zapalování PROSÍM O RADY
Dobry den
Podarilo sa vyriesit to vynechavanie zapalovania? Mam rovnaky problem a vsetko skontrolovane a stale vynechava zapalovanie.
Dik
Podarilo sa vyriesit to vynechavanie zapalovania? Mam rovnaky problem a vsetko skontrolovane a stale vynechava zapalovanie.
Dik
-
- Nový člen
- Příspěvky: 6
- Registrován: 24.09.2010 17:10
Re: 2.8 V6 AMX vynechává zapalování PROSÍM O RADY
Podařilo se to někomu vyřešit? Mě to cuká z studena a a bez chyb, ale v merenych hodnotach vidim ze vynecha zapalovani, ale svicky, civky, tlaky jsou o.k