2,8 v6 tuhe otačeni
Moderátoři: standokan, rapid.direct
-
- Řidič
- Příspěvky: 62
- Registrován: 26.11.2011 12:12
- Bydliště: Zlín
2,8 v6 tuhe otačeni
Ahojte, po mensi vlastni generalce motoru (ojnicni loziska, gufera, rozvody) nemuzu nastartovat. Uz od zacatku s tim motorem slo strasne tezko otacet, pokud jsem s nim hybal tak jedine pres velkou racnu a vsi silou. Pritom motor do posledni chvile jel, jen jenom klepalo na patem valci ojnicni lozisko u ktereho byla asi 0.5 mm vule, po vymene bylo v poradku klika byla neodrena neotlacena. Nevite kde hledat? Diky za kazdou radu.
- xerxes
- VWmaniak
- Příspěvky: 10165
- Registrován: 24.02.2006 21:02
Re: 2,8 v6 tuhe otačeni
Takže vrch motoru se nerozebiral jo?pokud už ho máš ještě rozebrany tak povol na bloku uloženi kliky,
-
- Řidič
- Příspěvky: 62
- Registrován: 26.11.2011 12:12
- Bydliště: Zlín
Re: 2,8 v6 tuhe otačeni
Dělal jsem to se zhora, už se chytá ale další pruser, kdyz to čím jen startérem tak nic něm latí, nic neklepe, ale když začne už chytat tak najednou já kdyby narazí a okamžitě zastaví. Nemyslím si ze je neco ohle protože normalne de s motorem otáčet a toto udělá az když ma chytit. Myslím si jestli náhodou nemůže zapálit svíčka ještě před horní úvratí a tím výbuchem se to zastavilo protože jak začne chytat tak párkrát bouchne jakoby normálne a pak se sekne.
- alfik666
- Jezdec
- Příspěvky: 346
- Registrován: 09.08.2012 20:40
Re: 2,8 v6 tuhe otačeni
A rozvody su dobre postavane? Samozrejme,pokial su vačky napred,tak motor može zakopavat.
Passat 1.8T APU
Alfa 156 2.4 JTD
Alfa 156 2.4 JTD
- xerxes
- VWmaniak
- Příspěvky: 10165
- Registrován: 24.02.2006 21:02
Re: 2,8 v6 tuhe otačeni
Kable ke svikam nemas nahodo naopak?
- amavet
- VWexpert
- Příspěvky: 4166
- Registrován: 11.02.2008 07:50
- Bydliště: Nový Jičín
- Kontaktovat uživatele:
Re: 2,8 v6 tuhe otačeni
no , mam takovy pocit , ze je neco spatne ...
bud spatne nastavene rozvody nebo vule na ojnicnich loziskach .
pokud ti pri startu jako by zakopaval , nejpis mate blbe hozene rozvody . pri vymene ojnicnich lozisek , musi jit motorem tocit lehce po kompresi . pokud ne a jde ztuha , zadre se .
bud spatne nastavene rozvody nebo vule na ojnicnich loziskach .
pokud ti pri startu jako by zakopaval , nejpis mate blbe hozene rozvody . pri vymene ojnicnich lozisek , musi jit motorem tocit lehce po kompresi . pokud ne a jde ztuha , zadre se .
VW golf 2 GTI 16V 95kw , odtah pastika variant B5.5 2.8 V6 4motion 777539977 , Golf 4 2,8 V6 4motion , Honda CBR 600 F3
-
- Řidič
- Příspěvky: 62
- Registrován: 26.11.2011 12:12
- Bydliště: Zlín
Re: 2,8 v6 tuhe otačeni
Tak nakonec vyřešeno, ano byly to kable ke svíčkám, rozmazalo se mi poznačení pravé strany tak jsem ji zapojil podle levé, a vono na levé je pořadí 123 a na pravé 465 po přehození krásně chytil. Bohuzel jsem ty rozvody znovu sundaval a když jsem podruhé stahoval ty kladky z vaček tak mi uskočil stahovák a litina nevydržela. Průser nastal při shánění protože jsem obvolal celje bazoš a kdo ji měl tak jedině s celým motorem:-(. Naštěstí mě mile překvapil original VW protože po tom co jsem tam koupil 10 cm hadice z intercoleru na otcuv tdi za 800 kč tak tohle mě stalo jen 1100 což není taková hrůza.
- xerxes
- VWmaniak
- Příspěvky: 10165
- Registrován: 24.02.2006 21:02
Re: 2,8 v6 tuhe otačeni
No vidis to mam opet vzdy pravdu