2,8 v6 tuhe otačeni

benzínové motory...

Moderátoři: standokan, rapid.direct

Odpovědět
Debru
Řidič
Řidič
Příspěvky: 62
Registrován: 26.11.2011 12:12
Bydliště: Zlín

2,8 v6 tuhe otačeni

Příspěvek od Debru »

Ahojte, po mensi vlastni generalce motoru (ojnicni loziska, gufera, rozvody) nemuzu nastartovat. Uz od zacatku s tim motorem slo strasne tezko otacet, pokud jsem s nim hybal tak jedine pres velkou racnu a vsi silou. Pritom motor do posledni chvile jel, jen jenom klepalo na patem valci ojnicni lozisko u ktereho byla asi 0.5 mm vule, po vymene bylo v poradku klika byla neodrena neotlacena. Nevite kde hledat? Diky za kazdou radu.

Uživatelský avatar
xerxes
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 10165
Registrován: 24.02.2006 21:02

Re: 2,8 v6 tuhe otačeni

Příspěvek od xerxes »

Takže vrch motoru se nerozebiral jo?pokud už ho máš ještě rozebrany tak povol na bloku uloženi kliky,

Debru
Řidič
Řidič
Příspěvky: 62
Registrován: 26.11.2011 12:12
Bydliště: Zlín

Re: 2,8 v6 tuhe otačeni

Příspěvek od Debru »

Dělal jsem to se zhora, už se chytá ale další pruser, kdyz to čím jen startérem tak nic něm latí, nic neklepe, ale když začne už chytat tak najednou já kdyby narazí a okamžitě zastaví. Nemyslím si ze je neco ohle protože normalne de s motorem otáčet a toto udělá az když ma chytit. Myslím si jestli náhodou nemůže zapálit svíčka ještě před horní úvratí a tím výbuchem se to zastavilo protože jak začne chytat tak párkrát bouchne jakoby normálne a pak se sekne.

Uživatelský avatar
alfik666
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 346
Registrován: 09.08.2012 20:40

Re: 2,8 v6 tuhe otačeni

Příspěvek od alfik666 »

A rozvody su dobre postavane? Samozrejme,pokial su vačky napred,tak motor može zakopavat.
Passat 1.8T APU
Alfa 156 2.4 JTD

Uživatelský avatar
xerxes
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 10165
Registrován: 24.02.2006 21:02

Re: 2,8 v6 tuhe otačeni

Příspěvek od xerxes »

Kable ke svikam nemas nahodo naopak?

Uživatelský avatar
amavet
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 4166
Registrován: 11.02.2008 07:50
Bydliště: Nový Jičín
Kontaktovat uživatele:

Re: 2,8 v6 tuhe otačeni

Příspěvek od amavet »

no , mam takovy pocit , ze je neco spatne ...

bud spatne nastavene rozvody nebo vule na ojnicnich loziskach .

pokud ti pri startu jako by zakopaval , nejpis mate blbe hozene rozvody . pri vymene ojnicnich lozisek , musi jit motorem tocit lehce po kompresi . pokud ne a jde ztuha , zadre se .
VW golf 2 GTI 16V 95kw , odtah pastika variant B5.5 2.8 V6 4motion 777539977 , Golf 4 2,8 V6 4motion , Honda CBR 600 F3

Debru
Řidič
Řidič
Příspěvky: 62
Registrován: 26.11.2011 12:12
Bydliště: Zlín

Re: 2,8 v6 tuhe otačeni

Příspěvek od Debru »

Tak nakonec vyřešeno, ano byly to kable ke svíčkám, rozmazalo se mi poznačení pravé strany tak jsem ji zapojil podle levé, a vono na levé je pořadí 123 a na pravé 465 po přehození krásně chytil. Bohuzel jsem ty rozvody znovu sundaval a když jsem podruhé stahoval ty kladky z vaček tak mi uskočil stahovák a litina nevydržela. Průser nastal při shánění protože jsem obvolal celje bazoš a kdo ji měl tak jedině s celým motorem:-(. Naštěstí mě mile překvapil original VW protože po tom co jsem tam koupil 10 cm hadice z intercoleru na otcuv tdi za 800 kč tak tohle mě stalo jen 1100 což není taková hrůza.

Uživatelský avatar
xerxes
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 10165
Registrován: 24.02.2006 21:02

Re: 2,8 v6 tuhe otačeni

Příspěvek od xerxes »

No vidis to mam opet vzdy pravdu

Odpovědět

Zpět na „Motory - benzin“