Spokojenost s motorem 2.0 TDI 103kw BKP
Moderátoři: KJirka, ejne, pásovec
Pravidla fóra
Moji milí příznivci nových Passatů, předtím než založíte nové téma důkladně projděte FAQ a ostatní témata, případnì použijte VYHLEDÁVÁNÍ.
Fotky svých Passatů vkládejte do podsekce (ne)Jen můj Passat 3C / CC a nezapomeňte u fotek mazat RZ.
Poptávky a nabídky do této sekce nepatří. Neslušná, hrubá, výhružná slova a jinak zákonem nepřijatelné texty budou smazána.
S problémy týkající se chodu sekce se na mě obracejte v SZ.
pásovec
Moji milí příznivci nových Passatů, předtím než založíte nové téma důkladně projděte FAQ a ostatní témata, případnì použijte VYHLEDÁVÁNÍ.
Fotky svých Passatů vkládejte do podsekce (ne)Jen můj Passat 3C / CC a nezapomeňte u fotek mazat RZ.
Poptávky a nabídky do této sekce nepatří. Neslušná, hrubá, výhružná slova a jinak zákonem nepřijatelné texty budou smazána.
S problémy týkající se chodu sekce se na mě obracejte v SZ.
pásovec
- hkr
- VWexpert
- Příspěvky: 3268
- Registrován: 08.08.2013 21:38
- Bydliště: Praha
Re: Spokojenost s motorem 2.0 TDI 103kw BKP
Bkp 40tis?!
Audi A6 C7 Limo 3.0TDI 180kW Quattro
Volkswagen Golf VI 1.6TDI 77kW DSG
Volkswagen Golf VI 1.6TDI 77kW DSG
- MartyB5
- Člen klubu
- Příspěvky: 1605
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Dehtáry
- Kontaktovat uživatele:
Re: Spokojenost s motorem 2.0 TDI 103kw BKP
zapoměl nulu, asihkr píše:Bkp 40tis?!
- hkr
- VWexpert
- Příspěvky: 3268
- Registrován: 08.08.2013 21:38
- Bydliště: Praha
Re: Spokojenost s motorem 2.0 TDI 103kw BKP
Obe cisla jsou pozoruhodna...
Audi A6 C7 Limo 3.0TDI 180kW Quattro
Volkswagen Golf VI 1.6TDI 77kW DSG
Volkswagen Golf VI 1.6TDI 77kW DSG
- ppfox
- VWmaniak
- Příspěvky: 7833
- Registrován: 02.04.2012 00:02
- Bydliště: east bohemia
Re: Spokojenost s motorem 2.0 TDI 103kw BKP
on asi myslel, že on s tím zatím najel 40K ne?
Passat B6 Variant 2008
Passat B6 r-Line 2010 148 kW/404 Nm
Passat B8 Alltrack 2016 140kW DSG 4M
Passat B8 Alltrack 2017 140kW DSG 4M
Passat B7 Variant 2013 2.0TDi 4M DSG rLine 153 kW/430 Nm
Passat B6 r-Line 2010 148 kW/404 Nm
Passat B8 Alltrack 2016 140kW DSG 4M
Passat B8 Alltrack 2017 140kW DSG 4M
Passat B7 Variant 2013 2.0TDi 4M DSG rLine 153 kW/430 Nm
- Drobek.ales
- Člen klubu
- Příspěvky: 47
- Registrován: 02.06.2013 08:50
- Bydliště: Cheb
Re: Spokojenost s motorem 2.0 TDI 103kw BKP
Ahoj,tak po třičtvrtě roce můžu konstatovat,že ty vstřiky po 2000 kč (najeto 12 000),jsou naprosto super. Auto lítá jak má,dlouhodobá spotřeba podle maxidotu je 5.8 a to se mi líbí. Jen jsem teď řešil mokro u řidiče,myslel jsem,že jsem nedovřel okénko,nebo tak něco,a ono prdlajs,já měl ucpaný odtoky jak u šíbru,tak vepředu na torpedech a všechna voda mi šla na podlahu u řidiče. Ale mám profouknuto,odtoky jsou průchodné,tak snad bude zas chvíli klid. Ahoj.
- SkejT
- Řidič
- Příspěvky: 140
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: pod Pradědem
Re: Spokojenost s motorem 2.0 TDI 103kw BKP
+potreboval bych poradit od zkusenejsich,
mam po prvnim majiteli s kompleni historii BKP 2008 4motion kdy se pri 68tis.km resila reklamace 2010/08 puvodniho majitele ze neco klepe v motoru,reklamace uznana z duvodu poskozeneho vstriku 03G130073DX (103kW), vymena opet za novy vstřik 03G130073DX (103kW).
Nasledne 2012/06 pri 173tis.km byla provedena vymena vstriku za 03G130073SX (103kW) nicmene v kolonce mnozstvi je 1.
Nasledne 2013/09 pri 238tis.km byla provedeny vymena vstriku za 03G130073SX (103kW) v kolonce mnostvi je 3 + vymena adaptacniho svazku 97625599 a vymenou tri jednotek 23385699.
Moc tomu nerozumim proc to bylo provedeno jak serial na pokracovani a nebylo provedeno vse hned napoprve.
Setkal se s tim jiz nekdo?
mam po prvnim majiteli s kompleni historii BKP 2008 4motion kdy se pri 68tis.km resila reklamace 2010/08 puvodniho majitele ze neco klepe v motoru,reklamace uznana z duvodu poskozeneho vstriku 03G130073DX (103kW), vymena opet za novy vstřik 03G130073DX (103kW).
Nasledne 2012/06 pri 173tis.km byla provedena vymena vstriku za 03G130073SX (103kW) nicmene v kolonce mnozstvi je 1.
Nasledne 2013/09 pri 238tis.km byla provedeny vymena vstriku za 03G130073SX (103kW) v kolonce mnostvi je 3 + vymena adaptacniho svazku 97625599 a vymenou tri jednotek 23385699.
Moc tomu nerozumim proc to bylo provedeno jak serial na pokracovani a nebylo provedeno vse hned napoprve.
Setkal se s tim jiz nekdo?
ratte opa
- hkr
- VWexpert
- Příspěvky: 3268
- Registrován: 08.08.2013 21:38
- Bydliště: Praha
Re: Spokojenost s motorem 2.0 TDI 103kw BKP
Myslím, ale nevím to jistě, že je to tím, že svolávačka je až někdy od druhého kvartálu 2013, takže jen vyměnili vstřiky, co ještě vyměněné nebyly, za novější revizi.
Audi A6 C7 Limo 3.0TDI 180kW Quattro
Volkswagen Golf VI 1.6TDI 77kW DSG
Volkswagen Golf VI 1.6TDI 77kW DSG
- Qido
- VWexpert
- Příspěvky: 3029
- Registrován: 26.10.2012 20:04
- Bydliště: Praha
Re: Spokojenost s motorem 2.0 TDI 103kw BKP
Svolávačka byla už dříve, ale myslím si, že poprvé to bylo v rámci záruky a pak na svolávačku. Už jsem se setkal také s tím, že servis vyměnil jen ten špatný vstřik. Prostě alibismus od servisů.
Víc bych v tom nehledal.
Víc bych v tom nehledal.
- hkr
- VWexpert
- Příspěvky: 3268
- Registrován: 08.08.2013 21:38
- Bydliště: Praha
Re: Spokojenost s motorem 2.0 TDI 103kw BKP
Mno alibismus, kdyby to byl tvůj servis a přijela ti tam reklamace s jedním vstřikem, ty bys byl tak benevolentní a upustil z kapsy dalších 10k (či kolik může být nákup) za další tři vstřiky?
Audi A6 C7 Limo 3.0TDI 180kW Quattro
Volkswagen Golf VI 1.6TDI 77kW DSG
Volkswagen Golf VI 1.6TDI 77kW DSG
- Qido
- VWexpert
- Příspěvky: 3029
- Registrován: 26.10.2012 20:04
- Bydliště: Praha
Re: Spokojenost s motorem 2.0 TDI 103kw BKP
To je také pravda, sice by kulance měly být asi zaplacené od VW import, ale nerozebiral bych to Tady!hkr píše:Mno alibismus, kdyby to byl tvůj servis a přijela ti tam reklamace s jedním vstřikem, ty bys byl tak benevolentní a upustil z kapsy dalších 10k (či kolik může být nákup) za další tři vstřiky?
- ppfox
- VWmaniak
- Příspěvky: 7833
- Registrován: 02.04.2012 00:02
- Bydliště: east bohemia
Re: Spokojenost s motorem 2.0 TDI 103kw BKP
já osobně dostal do BKP taky nejdřív 1 ks (když odešel) a po cca 3 měsících se "provalila svolávačka", tak jsem si tam zajel znova a dostal jsem další 3 + kabeláž...ale už ten první byl taky zdarma...nic výjimečného řekl bych...SkejT píše:...Moc tomu nerozumim proc to bylo provedeno jak serial na pokracovani a nebylo provedeno vse hned napoprve.
Setkal se s tim jiz nekdo?
Passat B6 Variant 2008
Passat B6 r-Line 2010 148 kW/404 Nm
Passat B8 Alltrack 2016 140kW DSG 4M
Passat B8 Alltrack 2017 140kW DSG 4M
Passat B7 Variant 2013 2.0TDi 4M DSG rLine 153 kW/430 Nm
Passat B6 r-Line 2010 148 kW/404 Nm
Passat B8 Alltrack 2016 140kW DSG 4M
Passat B8 Alltrack 2017 140kW DSG 4M
Passat B7 Variant 2013 2.0TDi 4M DSG rLine 153 kW/430 Nm
- Qido
- VWexpert
- Příspěvky: 3029
- Registrován: 26.10.2012 20:04
- Bydliště: Praha
Re: Spokojenost s motorem 2.0 TDI 103kw BKP
Tak se musím pánové přiznat.
BKP, modelový rok 2008, výroba 2007. Momentálně najeto 220 000km. Koupeno při 190 000km se servisní knížkou a prolustrována historie v autorizovaném servisu. Ale nedůsledně.
Za rok a půl co mám auto se několikrát na diagnostice objevila hláška vadného vstřiku na 3. válci. Nevěnoval jsem tomu moc pozornost, říkal jsem si v pohodě, auto bylo přece na svolávačce.
Dnes jsem se rozhodl, že by bylo fajn zjistit podrobnosti.
Auto bylo 5.3.2011 na svolávačce, nicméně vyměnili jen 1 vstřik a kabeláž! A na kterém válci neví. Ale oceňuji vřelý způsob řešení.
Takže ve velmi blízké době si to namířím k Tukasům a hurá znovu na svolávačku. Mám chuť ještě sundat víko ventilů a kouknout na čísla a indexy vstřiků.
BKP, modelový rok 2008, výroba 2007. Momentálně najeto 220 000km. Koupeno při 190 000km se servisní knížkou a prolustrována historie v autorizovaném servisu. Ale nedůsledně.
Za rok a půl co mám auto se několikrát na diagnostice objevila hláška vadného vstřiku na 3. válci. Nevěnoval jsem tomu moc pozornost, říkal jsem si v pohodě, auto bylo přece na svolávačce.
Dnes jsem se rozhodl, že by bylo fajn zjistit podrobnosti.
Auto bylo 5.3.2011 na svolávačce, nicméně vyměnili jen 1 vstřik a kabeláž! A na kterém válci neví. Ale oceňuji vřelý způsob řešení.
Takže ve velmi blízké době si to namířím k Tukasům a hurá znovu na svolávačku. Mám chuť ještě sundat víko ventilů a kouknout na čísla a indexy vstřiků.
- Jirka.
- VWmaniak
- Příspěvky: 6214
- Registrován: 12.05.2010 00:53
- Bydliště: Praha
Re: Spokojenost s motorem 2.0 TDI 103kw BKP
Koukni a pak se koukni ještě jednou po provedené práci jestli to opravdu vše vyměnili. Například mě tam nechali starou lištu a vyměnili ji až po reklamaci...
ŠKODA 1000MB DE LUXE
ŠKODA 136GL Tuzex
Pásovec 3C 2.0TDI BKP Highline DSG
ŠKODA Octavia RS CEGA
ŠKODA 136GL Tuzex
Pásovec 3C 2.0TDI BKP Highline DSG
ŠKODA Octavia RS CEGA
- Qido
- VWexpert
- Příspěvky: 3029
- Registrován: 26.10.2012 20:04
- Bydliště: Praha
Re: Spokojenost s motorem 2.0 TDI 103kw BKP
Právě toho se chci vyvarovat! Jednou jsem sundaval víko na BKP a až na jeden šroub někde ze zadu nad turbem to celkem šlo. Ale už si to moc nepamatuji.
Prosím Tě, jde to číslu u vstřiků pak přečíst?
Prosím Tě, jde to číslu u vstřiků pak přečíst?
- Jirka.
- VWmaniak
- Příspěvky: 6214
- Registrován: 12.05.2010 00:53
- Bydliště: Praha
Re: Spokojenost s motorem 2.0 TDI 103kw BKP
Ano úplně v pohodě je vidět na piezoelementu, končí D nebo S. Na liště je vidět kolečko s rokem a měsícem výroby
ŠKODA 1000MB DE LUXE
ŠKODA 136GL Tuzex
Pásovec 3C 2.0TDI BKP Highline DSG
ŠKODA Octavia RS CEGA
ŠKODA 136GL Tuzex
Pásovec 3C 2.0TDI BKP Highline DSG
ŠKODA Octavia RS CEGA