Názor, rady ohledně úpravy 1.4 16V
Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22
-
- Řidič
- Příspěvky: 63
- Registrován: 05.12.2011 11:06
- Bydliště: Záryby
- Kontaktovat uživatele:
Názor, rady ohledně úpravy 1.4 16V
Jsem blázen asi, ale chtěl bych motorově upravit 1.4 16V , musí to jít, nechci z ní vytáhnout 300koní, ale vím že jde lehce našlápnout do škodovek se dávaj 1.4 z Fábie a jedou jak prase. Takže, co by na ní šlo udělat a popřípadě kdyby někdo věděl o někom kdo může sehnat díly. Rád bych rady od někoho kdo ví, zkrátka to VW co mám, je unikát, v takovém to stavu nikde nikdy za rozumnou cenu třeba 1.8 GTi neseženu a než kupovat za 160tis pořádné GTi a ještě do něj vrazit další prachy abych si byl jist že se mi někde nevysype, tak to radši vrazim 70tis do 1.4 16V a pak budu prášit nafoukané octávisty s 1.9TDi+ CHIP na 100000000000055555555555koní... snad mě někdo pochopí a poradí. Urážky, posměšky a takové jiné narážky, klidně sem CHIP TUNING umí každý, ale ,,postavit" si motor, to je ten pan tuning si myslím.. díky moc
- vtuni
- Moderátor
- Příspěvky: 15402
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: BACK in ProstějoVW - GTI comming soon on road
Re: Názor, rady ohledně úpravy 1.4 16V
tak určitě se dá.. je to "jen" otázka peněz... a tvých zmíněných 70 tis ti asi stačit nebude...
tohle je na kompletní závodní přestavbu motoru, takže motor ven..rozebrat do šroubku, pozvyměnovat kde co, upravit zbytek.. zase složit..
takže jak u starýho dobrýho favorita
úpravit (snízit a vyleštit) hlavu válců, sací potrubí, výměnit vačky, vyvážit vyleštit a odlehčit rotační části motoru (kliku ojnice) , vyleštit a zabrousit ventily a jejich sedla...
Upravit sací a výfukové kanály hlavy válců a sacího potrubí, komplet, výfuk, odlehčený setrvačník + řemenice..
v tvým případě asi i převrtat blok aspoň na 1500 + jiný písty...
drtivá většina lidí ti řekne že se to nevyplatí..a asi mají pravdu..
v případě že jsem pevně rozhodnutý do takové investice a akce jít.. doporučoval bych ti zkontaktovat přímo nějakou firmu zabývající se stavbama a úpravama závodních motorů např.
http://www.motorsportbestak.com/cz/mot.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
nebo
http://www.tommutuning.cz/" onclick="window.open(this.href);return false;
já osobně ze zkušenosti můžu doporučit
http://www.engitec.cz/" onclick="window.open(this.href);return false;
hlavně si musíš položit základní otázky bez kterých se nikam nehneš
a) kolik peněz do toho chceš vrazit
b) jaký výkon
c) jaký bude použití auta..
ono mít nasypanej motor, co musíš po každé sezoně repasovat, a volnoběh má 3000ot/min taky není zrovna "pohodlné" pro ježdění na nákup do tesca...atd...
jo a poslední perlička na závěr...
koukni co třeba taková upravená klikovka stojí na favorita
http://engitec.cz/shop/index.php?action ... earchText=" onclick="window.open(this.href);return false;
a počítej s tím že ruku v ruce s motorem se táhne i podvozek, brzdy převodovka..
a kukni co třeba stojí takova pěkná sada pro golfáckou závodní převodovku
http://www.sport-parts.cz/index.php?act ... ainID=1514" onclick="window.open(this.href);return false;
jo a chiptuning taky neumí každý..co třeba takový ABCtuning
http://www.sportmotor.cz/ABCtuning.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
tohle je na kompletní závodní přestavbu motoru, takže motor ven..rozebrat do šroubku, pozvyměnovat kde co, upravit zbytek.. zase složit..
takže jak u starýho dobrýho favorita
úpravit (snízit a vyleštit) hlavu válců, sací potrubí, výměnit vačky, vyvážit vyleštit a odlehčit rotační části motoru (kliku ojnice) , vyleštit a zabrousit ventily a jejich sedla...
Upravit sací a výfukové kanály hlavy válců a sacího potrubí, komplet, výfuk, odlehčený setrvačník + řemenice..
v tvým případě asi i převrtat blok aspoň na 1500 + jiný písty...
drtivá většina lidí ti řekne že se to nevyplatí..a asi mají pravdu..
v případě že jsem pevně rozhodnutý do takové investice a akce jít.. doporučoval bych ti zkontaktovat přímo nějakou firmu zabývající se stavbama a úpravama závodních motorů např.
http://www.motorsportbestak.com/cz/mot.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
nebo
http://www.tommutuning.cz/" onclick="window.open(this.href);return false;
já osobně ze zkušenosti můžu doporučit
http://www.engitec.cz/" onclick="window.open(this.href);return false;
hlavně si musíš položit základní otázky bez kterých se nikam nehneš
a) kolik peněz do toho chceš vrazit
b) jaký výkon
c) jaký bude použití auta..
ono mít nasypanej motor, co musíš po každé sezoně repasovat, a volnoběh má 3000ot/min taky není zrovna "pohodlné" pro ježdění na nákup do tesca...atd...
jo a poslední perlička na závěr...
koukni co třeba taková upravená klikovka stojí na favorita
http://engitec.cz/shop/index.php?action ... earchText=" onclick="window.open(this.href);return false;
a počítej s tím že ruku v ruce s motorem se táhne i podvozek, brzdy převodovka..
a kukni co třeba stojí takova pěkná sada pro golfáckou závodní převodovku
http://www.sport-parts.cz/index.php?act ... ainID=1514" onclick="window.open(this.href);return false;
jo a chiptuning taky neumí každý..co třeba takový ABCtuning
http://www.sportmotor.cz/ABCtuning.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
HotHatchShop Your girlfriend will hate your car!
the amount of power an engine can hold directly relates to the amount of money you have to dump into it
my GTI on VIMEO
the amount of power an engine can hold directly relates to the amount of money you have to dump into it
my GTI on VIMEO
- Ondra A.
- Řidič
- Příspěvky: 183
- Registrován: 05.02.2012 20:02
- Bydliště: Praha 6
- Kontaktovat uživatele:
Re: Názor, rady ohledně úpravy 1.4 16V
Taky něco napíšu do fábky se dávalo 1,4 16V 74Kw tak něco si najdi o tom plus koukni sem http://forum.skodahome.cz/topic/61969-1 ... -cca-80kw/" onclick="window.open(this.href);return false;
Taky najdeš užitečné informace. Jinak naprosto souhlasím s tím co píše vtuni (výkon? investice do toho? použití ? a podvozek taky musí jít ruku v ruce s výkonem)
Taky najdeš užitečné informace. Jinak naprosto souhlasím s tím co píše vtuni (výkon? investice do toho? použití ? a podvozek taky musí jít ruku v ruce s výkonem)
Diagnostika na Praze 6 a okolí pro VW club
-
- Řidič
- Příspěvky: 63
- Registrován: 05.12.2011 11:06
- Bydliště: Záryby
- Kontaktovat uživatele:
Re: Názor, rady ohledně úpravy 1.4 16V
ABC tuning je jiná liga, myslím ty dýmovnice za 4tis.. takže většinu mladých s TDi... jasný, investice velka, to je pravda, trošku jsem pozapoměl na ty repasy to se přiznávám... a taková ta klasika? výfuk, svody, setrvák, řemanice, popřípadě větší škrtičku a řídící jednotku z 74kW? to by nefungovalo? Já co mám tu 1.4 tak jede jako dobytek, jen by chtěla trošku přilepšit v nízkých a čtyřka a pětka jsou línější.. jinak 3točím do šesti a mám tak 140km/h .. dnes jsem zkoušel z 0-100 a za 12,4s a to jsem blbě kopnul za dva, trošku se podusila dal jsem jí moc pozdě... tak řekněme, stáhly jste mě k zemi, na normální provoz jí krapet přiosřit? výfuk, podvozek, řídička, řemenice, svody, a poupravit sání?
- Shorty
- VWexpert
- Příspěvky: 3135
- Registrován: 24.05.2010 16:33
- Bydliště: Praha
Re: Názor, rady ohledně úpravy 1.4 16V
No a pokud chceš levné vylepšení, které si uděláš sám, tak předělej airbox a sací potrubí na to z tdi nebo 1.8T. Vejdeš se do litru a aspon ti to bude sát studenejší vzduch z masky a dá se hovořit o lehkém náporu. My jedna šestkaři o tom máme i velký auditko plný fotek (a spousta keců k tomu), ale jsou tam i super návody. Vejdeš se třeba do litru a pak se můžeš rozhodnout, zda budeš ladit dál nebo ne. Ale nebičujte mě za to, je to jen takové doporučení
VW Golf Variant VII 1.4 TSI Maraton Edition
VW Golf Cabriolet I 1.8 GL
VW Tiguan II 1.5 TSI Life
ex: VW Golf VI 1.4 TSI
ex: VW Golf IV 1.6 16V
ex: VW Golf Variant IV 1.6 16V
VW Golf Cabriolet I 1.8 GL
VW Tiguan II 1.5 TSI Life
ex: VW Golf VI 1.4 TSI
ex: VW Golf IV 1.6 16V
ex: VW Golf Variant IV 1.6 16V
- jim-vw
- Závodník
- Příspěvky: 562
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Libervwec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Názor, rady ohledně úpravy 1.4 16V
kašli na city, mám obyčejný AGU a 0-100 mám za 6.5s, 0-160 za 16s, dálky jezdím po okreskách do 6ti litrů, dálnice a město do 8mi, mám Recaro, climatronic, volant v kůži a v masce znáček GTI + status rozmazlenýho synka. Myslíš, že se za 70 tisíc v 1.4 tomuhle přiblížíš jinak, než že si taky koupíš GTI? přemejšlej o tom ......saker píše: dnes jsem zkoušel z 0-100 a za 12,4s
- Skrat-G4
- VWexpert
- Příspěvky: 3525
- Registrován: 24.02.2006 21:02
Re: Názor, rady ohledně úpravy 1.4 16V
Já jsem si dal otevřenej filtr od Simoty a dalo mě to 156koní navíc
- Dymák
- VWexpert
- Příspěvky: 2797
- Registrován: 02.07.2011 09:22
- Bydliště: Praha
Re: Názor, rady ohledně úpravy 1.4 16V
jj, taky jsem chtěl vždycky mít něco extra - takže jsem si do rapida postavil 1,4Turbo (tím, že to bylo na karbecu, tak to není tolik složitý)... Jenže škodovka má bohužel spoustu jiných mušek a abych si stavěl komplet celý auto od nuly za použití modenějších technologií, tak to nejsem Onanis, žejo.. Pak jsem turbo upgrde zkoušel do G3 1,6 55kw - tam už jsem to nedodělal z časovejch důvodů (zásek s řídící jednotkou - nikdo nebyl schopen to naprogramovat tak, jak bych chtěl) a s takovým tim pocitem "já se na to všechno můžu vys..." jsem to s dost velkým prodělkem prodal a koupil jsem si B5 V6 142kw. výkon mi stačí (ikdyž mě furt hlodá myšlenka kompresoru ) a mám snad už pokoj
Jinak, pokud zvedat výkon, tak počítej s dalšíma investicema, který to obnáší - min brzdy a podvozek...
Jestli tě zajímá názor člověka, kterej už to prošel, tak necpi peníze do upgradu 1,4, šetři koruny a kup si 1,8T - tam si pak z výkonem můžeš dělat co chceš a za normální peníze
Jinak, pokud zvedat výkon, tak počítej s dalšíma investicema, který to obnáší - min brzdy a podvozek...
Jestli tě zajímá názor člověka, kterej už to prošel, tak necpi peníze do upgradu 1,4, šetři koruny a kup si 1,8T - tam si pak z výkonem můžeš dělat co chceš a za normální peníze
Dlužníci: Recius = 4700,- czk
Objects in the mirror may be looser than they appear
B6 variant PD170
G4 variant PD270 still in progress
Bora variant PD115
Objects in the mirror may be looser than they appear
B6 variant PD170
G4 variant PD270 still in progress
Bora variant PD115
- VW tomasz
- VWsenior
- Příspěvky: 2292
- Registrován: 08.04.2010 18:41
- Bydliště: okoli opavwy ,ostravwy
Re: Názor, rady ohledně úpravy 1.4 16V
takhle je to kravina,tady na bazaru se prodava pekne GTI 110kw za 95tkc,mozna ho skopnes na 90tkc,pokud rikas ze za 160tkc neni slusne GTi tak mas 70 tkc do oprav + upgrade...ono je levnejsi z GTi dostat 200koni nez 100 koni ze tve 1.4 16V
(s)low and original
- Eitn
- Člen klubu
- Příspěvky: 414
- Registrován: 13.04.2010 22:00
- Bydliště: OlomouCity
Re: Názor, rady ohledně úpravy 1.4 16V
Přesně tak. budeš v tom topit peníze a pak tě stejně podělá čiplé TDi nebo 1.8T a ani se nechytneš..
- xerxes
- VWmaniak
- Příspěvky: 10178
- Registrován: 24.02.2006 21:02
Re: Názor, rady ohledně úpravy 1.4 16V
a nebo dopadneš jak já žere mi to olej
-
- Nový člen
- Příspěvky: 14
- Registrován: 05.12.2012 14:35
- Bydliště: Nitra
Re: Názor, rady ohledně úpravy 1.4 16V
Zdravím chalani mne skocili rozvody,niekto predtym odflakol vymenu rozvodov a odtiahol sa srob na sponuvacej kladke.Srob bol len nasrobovany a nalepeny niejakym silikonom alebo niecim podobnym ten mi vypadol a hotovo!Neoplatilo sa mi to robyt zohnal som druhý motor 1,4 16V z novej Ibizi r.v2010 vsetko to iste len som musel pomenit snimace olejovu vanu a take veci.Je to proste noý motor ma nabehané 8000km.ten motor je ako nový mam aj foto casom pridám.Ide to neuveritelne dobre za studena -10 motor nezaklepe pri starte,nepotiahol kvapku oleja.Som spokojný este musim dat nastelovat skrtiacu klapku a mam pokoj.
- vtuni
- Moderátor
- Příspěvky: 15402
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: BACK in ProstějoVW - GTI comming soon on road
Re: Názor, rady ohledně úpravy 1.4 16V
a dáál..?? http://www.youtube.com/watch?v=hwUoO7z7vAM" onclick="window.open(this.href);return false;
HotHatchShop Your girlfriend will hate your car!
the amount of power an engine can hold directly relates to the amount of money you have to dump into it
my GTI on VIMEO
the amount of power an engine can hold directly relates to the amount of money you have to dump into it
my GTI on VIMEO
- ReadyHead
- VWagenista
- Příspěvky: 1498
- Registrován: 29.06.2011 22:34
- Bydliště: Někde v Zlínském kraji :)
- Doctor Driver
- Člen klubu
- Příspěvky: 1398
- Registrován: 13.03.2012 16:39
- Bydliště: Slaný
Re: Názor, rady ohledně úpravy 1.4 16V
[quote="vtuni"]tak určitě se dá.. je to "jen" otázka peněz... a tvých zmíněných 70 tis ti asi stačit nebude...
.... k nákupu vozu s vyššími výkonovými parametry
.... k nákupu vozu s vyššími výkonovými parametry
VW Golf IV V6 4_MOTION