tlak v pal. soustave

1.4, 1.6, 1.8, 1.8T, 2.0, 2.3, 2.8, 3.2

Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22

Odpovědět
Uživatelský avatar
Vesel
Pilot
Pilot
Příspěvky: 703
Registrován: 08.07.2012 22:02
Bydliště: Moravwa

tlak v pal. soustave

Příspěvek od Vesel »

zdravim, chtel bych poprosit mohl by mi potvrdit ci vyvratit moji teorii o tlaku v palivove soustave??? moje teorie zni. pokud je slabej tlak(cerpadlo malo tlaci) tak auto jede lenive aby trosko jeli musi se polechtat vic plyn a ted me zajima. kdyz vic slapnu na plyn zvysi se tlak a spotrebuje se vice paliva???? pusti trysky vice toho benzinu nebo bude spotreba stejna. je to laicky dotaz tak me neukamenujte. resim moje cerpadlo mnozi z vas tvrdi ze dokud jede ze na to mam srst ae ja si myslim ze novym cerpadlem znicim 2 mouchy jednou ranou(spotrebu a sviznejsi reakci spodku otacek). dik
    VW Golf MK4 1.6 77kW
    VW Golf MK4 1.8 GTI 110kW
    VW Golf MK5 2.0 GTI 147kW
    VW Golf MK7 1.2 TSI 63kW

    Audi A4 B9 2.0 TDi 110kW

    Uživatelský avatar
    vtuni
    Moderátor
    Moderátor
    Příspěvky: 15402
    Registrován: 24.02.2006 21:02
    Bydliště: BACK in ProstějoVW - GTI comming soon on road

    Re: tlak v pal. soustave

    Příspěvek od vtuni »

    tlak do palivové lišty reguluje regulátor tlaku paliva na palivové liště.. takže bez ohledu na to, kolik tlačí pumpa je stejně do vstřikovače omezen tím regulátorem třeba na 3 3,5 nebo 4bar .. popřípadě skrz variabilní FPR to můžeš mít stavitelný buď ručně nebo elektronicky...

    šlapání na plyn nemá s tlakem v paliové soustavě nic společného, ten tlak určuje v soustavě palivová pumpa a
    do palivové lišty ho omezuje právě ten regulátor

    množství paliva vpuštěného do motoru udává řídící jednotka délkou impulzu pro vstřikovač .. víc šlapeš = delší impuls = víc vstříknutého paliva ale pořád pod stejným tlakem palivové soustavy
    HotHatchShop Your girlfriend will hate your car!
    the amount of power an engine can hold directly relates to the amount of money you have to dump into it
    my GTI on VIMEO

    Uživatelský avatar
    Vesel
    Pilot
    Pilot
    Příspěvky: 703
    Registrován: 08.07.2012 22:02
    Bydliště: Moravwa

    Re: tlak v pal. soustave

    Příspěvek od Vesel »

    j chapu vim ze na palivove liste je regulator. tak mi povez musi byt rozdil kdyz pumpa dava 2 vs 4 bary treba. ne????
    VW Golf MK4 1.6 77kW
    VW Golf MK4 1.8 GTI 110kW
    VW Golf MK5 2.0 GTI 147kW
    VW Golf MK7 1.2 TSI 63kW

    Audi A4 B9 2.0 TDi 110kW

    Uživatelský avatar
    vtuni
    Moderátor
    Moderátor
    Příspěvky: 15402
    Registrován: 24.02.2006 21:02
    Bydliště: BACK in ProstějoVW - GTI comming soon on road

    Re: tlak v pal. soustave

    Příspěvek od vtuni »

    ta výkonnější pumpy se dávají na výkonnější aplikace, s většíma vstřikama, kde potřebuješ v krátké době vstříknout větší množství paliva a standartní pumpa už to nestíhá plnit...
    na normálním použití to nepoznáš... at to jde k regulátoru pod 5 nebo 8 bar..tak to ten regulátor stejně skřípne na ty třeba 3 bar. a ty na autě zase nemáš takovej odběr paliva aby to nestíhalo..
    jediná souvislost sešlápnutýho plynu s čerpáním paliva je velikost palubního napětí.... odvislá od otáček motoru = větší otáčky větší napětí = pumpa frčí rychleji
    něco jak dětskej vláček... nebo autodráha... :mrgreen:
    HotHatchShop Your girlfriend will hate your car!
    the amount of power an engine can hold directly relates to the amount of money you have to dump into it
    my GTI on VIMEO

    Uživatelský avatar
    Vesel
    Pilot
    Pilot
    Příspěvky: 703
    Registrován: 08.07.2012 22:02
    Bydliště: Moravwa

    Re: tlak v pal. soustave

    Příspěvek od Vesel »

    Jiste ze ruka v ruce jde s lepsim cerpadlem regulator..ale mockrat dekuju za objasneni ja myslel proste ze kdyz to tlaci min tak clovek musi zakonite vice slapat a pak to vice papa :-)
    VW Golf MK4 1.6 77kW
    VW Golf MK4 1.8 GTI 110kW
    VW Golf MK5 2.0 GTI 147kW
    VW Golf MK7 1.2 TSI 63kW

    Audi A4 B9 2.0 TDi 110kW

    Uživatelský avatar
    Kubos32
    Profík
    Profík
    Příspěvky: 1015
    Registrován: 08.12.2009 20:07
    Bydliště: KarVWina

    Re: tlak v pal. soustave

    Příspěvek od Kubos32 »

    Nemate nekdo schema podltakovych hadic kam kerou zapojit 2.3 v5 110kw
    Vw Golf 4 . 3dveř

    Uživatelský avatar
    alfik666
    Jezdec
    Jezdec
    Příspěvky: 346
    Registrován: 09.08.2012 20:40

    Re: tlak v pal. soustave

    Příspěvek od alfik666 »

    Ked cerpadlo tlaci menej,auto ma mensi vykon a ty musis fakt viacej slapat na plyn. Tym padom dlhsie roztahujes rychlosť,co moze vyustit aj do vyssi spotreby. V konecnych pripadoch uz dava toho paliva tak malo,ze auto pod plynom vynechava a cuka....
    Passat 1.8T APU
    Alfa 156 2.4 JTD

    Uživatelský avatar
    Vesel
    Pilot
    Pilot
    Příspěvky: 703
    Registrován: 08.07.2012 22:02
    Bydliště: Moravwa

    Re: tlak v pal. soustave

    Příspěvek od Vesel »

    A to je zajimavy. Kazdy teda tvrdi opak a ja si myslim to co ty :D
    VW Golf MK4 1.6 77kW
    VW Golf MK4 1.8 GTI 110kW
    VW Golf MK5 2.0 GTI 147kW
    VW Golf MK7 1.2 TSI 63kW

    Audi A4 B9 2.0 TDi 110kW

    Odpovědět

    Zpět na „Motory - benzin“