MOTOR, LPG: potíže s LPG a s motorem kolem LPG

1995 - 20..

Moderátoři: M@rty74, michall

lukiis
Řidič
Řidič
Příspěvky: 75
Registrován: 09.02.2012 20:51
Bydliště: HRADEC KRÁLOVÉ

Re: MOTOR, LPG: potíže s LPG a s motorem kolem LPG

Příspěvek od lukiis »

Tak to slyším poprvé..Spíš bych to viděl na shodu náhod.jedině že ji něčím zkratujou když napojují otáčky....
Alhambra VR6-LPG-2004
nezavislé topení B5WSC

muzicMAN
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 22
Registrován: 30.01.2014 18:37
Bydliště: Zilina/Slovensko

Sharan 2,8i a LPG vyhadzuje z LPG

Příspěvek od muzicMAN »

Zdravim ludia, chcel by som vas poprosit pomoc pripadne o rady. Mam VW Sharan 2,8i 128kw s LPG BRC sequent 56. System LPG mam namontovany nasledovne: RJ brc Seq.56, vstreky brc max oranzove 6ks rozdelenych do dvoch Rail-ov. Na jednom raily je vyvod na tlakovy senzor P1 od BRC a priamo na raily teplotne cidlo plynu brc. Reduktor uz asi niekto menil je tam Lovtec Magic asi 3 s teplotnym cidlom na vodu, prepinac brc 03. Lambda signal nezapojeny, TPS signal zapojeny a RPM signal musim pozriet odkial ziskava. Datum montaze 2007, datum programovania RJ 2007, softver ver.s56aa 021 101, vehicle code :0, calibrations version (f56):0, mapping version (a56):0. Problem bol uz pri kupe ze na LPG to nechcelo jazdit hned po prepnuti to vyhodilo do benzinu. Povodny majitel tvrdil ze blbe tlak.senzor P1 ze to staci prestriekat kontaktolom. Sice to pomohlo doteraz sa na tom v podstate jazdilo v pohode az na sem tam obcasne vypadky ale po znovuzanuti to islo. Teraz je stav nasledovny: Ked auto dlhsie postoji (vychladne) alebo idem rano alebo ked je chladno a vlhko ide to v pohode akceleruje dobre, v nizkych aj vo vysokych otackach v pohode nic neskube nedusi a pod...kym sa auto nezohreje. Potom uz to vyhadzuje stale. Pri vyssom plyne to akoby dusi a nema to akceleraciu ked davam jemny plyn akceleruje sice pomaly ale ide do otacok ale väcsinou ho vypne. Prepinac len svieti na cerveno(prevadzka na benzin) a pipa. Zakupil som diagnostiku v domneni ze mi to ukaze nejake chyby ale nic....Mam aj namerane nejake hodnoty na benzin pri prepnuti na lpg pri zvyseni otacok aj viac krat kym nevyhodi do benzinu. Tlak P1 mi ukazuje cca 1220-1300mPa pri RPM: 690-730 na volnobehu bez zataze...podla mojho nazoru dost kolisu tie otacky aj tlak...Chcel by som teda vediet:
1. aky tlak je pracovny pri volnobehu bez zataze a ked narastaju otacky a ci tlak ma klesat alebo stupat mne to klesa niekde okolo 3000rp mi to ide na 800mPa cca odhadom
2. Ci to moze sposobovat ten snimac P1 ze by udaval zle hodnoty pripadne by mal/nemal ukazat chybu v RJ ak by bol vadny alebo moze mat podiel na upadani tlaku...
3. Moze to byt stara membrana na reduktore ze nestiha dodavat vysoky alebo stabilny tlak? prip. asi vhodna vymena filtra??
4. Ten vrchny srob na imbus co je na reduktore ci je naozajna tlak alebo co to ovplyvnuje?
5. Co je hodnota v kolonke StateAlim v programe brc sequent 56

Podotykam ze MAP senzor nemam k dispozicii ani nieje nainstalovany v aute pouziva sa len na kalibraciu a na samomapovanie...Napadlo ma ze v nastaveniach systemu mam udaje o vozidle nastavene 2500ccm ci je to len informacna zlozka alebo to nejak ovplyvnuje chod LPG ci to neprestavit na 2800ccm... Ak by niekto mal zaujem o tie namerane hodnoty mozem dodat v exceli vo forme tabulky...Mal som to u technika na diagnostike ktory sa len pozrel na to pridal trochu tlaku na reduktore a povedal ze asi trysky su zle...Takze rady typu dones to ku odbornikovy u mna nepochodia...

Dakujem za kazdu radu/postreh.
POLO 9N3 2008 1.4 59kw BUD
Golf Mk3 1997 1.6i 74kw LPG LOVATO
Sharan I 1996 2.8i 128kw LPG BRC

Marek77
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 3883
Registrován: 24.02.2006 21:02

Re: Sharan 2,8i a LPG vyhadzuje z LPG

Příspěvek od Marek77 »

http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=50&t=82424" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
the.max
Člen klubu
Příspěvky: 531
Registrován: 24.10.2012 15:31
Bydliště: Bílina
Kontaktovat uživatele:

Re: MOTOR, LPG: potíže s LPG a s motorem kolem LPG

Příspěvek od the.max »

Určitě by bylo dobré zajet někam, kde BRC umí servisovat. Je to rozhodně lepší než se do toho pouštět sám. Když přijedeš do servisu, tak budou vědět jaký má kde být tlak. Budou schopni ti vyměnit filtry (to by jsi teoreticky zvládl sám), mohou vyndat lišty, dát je na stolici a zjistit jejich stav, seřídit je, případně udělat jejich repas. Pokud švindluje teploměr nebo snímač tlaku, tak prosě sáhnou do regálu, vezmou jiný a zkusí vyměnit. Já osobně měním pouze filtry, jinak se vším co se týká plynu, jezdím do servisu.
Vyměním ojetého pionýra za nejetou pionýrku.
Ford Galaxy Ghia 2001 V6 Tiptronic
Obrázek LPG

Odpovědět

Zpět na „SAG - Sharan Alhambra Galaxy“