ASISTENTI - Dynamic Light Assistant

Moderátor: čapik

volant
Řidič
Řidič
Příspěvky: 87
Registrován: 12.10.2014 10:02
Bydliště: Stetten AG-CH

Re: SAIII - Asistenti - Dynamic Light Assistant

Příspěvek od volant »

Sorry za vpád do tématu,ale zeptal jsem se jen mimochodem,abych nemusel zakládat nový téma.
Alhambra III 2,0 TDI style,130KW

Uživatelský avatar
eauto1.cz
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1474
Registrován: 29.09.2014 11:41
Bydliště: Opavsko
Kontaktovat uživatele:

Re: SAIII - Asistenti - Dynamic Light Assistant

Příspěvek od eauto1.cz »

DabelRadek píše: nemate nekdo odkaz kde zjistit podle vin vybavu? docela by mne to zajimalo co mi to vypise mam tam toho hafo :-))
http://igorweb.org/vindec/" onclick="window.open(this.href);return false;
Vložit VIN a pozor, při vkládání kódů přímo vypisováním, oddělovat kódy dle tohoto příkladu:
Příklad: 3FA;1N3;4X3;4A3;8RM;7Q2;QN2;3L3
Auto1 - Import a prodej aut http://www.eauto1.cz"

Uživatelský avatar
DabelRadek
Řidič
Řidič
Příspěvky: 96
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Posledni Krušnohorec :-)

Re: SAIII - Asistenti - Dynamic Light Assistant

Příspěvek od DabelRadek »

Diky ale muj VIN to neprecte :-(((

Zdeny81
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 8
Registrován: 25.10.2014 22:35

Re: SAIII - Asistenti - Dynamic Light Assistant

Příspěvek od Zdeny81 »

Tady se da zjistit vybava auta podle kódu co jsou na 1.strance servisky
.http://www.igorweb.org/equidec/jaknato.html" onclick="window.open(this.href);return false;
VW Sharan 7N 2.0tdi Blue Motion 103kW Highline bixenon

ramoon
Řidič
Řidič
Příspěvky: 147
Registrován: 17.11.2008 15:49
Bydliště: Bratislava

Re: SAIII - Asistenti - Dynamic Light Assistant

Příspěvek od ramoon »

eauto1.cz píše:Máte někdo aktivní DLA v SAIII?
Je to v menu MFA nebo není?
Jak poznám, že to v autě je a jak to lze povolit/zakázat?

Myslim ze v spetnom zrkadle tam kde je dazdovy senzor musi byt kamera ktora riadi DLA.
Seat Alhambra III 7N Style 2012 2.0 TDI CR 140 K/103 KW ECOMOTIVE DSG

Uživatelský avatar
eauto1.cz
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1474
Registrován: 29.09.2014 11:41
Bydliště: Opavsko
Kontaktovat uživatele:

Re: ASISTENTI - Dynamic Light Assistant

Příspěvek od eauto1.cz »

DLA je v menu Assistentů, (kam se dá rychle dostat tak, že "zatroubíte" na páčku blinkrů jako u Škody 120) (Tam kde měly kdysi auta VWAG kolébkový tempomat)
Akorát se v češtině jmenuje natáč. světla.
20150131_115633.jpg
Existuje Light Asistent (Přepíná jen dálková/tlumená)
nebo Dynamic Light Asistent:(Inteligentní světla) http://www.volkswagen.cz/modely/tiguan/ ... ght_assist

Podrobněji: https://translate.google.cz/translate?s ... t=&act=url
Auto1 - Import a prodej aut http://www.eauto1.cz"

Uživatelský avatar
Stepino
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 7
Registrován: 24.02.2006 21:02

Re: ASISTENTI - Dynamic Light Assistant

Příspěvek od Stepino »

Trochu se v tech nazvech ztracim...

Je to stejne i v Alhambre?
Tam si muzes nechat dat jednak asistent dalkovych svetel (ten jak pises jen prepina dalky) a pak nataceci bixenony.

DLA = nataceci bixenony?
Je to funkcne totez, nebo ty veci popisovane v odkazu Alhambra neumi?

Uživatelský avatar
eauto1.cz
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1474
Registrován: 29.09.2014 11:41
Bydliště: Opavsko
Kontaktovat uživatele:

Re: ASISTENTI - Dynamic Light Assistant

Příspěvek od eauto1.cz »

Dynamic Light Assist:

Dynamická světla:


Světlomety Bi-Xenon když mají kameru tak mají buď lA nebo DLA.
U DLA je třeba zapnout v asistentech "Natáč.světla" a potom je DLA stále neaktivní.
Je třeba ještě dát páčku blinkrů od sebe, a zobrazí se ikona (né na budíku modrá dálková) ale na počítači ikona "dálková se symbolem A"
Pak je DLA skutečně aktovován ale dálková ještě nesvítí a Dynamické clony nejsou aktivní, dokud neopustíme osvětlenou obec a nejedeme nad 65kmh.
Dálkové světlomety se automaticky zapínají nad 65 km/h a zůstávají pak již aktivní do zpomalení pod 60kmh nebo jízda osvětlenou obcí.

Ve spojení s kamerou integrovanou za předním oknem jsou dálkové moduly na přání dodávané vrcholné verze bi-xenonových světlometů (včetně denních světlometů LED a dynamického natáčení světlometů do zatáček) odcloňovány pouze v oblastech, v nichž systém zjistí na základě analýzy riziko oslňování ostatních účastníků silničního provozu.
Realizaci této funkce umožňují elektromagneticky ovládané clony mezi projekční čočkou a reflektorem s xenonovou výbojkou.
Ve spojení s natáčením modulu do stran (prostřednictvím funkce natáčení do zatáček) a individuálního ovládání levého a pravého světlometu umožňuje toto uspořádání odcloňovat zdroj světla v závislosti na aktuální situaci.
Oslňování protijedoucích a vpředu jedoucích vozidel je tak vyloučeno a přitom je současně okolí osvětleno v maximální možné míře. (Všude tam, kde nejsou zdroje světla)

Nejlépe je činnost DLA patrná v naprosté tmě+husté mlze, pak je teprve patrné, jak clony pracují, tato videa to nedokáží zachytit, lidské oko nevnímá na tom videu tak dokonale ten kontrast.


Kamera Sharan:
kamera sharan 7n.JPG

Light Assist:
Pro modely se sériovými bi-xenonovými světlomety (bez světlometů LED pro denní svícení a dynamického natáčení do zatáček) je k dispozici základní varianta asistenta dálkových světlometů Light Assist.
Tento asistent využívá kameru, která podle snímaných zdrojů světla rozpoznává nejrůznější dopravní situace a vydává pokyny k automatickému přepínání světlometů mezi dálkovými a tlumenými světly, a to od 60 km/h. Poznáme dle automatické činnosti modré ikony dálkových světel v budíkách.



---------------------------------------------------------------------------------------------
Nastavení DÁLNIČNÍCH SVĚTEL.
Když jedete rychle, tak máte při např 200 kmh brzdnou dráhu větší, než je dosvit BiXenonů na tlumený režim, v případě, že je v okolí provoz.
Takže nevidíte na vzdálenost, na kterou dokážete zastavit.
Dálniční světla mění dosvit oproti tlumeným na více než dvojnásobek, ale stále by neměly oslňovat jako dálková.

Proto se dá nastavit větší dosvit nebo jiná geometrie světel, aby jste viděli dál, i když nelze díky okolnímu provozu světla rozvítit na max.
(Nevím zda to je jen pro auta s DLA nebo také pro LA)
autobahnlicht_667x500.jpg
Kódování na diagnostice:

STG 09 (Bordnetz) auswählen
STG Lange Codierung -> Funktion 07
Subsystem auswählen: 2 -- xxx -- RLS (Regen- und Lichtsensor)
Byte 0
Bit 0 - Autobahnlicht - aktivieren

Tady je popis přesné funkce:
Bohužel to není snadné jednoduše přeložit bez chyb a proto to nechávám v originále.
Autobahnlicht bei hoher Geschwindigkeit

Im Bordnetzsteuergerät haben Sie die Möglichkeit beim VW Sharan II 7N das Autobahnlicht zu aktivieren. Bei hoher Geschwindigkeit (ab 140 km/h) wird dann die Ausleuchtung des Xenons automatisch angepasst - der Lichtkegel wird in der breite schmäler und somit länger. Sollte kein Kurvenlicht verbaut sein, wird lediglich das Licht bei og. Schwelle eingeschaltet.

Das Autobahnlicht nutzt die große Lichtmenge und optimierte Seiten- und Vorfeldbeleuchtung des Xenon plus Schweinwerfers. Über Sensoren analysiert eine Fahrzeugelektronik ständig die Geschwindigkeit des Fahrzeugs. Nach einer kurzen Zeit oberhalb von 110 km/h geht das System von einer Autobahnfahrt aus und schaltet automatisch von Abblendlicht-Modus in Autobahnlicht-Modus. Durch eine spezielle Stellung der Blende im Xenon plus Scheinwerfer wird nun zusätzliches Licht von einem Aluminium-Reflektor gebündelt und weit vor das Fahrzeug geworfen ohne jedoch andere Verkehrsteilnehmer zu blenden. Dabei wird die Sichtweite mehr als verdoppelt: Von 70m im Abblendlicht-Modus auf 150m im Autobahnlicht-Modus. Diese Erhöhung der Sichtweite bedeutet bei einer Geschwindigkeit von 130 km/h einen Gewinn von 2 Sekunden, um auf Objekte vor dem Fahrzeug reagieren zu können. Das Autobahnlicht erhöht damit die Fahrsicherheit beträchtlich.

--------------------------------------------------------------------------------------

Asistenti světla funkce- změna citlivosti senzoru světla:
jednotka 09 > autorizovat přístup: 31347 > přizpůsobení > Kanál "(8) Asistenti světla funkce-citlivost světelného senzoru" > hodnota na "citlivost (sensitive)" změnit (standartní tovární hodnota "normal")

--------------------------------------------------------------------------------------
Důkaz, že i nevyhřívané sklo, MÁ vyhřívanou kameru.
VELKÁ kamera je vyhřívaná VŽDY, ať sklo je vyhřívané či nikoliv.
Přílohy
2016-11-28 08.04.07.jpg
2016-11-28 08.04.13.jpg
Auto1 - Import a prodej aut http://www.eauto1.cz"

Odpovědět

Zpět na „Elektro + hudba + navi“