VW 3B5 1,9 PD 85 kW problém s výkonem
Moderátoři: standokan, rapid.direct
-
- Nový člen
- Příspěvky: 3
- Registrován: 23.11.2014 16:53
VW 3B5 1,9 PD 85 kW problém s výkonem
Ahoj všem,prosím o radu s následujícím problémem.Motor ztratil výkon,zvedla se spotřeba.Rozebral jsem EGR a zjistil upadlou zhasínací klapku,která ze 2/3 zabraňovala průchudu vzduchu.Vše jsem vyčistil,klapku vyřadil a výkon je zpět.Bohužel to ale při prudké akceleraci začne kolem 2000 ot/min škubat a chvilku trvá než se to srovná.Po překročení těchto otáček to pak jede celkem normálně.Když přidávám plyn pomalu,škubání je minimální.To dělalo už před závadou s EGRem.Spotřeba byla dobrá,diag. nic neukazovala.Může to dělat regulace turba,nebo prosím o radu,na co se zaměřit.Najeto 340 000,-Km.Díky moc,Luboš
- Danny
- Pilot
- Příspěvky: 773
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Moravskoslezský
Re: VW 3B5 1,9 PD 85 kW problém s výkonem
S tímto jsem se natrápil dost U mě to bylo chladicem nafty na palivovem filtru.Přisávalo si to vzduch a škubalo..Regulaci poznáš podle Vagu a hodnotu vstřiků taky..Sice jen vstřikovací dávku,ale jde z toho něco usoudit.. A regulaci na passatu zjistíš jednoduše rukou.Pod filtrboxem skus zakyvat.Měla by jít po cele dráze stejně.Jak se zadrhává tak je ucpaná..Ale cukání bych viděl spiše na palivovou soustavu.Já mám 99 a ještě tam nedavali podavaci čerpadlo..Proto si to při sání tandemu přisálo vzduch..Takže tak.
-
- Nový člen
- Příspěvky: 3
- Registrován: 23.11.2014 16:53
Re: VW 3B5 1,9 PD 85 kW problém s výkonem
Díky moc za radu,mrknu na to chlazení.Tyky mě napadlo jestli to memůže dělat spojka + dvouhmota.Když motor prošlápnu bez rychlosti (když není v tahu) běží normálně.
- Danny
- Pilot
- Příspěvky: 773
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Moravskoslezský
Re: VW 3B5 1,9 PD 85 kW problém s výkonem
Ta se projevuje hlukem při rozjezdu Takže tím by to byt nemělo
-
- Nový člen
- Příspěvky: 3
- Registrován: 23.11.2014 16:53
Re: VW 3B5 1,9 PD 85 kW problém s výkonem
Svatá pravda,když vypnu ESP tak škubání kolem 2000 tis ot/min téměř zmiz. Diag nic neukazuje a měnit poloosy,klouby aj se mi nechce.Prosím Tě nevíš označení relé žhavení?? WAG hlásí chybu ale kontrolka žhavení se při zapnutí klíčku krátce rozsvítí a auto startuje normálně.Dík