V8 cvakání asi hydroštely?
Moderátor: Mára_VR6
Pravidla fóra
Moji milí příznivci všech Touaregů, předtím než založíte nové téma důkladně projděte FAQ a ostatní témata, případně použijte VYHLEDÁVÁNÍ.
Fotky svých Touaregů vkládejte do podsekce Můj Touareg a nezapomeňte u fotek mazat RZ.
Neslušná, hrubá, výhružná slova a jinak zákonem nepřijatelné texty budou smazána.
S problémy týkající se chodu sekce se na mì obracejte v SZ.
Mára_VR6
Moji milí příznivci všech Touaregů, předtím než založíte nové téma důkladně projděte FAQ a ostatní témata, případně použijte VYHLEDÁVÁNÍ.
Fotky svých Touaregů vkládejte do podsekce Můj Touareg a nezapomeňte u fotek mazat RZ.
Neslušná, hrubá, výhružná slova a jinak zákonem nepřijatelné texty budou smazána.
S problémy týkající se chodu sekce se na mì obracejte v SZ.
Mára_VR6
-
- Nový člen
- Příspěvky: 33
- Registrován: 12.10.2012 06:08
V8 cvakání asi hydroštely?
Ahoj, nemáte někdo zkušenosti se cvakáním v motoru? Mám V8 benzín...rok 2004. Když mi auto delší dobu stojí třeba několik dní a potom nastartuji ozve se z motoru na první zhruba 2 sekundy hrozně zarachtání a zarachocení a pak je slyšet několik minut hlasité cvakání...asi hydroštely...než se naplní a natlakují... Cvaká to třeba tak 2-5 minut a když se rozjedu tak to přestane. Pokud ale s autem jezdím každá den, tak to nedělá. Díky za rady...
- Mára_VR6
- Moderátor
- Příspěvky: 5888
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Železný Brod, okr. Jablonec nad Nisou
Re: V8 cvakání asi hydroštely?
rachocení je od řezezů - než se natlačí napínaky olejem
cvakání od hydroštelů - taky než se natlačí olejem
Obojí je špatně, nemá to dělat, ikdyž to stojí dlouho, už je to zralé na výměnu
A už vůbec NE takhle dlouho po startu!
cvakání od hydroštelů - taky než se natlačí olejem
Obojí je špatně, nemá to dělat, ikdyž to stojí dlouho, už je to zralé na výměnu
A už vůbec NE takhle dlouho po startu!
Moje Touaregy 2.5TDI a 4.2 V8 FSI
Pokud vám zmizí inzerát, neptejte se mě proč - nesplňoval pravidla
Pokud vám zmizí inzerát, neptejte se mě proč - nesplňoval pravidla
-
- Nový člen
- Příspěvky: 33
- Registrován: 12.10.2012 06:08
Re: V8 cvakání asi hydroštely?
Ahoj, no napínáky a řetězy jsem právě měnit nechal, dal jsem za to 50tis. Rachotilo to právě při každém nastartování a byly vháji, tak sem to teď před půl rokem nechal udělat. Od té doby klid, ale tohle se stává jen když auto stojí třeba 3-4 dny....
- Mára_VR6
- Moderátor
- Příspěvky: 5888
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Železný Brod, okr. Jablonec nad Nisou
Re: V8 cvakání asi hydroštely?
ty jo, tak to jsem si nemyslel.
V tom případě nevím
V tom případě nevím
Moje Touaregy 2.5TDI a 4.2 V8 FSI
Pokud vám zmizí inzerát, neptejte se mě proč - nesplňoval pravidla
Pokud vám zmizí inzerát, neptejte se mě proč - nesplňoval pravidla
-
- Nový člen
- Příspěvky: 33
- Registrován: 12.10.2012 06:08
Re: V8 cvakání asi hydroštely?
A nebo je to špatně udělané... fakt nevím.... Právě že při nastartování to rachtalo děsně pořád a to při každém startu....rachot,,, jen když sem startoval třeba 2x rychle po sobě tak ne, ale jak klesnul tlak tak to bylo šílený. Tak mi měnili právě oba napínáky a řetězy....
Rachtání přestalo ale udělá to teď vždy jen když stojím tak víc jak ty 3 dny.
Někde jsem slyšel, že snad výrobce udává že je to normílní, než se napnou řetězy, že to ale nesmí rachtat déle jak 2 sekundy, tak nevím...
Ale to cvakání hydroštelů, to dělá taky jen když stojím s autem dlouho, tak zarachtaj řetězy a pak to tam cvaká pár minut..... nebo jestli to můžou cvakat ventily těžko říct...
Rachtání přestalo ale udělá to teď vždy jen když stojím tak víc jak ty 3 dny.
Někde jsem slyšel, že snad výrobce udává že je to normílní, než se napnou řetězy, že to ale nesmí rachtat déle jak 2 sekundy, tak nevím...
Ale to cvakání hydroštelů, to dělá taky jen když stojím s autem dlouho, tak zarachtaj řetězy a pak to tam cvaká pár minut..... nebo jestli to můžou cvakat ventily těžko říct...
- bauer
- Pilot
- Příspěvky: 705
- Registrován: 19.07.2012 18:11
- Bydliště: Ostrava
Re: V8 cvakání asi hydroštely?
V sekci Passat B5/motory benzin je taky tema ohledne cvakani a neco naleli do motoru a bylo to O.K. potom. Tak tam koukni, bude asi nejlevnejsi varianta na vyzkouseni.
ex Passat B5.5 sedan 2.3V5 125kW 4motion
ex Touareg 7LA 3.0V6 165kW+chip
ex Rapid Spaceback 1.2TSI 66kW
Touareg 7P6 3.0V6 193kW
Octavia Combi 5E 1.5 110kW
ex Touareg 7LA 3.0V6 165kW+chip
ex Rapid Spaceback 1.2TSI 66kW
Touareg 7P6 3.0V6 193kW
Octavia Combi 5E 1.5 110kW
-
- Nový člen
- Příspěvky: 21
- Registrován: 08.03.2014 19:57
- Bydliště: Vysočina
Re: V8 cvakání asi hydroštely?
Ahoj, mám taky 2004 V8, začli se mi taky ozývat hydrošteli, tak jsem koupil asi za 300 kč přísadu do oleje od Liqui Moly a přestalo to, začal bych nejlevnější variantou, ale nedělalo mě to asi tak moc jak píšeš.verho.verho píše:Ahoj, nemáte někdo zkušenosti se cvakáním v motoru? Mám V8 benzín...rok 2004. Když mi auto delší dobu stojí třeba několik dní a potom nastartuji ozve se z motoru na první zhruba 2 sekundy hrozně zarachtání a zarachocení a pak je slyšet několik minut hlasité cvakání...asi hydroštely...než se naplní a natlakují... Cvaká to třeba tak 2-5 minut a když se rozjedu tak to přestane. Pokud ale s autem jezdím každá den, tak to nedělá. Díky za rady...
http://www.liquimoly.cz/vyrobek/1009-pr ... -zdvihatka" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Řidič
- Příspěvky: 97
- Registrován: 18.10.2010 07:15
Re: V8 cvakání asi hydroštely?
To nalití přípravku do motoru myslím že nepomůže......
-
- Nový člen
- Příspěvky: 9
- Registrován: 24.06.2016 09:33
Re: V8 cvakání asi hydroštely?
Ve v8 z roku 2004 jsou rozvody retezem?ja mel za to,ze tam je jeste stara dobra klasika-remen.ty 228kw jeste nejsou fsi..nebo se mylim?
- bauer
- Pilot
- Příspěvky: 705
- Registrován: 19.07.2012 18:11
- Bydliště: Ostrava
Re: V8 cvakání asi hydroštely?
V8 má zepředu společný rozvodový řemen pohánějící na každé straně motoru jednu vačkovou hřídel. Pod víkem na každé straně jsou potom dvě vačkové hřídele, kdy ta jedna co je poháněna rozvodovým řemenem, tak pohání řetězem druhou vačkovou hřídel. Všechno je to zepředu, čili za mě asi jeden z nejvychytanějších motorů, navíc klasická atmosféra...
Nevím jestli u verze FSI je to stejné, ale předpokládám, že ano, pouze použili systém vrstveného plnění směsi s dalšími úpravami pro zvýšení výkonu, splnění výši euro normy, snížení spotřeby atd...
edit: Ano, 228kW nejsou FSI až ty 257kW
Nevím jestli u verze FSI je to stejné, ale předpokládám, že ano, pouze použili systém vrstveného plnění směsi s dalšími úpravami pro zvýšení výkonu, splnění výši euro normy, snížení spotřeby atd...
edit: Ano, 228kW nejsou FSI až ty 257kW
ex Passat B5.5 sedan 2.3V5 125kW 4motion
ex Touareg 7LA 3.0V6 165kW+chip
ex Rapid Spaceback 1.2TSI 66kW
Touareg 7P6 3.0V6 193kW
Octavia Combi 5E 1.5 110kW
ex Touareg 7LA 3.0V6 165kW+chip
ex Rapid Spaceback 1.2TSI 66kW
Touareg 7P6 3.0V6 193kW
Octavia Combi 5E 1.5 110kW