V8 cvakání asi hydroštely?

2002 - 20..

Moderátor: Mára_VR6

Pravidla fóra
Moji milí příznivci všech Touaregů, předtím než založíte nové téma důkladně projděte FAQ a ostatní témata, případně použijte VYHLEDÁVÁNÍ.
Fotky svých Touaregů vkládejte do podsekce Můj Touareg a nezapomeňte u fotek mazat RZ.
Neslušná, hrubá, výhružná slova a jinak zákonem nepřijatelné texty budou smazána.
S problémy týkající se chodu sekce se na mì obracejte v SZ.
Mára_VR6
Odpovědět
verho.verho
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 33
Registrován: 12.10.2012 06:08

V8 cvakání asi hydroštely?

Příspěvek od verho.verho »

Ahoj, nemáte někdo zkušenosti se cvakáním v motoru? Mám V8 benzín...rok 2004. Když mi auto delší dobu stojí třeba několik dní a potom nastartuji ozve se z motoru na první zhruba 2 sekundy hrozně zarachtání a zarachocení a pak je slyšet několik minut hlasité cvakání...asi hydroštely...než se naplní a natlakují... Cvaká to třeba tak 2-5 minut a když se rozjedu tak to přestane. Pokud ale s autem jezdím každá den, tak to nedělá. Díky za rady...

Uživatelský avatar
Mára_VR6
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 5888
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Železný Brod, okr. Jablonec nad Nisou

Re: V8 cvakání asi hydroštely?

Příspěvek od Mára_VR6 »

rachocení je od řezezů - než se natlačí napínaky olejem
cvakání od hydroštelů - taky než se natlačí olejem

Obojí je špatně, nemá to dělat, ikdyž to stojí dlouho, už je to zralé na výměnu
A už vůbec NE takhle dlouho po startu!
Moje Touaregy 2.5TDI a 4.2 V8 FSI
Pokud vám zmizí inzerát, neptejte se mě proč - nesplňoval pravidla

verho.verho
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 33
Registrován: 12.10.2012 06:08

Re: V8 cvakání asi hydroštely?

Příspěvek od verho.verho »

Ahoj, no napínáky a řetězy jsem právě měnit nechal, dal jsem za to 50tis. Rachotilo to právě při každém nastartování a byly vháji, tak sem to teď před půl rokem nechal udělat. Od té doby klid, ale tohle se stává jen když auto stojí třeba 3-4 dny....

Uživatelský avatar
Mára_VR6
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 5888
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Železný Brod, okr. Jablonec nad Nisou

Re: V8 cvakání asi hydroštely?

Příspěvek od Mára_VR6 »

ty jo, tak to jsem si nemyslel.

V tom případě nevím :sorry:
Moje Touaregy 2.5TDI a 4.2 V8 FSI
Pokud vám zmizí inzerát, neptejte se mě proč - nesplňoval pravidla

verho.verho
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 33
Registrován: 12.10.2012 06:08

Re: V8 cvakání asi hydroštely?

Příspěvek od verho.verho »

A nebo je to špatně udělané... fakt nevím....:-( Právě že při nastartování to rachtalo děsně pořád a to při každém startu....rachot,,, jen když sem startoval třeba 2x rychle po sobě tak ne, ale jak klesnul tlak tak to bylo šílený. Tak mi měnili právě oba napínáky a řetězy....
Rachtání přestalo ale udělá to teď vždy jen když stojím tak víc jak ty 3 dny.
Někde jsem slyšel, že snad výrobce udává že je to normílní, než se napnou řetězy, že to ale nesmí rachtat déle jak 2 sekundy, tak nevím...
Ale to cvakání hydroštelů, to dělá taky jen když stojím s autem dlouho, tak zarachtaj řetězy a pak to tam cvaká pár minut.....:-( nebo jestli to můžou cvakat ventily těžko říct...

Uživatelský avatar
bauer
Pilot
Pilot
Příspěvky: 705
Registrován: 19.07.2012 18:11
Bydliště: Ostrava

Re: V8 cvakání asi hydroštely?

Příspěvek od bauer »

V sekci Passat B5/motory benzin je taky tema ohledne cvakani a neco naleli do motoru a bylo to O.K. potom. Tak tam koukni, bude asi nejlevnejsi varianta na vyzkouseni.
ex Passat B5.5 sedan 2.3V5 125kW 4motion
ex Touareg 7LA 3.0V6 165kW+chip
ex Rapid Spaceback 1.2TSI 66kW
Touareg 7P6 3.0V6 193kW
Octavia Combi 5E 1.5 110kW

JiriC
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 21
Registrován: 08.03.2014 19:57
Bydliště: Vysočina

Re: V8 cvakání asi hydroštely?

Příspěvek od JiriC »

verho.verho píše:Ahoj, nemáte někdo zkušenosti se cvakáním v motoru? Mám V8 benzín...rok 2004. Když mi auto delší dobu stojí třeba několik dní a potom nastartuji ozve se z motoru na první zhruba 2 sekundy hrozně zarachtání a zarachocení a pak je slyšet několik minut hlasité cvakání...asi hydroštely...než se naplní a natlakují... Cvaká to třeba tak 2-5 minut a když se rozjedu tak to přestane. Pokud ale s autem jezdím každá den, tak to nedělá. Díky za rady...
Ahoj, mám taky 2004 V8, začli se mi taky ozývat hydrošteli, tak jsem koupil asi za 300 kč přísadu do oleje od Liqui Moly a přestalo to, začal bych nejlevnější variantou, ale nedělalo mě to asi tak moc jak píšeš.
http://www.liquimoly.cz/vyrobek/1009-pr ... -zdvihatka" onclick="window.open(this.href);return false;

h.h8
Řidič
Řidič
Příspěvky: 97
Registrován: 18.10.2010 07:15

Re: V8 cvakání asi hydroštely?

Příspěvek od h.h8 »

To nalití přípravku do motoru myslím že nepomůže......

h.h8
Řidič
Řidič
Příspěvky: 97
Registrován: 18.10.2010 07:15

V8

Příspěvek od h.h8 »

Díky za rady.

mafioso91
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 9
Registrován: 24.06.2016 09:33

Re: V8 cvakání asi hydroštely?

Příspěvek od mafioso91 »

Ve v8 z roku 2004 jsou rozvody retezem?ja mel za to,ze tam je jeste stara dobra klasika-remen.ty 228kw jeste nejsou fsi..nebo se mylim?

Uživatelský avatar
bauer
Pilot
Pilot
Příspěvky: 705
Registrován: 19.07.2012 18:11
Bydliště: Ostrava

Re: V8 cvakání asi hydroštely?

Příspěvek od bauer »

V8 má zepředu společný rozvodový řemen pohánějící na každé straně motoru jednu vačkovou hřídel. Pod víkem na každé straně jsou potom dvě vačkové hřídele, kdy ta jedna co je poháněna rozvodovým řemenem, tak pohání řetězem druhou vačkovou hřídel. Všechno je to zepředu, čili za mě asi jeden z nejvychytanějších motorů, navíc klasická atmosféra...
Nevím jestli u verze FSI je to stejné, ale předpokládám, že ano, pouze použili systém vrstveného plnění směsi s dalšími úpravami pro zvýšení výkonu, splnění výši euro normy, snížení spotřeby atd...

edit: Ano, 228kW nejsou FSI až ty 257kW
ex Passat B5.5 sedan 2.3V5 125kW 4motion
ex Touareg 7LA 3.0V6 165kW+chip
ex Rapid Spaceback 1.2TSI 66kW
Touareg 7P6 3.0V6 193kW
Octavia Combi 5E 1.5 110kW

Odpovědět

Zpět na „Touareg“