studeny start 1.8T, motor se háda, prská z výfuku

benzínové motory...

Moderátoři: standokan, rapid.direct

Odpovědět
Brouczech
Řidič
Řidič
Příspěvky: 106
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Ústí nad Labem

studeny start 1.8T, motor se háda, prská z výfuku

Příspěvek od Brouczech »

Ahoj kluci, potřebuji poradit. Od úterý min tydne se mi vždy po studenem startu automaticky nezvýší otáčky, které byly zvýšeny snad cca 40 sekund a poté klesly na 800-900, ale po nastartování otáčky jsou hned na těch 800-900, motor má snahu chcípnout, pokud nechcípne...tak jde zvukově jako na 3 válce a prská z výfuku.

po napojení na VAG se ukázala tato chyba:

17956 - Magenticky ventil pro omezeni plniciho tlaku (N75) Preruseni
P1548 - 004 - zadny signal/komunikace

Muze to byt chyba spojena s tímto problémem?

Dnes kdyz rano uz bylo -4 stupne motor nenaskocil vubec...resp. asi az na 10. pokus kdy se chytil jako ze a ne a pak jsem ho pod plynem musel cca 40 sekund drzet, tzn. stejnou dobu jak okdyz otacky byly automaticky zvysene a pote zase vse OK...

Uživatelský avatar
xerxes
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 10178
Registrován: 24.02.2006 21:02

Re: studeny start 1.8T, motor se háda, prská z výfuku

Příspěvek od xerxes »

kukni ještě vagem na hodnoty teplotniho čidla

Brouczech
Řidič
Řidič
Příspěvky: 106
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Ústí nad Labem

Re: studeny start 1.8T, motor se háda, prská z výfuku

Příspěvek od Brouczech »

pravda...mohlo by fixlovat teplotu a ridici jednotka nevi ze je zima a proto se to nenatoci a nebo natoci, ale s jakym vysledkem :) Nevis z hlavy v jakem bloku hodnot bych ty udaje nasel?

Brouczech
Řidič
Řidič
Příspěvky: 106
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Ústí nad Labem

Re: studeny start 1.8T, motor se háda, prská z výfuku

Příspěvek od Brouczech »

tak jsem to dnes mel zase na vagu a mrknul na teplotu....ve skupine 004 mam 2x teplotu...jedna je normalni, tzn. 4stupne a ta druha je 89 stupnu...jak je to mozny, kdyz je je venku zima jako v marnici a motor jsem jeste nemel natocenej? Muze to byt chyba i tohoho cidla? Nevite jak poznam jake cidlo toto hlasi pro pripadnou vymenu? Diky moc
Přílohy
2.JPG

Uživatelský avatar
mastibruch
Pilot
Pilot
Příspěvky: 870
Registrován: 24.12.2012 13:46

Re: studeny start 1.8T, motor se háda, prská z výfuku

Příspěvek od mastibruch »

Ono nejlepší bude změřit to od studena do zahřátí. A pak uvidíš kde je problém. ;-)
VW PASSAT B5,5 2.8v6 4MOTION LPG 2002 http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=126&t=268788" onclick="window.open(this.href);return false;
Citroen C4 1.4 LPG 2009

Uživatelský avatar
amavet
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 4166
Registrován: 11.02.2008 07:50
Bydliště: Nový Jičín
Kontaktovat uživatele:

Re: studeny start 1.8T, motor se háda, prská z výfuku

Příspěvek od amavet »

mrkni jeste na zavady budiku :wink:
VW golf 2 GTI 16V 95kw , odtah pastika variant B5.5 2.8 V6 4motion 777539977 , Golf 4 2,8 V6 4motion , Honda CBR 600 F3

Brouczech
Řidič
Řidič
Příspěvky: 106
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Ústí nad Labem

Re: studeny start 1.8T, motor se háda, prská z výfuku

Příspěvek od Brouczech »

budiky nic nehlasej...kazdopadne pri ohrati cca na 70 stupnu dle budiku...mi cidlo hlasilo teplotu cca 114 stupnu

Nakadah
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 294
Registrován: 30.10.2008 19:07
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: studeny start 1.8T, motor se háda, prská z výfuku

Příspěvek od Nakadah »

Uz sem ti to psal i na Audiklubu, vadne dvojite cidlo teploty. Kup nove, originalni. Taky uz mam za sebou tuhle story. Nak

Brouczech
Řidič
Řidič
Příspěvky: 106
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Ústí nad Labem

Re: studeny start 1.8T, motor se háda, prská z výfuku

Příspěvek od Brouczech »

jasny :) Cidlo dnes bude...takze uvidime :) Pak dam vedet....diky :)

Nakadah
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 294
Registrován: 30.10.2008 19:07
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: studeny start 1.8T, motor se háda, prská z výfuku

Příspěvek od Nakadah »

Jen na vysvětlenou, abys věděl vo co gou. Uvnitř toho čidla jsou dva NTC termistory, tj. rezistor s proměnlivým odporem podle teploty a s Negativnim průběhem. Tj. čím vyšší teplota tím nižší odpor. I když to je jenom hloupá pasivní součástka, tak ani ta nevydrží věčně. Všechny ty tepelné šoky a vibrace udělají za ty roky svoje. Řešil jsem to na elekt.fóru, jestli termistor vydrží věčně a bohužel ne v téhle aplikaci (automoto). Jeden ten termistor je pro budíky a druhý pro ECU. Já ten můj starý pitval a našel jsem tzv. studeňák, fousky termistoru jsou na packy vývodu letované cínovou pájkou. I tak vydržel 18let.

To vadné čidlo hlásí ECU, že máš zahřátý motor a proto ani neproběhne "studený start" tj. větší dávky paliva a víc otevřená škrtící klapka pro větší otáčky. Je to jako by ses snažil natočit studenou 120ku bez sytiče.

Pokud tam najdeš ještě jedno čidlo modré barvy (dvoupinové) tak to je pro klimatronic. Nemá nic společného s řízením motoru. Pokud klimatronic nemáš, tak tam nejspíš nebude ani to modré čidlo.

Brouczech
Řidič
Řidič
Příspěvky: 106
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Ústí nad Labem

Re: studeny start 1.8T, motor se háda, prská z výfuku

Příspěvek od Brouczech »

takze cidlo vymeneno a zase startuje jak ma :) Teda snad to není zrovna tim, ze dnes tu mame asi 14 stupnu :(
Je na VAGu je stále ta chyba...stále i po smazani

17956 - Magenticky ventil pro omezeni plniciho tlaku (N75) Preruseni
P1548 - 004 - zadny signal/komunikace

Odpovědět

Zpět na „Motory - benzin“