S takovou radou si nikdy nic nevybere....aspon tam muzes pripsat, ze tohle se stane u jednoho procenta asi z milionu vyrobenych BXE.Alficek píše:U 1.9 BXE rok 2007-2008 bacha na šály na klice + šrouby, možná raději nechat preventivně vyměnit, viz info zde.
1,9 Tdi 77kw vs 2.0Tdi 103kw(125Kw) kterej koupit???
Moderátoři: KJirka, ejne, pásovec
Pravidla fóra
Moji milí příznivci nových Passatů, předtím než založíte nové téma důkladně projděte FAQ a ostatní témata, případnì použijte VYHLEDÁVÁNÍ.
Fotky svých Passatů vkládejte do podsekce (ne)Jen můj Passat 3C / CC a nezapomeňte u fotek mazat RZ.
Poptávky a nabídky do této sekce nepatří. Neslušná, hrubá, výhružná slova a jinak zákonem nepřijatelné texty budou smazána.
S problémy týkající se chodu sekce se na mě obracejte v SZ.
pásovec
Moji milí příznivci nových Passatů, předtím než založíte nové téma důkladně projděte FAQ a ostatní témata, případnì použijte VYHLEDÁVÁNÍ.
Fotky svých Passatů vkládejte do podsekce (ne)Jen můj Passat 3C / CC a nezapomeňte u fotek mazat RZ.
Poptávky a nabídky do této sekce nepatří. Neslušná, hrubá, výhružná slova a jinak zákonem nepřijatelné texty budou smazána.
S problémy týkající se chodu sekce se na mě obracejte v SZ.
pásovec
- denis.82
- VWjunior
- Příspěvky: 1701
- Registrován: 29.01.2012 12:16
- Bydliště: Zlín
Re: 1,9 Tdi 77kw vs 2.0Tdi 103kw(125Kw) kterej koupit???
RS6 Performance 445kw
- selatko
- VWagenista
- Příspěvky: 1238
- Registrován: 23.08.2013 10:46
- Bydliště: Přerov
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1,9 Tdi 77kw vs 2.0Tdi 103kw(125Kw) kterej koupit???
Já jsem se 125kw spokojenej
VW Passat 3C Variant - 2.0TDi bez DPF - manual - 125kW BMR
-----------------------------------------------------------
-----------------------------------------------------------
- lumpo
- Pilot
- Příspěvky: 864
- Registrován: 05.05.2010 22:20
- Bydliště: Pardubicko
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1,9 Tdi 77kw vs 2.0Tdi 103kw(125Kw) kterej koupit???
vykašli se na naftu a ber bezproblémovej benzín - jede to podstatně líp, neklepe se to jako ratlík, není v tom rambajs jako ve starý Avii, neserou se u toho vstřiky, vyvažováky atd... Leješ jen benzín a jezdíš...
BAZAR:
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=225&t=314046" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=225&t=314046" onclick="window.open(this.href);return false;
- Jadpar
- Jezdec
- Příspěvky: 412
- Registrován: 04.06.2014 03:17
- Bydliště: Západ
Re: 1,9 Tdi 77kw vs 2.0Tdi 103kw(125Kw) kterej koupit???
já se taky letmo přidám mám sice 1,9 TDi 77kw a jsem spokojený neříkám že ne auto krásně jede vše bez problémů je to BXE takže bez filtru pohoda.... jen uvažuji o čipu je to "slabé" kdybych mohl volit znovu vzal bych už CR čili r.v. 2/2008 a v automatu
-
- Nový člen
- Příspěvky: 40
- Registrován: 02.04.2014 10:32
Re: 1,9 Tdi 77kw vs 2.0Tdi 103kw(125Kw) kterej koupit???
2.0TDI 125kW BMR s DSG 2007 a čerstvých 370 tis km.... 3x měněny vstřiky vše v záruce(kulance), 1x pal.čepadlo, teď mě čeká v brzké době spojka už začíná hučet setrvák
jinak standartní předepsaný servis v autorizáku LL ... já bych se tý 125 nebál ... do všeho budeš sypat ... jde o to jak si chceš užít jízdu.Dneska už ty díly nejsou taková pálka jako před 5-6 roky.Nové díly stojí cca - Spojka komplet do DSG 8-11 tis, vstřikovač kolem 7tis atd .... čerpadlo jsem někde viděl za 5-6 tis ....když pujdeš do použitých dílů,moc neušetříš
jinak standartní předepsaný servis v autorizáku LL ... já bych se tý 125 nebál ... do všeho budeš sypat ... jde o to jak si chceš užít jízdu.Dneska už ty díly nejsou taková pálka jako před 5-6 roky.Nové díly stojí cca - Spojka komplet do DSG 8-11 tis, vstřikovač kolem 7tis atd .... čerpadlo jsem někde viděl za 5-6 tis ....když pujdeš do použitých dílů,moc neušetříš
°*°VW Passat Variant 3C - Highline, 2.0TDI 125kW, r.v 2007, DSG, BMR °*°
- pajik155
- Nový člen
- Příspěvky: 38
- Registrován: 25.12.2013 15:26
Re: 1,9 Tdi 77kw vs 2.0Tdi 103kw(125Kw) kterej koupit???
Benzín jsem měl Pašíka B5 s 1,8T, diesla chci hlavně kvůli spotřebě, benzín by mi sežral, protože rád a hodně jezdim.lumpo píše:vykašli se na naftu a ber bezproblémovej benzín - jede to podstatně líp, neklepe se to jako ratlík, není v tom rambajs jako ve starý Avii, neserou se u toho vstřiky, vyvažováky atd... Leješ jen benzín a jezdíš...
-----------------
Jinak víc mi láká ten 2.0Tdi(103Kw,BMP), asi bych si sjel k tomu sharikovi4x4 vyřešit ten šestihran, Jinak je tam ještě něco na co se u tohodle motoru zaměřit a preventivně vyměnit, kromě klasiky rozvody a oleje ???
Ta 1,9 mi odrazuje z důvodu malýho výkonu, kterej bych asi musel řešit chipem + bych chtěl 6q kterej se dával bohužel jenom do 2.0.
VW Passat B6 2.0TDI (BKP) <- Aktuální
VW Passat B5,5 1,8T <- Bejvalej
BMW 530D, 173kv, 235PS, M-Packet
VW Passat B5,5 1,8T <- Bejvalej
BMW 530D, 173kv, 235PS, M-Packet
- denis.82
- VWjunior
- Příspěvky: 1701
- Registrován: 29.01.2012 12:16
- Bydliště: Zlín
Re: 1,9 Tdi 77kw vs 2.0Tdi 103kw(125Kw) kterej koupit???
Taky pekny najezd....azriel píše:2.0TDI 125kW BMR s DSG 2007 a čerstvých 370 tis km.... 3x měněny vstřiky vše v záruce(kulance), 1x pal.čepadlo, teď mě čeká v brzké době spojka už začíná hučet setrvák
jinak standartní předepsaný servis v autorizáku LL ... já bych se tý 125 nebál ... do všeho budeš sypat ... jde o to jak si chceš užít jízdu.Dneska už ty díly nejsou taková pálka jako před 5-6 roky.Nové díly stojí cca - Spojka komplet do DSG 8-11 tis, vstřikovač kolem 7tis atd .... čerpadlo jsem někde viděl za 5-6 tis ....když pujdeš do použitých dílů,moc neušetříš
RS6 Performance 445kw
- ax
- Řidič
- Příspěvky: 124
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Opava
Re: 1,9 Tdi 77kw vs 2.0Tdi 103kw(125Kw) kterej koupit???
125 kW, najezd cca 300 000 km (vstriky na svolavacku) a taky bych 103 kW nechtel
Passat 3C, BMR, 125 kW, r.v. 2008, DSG, Highline
- Jadpar
- Jezdec
- Příspěvky: 412
- Registrován: 04.06.2014 03:17
- Bydliště: Západ
Re: 1,9 Tdi 77kw vs 2.0Tdi 103kw(125Kw) kterej koupit???
když mě tak ještě napadlo 1.9 sem bral i kvůli pojistky mám malé bonusy a do srpna sem v rizikové skupině takže drahé pojistky ale jina taky jen 125kw
- ppfox
- VWmaniak
- Příspěvky: 7833
- Registrován: 02.04.2012 00:02
- Bydliště: east bohemia
Re: 1,9 Tdi 77kw vs 2.0Tdi 103kw(125Kw) kterej koupit???
a tak nejsem si jistej, ale kolik má vlastně 1.9? 1896 ccm ne? to je pak ale stejná kategorie, jako 2.0 - láme se to na 1849/1850...Jadpar píše:...1.9 sem bral i kvůli pojistky...
Passat B6 Variant 2008
Passat B6 r-Line 2010 148 kW/404 Nm
Passat B8 Alltrack 2016 140kW DSG 4M
Passat B8 Alltrack 2017 140kW DSG 4M
Passat B7 Variant 2013 2.0TDi 4M DSG rLine 153 kW/430 Nm
Passat B6 r-Line 2010 148 kW/404 Nm
Passat B8 Alltrack 2016 140kW DSG 4M
Passat B8 Alltrack 2017 140kW DSG 4M
Passat B7 Variant 2013 2.0TDi 4M DSG rLine 153 kW/430 Nm
- Jadpar
- Jezdec
- Příspěvky: 412
- Registrován: 04.06.2014 03:17
- Bydliště: Západ
Re: 1,9 Tdi 77kw vs 2.0Tdi 103kw(125Kw) kterej koupit???
no nejsem si jistý kolik to má ani kde se to láme no nezjištoval sem si to
- Qido
- VWexpert
- Příspěvky: 3029
- Registrován: 26.10.2012 20:04
- Bydliště: Praha
Re: 1,9 Tdi 77kw vs 2.0Tdi 103kw(125Kw) kterej koupit???
1.9 a 2.0 jsou většinou ve stejné kategorii. Pak některé to mají i podle výkonu, apod.
-
- Nový člen
- Příspěvky: 29
- Registrován: 11.08.2014 13:23
- Bydliště: Brno
Re: 1,9 Tdi 77kw vs 2.0Tdi 103kw(125Kw) kterej koupit???
azriel> 3x měněny vstřiky? Jaktože 3x?
Já mám na bkp najeto 311 a měnili mi je při 260 v rámci svolávačky.
Já mám na bkp najeto 311 a měnili mi je při 260 v rámci svolávačky.
Passat Variant 2.0tdi 16V BKP
- Ondra4x4
- Jezdec
- Příspěvky: 442
- Registrován: 22.04.2010 17:03
- Bydliště: Plzeň-Klatovy
Re: 1,9 Tdi 77kw vs 2.0Tdi 103kw(125Kw) kterej koupit???
1.9 TDI BXE r.v.06 , v 88tis.km chytnutá čipka teď ma 197tis.km a je tam vše původní. krom destiček,kotoučů,sloupku řízení,1ho ložiska a tyčka stabilizátoru.
Je teda pravda že auto máme od nového ale když ho porovnám stím co je po bazerecha má najeto o 100táců míň tak to naše je pořád nové.
Je teda pravda že auto máme od nového ale když ho porovnám stím co je po bazerecha má najeto o 100táců míň tak to naše je pořád nové.
Passat 3AA variant 2.0TDI DSG CFFB
Passat 3C 1.9TDI BXE
Passat 3C 1.9TDI BXE
-
- Nový člen
- Příspěvky: 40
- Registrován: 02.04.2014 10:32
Re: 1,9 Tdi 77kw vs 2.0Tdi 103kw(125Kw) kterej koupit???
formuloval jsem to blbě.Ne 3x celé vstřiky ,ale jednou 1x vstřik,pak 3x vstřik a pak zase 3x vstřik a jeden je původní.... nevim proč,jak,kdo a s kým ,ale bohužel. sem tam naleju aditiva... na zimu pravidelně a občas tam fouknu vervu nebo něco podobného.RomanSS píše:azriel> 3x měněny vstřiky? Jaktože 3x?
Já mám na bkp najeto 311 a měnili mi je při 260 v rámci svolávačky.
teď mi sice na zahřátem motoru při jetí bez plynu (brždění motorem) houpou otáčky cca o 200 ot/min v pravidelném intervalu cca 4s ,ale vstřikem či čerpadlem to nebude .... diagnostika nic nehlásí ,tak to vypadá na setrvák.Ale to je dětská rýma.Ohledně palice,DPF,ol.čepadla potažmo toho udělátka na pohon čerpadla ... ťuk ťuk zatim nic a když se to potká či totál motor KO, tak neni problém sehnat jiný za pár kačet....nasere to ,ale neni to oprava za 100tis. Pořád lepší jak 1.2 TSI co jsem měl ve fabii.na 32tis rozvody atd.... to jsem odbočil
když už musim investovat do motoru v pašíku,napříč motorizacema v naftě,tak jsem vzal to nejsilnější ,ať se aspoň povozim
°*°VW Passat Variant 3C - Highline, 2.0TDI 125kW, r.v 2007, DSG, BMR °*°