1,9 Tdi 77kw vs 2.0Tdi 103kw(125Kw) kterej koupit???

2005 - 20..

Moderátoři: KJirka, ejne, pásovec

Pravidla fóra
Moji milí příznivci nových Passatů, předtím než založíte nové téma důkladně projděte FAQ a ostatní témata, případnì použijte VYHLEDÁVÁNÍ.
Fotky svých Passatů vkládejte do podsekce (ne)Jen můj Passat 3C / CC a nezapomeňte u fotek mazat RZ.
Poptávky a nabídky do této sekce nepatří. Neslušná, hrubá, výhružná slova a jinak zákonem nepřijatelné texty budou smazána.
S problémy týkající se chodu sekce se na mě obracejte v SZ.
pásovec
Uživatelský avatar
denis.82
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1701
Registrován: 29.01.2012 12:16
Bydliště: Zlín

Re: 1,9 Tdi 77kw vs 2.0Tdi 103kw(125Kw) kterej koupit???

Příspěvek od denis.82 »

Alficek píše:U 1.9 BXE rok 2007-2008 bacha na šály na klice + šrouby, možná raději nechat preventivně vyměnit, viz info zde.
S takovou radou si nikdy nic nevybere....aspon tam muzes pripsat, ze tohle se stane u jednoho procenta asi z milionu vyrobenych BXE.
RS6 Performance 445kw

Uživatelský avatar
selatko
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1238
Registrován: 23.08.2013 10:46
Bydliště: Přerov
Kontaktovat uživatele:

Re: 1,9 Tdi 77kw vs 2.0Tdi 103kw(125Kw) kterej koupit???

Příspěvek od selatko »

Já jsem se 125kw spokojenej :D
VW Passat 3C Variant - 2.0TDi bez DPF - manual - 125kW BMR
-----------------------------------------------------------

Uživatelský avatar
lumpo
Pilot
Pilot
Příspěvky: 864
Registrován: 05.05.2010 22:20
Bydliště: Pardubicko
Kontaktovat uživatele:

Re: 1,9 Tdi 77kw vs 2.0Tdi 103kw(125Kw) kterej koupit???

Příspěvek od lumpo »

vykašli se na naftu a ber bezproblémovej benzín - jede to podstatně líp, neklepe se to jako ratlík, není v tom rambajs jako ve starý Avii, neserou se u toho vstřiky, vyvažováky atd... Leješ jen benzín a jezdíš... :drinks:
BAZAR:

http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=225&t=314046" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
Jadpar
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 412
Registrován: 04.06.2014 03:17
Bydliště: Západ

Re: 1,9 Tdi 77kw vs 2.0Tdi 103kw(125Kw) kterej koupit???

Příspěvek od Jadpar »

já se taky letmo přidám mám sice 1,9 TDi 77kw a jsem spokojený neříkám že ne auto krásně jede vše bez problémů je to BXE takže bez filtru pohoda.... jen uvažuji o čipu je to "slabé" kdybych mohl volit znovu vzal bych už CR čili r.v. 2/2008 a v automatu

azriel
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 40
Registrován: 02.04.2014 10:32

Re: 1,9 Tdi 77kw vs 2.0Tdi 103kw(125Kw) kterej koupit???

Příspěvek od azriel »

2.0TDI 125kW BMR s DSG 2007 a čerstvých 370 tis km.... 3x měněny vstřiky vše v záruce(kulance), 1x pal.čepadlo, teď mě čeká v brzké době spojka už začíná hučet setrvák

jinak standartní předepsaný servis v autorizáku LL ... já bych se tý 125 nebál ... do všeho budeš sypat ... jde o to jak si chceš užít jízdu.Dneska už ty díly nejsou taková pálka jako před 5-6 roky.Nové díly stojí cca - Spojka komplet do DSG 8-11 tis, vstřikovač kolem 7tis atd .... čerpadlo jsem někde viděl za 5-6 tis ....když pujdeš do použitých dílů,moc neušetříš
°*°VW Passat Variant 3C - Highline, 2.0TDI 125kW, r.v 2007, DSG, BMR °*°

Uživatelský avatar
pajik155
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 38
Registrován: 25.12.2013 15:26

Re: 1,9 Tdi 77kw vs 2.0Tdi 103kw(125Kw) kterej koupit???

Příspěvek od pajik155 »

lumpo píše:vykašli se na naftu a ber bezproblémovej benzín - jede to podstatně líp, neklepe se to jako ratlík, není v tom rambajs jako ve starý Avii, neserou se u toho vstřiky, vyvažováky atd... Leješ jen benzín a jezdíš... :drinks:
Benzín jsem měl Pašíka B5 s 1,8T, diesla chci hlavně kvůli spotřebě, benzín by mi sežral, protože rád a hodně jezdim.
-----------------
Jinak víc mi láká ten 2.0Tdi(103Kw,BMP), asi bych si sjel k tomu sharikovi4x4 vyřešit ten šestihran, Jinak je tam ještě něco na co se u tohodle motoru zaměřit a preventivně vyměnit, kromě klasiky rozvody a oleje ???
Ta 1,9 mi odrazuje z důvodu malýho výkonu, kterej bych asi musel řešit chipem + bych chtěl 6q kterej se dával bohužel jenom do 2.0.
VW Passat B6 2.0TDI (BKP) <- Aktuální
VW Passat B5,5 1,8T <- Bejvalej
BMW 530D, 173kv, 235PS, M-Packet

Uživatelský avatar
denis.82
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1701
Registrován: 29.01.2012 12:16
Bydliště: Zlín

Re: 1,9 Tdi 77kw vs 2.0Tdi 103kw(125Kw) kterej koupit???

Příspěvek od denis.82 »

azriel píše:2.0TDI 125kW BMR s DSG 2007 a čerstvých 370 tis km.... 3x měněny vstřiky vše v záruce(kulance), 1x pal.čepadlo, teď mě čeká v brzké době spojka už začíná hučet setrvák

jinak standartní předepsaný servis v autorizáku LL ... já bych se tý 125 nebál ... do všeho budeš sypat ... jde o to jak si chceš užít jízdu.Dneska už ty díly nejsou taková pálka jako před 5-6 roky.Nové díly stojí cca - Spojka komplet do DSG 8-11 tis, vstřikovač kolem 7tis atd .... čerpadlo jsem někde viděl za 5-6 tis ....když pujdeš do použitých dílů,moc neušetříš
Taky pekny najezd.... :good: :good:
RS6 Performance 445kw

Uživatelský avatar
ax
Řidič
Řidič
Příspěvky: 124
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Opava

Re: 1,9 Tdi 77kw vs 2.0Tdi 103kw(125Kw) kterej koupit???

Příspěvek od ax »

125 kW, najezd cca 300 000 km (vstriky na svolavacku) a taky bych 103 kW nechtel :)
Passat 3C, BMR, 125 kW, r.v. 2008, DSG, Highline

Uživatelský avatar
Jadpar
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 412
Registrován: 04.06.2014 03:17
Bydliště: Západ

Re: 1,9 Tdi 77kw vs 2.0Tdi 103kw(125Kw) kterej koupit???

Příspěvek od Jadpar »

když mě tak ještě napadlo 1.9 sem bral i kvůli pojistky mám malé bonusy a do srpna sem v rizikové :pleasantry: skupině takže drahé pojistky ale jina taky jen 125kw

Uživatelský avatar
ppfox
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 7833
Registrován: 02.04.2012 00:02
Bydliště: east bohemia

Re: 1,9 Tdi 77kw vs 2.0Tdi 103kw(125Kw) kterej koupit???

Příspěvek od ppfox »

Jadpar píše:...1.9 sem bral i kvůli pojistky...
a tak nejsem si jistej, ale kolik má vlastně 1.9? 1896 ccm ne? to je pak ale stejná kategorie, jako 2.0 - láme se to na 1849/1850...
Passat B6 Variant 2008
Passat B6 r-Line 2010 148 kW/404 Nm
Passat B8 Alltrack 2016 140kW DSG 4M
Passat B8 Alltrack 2017 140kW DSG 4M
Passat B7 Variant 2013 2.0TDi 4M DSG rLine 153 kW/430 Nm

Uživatelský avatar
Jadpar
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 412
Registrován: 04.06.2014 03:17
Bydliště: Západ

Re: 1,9 Tdi 77kw vs 2.0Tdi 103kw(125Kw) kterej koupit???

Příspěvek od Jadpar »

no nejsem si jistý kolik to má ani kde se to láme no nezjištoval sem si to :-(

Uživatelský avatar
Qido
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 3029
Registrován: 26.10.2012 20:04
Bydliště: Praha

Re: 1,9 Tdi 77kw vs 2.0Tdi 103kw(125Kw) kterej koupit???

Příspěvek od Qido »

1.9 a 2.0 jsou většinou ve stejné kategorii. :-D Pak některé to mají i podle výkonu, apod.

RomanSS
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 29
Registrován: 11.08.2014 13:23
Bydliště: Brno

Re: 1,9 Tdi 77kw vs 2.0Tdi 103kw(125Kw) kterej koupit???

Příspěvek od RomanSS »

azriel> 3x měněny vstřiky? Jaktože 3x? 8O 8O 8O

Já mám na bkp najeto 311 a měnili mi je při 260 v rámci svolávačky. :?
Passat Variant 2.0tdi 16V BKP

Uživatelský avatar
Ondra4x4
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 442
Registrován: 22.04.2010 17:03
Bydliště: Plzeň-Klatovy

Re: 1,9 Tdi 77kw vs 2.0Tdi 103kw(125Kw) kterej koupit???

Příspěvek od Ondra4x4 »

1.9 TDI BXE r.v.06 , v 88tis.km chytnutá čipka teď ma 197tis.km a je tam vše původní. krom destiček,kotoučů,sloupku řízení,1ho ložiska a tyčka stabilizátoru.

Je teda pravda že auto máme od nového ale když ho porovnám stím co je po bazerecha má najeto o 100táců míň tak to naše je pořád nové. :)
Passat 3AA variant 2.0TDI DSG CFFB
Passat 3C 1.9TDI BXE

azriel
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 40
Registrován: 02.04.2014 10:32

Re: 1,9 Tdi 77kw vs 2.0Tdi 103kw(125Kw) kterej koupit???

Příspěvek od azriel »

RomanSS píše:azriel> 3x měněny vstřiky? Jaktože 3x? 8O 8O 8O

Já mám na bkp najeto 311 a měnili mi je při 260 v rámci svolávačky. :?
formuloval jsem to blbě.Ne 3x celé vstřiky ,ale jednou 1x vstřik,pak 3x vstřik a pak zase 3x vstřik a jeden je původní.... nevim proč,jak,kdo a s kým ,ale bohužel. sem tam naleju aditiva... na zimu pravidelně a občas tam fouknu vervu nebo něco podobného.
teď mi sice na zahřátem motoru při jetí bez plynu (brždění motorem) houpou otáčky cca o 200 ot/min v pravidelném intervalu cca 4s ,ale vstřikem či čerpadlem to nebude .... diagnostika nic nehlásí ,tak to vypadá na setrvák.Ale to je dětská rýma.Ohledně palice,DPF,ol.čepadla potažmo toho udělátka na pohon čerpadla ... ťuk ťuk zatim nic a když se to potká či totál motor KO, tak neni problém sehnat jiný za pár kačet....nasere to ,ale neni to oprava za 100tis. Pořád lepší jak 1.2 TSI co jsem měl ve fabii.na 32tis rozvody atd.... to jsem odbočil

když už musim investovat do motoru v pašíku,napříč motorizacema v naftě,tak jsem vzal to nejsilnější ,ať se aspoň povozim
°*°VW Passat Variant 3C - Highline, 2.0TDI 125kW, r.v 2007, DSG, BMR °*°

Odpovědět

Zpět na „Passat 3C / CC“