Passat 2001 2.8 V6 AMX rozvody
Moderátoři: standokan, rapid.direct
-
- Nový člen
- Příspěvky: 47
- Registrován: 15.02.2012 19:24
Passat 2001 2.8 V6 AMX rozvody
Zdravím, snažím se najít někoho kdo mi vymění rozvody na pašíkovi a nikdo mi je nechce vyměnit pod 15 tisic. Zdá se mi to celkem vysoká částka, nebo to tak není? Pokud se podívám na web autorozvody.cz, najdu tam cenu okolo 3 tisíc za celou sadu i s vodní pumpou. To chce servis 12 tisíc za práci? Když za nimi příjdu s tím, že jsem našel tady tyto (Bosch, Ina), tak mi řeknou že to jsou padělky atd atd, prostě, že to dělat nebudou. To je opravdu mezi díly tolik padělků? Proč obchodu autorozvody.cz nevěří? Máte zkuenosti? Někdo z Brna na výměnu rozvodů? Díky moc
VW Passat Variant B5 1.9 TDI AFN 81kW kombi
VW Passat B5.5 1.8T 110kW automat
VW Passat Variant B5.5 Highline 2.8 V6 30V 4motion Chrom paket
VW Passat B5.5 1.8T 110kW automat
VW Passat Variant B5.5 Highline 2.8 V6 30V 4motion Chrom paket
-
- Jezdec
- Příspěvky: 294
- Registrován: 30.10.2008 19:07
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Passat 2001 2.8 V6 AMX rozvody
No kompletni sada remene, kladek, tlumice vibraci a vodni pumpy za 3000Kc je cena z rise snu. Ber to 100% ze to JSOU padelky. Ale klidne si je tam dej, mozna vydrzi dalsich 120 000km a nebo si po 12 000 km placnou ventily s pisty a dojezdil si. Kvalitu a vyrobce dilu bych rozhodne nesidil, kdyz to ojebes tak se ti to vrati.
Sada s pumpou od Bosche bez tlumice vibraci je cca za 7000Kc, s tlumicem za asi 11000Kc. Pokud to pocitaji s tou kompletni sadou tak cena za praci mi rekneme sedi.
Predni rozvody na me 1.8 ADR staly cca 8000Kc. Sada stoji 5-6000Kc, zbytek prace. A nebo si to udelej sam. Je to prace na den, ale nejlepsi je cely predek shodit dolu. Nak
Sada s pumpou od Bosche bez tlumice vibraci je cca za 7000Kc, s tlumicem za asi 11000Kc. Pokud to pocitaji s tou kompletni sadou tak cena za praci mi rekneme sedi.
Predni rozvody na me 1.8 ADR staly cca 8000Kc. Sada stoji 5-6000Kc, zbytek prace. A nebo si to udelej sam. Je to prace na den, ale nejlepsi je cely predek shodit dolu. Nak
- xerxes
- VWmaniak
- Příspěvky: 10177
- Registrován: 24.02.2006 21:02
Re: Passat 2001 2.8 V6 AMX rozvody
kup bud od iny nebo skf,každopadně jak pominu rozebrani předku auta tak samotne rozvody pohoda
-
- Řidič
- Příspěvky: 106
- Registrován: 20.10.2012 20:15
Re: Passat 2001 2.8 V6 AMX rozvody
No tak v tom případě jsem asi taky narazil na,,padělky"od dobrá firmy.Rozvody jsem koupil za nějakých 4000,-na Aukru a vyměnil si to sám doma.A po asi 15 tisících je to pořád dobré.Tak nevím...
VW Passat 2.8 V6 4motion
-
- VWagenista
- Příspěvky: 1258
- Registrován: 28.11.2010 19:28
- Bydliště: Rychnov nad kněžnou
- Kontaktovat uživatele:
Re: Passat 2001 2.8 V6 AMX rozvody
koukam mas s firmou autorozvody.cz hodne zkusenosti ze? nebo spis ne, nebudu se s tebou hadat, jen ti napisu ze neprodavaji padelky, ale vetsina dilu je znacky INA, Bosh, Graf a pod. rozvody na 2.8V6 uz jsem u nich bral, cena kolem 3000,- za sadu, ale mysli si co chces, beru od nich uz dlouho dily a vzdy vse v poradku a prislo co meloNakadah píše:No kompletni sada remene, kladek, tlumice vibraci a vodni pumpy za 3000Kc je cena z rise snu. Ber to 100% ze to JSOU padelky. Ale klidne si je tam dej, mozna vydrzi dalsich 120 000km a nebo si po 12 000 km placnou ventily s pisty a dojezdil si. Kvalitu a vyrobce dilu bych rozhodne nesidil, kdyz to ojebes tak se ti to vrati.
Sada s pumpou od Bosche bez tlumice vibraci je cca za 7000Kc, s tlumicem za asi 11000Kc. Pokud to pocitaji s tou kompletni sadou tak cena za praci mi rekneme sedi.
Predni rozvody na me 1.8 ADR staly cca 8000Kc. Sada stoji 5-6000Kc, zbytek prace. A nebo si to udelej sam. Je to prace na den, ale nejlepsi je cely predek shodit dolu. Nak
co se tyce samotne prace, v priloze jsem dal podrobny manual jak je udelat, je to sice v AJ, ale obrazky snad postaci
- Přílohy
-
- 2.8V 6 rozvody.rar
- (2.05 MiB) Staženo 213 x
-
- Nový člen
- Příspěvky: 47
- Registrován: 15.02.2012 19:24
Re: Passat 2001 2.8 V6 AMX rozvody
Díky moc pohodarkajik! Dodal jsi mi odvahu, už to není takový ten black-box . Ještě se tě chci zeptat, nemáš nějakej návod na demotáž hlav? Potřebuji vyměnit těsnění pod napínáky řetězů a vyměnit gufera na vačkách - teče to :/ Ještě jednou díky!
VW Passat Variant B5 1.9 TDI AFN 81kW kombi
VW Passat B5.5 1.8T 110kW automat
VW Passat Variant B5.5 Highline 2.8 V6 30V 4motion Chrom paket
VW Passat B5.5 1.8T 110kW automat
VW Passat Variant B5.5 Highline 2.8 V6 30V 4motion Chrom paket
-
- VWagenista
- Příspěvky: 1258
- Registrován: 28.11.2010 19:28
- Bydliště: Rychnov nad kněžnou
- Kontaktovat uživatele:
Re: Passat 2001 2.8 V6 AMX rozvody
to je takova bolest 2.8V6, hlavy jsem nedelal, ale navod bych mohl vytahnout z elsy (odpoledne ti to sem hodim), jinak muzes kouknout sem http://forum.passat-club.cz/viewtopic.p ... 40#p178184" onclick="window.open(this.href);return false; nedelal to primo Jacques. ale mechanik, nicmene ti muze lecos poradit, uz si s tim motorem uzil svoje
-
- Jezdec
- Příspěvky: 294
- Registrován: 30.10.2008 19:07
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Passat 2001 2.8 V6 AMX rozvody
pohodajirka> znacky INA, BOSCH, Graf, Gates etc. si z ciny levne sezenu taky, ale nebudu riskovat zivot motoru kdyz bych si je tam namontoval. Dale se o svem nazoru nehodlam bavit.
tom> na to navod ani nepotrebujes, protoze pokud potrebujes vymenit kompletne ty 4ks gufer tak se stejne musi schodit rozvody. Z vacek musis sundat remenice. Kazda hlava ma dve gufera a jednu zatku. Jedno gufero je dycky na vacce pod remenici a druhe u snimace otacek vacky. Obe zatky jsou zezadu kazde hlavy. Zatky kup taky nove. Na sundani napinaku retezu potrebujes stahovak pro to urceny, je to sroub a operna deska pro horni kluzak. Kdyz si koupis napinaky nove, tak jsou na nich stahovaky namontovane. Gufera a zatky drzi domecky, ty sundas snadno pomoci torx bitu (velikost 25 nebo 30, ted uz si to presne nepamatuju). Postup a utahovaci momenty najdes treba v knize "Jak na to - Passat" - cena v Librexu cca 750Kč. Nebo si ji ukradni na netu (ulozto.cz).
Jo a pokud nemas aretacni pripravky na vacky, tak se do tech rozvodu ani nepoustej (pokud to chces delat sam). Nerikam, ze to nejde udelat bez pripravku, ale musel bys mit extra stesti aby se ti to nepohlo kdyz tam namotas a napnes cely remen. V motoru 2.8 V6 sem se hrabal v nedeli, je to fakt lahudka. Ke vsemu pristup jak k penezum. Jo a doporucuju nove tesneni pod dekly, stare bude pekne tvrde a jde bez poskozeni dolu mizerne a musi se opatrne. Pravy dekl a tesneni jde snadno, levemu deklu vadi trubka od vody. Ctyri ruce jsou tam lepsi.
Tesneni vzdy na kazdy pad podmazu tesnicim tmelem Hylomar M. Jsem poucen z minulych chyb, kdy se jenom dalo nove tesneni, mazlo tmelem v mistech urcenych manualem a stejne to za chvilku saklo. S tim podmazavanim uz je klid od prusaku.
tom> na to navod ani nepotrebujes, protoze pokud potrebujes vymenit kompletne ty 4ks gufer tak se stejne musi schodit rozvody. Z vacek musis sundat remenice. Kazda hlava ma dve gufera a jednu zatku. Jedno gufero je dycky na vacce pod remenici a druhe u snimace otacek vacky. Obe zatky jsou zezadu kazde hlavy. Zatky kup taky nove. Na sundani napinaku retezu potrebujes stahovak pro to urceny, je to sroub a operna deska pro horni kluzak. Kdyz si koupis napinaky nove, tak jsou na nich stahovaky namontovane. Gufera a zatky drzi domecky, ty sundas snadno pomoci torx bitu (velikost 25 nebo 30, ted uz si to presne nepamatuju). Postup a utahovaci momenty najdes treba v knize "Jak na to - Passat" - cena v Librexu cca 750Kč. Nebo si ji ukradni na netu (ulozto.cz).
Jo a pokud nemas aretacni pripravky na vacky, tak se do tech rozvodu ani nepoustej (pokud to chces delat sam). Nerikam, ze to nejde udelat bez pripravku, ale musel bys mit extra stesti aby se ti to nepohlo kdyz tam namotas a napnes cely remen. V motoru 2.8 V6 sem se hrabal v nedeli, je to fakt lahudka. Ke vsemu pristup jak k penezum. Jo a doporucuju nove tesneni pod dekly, stare bude pekne tvrde a jde bez poskozeni dolu mizerne a musi se opatrne. Pravy dekl a tesneni jde snadno, levemu deklu vadi trubka od vody. Ctyri ruce jsou tam lepsi.
Tesneni vzdy na kazdy pad podmazu tesnicim tmelem Hylomar M. Jsem poucen z minulych chyb, kdy se jenom dalo nove tesneni, mazlo tmelem v mistech urcenych manualem a stejne to za chvilku saklo. S tim podmazavanim uz je klid od prusaku.
- Jacques.
- Pilot
- Příspěvky: 813
- Registrován: 31.03.2011 17:57
- Bydliště: Děčín okolí...
Re: Passat 2001 2.8 V6 AMX rozvody
Jak psal pohodarkajik...
Mam rozvody od INA z autorozvody.cz. Cena byla 3 tis. A je to rozhodně origo, kvalita zpracování je skvělá.
Já mám po výměně gufer ventilů a auto přestalo žrát olej. Ale také mi ještě teče olej z halav těmi gufery vaček. Teď na tom mechanik dělá. Já na tenhle motor nemám odvahu
Mam rozvody od INA z autorozvody.cz. Cena byla 3 tis. A je to rozhodně origo, kvalita zpracování je skvělá.
Já mám po výměně gufer ventilů a auto přestalo žrát olej. Ale také mi ještě teče olej z halav těmi gufery vaček. Teď na tom mechanik dělá. Já na tenhle motor nemám odvahu
Passat B8 Alltrack 2.0 Tsi 162kw
Ex ►Passat B5 1.9 TDi 81kw AVG+4motion
Ex ►Audi A6 Avant 3.0 TDi
Ex ►Passat B5,5 Variant, 2.8 V6,4motion+LPG
Ex ►Passat B5 sedan 1.9 TDI 81KW AFN
Ex ►Passat B5 1.9 TDi 81kw AVG+4motion
Ex ►Audi A6 Avant 3.0 TDi
Ex ►Passat B5,5 Variant, 2.8 V6,4motion+LPG
Ex ►Passat B5 sedan 1.9 TDI 81KW AFN
- xerxes
- VWmaniak
- Příspěvky: 10177
- Registrován: 24.02.2006 21:02
Re: Passat 2001 2.8 V6 AMX rozvody
za ty prachy.Proč ne