1.2 TSi 77 kW (6 st. manuál) - zkušenosti
Moderátor: Olaf87
-
- Řidič
- Příspěvky: 53
- Registrován: 15.12.2011 22:28
Re: 1,2 TSI 77kw 6kvalt manuál
Ty jo…tak to mně nepřekvapuje, že tam bylo víc, znát to opravdu je ten rozdíl. No nedá se nic dělat, budu ho muset trochu rozjezdit
GVI 1.2 TSI 77kw (sloužil skvěle…); GVII Variant CE 1.2 TSI 77 kW
-
- Jezdec
- Příspěvky: 341
- Registrován: 26.07.2010 13:48
Re: 1,2 TSI 77kw 6kvalt manuál
Osobní srovnání nemám, ale ten stejný pocitový rozdíl mezi starým a novým 1,2 TSI 77kw popisovali i v některých motoristických srovnávačkách a testech i u jiných aut. Tuším, že to bylo u Octávek. Čím to je, těžko říct. Ten motor je celkově docela jiný. Ale jak píšete, je pravdou, že všechny staré TSI motory byly na brzdě ve skutečnosti docela o dost výkonnější, než udávaná papírová hodnota. Možná ten rozdíl u nových už trošku zredukovali.
Ta součástka pod turbo se nedávala pro snížení výkonu, ale snížení vůle, která tam byla a s ní souvisely některé závady.
Ta součástka pod turbo se nedávala pro snížení výkonu, ale snížení vůle, která tam byla a s ní souvisely některé závady.
-
- Nový člen
- Příspěvky: 4
- Registrován: 15.02.2013 14:57
Re: 1,2 TSI 77kw 6kvalt manuál
Ked som v septembri s manzelkou zacal vyberat nahradu za 1.2 TSI 77kW s DSG, tak sme zacinali s 1.2. Potom sme si pozicali predvadzacku 1.4 TSI 90 kW, tiez s DSG a musim povedat, ze moja manzelka vo vykone nevidela ale ze vobec ziaden rozdiel a ja som pocitovo jemne citil iba rozdiel v krutaku. Takze asi na tom nieco bude, ze 1.2 s retazou mala v skutocnosti vyssi vykon. Pre doplnenie, 1.4 sme skusali na trasach, ktore bezne cez tyzden jazdievame. Takze ako dialnica, tak aj obec a serpentiny v kopcoch mimo obce.
PS Nakoniec sme kupili GTI Performance...
PS Nakoniec sme kupili GTI Performance...
-
- Řidič
- Příspěvky: 53
- Registrován: 15.12.2011 22:28
Re: 1,2 TSI 77kw 6kvalt manuál
Ve váze to asi moc nebude… provozní hmotnost podle TP GVI (2011 krátký) - 1233 kg, GVII Variant (2014) podle TP - 1297 kg
GVI 1.2 TSI 77kw (sloužil skvěle…); GVII Variant CE 1.2 TSI 77 kW
-
- Jezdec
- Příspěvky: 341
- Registrován: 26.07.2010 13:48
Re: 1,2 TSI 77kw 6kvalt manuál
Tak mi to nedalo a pohledal jsem. Např. ...OII s 1,4 TSI (90 kw) testovali a měřili v časopise Svět motorů č. 24/2010 a naměřili v Auto Jarov výkon dokonce 115,5 kw!!! a točivý moment 237 místo papírových 200 N.m! a u motoru 1.2 TSI 77kW 175 N.m naměřili 97kW! a 195N.m! Jedná se o starší TSI s řetězem.
-
- Řidič
- Příspěvky: 53
- Registrován: 15.12.2011 22:28
Re: 1,2 TSI 77kw 6kvalt manuál
uff teda, to je síla o 20kw víc ! Ta 1,2 TSI ve Sportsvanu s 81kw je stejná jako ta naše 77kw?
GVI 1.2 TSI 77kw (sloužil skvěle…); GVII Variant CE 1.2 TSI 77 kW
- sirdo
- VWsenior
- Příspěvky: 2203
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1,2 TSI 77kw 6kvalt manuál
ano je to ten isty motor. VW robil upgrade vykonu, len niektore trhy si zjavne vyziadali zostat u stareho vykonu. na SK to chapem, od 80kW sa u nas plati registracna dan co niektorym zakaznikom moze robit problem pri vybere ...
VW Tiguan/T-Roc Club Slovakia na Facebooku
VW Tiguan II 2.0TSI 4Motion Highline/R-line
ex: VW Golf V 1.4 16V Trendline/Slovakia, VW Golf VII Variant 1.4TSI Highline
VW Tiguan II 2.0TSI 4Motion Highline/R-line
ex: VW Golf V 1.4 16V Trendline/Slovakia, VW Golf VII Variant 1.4TSI Highline
- Moose
- Člen klubu
- Příspěvky: 260
- Registrován: 22.05.2010 12:59
- Bydliště: Přerov nad Labem
Re: 1,2 TSI 77kw 6kvalt manuál
Jeden dotaz pro ty co maj 1.2 TSI 77 kw comfort edition
jaký máte zapsány rozměry disků ve velkym TP ?
jaký máte zapsány rozměry disků ve velkym TP ?
- Mirco
- VWjunior
- Příspěvky: 1718
- Registrován: 26.09.2007 20:11
- Bydliště: showroom.. u PC
- Moose
- Člen klubu
- Příspěvky: 260
- Registrován: 22.05.2010 12:59
- Bydliště: Přerov nad Labem
-
- Jezdec
- Příspěvky: 230
- Registrován: 19.11.2014 20:23
Re: 1,2 TSI 77kw 6kvalt manuál
Mohu se zeptat majitelů 1.2 Tsi 77 kw jakou jste měli průměrnou spotřebu od nového? Mám najeto 1300 km a mám průměrnou 7.3 L/100km. A to jezdím opravdu na spotřebu. Je pravda že častěji město. Dálnici se také nevyhýbám a jezdím zatím tak okolo 110km/h. Připadá mi to opravdu něk víc než by mělo být. Před tím jsem měl Octavii 2 1.9 Tdi 77kw s DSG a s ní jsem měl dlouhodobý průměr tak 5.7 L/100km na dsg super tak že na spotřebu jezdit s manželkou umíme.
-
- Jezdec
- Příspěvky: 495
- Registrován: 26.12.2013 19:39
Re: 1,2 TSI 77kw 6kvalt manuál
Oskar1 mrkni tady-http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=2 ... 2#p3031262
Jinak 7.3 L/100km je na tento motor celkem dost,ale záleží na podmínkách. Pokud jezdíš krátké trasy,necháváš zahřát motor na místě a podobně tak je to možné.Teď v zimě a na zimních půjde spotřeba určitě nahoru.U mě se dlouhodobá spotřeba od počátku pohybovala do 6l.O tak vysoké spotřebě jak máš ty( u motoru 1.2 77kw)jsem ještě neslyšel.Máš najeto jen 1300 km ještě tomu dej čas určitě to půjde dolů.
Jinak 7.3 L/100km je na tento motor celkem dost,ale záleží na podmínkách. Pokud jezdíš krátké trasy,necháváš zahřát motor na místě a podobně tak je to možné.Teď v zimě a na zimních půjde spotřeba určitě nahoru.U mě se dlouhodobá spotřeba od počátku pohybovala do 6l.O tak vysoké spotřebě jak máš ty( u motoru 1.2 77kw)jsem ještě neslyšel.Máš najeto jen 1300 km ještě tomu dej čas určitě to půjde dolů.
VW Golf VII 1.2 TSI 77kW Variant Comfort Edition
- jirkaa64
- Jezdec
- Příspěvky: 473
- Registrován: 22.12.2012 10:58
Re: 1,2 TSI 77kw 6kvalt manuál
fkabl píše:Tak mi to nedalo a pohledal jsem. Např. ...OII s 1,4 TSI (90 kw) testovali a měřili v časopise Svět motorů č. 24/2010 a naměřili v Auto Jarov výkon dokonce 115,5 kw!!! a točivý moment 237 místo papírových 200 N.m! a u motoru 1.2 TSI 77kW 175 N.m naměřili 97kW! a 195N.m! Jedná se o starší TSI s řetězem.
To je něco podobnýho, akorát u té 1,2 je ten točák nějaký malý. U G7 63 kw změřili 182 Nm. Možná je to jinou konstrukcí motoru a 16v.
G7 bílá Pure 1,2 63kw ergoActiv SunSet
-
- Jezdec
- Příspěvky: 495
- Registrován: 26.12.2013 19:39
Re: 1,2 TSI 77kw 6kvalt manuál
Proč sem dáváte hodnoty starých motorů? Tabulkové hodnoty jsou jedna věc a chování vozu při provozu jiná. Myslím, že jsme všichni rádi za řemen a jinou konstrukci. Zatím ty motory drží a vypadá to na vylepšení oproti staré generaci . Co na tom jestli je tam o nějaký koník víc. Bohužel vždycky to bude věc kompromisů. Až někdo vyrobí auto s 200kw a spotřebou 3l za lidovou cenu dostane nobelovku. Strašně se mi líbí jak se tu řeší široké pneu a hned na to se pisatel diví ,že má vyšší spotřebu , že mu klepe podvozek, rezonuje interiér atd. Pokud někomu 1.2 nevyhovuje měl by ji prodat a pořídit silnější obsah . Pro mě je golf VII 1.2 tsi dostačující.
VW Golf VII 1.2 TSI 77kW Variant Comfort Edition