Motor 1.8T Info
Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22
- R@ZOR
- VWagenista
- Příspěvky: 1231
- Registrován: 27.12.2007 10:52
- Bydliště: Kousek od ČB
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1.8T (pomoc)
Tušim že je jinej Ale mohl by pasovat z 1.9TDI 6Q
GIV GTI 1.8T, LPG, 180hp, 6q, 17" SPEEDLINE, brzdy RS
GVI GTD 2.0TDI, 170hp.
GVI GTD 2.0TDI, 170hp.
-
- Nový člen
- Příspěvky: 29
- Registrován: 24.11.2014 23:32
Re: Motor 1.8T Info
Klubáci poradte, koľko by som si mohol vypýtať za Golf 4 1.8T 110kW, ročník 1998, 5 stupňová manuálna prevodovka, automatická klimatizácia, dorobený palubný PC, RECARO sedačky v zachovalom stave, auto po servisnom technikovi, všetko pravidelne vymienané keď bolo treba, cca 258 000 km najazdených poctivých, úplná servisná história (knižka)... to je vše
Ďakujem za rady
Ďakujem za rady
- bRG
- VWagenista
- Příspěvky: 1346
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1.8T (pomoc)
Tak vymeneno,darce byl Sharan TDiR@ZOR píše:Tušim že je jinej Ale mohl by pasovat z 1.9TDI 6Q
- R@ZOR
- VWagenista
- Příspěvky: 1231
- Registrován: 27.12.2007 10:52
- Bydliště: Kousek od ČB
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1.8T (pomoc)
Parada.bRG píše:Tak vymeneno,darce byl Sharan TDiR@ZOR píše:Tušim že je jinej Ale mohl by pasovat z 1.9TDI 6Q
Mel bych taky jeden uz dlouhodobej problem, kterej me stve a to spatnej 1. start. Konkretne, kdyz rano startuju. Potom celej den startuje ok, ale kdyz startuju za cca 24h, tak prvni start zase na pikacu! Chytne a zdechne. Prisuzuju to palivu. Kdyz dyl stoji, tak benzin asi stece z5 do nadrze, nebo nekde neco netesni a dostane se do paliv. vedeni vzduch. Mel by nekdo nejakej napad, jak to resit? Po zapnuti klicku cerpadlo normalne natlaci. Skousel jsem i vickrat zapnout klicek, aby to natlacilo vickrat. Uz jsem myslel, ze je po problem, kdyz jsem, tak pred rokem, vymenil regulator tlaku paliva (starsi z funkcniho auta). Chvilku se zdalo, ze je to ok, ale ted to zase zlobi stabilne. Co drzi tlak v hadickach? Je tam nejakej zpetnej ventil, nebo je az v cerpadle? Jinak nikde benzin ani netece, ani neni citit.. Dik vsem za rady.
GIV GTI 1.8T, LPG, 180hp, 6q, 17" SPEEDLINE, brzdy RS
GVI GTD 2.0TDI, 170hp.
GVI GTD 2.0TDI, 170hp.
- Johil
- Řidič
- Příspěvky: 85
- Registrován: 04.09.2011 22:03
- Bydliště: Göding
Re: Motor 1.8T Info
Zkus se mrknut na hadici odvětrávání jestli ji nemáš prasklou. Ja ji mel prasklou a delalo me to uplne stejne
- R@ZOR
- VWagenista
- Příspěvky: 1231
- Registrován: 27.12.2007 10:52
- Bydliště: Kousek od ČB
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor 1.8T Info
Kouknu, kterou myslis? Pod sanim, nebo z ventil vika?
GIV GTI 1.8T, LPG, 180hp, 6q, 17" SPEEDLINE, brzdy RS
GVI GTD 2.0TDI, 170hp.
GVI GTD 2.0TDI, 170hp.
- Johil
- Řidič
- Příspěvky: 85
- Registrován: 04.09.2011 22:03
- Bydliště: Göding
Re: Motor 1.8T Info
Pod sacima parohama
- R@ZOR
- VWagenista
- Příspěvky: 1231
- Registrován: 27.12.2007 10:52
- Bydliště: Kousek od ČB
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor 1.8T Info
Myslim ze hadice bude ok, zatim jsem ji prohlid jen tak zbezne na aute, ale vypada ok. Vyndam ji az bude lepsi pocasi. Mel jsem ji spatnou na druhym aute a tam hodne houpal volnobeh, kdyz to bylo studeny, taky to hur startovalo. Tady je volnobeh ok. A na druhej start chytne vzdy na 100% a pak celej den funguje. Spis bych videl problem nekde v palivu..
GIV GTI 1.8T, LPG, 180hp, 6q, 17" SPEEDLINE, brzdy RS
GVI GTD 2.0TDI, 170hp.
GVI GTD 2.0TDI, 170hp.
- VWMysak
- Moderátor
- Příspěvky: 8701
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Liberecký Kraj
Re: Motor 1.8T Info
Spíš bych se zaměřil na čidlo teploty, zapalovací modul, zapalovací cívky,...
- R@ZOR
- VWagenista
- Příspěvky: 1231
- Registrován: 27.12.2007 10:52
- Bydliště: Kousek od ČB
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor 1.8T Info
Cidlo je ok, je tam novy Modul a civky si zkusim pujcit.. Ale to by zlobilo nepravidelne, tohle je jen pri prvnim startu, kdyz nejedu dyl nez 24h. Jakoby to chytne na zbitek paliva, hned zdechne a pak uz to celej den ok.
GIV GTI 1.8T, LPG, 180hp, 6q, 17" SPEEDLINE, brzdy RS
GVI GTD 2.0TDI, 170hp.
GVI GTD 2.0TDI, 170hp.
- VWMysak
- Moderátor
- Příspěvky: 8701
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Liberecký Kraj
Re: Motor 1.8T Info
A filtr si měnil? A co podtlaková hadička k regulátoru paliva, je v cajku? Konektory na vstřikách ok?
- R@ZOR
- VWagenista
- Příspěvky: 1231
- Registrován: 27.12.2007 10:52
- Bydliště: Kousek od ČB
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor 1.8T Info
Filtr myslis tusim palivovej? Ten tam je cca 30tkm, vzduchovej cca 5tkm. Hadicku na regulator mam zanovni silikonovou, stejne jako vsechny ostatatni podtlakovy hadicky Konektory snad ok, kdyztak prosriknout kontaktolem.
GIV GTI 1.8T, LPG, 180hp, 6q, 17" SPEEDLINE, brzdy RS
GVI GTD 2.0TDI, 170hp.
GVI GTD 2.0TDI, 170hp.
- xerxes
- VWmaniak
- Příspěvky: 10165
- Registrován: 24.02.2006 21:02
Re: Motor 1.8T Info
hlavně prostřikej hlavni konektor u řidici jednotky
- bRG
- VWagenista
- Příspěvky: 1346
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor 1.8T Info
Ahoj,tak se mi vyskytl dalsi problem.Ted kdyz uz zacalo fungovat turbo zjistil jsem,
ze pri pridani plynu treba na 4ku je slyset takovej nepeknej zvuk,nevim jak bych to popsal
ale asi jo kdyz se nekde toci nejaka vrtulka, nebo proste vzduch proudici nekde..
Kdyz jsem mel turbo venku bylo absolutne bez vule olej se neztraci,
Svody jsou uz v horsim stavu a i ta vyfukova cast turba(drobne prasklinky),chtel bych udelat tlakovou zkousku a zjistit jak je na tom celej okruh.
Nemel by jste nekdo nejakej napad prosim ?
ze pri pridani plynu treba na 4ku je slyset takovej nepeknej zvuk,nevim jak bych to popsal
ale asi jo kdyz se nekde toci nejaka vrtulka, nebo proste vzduch proudici nekde..
Kdyz jsem mel turbo venku bylo absolutne bez vule olej se neztraci,
Svody jsou uz v horsim stavu a i ta vyfukova cast turba(drobne prasklinky),chtel bych udelat tlakovou zkousku a zjistit jak je na tom celej okruh.
Nemel by jste nekdo nejakej napad prosim ?
- fakieVW
- Pilot
- Příspěvky: 784
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Bohumín
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor 1.8T Info
Tohle je běžný problém. Ta výfuková část se dá koupit zvlášt. Nechat ji svařit se taky dá a dělají to,ale stojí to docela dost peněz.