Rada ohledně DSG

Všechny modely.

Moderátoři: standokan, Martin. D, smyk, Mára_VR6

Odpovědět
Uživatelský avatar
novakdenis
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 31
Registrován: 29.01.2013 01:40

Rada ohledně DSG

Příspěvek od novakdenis »

Čau, chtěl bych po Vás radu ohledně automatické převodovky DSG. Mé auto je na odpis po autonehodě a tak hledám něco nového. Chtěl bych buď B6 nebo Octu. Jediné co mě zajímá je, jak je to s automatem. Jak na tom celkově DSG je? Jaké s tím jsou spojené investice, co stojí nějakej repas či výměna. Kolik to najede, když se o to člověk stará apod. Prostě takový ty rady co čekat, když do automatu pujdu. V čem je výhoda a v čem zase ne. Jde o motor 2.0TDI 103kW. Auta kolem roku 2004-2007 Díky za rady a info :-)

Uživatelský avatar
yessmen
Profík
Profík
Příspěvky: 1192
Registrován: 28.08.2011 22:43
Bydliště: Jablonec n/N

Re: Rada ohledně DSG

Příspěvek od yessmen »

Nestojí to za to u takhle starýho auta.
MY14 MK7 R
DeepBlue MK5 08.:R32 *SOLD*

Uživatelský avatar
novakdenis
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 31
Registrován: 29.01.2013 01:40

Re: Rada ohledně DSG

Příspěvek od novakdenis »

Ok díky, ale z jakejch důvodů se to nevyplatí. Co se může stát, kolik by stál repas nebo oprava...zajímají mě nějaký konkrétní informace, než obecný :-)

Uživatelský avatar
Peťas
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 2867
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: OstraVWa

Re: Rada ohledně DSG

Příspěvek od Peťas »

Vždycky se nejde nějaký kus, který může být špatný. Ale pokud to řadí dobře, tak bych se toho nebál. Pořádně projet, vyzkoušet všechny režimy, ....

Před cca dvěma lety jsem kupoval Tourana 2.0 TDI s DGS, při zkušební jízdě všechno fungovalo, tak jsem do toho šel. Zatím všechno v pořádku (klep, klep, klep), najeto cca 197tkm. Osobně bych se spíš bál toho motoru (resp. jeho hlavy), pokud by to byla 16V. :wink:

Ale na druhou stranu, u GV GTI byla, předchozím majitelem, měněná mechatronika při cca 70tkm.

Tak si vyber.... :lol:

A když všechno funguje, tak jenom měníš olej co 60tkm.
Obrázek - VW Golf I Cabrio 1.8 SportLine
Obrázek - VW Golf V 2.0 GTI Pirelli DSG
Obrázek - VW Lupo 1.4 FSI
Obrázek - VW Touran 5T1 2.0 TDI DSG

Auto musi smrdět benzínem (přimhouřím oko i nad naftou) jinak to není auto.

Uživatelský avatar
novakdenis
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 31
Registrován: 29.01.2013 01:40

Re: Rada ohledně DSG

Příspěvek od novakdenis »

Ok, co pak vyjde ta mechatronika? Ta výměna oleje není předpokládám zase nic tak finančně náročnýho. Když koukat na automat, tak je nějaká hranice, kdy už lepší nepořizovat? Třeba pokud má auto najeto víc jak 200tis? Nebo je to vážně o kusu a jak se o to kdo staral a km nehrají takovou roli?

Uživatelský avatar
denis.82
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1701
Registrován: 29.01.2012 12:16
Bydliště: Zlín

Re: Rada ohledně DSG

Příspěvek od denis.82 »

novakdenis píše:Ok, co pak vyjde ta mechatronika? Ta výměna oleje není předpokládám zase nic tak finančně náročnýho. Když koukat na automat, tak je nějaká hranice, kdy už lepší nepořizovat? Třeba pokud má auto najeto víc jak 200tis? Nebo je to vážně o kusu a jak se o to kdo staral a km nehrají takovou roli?
Zadna takova hranice neni, zalezi jak se k tomu kdo choval. Ja mam skoro 300tkm, ale dalnicni provoz a dsg radi jak nove.
A tezko budes hledat Passata 2005 v DSG, ktery ma poctivych 200tkm.
RS6 Performance 445kw

Uživatelský avatar
JonatanCl
Pilot
Pilot
Příspěvky: 839
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: CL,Lbc,Uranový doly a pak různě
Kontaktovat uživatele:

Re: Rada ohledně DSG

Příspěvek od JonatanCl »

Mám DSG v embéčku(OII FL 2011) takže mokré spojky a 6 rychlostí. Kupoval jsem ji loni na 220 tisících, teď mám 270 tisíc a není s ní jediný problém, snese strop 350Nm, což dává ten 2,0 103kW. Já mám tedy jen 1.9 77kW a 250Nm, takže jsem hluboko pod horní mezí. Nutností je origo olej do DSG po 60 tkm, alternativní oleje vykazují podivnosti při provozu, v tomhle bych nelaboroval a nešetřil.
Sice třeba zrovna BoleslafWerke doporučuje měnit olej po 120tkm a v mezičase po 60 tkm jen vizuální kontrola, ale lepší je to měnit každých 60 tkm. A cena se pohybuje cca kolem 6000,- Kč (olej cca 5 litrů + filtr).
Jinak pokud se někdo choval k DSG vyloženě špatně, je to problém, který při koupi nemusíš odhalit, pak je to sázka do loterie.
Já měl kliku, že to embéčko jezdil jen jeden člověk, bylo v majetku naší firmy od novoty, takže auto jsem měl 3,5 roku neustále na očích, znám komplet historii auta a vím, jak ten dotyčný referent jezdí.
Možná mne čekají spojky a dvouhmota, ale zatím se nic neobjevilo. Nevím přesně jak u Passata, pro škodovku pak sada spojek vychází asi na 15 tisíc a ty mne asi pak už přežijí
Velký lidi potřebujou velký auta - a jezdit v nich sami:-)

Odpovědět

Zpět na „Servis & Pomoc & Tuning“