Úprava softwaru DSG
Moderátoři: KJirka, ejne, pásovec
Pravidla fóra
Moji milí příznivci nových Passatů, předtím než založíte nové téma důkladně projděte FAQ a ostatní témata, případnì použijte VYHLEDÁVÁNÍ.
Fotky svých Passatů vkládejte do podsekce (ne)Jen můj Passat 3C / CC a nezapomeňte u fotek mazat RZ.
Poptávky a nabídky do této sekce nepatří. Neslušná, hrubá, výhružná slova a jinak zákonem nepřijatelné texty budou smazána.
S problémy týkající se chodu sekce se na mě obracejte v SZ.
pásovec
Moji milí příznivci nových Passatů, předtím než založíte nové téma důkladně projděte FAQ a ostatní témata, případnì použijte VYHLEDÁVÁNÍ.
Fotky svých Passatů vkládejte do podsekce (ne)Jen můj Passat 3C / CC a nezapomeňte u fotek mazat RZ.
Poptávky a nabídky do této sekce nepatří. Neslušná, hrubá, výhružná slova a jinak zákonem nepřijatelné texty budou smazána.
S problémy týkající se chodu sekce se na mě obracejte v SZ.
pásovec
- KJirka
- Moderátor
- Příspěvky: 14864
- Registrován: 09.04.2009 09:33
- Bydliště: Chomutov
Re: Úprava softwaru DSG
ono když tam necháš ten automatickej mód a začneš do toho zasahovat pádlama, trochu se to s tebou chvílema přetahuje. V manuálním módu to máš samozřejmě plně ve svých rukách a mužeš si k tomu hraní vybrat buď pádla nebo šaltrpáku.
Nejlepší servis je ten, kterej nebudeš nikdy potřebovat.
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !
-
- Profík
- Příspěvky: 1048
- Registrován: 22.05.2013 23:40
Re: Úprava softwaru DSG
v modu D a S používám pádla jenom když potřebuju trošku rychlejc vystřelit při předjíždění. Pokud v modu D a S např podřadíš a do nějaký doby (tušim 3s.. nevím jistě) nic neuděláš, vrátí se vše zpět do klasického režimu D (nebo S)
- capo
- Jezdec
- Příspěvky: 449
- Registrován: 12.02.2008 09:47
Re: Úprava softwaru DSG
Vrací se po 20 vteřinách. Jinak samozřejmě to nenechá přetočit motor, takže když si podřadíš pádlem, a pak vytočíš motor, dojde k přeřazení na vyšší podobně jako kdybys tam měl S.
Minulost : Passat Variant 3C MR2010, 2.0 TDI 125 kW, DSG, R-LINE; Pak chvilku Octavia 2,0TSI DSG L&K
Současnost : Passat Variant B8 MR2016, BiTDI a dost solidní výbavička
Současnost : Passat Variant B8 MR2016, BiTDI a dost solidní výbavička
- prassat
- Pilot
- Příspěvky: 773
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Severozápad
Re: Úprava softwaru DSG
Ještě poznatek, pokud zasáhneš pádlama do řazení (D nebo S režim), tak se to zpět za chvilku samo vrátí - za jak dlouho je závislé na stylu jízdy a zátěži auta. Pokud např. plyn jen lechtám, změna zpět do automatiky je většinou za chvilku, ale jedu např. kopec a je auto víc v tahu, nechá to tam malinko dýl. Pokud chceš ručně vrátit režim "manuál" zpět do D (S), podržíš na 2 vteřiny pádlo "+" a je to hned.
Passat B8 sedan 2016, BiTDi, DSG 4x4 @ 223 kW/560 Nm
Superb sedan 2009, V6 3.6 FSi, DSG 4x4 @ 191 kW/350 Nm
Fabia 2005, 1.4i 16V + automatka @ 55 kW/126 Nm
Superb sedan 2009, V6 3.6 FSi, DSG 4x4 @ 191 kW/350 Nm
Fabia 2005, 1.4i 16V + automatka @ 55 kW/126 Nm
- yessmen
- Profík
- Příspěvky: 1192
- Registrován: 28.08.2011 22:43
- Bydliště: Jablonec n/N
Re: Úprava softwaru DSG
http://www.car-diagnostik.cz/tuning-dsg-prevodovek/" onclick="window.open(this.href);return false;
Cena 6000kč, 9000kč v případě spec. požadavků zákazníka.
Nějaký dobrovolník?
http://www.profi-chiptuning.cz/dalsi-sl ... revodovek/" onclick="window.open(this.href);return false;
12000kč
Cena 6000kč, 9000kč v případě spec. požadavků zákazníka.
Nějaký dobrovolník?
http://www.profi-chiptuning.cz/dalsi-sl ... revodovek/" onclick="window.open(this.href);return false;
12000kč
MY14 MK7 R
DeepBlue MK5 08.:R32 *SOLD*
DeepBlue MK5 08.:R32 *SOLD*
-
- VWmaniak
- Příspěvky: 7993
- Registrován: 02.06.2009 12:45
- Bydliště: v prdeli
Re: Úprava softwaru DSG
jako moc nechápu co chtějí upravovat.. neřadí to špatně..
občas z kopce nesmyslně podřadí blbě a drží to v otáčkách jinak si nemohu stěžovat vůbec.
za mě vyhozený peníze naprosto.. žádnej přínos.. a moc by mě zajímal na tohle názor Petra MotorPowera..
osobně bych do té firmy nejel ani náhodou.. viz tohle http://www.car-diagnostik.cz/cenik-ukon ... -jednotek/" onclick="window.open(this.href);return false;
a miluji firmy, které si na web nedají ani info, co jsou vlastně za firmu (IČO)
občas z kopce nesmyslně podřadí blbě a drží to v otáčkách jinak si nemohu stěžovat vůbec.
za mě vyhozený peníze naprosto.. žádnej přínos.. a moc by mě zajímal na tohle názor Petra MotorPowera..
osobně bych do té firmy nejel ani náhodou.. viz tohle http://www.car-diagnostik.cz/cenik-ukon ... -jednotek/" onclick="window.open(this.href);return false;
a miluji firmy, které si na web nedají ani info, co jsou vlastně za firmu (IČO)
- motorpower
- VWexpert
- Příspěvky: 3332
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha
Re: Úprava softwaru DSG
Jak bych se vyjádřil?? Všichni píšou jak vyvíjí sw. A co dělají asi ve VW?? Asi nic, a hlavně zde to každý "pepík" vyřeší nejlépe.
Hodnocení firem?? Obě pěkný web, první dělají záslužnou činnost, tj. generální oprava automobilu softwaerovou cestou. Smotávači. Umí úplně všechno.
A druhá firma, ta mě děsí ještě víc. Upravují možná i kosmické lodi a zaoceánské parníky. Výroba cukatur všeho druhu.
Co se týká účinnosti úprav, tak pro benzin má posunutí záběrového momentu launch control nějaký smysl, pro naftu je to v podstatě zbytečné.
Hodnocení firem?? Obě pěkný web, první dělají záslužnou činnost, tj. generální oprava automobilu softwaerovou cestou. Smotávači. Umí úplně všechno.
A druhá firma, ta mě děsí ještě víc. Upravují možná i kosmické lodi a zaoceánské parníky. Výroba cukatur všeho druhu.
Co se týká účinnosti úprav, tak pro benzin má posunutí záběrového momentu launch control nějaký smysl, pro naftu je to v podstatě zbytečné.
Měření výkonu na válcové zkušebně MAHA LPS 3000 4x4
Úprava výkonu vašeho vozu. Zlepšení emisních limitů.
Motorpower - Chiptuning
Úprava výkonu vašeho vozu. Zlepšení emisních limitů.
Motorpower - Chiptuning
-
- VWmaniak
- Příspěvky: 7993
- Registrován: 02.06.2009 12:45
- Bydliště: v prdeli
Re: Úprava softwaru DSG
takže jsem to odhadnul naprosto správně
druhou jsem radši neřešil..jak má někdo v názvu profi většinou to stojí zahovno.
druhou jsem radši neřešil..jak má někdo v názvu profi většinou to stojí zahovno.
- yessmen
- Profík
- Příspěvky: 1192
- Registrován: 28.08.2011 22:43
- Bydliště: Jablonec n/N
Re: Úprava softwaru DSG
Posunutý launch control udělá u AWD auta hodně viz:
https://www.youtube.com/watch?v=VSELo_v6AtI" onclick="window.open(this.href);return false;
Každopádně tady jsme řešili hlavně tu úpravu "shift pointů" v D režimu aby to motor tolik nepodtáčelo.
Jinak, zde pár úryvků komunikace s car-diagnostik:
(já)
V podstatě by mi šlo jen o posunutí průběhu řazení v D modu např. o 200rpm výše, nicméně by pro mě bylo 9000 za úpravu příliš.
Či je možné říci jak by to vypadalo v případě úpravy optimal? Mění se průběh řazení?
(car-diagnostik)
Ano mění se průběh řazení pro lepší průběh kroutícího momentu , zvýšení omezovače kroutícího momentu motoru , omezení podřazení 1.st za jízdy , rychlejší odezva řazení F1.
(já)
Je možno odhadnout o kolik %? Případně nějak udané, nebo je tedy potřeba to nahrát a vyzkoušet.
(car-diagnostik)
Dobrý den,
každá převodovka se chová jinak. Upravuje se vždy ten software který se vyčte z Vaší převodovky a následně upraví. Kolik procentuálně se nedá řící. Záleží taky na stavu a opotřebení dané převodovky.
Ano určitě se dělá jízdní test před počátkem úpravy i po úpravě. Tato tuto úpravu nelze vracet peníze. Je to poměrně náročná práce na tu úpravu dané převodovky.
Jinými slovy neřeknou o kolik či jak se to změní a ani není možnost to vyzkoušet.
https://www.youtube.com/watch?v=VSELo_v6AtI" onclick="window.open(this.href);return false;
Každopádně tady jsme řešili hlavně tu úpravu "shift pointů" v D režimu aby to motor tolik nepodtáčelo.
Jinak, zde pár úryvků komunikace s car-diagnostik:
(já)
V podstatě by mi šlo jen o posunutí průběhu řazení v D modu např. o 200rpm výše, nicméně by pro mě bylo 9000 za úpravu příliš.
Či je možné říci jak by to vypadalo v případě úpravy optimal? Mění se průběh řazení?
(car-diagnostik)
Ano mění se průběh řazení pro lepší průběh kroutícího momentu , zvýšení omezovače kroutícího momentu motoru , omezení podřazení 1.st za jízdy , rychlejší odezva řazení F1.
(já)
Je možno odhadnout o kolik %? Případně nějak udané, nebo je tedy potřeba to nahrát a vyzkoušet.
(car-diagnostik)
Dobrý den,
každá převodovka se chová jinak. Upravuje se vždy ten software který se vyčte z Vaší převodovky a následně upraví. Kolik procentuálně se nedá řící. Záleží taky na stavu a opotřebení dané převodovky.
Ano určitě se dělá jízdní test před počátkem úpravy i po úpravě. Tato tuto úpravu nelze vracet peníze. Je to poměrně náročná práce na tu úpravu dané převodovky.
Jinými slovy neřeknou o kolik či jak se to změní a ani není možnost to vyzkoušet.
MY14 MK7 R
DeepBlue MK5 08.:R32 *SOLD*
DeepBlue MK5 08.:R32 *SOLD*
- motorpower
- VWexpert
- Příspěvky: 3332
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha
Re: Úprava softwaru DSG
To ne funguje, to ale určit bod kdy přeřadím, lze pouze u manuálu, u DSG mohu zrychlit odezvu, mohu otáčky někam posunout, ale vše je především o točivém momentu na hřídeli. A taky to jde pořádně rozesrat.
Ale v případě LC je to cesta jak, přechytračit elektronické překážky. Zbytek je na řidiči i zde, pokud brzdíš levou a udržuješ lehce sešláplý plyn v režimu sport , tak převodovka neodřazuje na vyšší stupeň.
To že neodpověděli je ze dvou důvodů, nevědí a moc to ani nejde. Na válcích mám výhodu , že nastavím konstantní zátěž, určím otáčky a plyn podložím špalíkem/ podpěrou/ abych sešlápl vždy stejně. Potom se dá něco odhadovat zda a jak to funguje.
Ale v případě LC je to cesta jak, přechytračit elektronické překážky. Zbytek je na řidiči i zde, pokud brzdíš levou a udržuješ lehce sešláplý plyn v režimu sport , tak převodovka neodřazuje na vyšší stupeň.
To že neodpověděli je ze dvou důvodů, nevědí a moc to ani nejde. Na válcích mám výhodu , že nastavím konstantní zátěž, určím otáčky a plyn podložím špalíkem/ podpěrou/ abych sešlápl vždy stejně. Potom se dá něco odhadovat zda a jak to funguje.
Měření výkonu na válcové zkušebně MAHA LPS 3000 4x4
Úprava výkonu vašeho vozu. Zlepšení emisních limitů.
Motorpower - Chiptuning
Úprava výkonu vašeho vozu. Zlepšení emisních limitů.
Motorpower - Chiptuning
- yessmen
- Profík
- Příspěvky: 1192
- Registrován: 28.08.2011 22:43
- Bydliště: Jablonec n/N
Re: Úprava softwaru DSG
To co píšeš je hrozně zmatený, chápu něco vysvětlovat textem není moc ideální. Jako brzdit levou a přidávat plyn přeci nejde (z důvodu bezpečnosti elektronika plyn zcela ignoruje).
MY14 MK7 R
DeepBlue MK5 08.:R32 *SOLD*
DeepBlue MK5 08.:R32 *SOLD*
-
- Pilot
- Příspěvky: 745
- Registrován: 25.12.2011 09:36
Re: Úprava softwaru DSG
Spíš bych se podíval zda není oficiální update pro DSG...například u CR motorů je zde trend psát software, aby řadil ve vyšších otáčkách.
-
- VWmaniak
- Příspěvky: 7993
- Registrován: 02.06.2009 12:45
- Bydliště: v prdeli
Re: Úprava softwaru DSG
a na co tam hoši je S jako..to řadí ve vyšších otáčkách..
nějak moc tuhle debatu nechápu..
nějak moc tuhle debatu nechápu..
- yessmen
- Profík
- Příspěvky: 1192
- Registrován: 28.08.2011 22:43
- Bydliště: Jablonec n/N
Re: Úprava softwaru DSG
Sko je nepoužitelný... ani pro sport jízdu na okruhu, okresce ani na jízdu ve městě.
MY14 MK7 R
DeepBlue MK5 08.:R32 *SOLD*
DeepBlue MK5 08.:R32 *SOLD*