Přetěsnění vstřikovacího čerpadla

TDi, TDi PD

Moderátoři: standokan, rapid.direct

Odpovědět
Uživatelský avatar
majkl1
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 10095
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Ždírec nad Doubravou (VWysoČína)

Re: Přetěsnění vstřikovacího čerpadla

Příspěvek od majkl1 »

Koho jste potkali, co vám to nalhali? :mrgreen:
Vždyť tam mají tabulku kodů, přičemž to OEM číslo sedí:
OSTATNÍ KÓDY
OEM kód:
Kód
038198051D
Referenční kód:
Kód
038198051D
Kód konkurence:
Kód
BO 2467010003


Objednej to a nešpekuluj.

A čerpadlo má svůj BOSCH kód. Pod tímhle OEM číslem jich je několik a krapet se liší.
Passat B5,5 4motouz (AVF)
Yamaha Virago XV 535
Audi A4 B6 Avant quattro (AVF)
Touareg I facelift 3.0 TDI (CASA)

K@rlos
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 48
Registrován: 06.04.2014 21:41

Re: Přetěsnění vstřikovacího čerpadla

Příspěvek od K@rlos »

tady možná taky k tematu

http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=178&t=255486" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
majkl1
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 10095
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Ždírec nad Doubravou (VWysoČína)

Re: Přetěsnění vstřikovacího čerpadla

Příspěvek od majkl1 »

Teď abych si stíral máslo z hlavy :mrgreen: Hold někdy se i "zadaří" :budo:
Ale Karlosi už mi otrnulo a šel bych do toho znovu. Nyní již vybaven poznatky "k nezaplacení" :twisted:
Passat B5,5 4motouz (AVF)
Yamaha Virago XV 535
Audi A4 B6 Avant quattro (AVF)
Touareg I facelift 3.0 TDI (CASA)

K@rlos
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 48
Registrován: 06.04.2014 21:41

Re: Přetěsnění vstřikovacího čerpadla

Příspěvek od K@rlos »

počkej jak tě budu proklínat až se mi v chorvatsku dostanou ty piliny do vstřiku :mrgreen:

Uživatelský avatar
majkl1
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 10095
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Ždírec nad Doubravou (VWysoČína)

Re: Přetěsnění vstřikovacího čerpadla

Příspěvek od majkl1 »

To ne já, to moje Shauma :twisted:
Passat B5,5 4motouz (AVF)
Yamaha Virago XV 535
Audi A4 B6 Avant quattro (AVF)
Touareg I facelift 3.0 TDI (CASA)

Uživatelský avatar
majkl1
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 10095
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Ždírec nad Doubravou (VWysoČína)

Re: Přetěsnění vstřikovacího čerpadla

Příspěvek od majkl1 »

Abychom pomohli případným průšvihářům jako jsem já, tak drobný poznatek. Kolega Karlos potvrdí.
Pomocí diagnostiky máte možnost si zkontrolovat, zda se vám podařilo nandat správně čep vrchního dílu (elektronika) čerpadla do objímky v kroužku v těle čerpadla aniž byste museli motor startovat a riskovat případné přeskočení rozvodů při neopatrném chcípání motoru přes kvalt nebo jinou chuťovku. Pokud se vám toto podaří a není to nic neobvyklého, pak se může stát, že v lepším případě nenastartujete, v horším nastartujete, ale motor ihned poběží v max. otáčkách a nepůjde zdechnout ani po vypnutí klíčku a v tom nejhorším případě můžete mechanicky poškodit čep, udělat na něm vryp, který zamezí volnému pohybu po následném sesazení nebo tento čep ohnete. Aniž byste auto museli startovat, stačí po nasazení vršku čerpadla (není třeba ani přišroubovávat) napojit ECU na diagnostiku a vyčíst paměť závad. Může se stát, že se objeví chyba - ventil odpojení paliva - zkrat na kostru, ale toho si nevšímejte, po ukostření vršku čerpadla jí půjde smazat. Může tam být i chyba ovladače dávkování paliva. Tu by mělo jít ale smazat. Pokud po smazání opět naskočí, je čep mimo objímku. Pokud je čep správně usazen, musí jít tato chyba smazat, případně se ani neobjeví, pokud již nebyla v pamětí před demontáží vršku čerpadla.
Toliko rada, jejíž vyřešení mě stálo spoustu času a hlavně nervů a Karlose krom času i určitě chechtáků. :blush:
Myslím, že co se výměny těsnění pod víkem čerpadla týče, mě už snad nic nedokáže překvapit. I když .... :laugh:
Passat B5,5 4motouz (AVF)
Yamaha Virago XV 535
Audi A4 B6 Avant quattro (AVF)
Touareg I facelift 3.0 TDI (CASA)

Uživatelský avatar
B5
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 339
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha

Re: Přetěsnění vstřikovacího čerpadla

Příspěvek od B5 »

Taky jsem loni řešil přetěsnění. Dojel jsem do Jíša servis, kde mi dali cenu 20-25 tis (!!!) že to pošlou někam snad do Mnichova Hradiště. Tak jsem se odpoklonkoval a nechal to udělat v běžné autodílně. Vyšlo mi to na 3 tisíce a bylo to bez starostí, práce s tím spojené bych sám nedal.

K@rlos
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 48
Registrován: 06.04.2014 21:41

Re: Přetěsnění vstřikovacího čerpadla

Příspěvek od K@rlos »

Hele, ono to je i slyšet.
prostě se ta hlava na čerpadlo nasadí, otočíš klíčkem a slyšíš spokojené vrrrrrrrr-vrrrrrrrrrrrrrr
Když je to tam blbě, nebo moc v krajní poloze posunutá hlava, je slyšet jak to servíčko nemůže VRR-VRR :)
Ale samo je pak seřízení stejně potřeba diag, tak tam to nesmí házet tu chybu.
Škoda že jsem musel zpracování technologickýho postupu ode.rat zrovna já. :)
Peněz mě to nestálo, ale ty nervy!

kroks
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 14
Registrován: 20.05.2012 11:28

Re: Přetěsnění vstřikovacího čerpadla

Příspěvek od kroks »

Zdravím,dle výše uvedeného návodu jsem přetěsnil čerpadlo-pod vrchním i spodním víkem,z čerpadla už mi nafta taky
neteče,poklepáváním jsme doladili startování a volnoběh,napíchli na Vag a ukazuje to při zahřátém motoru
cca 4 mg,ale při jízdě na plný plyn se jakoby autu vůbec nechce.Někdy jde jakž takž normálně do otáček,ale někdy
je jakoby přidušené, nemá výkon. Chci se teda zeptat, co přesně se nastavuje na diagnostice a jaké
přesné hodnoty by měly být. Díky za odpověď
Mám Passat 1,9 TDi 81 kW AFN

Uživatelský avatar
majkl1
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 10095
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Ždírec nad Doubravou (VWysoČína)

Re: Přetěsnění vstřikovacího čerpadla

Příspěvek od majkl1 »

4mg jsou OK. Můžeš snížit ještě na 3, ale žádný extra rozdíl už nepocítíš.
Podle mne problémy jsou již jinde. Možná nedostatečný přísun paliva. Chtělo by to log ve chvíli, kdy se ti to dusí. Kouknout na předvstřik (skupina 4), váhu (skupina 3) a turbo (skupina 11). Pak by se vidělo, co dál.
Co palivák a vzduchový filtr, ok?
Passat B5,5 4motouz (AVF)
Yamaha Virago XV 535
Audi A4 B6 Avant quattro (AVF)
Touareg I facelift 3.0 TDI (CASA)

kroks
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 14
Registrován: 20.05.2012 11:28

Re: Přetěsnění vstřikovacího čerpadla

Příspěvek od kroks »

Jasně,možná naftový filtr,ale je divné že před výměnou těch těsnění to jelo v pohodě. Jinak jezdím na diodu místo váhy vzduchu.

Uživatelský avatar
Pavell23
Člen klubu
Příspěvky: 29
Registrován: 25.10.2011 10:35
Bydliště: Kojetín

Re: Přetěsnění vstřikovacího čerpadla

Příspěvek od Pavell23 »

Ahoj všichni. Mám docela velkej problém. Už asi tři dny zápasím se vstřikovacím čerpadlem. Házelo mi chybu N146. Koupil jsem teda jiné v elektronikou v pohodě. Nasadil jsem ho na auto chytlo to po odvzdušnění okamžitě ale teklo snad všude jak dunaj. Dal jsem teda na auto původní čerpadlo ,ale vyměnil jsem hlavu s elaktronikou. Od toho okamžiku se s tím nemůžu domluvit. Auto prostě nestartuje. S kamarádem sme teda povolili vstřiky jestli dává naftu. Zdá se nhám ale že čerpadlo tlačí málo nafty a prostě nechytne. Následovalo znovu sazení hlavy čerpadla ale furt nic. Odvzdušněné by mělo být všechno.
Taky pozoruju je hlava čerpadla na tom funkčním ale tekoucím čerpadle po zapnutí klíčku jakoby bzučela. ted to nedělá nic jen cuk cuk. zkoušeli jsme i sundanou hlavu napojit a zapnout klíč a to semé cuk doleva a cuk doprava. Co děláme špatně? Diagnostika píše všechno ok ale auto prostě nechytne.
Díky za rady
Jedná se o passat B5 1.9 tdi 81kw AFN

Uživatelský avatar
majkl1
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 10095
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Ždírec nad Doubravou (VWysoČína)

Re: Přetěsnění vstřikovacího čerpadla

Příspěvek od majkl1 »

Pokud je paměť závad v ECU prázdná, máš odvzdušněno, tak už jen zkusit pohnout vrškem čerpadla a tím porovnat volnoběžnou dávku. Může dávat příliš málo nafty na nastartování. :roll:
Passat B5,5 4motouz (AVF)
Yamaha Virago XV 535
Audi A4 B6 Avant quattro (AVF)
Touareg I facelift 3.0 TDI (CASA)

Uživatelský avatar
Pavell23
Člen klubu
Příspěvky: 29
Registrován: 25.10.2011 10:35
Bydliště: Kojetín

Re: Přetěsnění vstřikovacího čerpadla

Příspěvek od Pavell23 »

odvzdusněno by to být mělo. Vymlátili sme na to celou baterku. čtu tady že může být problén nasadit zpět tu elektrickou hlavu čerpadla. Je dávaná druhá takže nepoznačená. Ale asi bude ještě v čerpadle vzduch. bylo prázdné před montáží. Vemu z práce start sprej a třeba se vzpamatuje když se mu zvýší otáčky

Uživatelský avatar
majkl1
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 10095
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Ždírec nad Doubravou (VWysoČína)

Re: Přetěsnění vstřikovacího čerpadla

Příspěvek od majkl1 »

Pokud bude špatně nastavená volnoběžná dávka, tak to bude chtít se sešlápnutým plynem. Bez toho to nemusí udržet volnoběh. :roll:
Passat B5,5 4motouz (AVF)
Yamaha Virago XV 535
Audi A4 B6 Avant quattro (AVF)
Touareg I facelift 3.0 TDI (CASA)

Odpovědět

Zpět na „Motory - diesel“