M@ty píše:Nehýbeš spíš s celou pružící jednotkou (tlumič, pružina, uložení)? To by musela být sakra jiná pružina aby byla tak krátká, že se s ní dá samostatně pohnout. Jen pro ilustraci přidám foto mé stažené př. pružiny tak, abych jí dostal na tlumič (a dalo se s ní volně hýbat) :
Ne pohyboval jsem fakt jen tou pružinou, prostě na volno. Auto na ní neviselo ani náhodou.
Včera jsem jel dát auto tomu " umělci " předvedl jsem mu, jak už při lehkém pohupování čumákem cosi brutálně tluče zespodu do kastle v místech horního uložení tlumiče. Koukal jak vrána, dělalo to na obou stranách, poznal jsem to až z bráchou, když jsem byl sám tak jsm slyšel rány, ale pak jsem slyšel že to výchází z obou stran. Také jsem mu zahejbal pružinou aby toho nebylo málo. Tak jen řekl, tak já to rozeberu a uvidím.
Tak jsem zvědavej, brácha říkal že to buď špatně sestavil, nebo nedotahnul matku na tlumiči, nebo tam něco chybí, každopádně ty rány připomínali jakoby ten tlumič mlátil zespoda do kastle.
Kdž jsem jel k němu do dílny, samozřejmě velmi pomalu, přesto na každé nerovnosti rány jak blázen a bylo to, jakoby nebyli vůbec v ničem upevněný. Nebo já nevím
Co je tam špatně když na rovné silnici při sebemenším hrbolu a nerovnosti mlátí tlumič do kastle???? Při přejetí kolejí sem myslel že je půl auta v hajzlu.
Nemáte někdo schéma, co tam všechno má být a nebo ještě postup výměny tlumiče? Rád bych mu ho poslal ab to viděl jak se to dělá.
Mám úplně hrůzu mu zavolat........